וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת אפריל תשווק באופן בלעדי את מותג הטיפוח FRÉ

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 13:13

אפריל, רשת ביוטי מובילה בישראל, תשווק באופן בלעדי את מוצרי מותג הטיפוח המוביל בעולם FRÉ , המיועד בעיקר לנשים אתלטיות. המותג שמצטרף לפורטפוליו המוצרים הרחב של הרשת, מגיע בתקופת הקיץ בה הביקוש למוצרי הטיפוח נמצא בעליה

מוצרי fre' ברשת אפריל. יחצ fre',
מוצרי fre' ברשת אפריל/יחצ fre'

רשת אפריל, שבבעלותה 43 סניפים ברחבי הארץ תחל בשיווק המוצרים כבר בחודש הקרוב בכל סניפי הרשת ובאתר הסחר. את המותג FRÉ, מייצגת בישראל חברת ש. שסטוביץ, החברה המובילה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי קוסמטיקה מובילים בעולם.

"אפריל ממשיכה להשקיע מאמצים רבים בהבאת מוצרי הטיפוח המובילים בעולם לצרכנים בישראל. המותג FRÉ, המיוצר בישראל צבר אהדה רבה ברחבי העולם אך עד כה לא נמכר בחנויות בארץ, וכעת מוצריו יימכרו באופן בלעדי בחנויות רשת אפריל", כך מוסרת מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק ברשת אפריל.

"אנו שמחים להנגיש את מוצרי FRÉ לצרכנים הרבים שמעתה יוכלו לרכוש אותם בקלות בכל סניפי הרשת, ייהנו מיעוץ מקצועי של יועצות היופי שלנו וייהנו ממוצרים איכותיים ביותר, לצד חוויית קניה מפנקת ונוחה. להערכתנו מותג FRÉ ישיג בתוך כשנה נתחי שוק משמעותיים בקטגוריות השונות של מוצריו וישתלב בין עשרת מותגי הטיפוח המובילים בישראל", מוסיפה אליהו.

מוצרי fre' ישווקו בלעדית ברשת אפריל. יחצ fre',
מוצרי fre' ישווקו בלעדית ברשת אפריל/יחצ fre'

מותג FRÉ נוסד בנובמבר 2016 על ידי מיכאל אזולאי ומיכאל בן סעדון מתוך תשוקה לייצר פתרונות לטיפוח העור עבור נשים פעילות, ולבנות מותג בינלאומי יוצא דופן עם השפעה חברתית חזקה. FRÉ מתמחה בפיתוח מוצרים יעילים לטיפוח העור המתאימים במיוחד לנשים עם אורח חיים אקטיבי.

הפורמולות של FRÉ מצטיינות במרקמים קלילים ועמידות בפני מים וזיעה כראוי לנשים פעילות. הודות לחומרי גלם באיכות גבוהה ופטנט ייחודי, מוצרי הטיפוח של FRÉ מטפלים בהזדקנות מוקדמת של העור, בנזקי השמש והסביבה ובחיזוק מחסום ההגנה הטבעי של העור.

מוצרי FRÉ מבוססי על שמן הארגאן המופק מעצי הארגאן הגדלים במרוקו. חברת FRÉ שתלה עד כה 63 אלף עצי ארגאן במטרה לחזק את הנשים שמפיקות את השמן ולשמור על כדור הארץ. כל המוצרים טבעוניים, עם אריזות ידידותיות לסביבה ואינם מנוסים על בעלי חיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סניף אפריל. שי אפשטיין,
סניף של רשת אפריל, המשווקת הבלעדית של מוצרי המותג FRÉ/שי אפשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully