וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיתני סוכר: שיתוף פעולה חדשני בעולם הפוד טק הישראלי

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 8:49

הסטארט אפ הישראלי, רישוגר, שהצליחו באמצעות פיתוח רכיב ייחודי, להפחית 70% מתכולת הסוכר ו-50% מהקלוריות במוצרי מזון, יוצא בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם גלידות נסטלה כאשר הרכיב המדובר שולב בסדרת גלידות חדשה אשר יצאה כעת לשוק

מאגדת שלגון אייס קפה עם ריפל אספרסו - טווח מחירים 22-36 שקל. גלידות נסטלה,
שילוב הרכיב של רישוגר בגלידות: שלגון אייס קפה עם ריפל אספרסו/גלידות נסטלה

הפחתה דרמטית של סוכר ממוצרי מזון

הרכיב שפיתחה רישוגר מאפשר ליצרניות תחליף זהה לסוכר מבלי לפגוע בטעם, במרקם ובאיכות של המוצר הסופי. לראשונה, הסטארט אפ הישראלי, רישוגר, בשיתוף פעולה עם גלידות נסטלה, יצרנית הגלידות הוותיקה, הצליחו לייצר סדרת גלידות חדשה עם רכיב הרישוגר אשר מאפשר הפחתה דרמטית של כ-70% מתכולת הסוכר במוצר.

רישוגר מבטיחה כי הרכיב מהווה תחליף זהה לסוכר הן מבחינת פרופיל המתיקות והן מבחינת הנפח והמאפיינים הפונקציונליים שסוכר מעניק למוצרי מזון.

רכיב הרישוגר מאפשר הפחתה דרמטית של כ-70% מתכולת הסוכר וחצי מהקלוריות מבלי לפגוע בטעם ובמרקם של המוצר הסופי.

הטכנולוגיה הייחודית הזו מעניקה מענה מידי ליצרנים שמעוניינים להפחית כמות דרמטית של סוכר מהמוצרים שלהם מבלי לשנות את המתכון המקורי ובלי צורך לפתח מוצרים חדשים מופחתי סוכר ובעלי טעם שונה (plug & play).

מאגדת שלגון אייס קפה עם ריפל אספרסו - טווח מחירים 22-36 שקל. גלידות נסטלה,
הפחתה של כ-70% מהסוכר במוצרי מזון, שת"פ רישוגר עם גלידות נסטלה/גלידות נסטלה

חברת רישוגר (resugar) הוקמה לפני כשנתיים על ידי היזמים ניב בן עמי ורון לבני. החברה ממוקמת בשוהם ומרכז הפיתוח של החברה נמצא בטכניון ומובל ע"י פרופ' יובל שוהם.

החברה פיתחה פטנט מרכיבים טבעיים שפעילותם הסינרגטית מגבירה את המתיקות ובכך מאפשרת להחליף סוכר ביחס של 1:1 ללא טעמי לוואי, ללא תחליפים וללא E-NUMBERS. החברה מונה כיום 8 עובדים וגייסה עד כה 4 מיליון דולר.

חברת רישוגר נמצאת כיום במגעים עם מספר חברות בישראל כאשר שיתוף הפעולה הראשון והמשמעותי ביותר הוא עם חברת גלידות נסטלה, שהחיבור איתה נעשה לפני כשנה וכבר יצאה לשוק סדרת גלידות המשלבות את רכיב הרישוגר.

חווית טעם עם ערך קלורי נמוך

היזם ניב בן-עמי, ממייסדי רישוגר ציין כי: "פתרונות תחליפי הסוכר שלנו משכפלים בצורה מושלמת את הטעם והתכונות של הסוכר תוך ביטול כל ההשפעות המזיקות שלו. אין כיום פתרונות דומים לרישוגר אשר מצליחים להפחית 70-80 אחוזי סוכר במוצרי המזון".

אריאל אלחדף, טכנולוג ראשי גלידות נסטלה: "אנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה המוצלח הזה בין גלידות נסטלה לחברת רישוגר. צרכנים רבים כיום מחפשים אחר מוצרים שיספקו להם חוויה ללא פשרות בטעם ובמרקם אך עם זאת בעלי ערך קלורי נמוך. השילוב של רישוגר בסדרת 99 קלוריות איפשר לנו לייצר לראשונה מוצר מאוד טעים עם כמות סוכר בגלידה של פחות מ-10%. מדובר בשילוב מנצח של ערך קלורי מתחת ל-100 קלוריות ליחידה וטעם מעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully