וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה פלא: שלי גפני חושפת את סודותיה בהשקת מותג טיפוח משלה

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 16:25

עם 30 שנות ניסיון בתחום האופנה והביוטי, בהם עבדה עם המותגים הנחשקים בארץ ובעולם, איפרה ויעצה לאלפי נשים, שלי גפני מגשימה חלום ומקימה מותג (Pelle) המסמל את כל מה שהיא מאמינה בו כדרך חיים, כי מבחינתה "היופי מגיע מבפנים ולהרגיש טוב ולהראות טוב - זו בחירה"

שלי גפני מותג pelle. אלכס ליפקין,
גפני חולקת את סודותיה לטיפוח העור באמצעות סדרת מוצרים שפיתחה, pelle/אלכס ליפקין

עולם שלם של בריאות לגוף ולנפש

מותג הטיפוח החדש שהושק הבוקר, Pelle (עור באיטלקית), כולל ליין מוצרים איכותי ויוקרתי על בסיס קולגן שפיתחה גפני בשיתוף מכוני מחקר ומעבדות בתחום האנטי אייג'ינג שיגרמו לעור הפנים לזהור מבפנים החוצה.

pelle היא פלטפורמה שיתופית המציעה עולם שלם של בריאות לגוף ולנפש, דרך תוכן ייחודי ומעצים, המלצות, יוזמות, סיפורים מעוררי השראה, 'ספקי חוויות' מקצועיים המעניקים נקודת מבט חדשה וייחודית ושיתופי פעולה מגוונים.

המותג נולד מתוך ההנחה כי הקולגן הוא אחד החלבונים המשמעותיים ביותר בגופנו המסייע בבניית רקמות החיבור, חיזוק העצמות, השיער והציפורניים ושמירה על עור קורן ובריא וההבנה כי לקראת סוף העשור השלישי של חיינו, נפגמת היכולת של הגוף לייצר קולגן באופן טבעי, ועלינו להיעזר בשחקני חיזוק חיצוניים כדי להשלים את החוסרים.

עם Pelle, גפני חולקת את סודותיה לטיפוח העור באמצעות סדרת מוצרים ייחודית שפיתחה על בסיס אבקת קולגן בשילוב קומפלקס ויטמינים ורכיבים מטפחים פעילים להגברת הזוהר, המוצקות והמראה הקורן של העור.

שלי גפני מותג pelle. אלכס ליפקין,
המותג pelle/אלכס ליפקין

הפלא האישי של שלי גפני

Super glam effect - אבקת קולגן פפטידים המשלבת בין חמישה רכיבים איכותיים המזינים זה את זה ומשפרים את הספיגה בגוף לעור זוהר ומוצק. יש להתמיד בצריכה על בסיס יומיומי, על מנת לראות ולחוש בתוצאות מקסימליות תוך מספר שבועות.

2500 מ"ג אבקת קולגן פפטידים של חברת pelle מכילה את המנה היומית המומלצת של קולגן ומאחדת בתוכה את חמשת הרכיבים החיוניים בתחום האנטי אייג'ינג והצערת העור, אשר נועדו להשיב לגופך את רוח הנעורים האנרגטית והמרעננת: קולגן פפטידים, חומצה היאלורונית, ויטמין C, ויטמין E ו-ביוטין.

מכיל חומצה היאלורונית לשיפור מראה עור הפנים והפחתת קמטים. משלב בין חמישה רכיבים איכותיים המזינים זה את זה ומשפרים את יכולת הספיגה בגוף. אבקת הפלא הינה ללא טעם וריח. מרכיבים Collagen Peptides | Hyaluronic Acid | Vitamin C | Vitamin E | Biotin. מחיר מארז זוגי המכיל 60 מנות יומיות: 400 שקל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
סרום קרם ואבקת קולגן pelle שלי גפני. אלכס ליפקין,
סרום קרם ואבקת קולגן pelle שלי גפני/אלכס ליפקין

Firming & Lifting Cream Collagen - קרם פנים מכיל קולגן בכמות גבוהה לחידוש העור ומראה גמיש ומתוח.

קרם הפנים של pelle מכיל את חמשת המרכיבים הנחוצים לחידוש מראה עור הפנים: קולגן & אלסטין ליצירת גמישות ומתיחת העור, חומצה היאלורונית הסופחת מים ונותנת לחות לעור, ויטמין C המשמש כנוגדן חמצון ומסייע לטיפול בסימני הזדקנות, ויטמין B5 (D פנטנול) המאיץ את יכולת ריפוי ושיקום העור ו-ויטמין E המגן על תאי העור מפני רדיקלים חופשיים.

קרם הפנים של Pelle מעניק לחות והזנה מסיבית לאורך שעות היום והלילה, משאיר את העור בהרגשה קטיפתית ונעימה, בניחוח פלא מופלא ומגן עליו מפני הרדיקלים החופשיים שמקיפים אותנו.

יתרונות מעניק תחושה מידית של לחות, רעננות וזוהר לעור הפנים. מכיל קולגן בכמות גבוהה האחראי ליצירת מראה עור גמיש ומתוח. משלב בין חמישה רכיבים המזינים זה את זה וחיוניים להשגת התוצאה הרצויה. מתאים לכל סוגי העור ולטיפול ביום וגם בלילה.

מרכיבים D-Panthenol B5 Vitamin | Collagen&Elastin | Hyaluronic Acid | Vitamin C | Vitamin E מחיר לצרכן: 290 שקל ל-50 מ"ל

pelle שלי גפני קרם פנים מכיל קולגן בכמות גבוהה לחידוש העור ומראה גמיש ומתוח. אלכס ליפקין,
pelle שלי גפני קרם פנים מכיל קולגן/אלכס ליפקין

repair & lifting serum collagen - סרום פנים להזנה אינטנסיבית וממוקדת המסייעת לגמישות העור ולטיפול בסימני הזדקנות ושיקום פגמי הזמן.

סרום הקולגן של pelle מבוסס על דור חדש ומהפכני של פורמולציה המשלבת בין תמצית של חומרים בריכוז גבוה במיוחד. החומרים הפעילים בתוך הסרום חודרים לשכבות העמוקות ביותר של עור הפנים - ומסייעים בשיקום והצערת העור שנפגם עם השנים, טשטוש והעלמת קמטוטי צחוק, השבת הגמישות הטבעית של העור והענקת מראה מתוח, צעיר ובריא יותר.

השילוב בין המרכיבים קולגן & אלסטין, חומצה היאלורונית, ויטמין C וויטמין B5 (D פנטנול) יוצר את הסרום המושלם ומעניק תוספת משמעותית לשגרת הטיפוח שלנו.

סרום הפנים של pelle מכין את העור למריחת קרם הפנים. יחדיו הם יוצרים את הנוסחה היעילה והאפקטיבית ביותר.

יתרונות מכיל ויטמינים המסייעים לטיפול בסימני הזדקנות ושיקום פגמי הזמן. מכיל קולגן בכמות גבוהה, האחראי ליצירת מראה עור גמיש ומתוח. מכיל חומצה היאלורונית לשיפור מראה עור הפנים והפחתת קמטים. עובד ומטפל באופן אינטנסיבי בשכבות העמוקות ביותר של העור. מתאים לכל סוגי העור ולשימוש יומיומי.

מרכיבים D-Panthenol B5 Vitamin | Collagen&Elastin | Hyaluronic Acid | Vitamin C
מחיר לצרכן- 360 שקל ל-50 מ"ל

pelle שלי גפני סרום פנים להזנה אינטנסיבית. אלכס ליפקין,
pelle שלי גפני סרום פנים להזנה אינטנסיבית/אלכס ליפקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully