וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: חוגגים את יום הבסטיליה, צועדים בסטייל, מתנשקים ברוך

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 10:20

נשיקת קטיפה מ-M.A.C, נכנסים למיטה NAR-KISS, הקוקטית צועדת עם FreedoMoses, הסימפסונים מככבים ב-HERSCHEL, ב"לבידו" מטפחים את הידיים, שואבי האבק של TINECO עושים מהפכה ובוב מארלי מתחשב בסביבה

במיטה עם ספיר nar.kiss. federico,
במיטה עם ספיר nar.kiss/federico

במיטה של ספיר

רשת המשביר ממשיכה בתהליך התחדשות וקדמה הכולל שת:פ עם משפיענים ויוצרים מעולמות תוכן שונים. לאחר שת"פ עם אל עולם הפיג'מות שזכה לקאם בק וחדר לעולם האופנה, מצטרף המותג nar-kiss של ספיר נרקיס, מותג הפיג'מות וההלבשה התחתונה אשר נושא את שמה ומציע דגמים ייחודים ואופנתיים ביניהם דגמים שתשמחו לצאת איתם מהבית.

הדגמים מותאמים לכל הגזרות והמידות, ויש ביניהם פיג'מות סאטן קצרות וגם ארוכות עם עיטורי תחרה עדינים, כותנות עם כתפיות דקות, חלוקים ועוד. הקולקציה מוצעת בגוני פסטל של צהוב, תכלת, ניוד, ורוד וכמובן שחור, ויש גם מארזי מתנה הכוללים נרות, גומיית שיער מעוצבת, תחתון חוטיני.

nar-kiss נולד מתוך תשוקה ורצון ליצור מותג אופנה המשלב נשיות, נוחות וסקסיות, תוך הקפדה על ייחודיות, איכות, גזרות נינוחות, משוחררות, מחמיאות לגוף, באיכות ללא פשרות. להשיג ברשת המשביר ובאתר האון ליין של המותג.

במיטה עם ספיר. ספיר נרקיס משיקה מותג. federico,
במיטה עם ספיר. ספיר נרקיס משיקה מותג/federico

לישון בסטייל

מותג ההלבשה התחתונה טריומף משיק קולקציית הלבשת בית אופנתית בדגש על נוחות ובדים נעימים כמו סאטן וטריקו. בקולקציה סטים של מכנסיים באורכים שונים עם חולצות מכופתרות היכולים לשמש כהלבשת פנאי, כותנות לילה עם כתפיות או בגזרת חולצה.

גווני הקולקציה הם: ניוד, כחול כהה , סגול, ורוד תכלת, חלקם עם פרינטים כמו פסים או פרחים.
להשיג ברשת חנויות טריומף ובאתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טריומף. שי יחזקאל,
לישון בסטייל/שי יחזקאל

נשיקת קטיפה

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק את Powder Kiss Velvet Blur Slim Stick תוספת נחשקת, אופנתית ונועזת לסדרת Powder Kiss. לשפתוני הקולקציה מרקם קטיפתי אוורירי ופיגמנט עשיר בגימור מאט המתקבע על השפתיים ומעניק מראה רך עד 12 שעות. הנוסחה הקלילה מבוססת על פורמולה פורצת הדרך המכילה ג'ל אלסטי ייחודי למילוי וטשטוש קווי השפתיים, ופיגמנטים אבקתיים עשירים בלחות המתמזגים עם השפתיים במשיחה אחת ומעניקים כיסוי מושלם ותחושת גמישות.

קולקציית Powder Kiss Velvet Blur Slim Stick מבוססת על פורמולה פורצת הדרך של Powder Kiss בתוספת פיגמנטים אבקתיים מצופים בלחות המרככים את השפתיים ומפחיתים את נראות הקמטוטים באופן מידי.

בקולקציה 12 גוונים אופנתיים מאדומים חושניים ועמוקים ועד ניוד טבעי, במעטפת בצבע שחור מאט עם הטבעת המותג בצבע זהב. השפתון קל ונוח לשימוש בזכות קצה זוויתי המתאים בצורה מדויקת לצורת השפתיים, אינו נמרח, שוקע בקמטוטים, מתפורר או דוהה עד 12 שעות. גוני הקולקציה: Devoted To Danger אדום כתום עז; Ruby New אדום בעל תת גוון קר ועז; Mull It Over אפרסק מלוכלך; Over The Taupe ניוד כהה מלוכלך; Sweet Cinnamon ניוד אפרסקי מלוכלך; Stay Curious אדום ורדרד; Sheer Outrage ורוד אשכולית; Brickthrough אדום ורדרד דהוי; Wild Sumac ורד פטל; Gingerella קורל כתום בהיר; Hot Paprika כתום עז עוצמתי; Sorry Not Sorry כתום דלעת מלוכלך. להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין.

נשיקת קטיפה שפתונים חדשים ל MAC. יח"צ חו"ל,
נשיקת קטיפה שפתונים חדשים ל MAC/יח"צ חו"ל

כשהסימפסונים מגיעים להרשל

בראשית שנות ה-20 של המאה הקודמת עזבו פיטר אלכסנדר קורמאק ואשתו את סקוטלנד והתיישבו בקנדה, בעיירה קטנה בשם הרשל, ב-2009 הקימו בניהם ג'יימי ולינדון קורמאק, את המותג HERSCHEL Supply & Co בוונקבר שבקנדה, המייצר מגוון רחב של תיקים ואביזרים נלווים, לנסיעות, לימודים, עבודה ועוד באיכות גבוהה ובגמורים מדויקים.

המוטו של HERSCHEL הוא מוצרים על זמניים עם דגש על הפרטים הקטנים. כחלק משיתופי הפעולה העונתיים של המותג, הוחלט השנה לתת את הבמה לסימפסונס-המשפחה הכי קולית בארצות הברית. בקולקציה כל הדגמים האייקונים של המותג: פאוצ'ים, קלמרים ותיקי אוכל עם הדפסים בהשראת המשפחה הכי צהובה. הפריטים בקולקציה עשויים 100% בדים ממוחזרים. להשיג ברשת חנויות STORY ובאתר.

הסימפסונים מגיעים להרשל. יח"צ חו"ל,
הסימפסונים מגיעים להרשל/יח"צ חו"ל

קוקטית במוזס

האמנית הישראלית שירה ברזילי המוכרת בשמה קוקטית, משתפת פעולה עם רשת ההנעלה הגדולה WESHOES, ומשיקה קולקציית LIMITED EDITION למותג הכפכפים FreedoMoses הטרנדי, מותג כחול לבן, צעיר וייחודי של כפכפים שהפכו לאהובים ופופולאריים.

הכפכפים הסטייליסטים נוחים ומתאימים להליכה יום יומית. הרעיון מאחורי המותג הוא לתת את החופש של כל אחד ללכת בדרך המיוחדת שלו. השת"פ האופנתי כולל שני דגמים חדשים בשחור ובלבן וכדאי למהר כי הם מוצעים במהדורה מוגבלת. קוקטית היא אמנית מוכרת בארץ ובעולם, סגנונה הייחודי מתאפיין בסגנון מינימליזם מודרני, בשנה האחרונה, היא שתפה פעולה עם מגוון אמנים ומותגים בינלאומיים ביניהם זארה ומותג היוקרה קרטייה.

היצירה שיצרה עבור MOSES FREEDOM היא התגלמות הפילוסופיה שלה, מינימליזם בקו אחיד, חופשי ומשוחרר מעכבות, היכן שרגש מתעלה על טכניקה, אינטואיציה מתעלה על מחשבה- והמצפן היחיד הוא החופש עצמו. להשיג בבלעדיות באתר WESHOES .

קוקטית מגיעה למוזס עם מהדורה מוגבלת ב-we shoes. יח"צ,
קוקטית מגיעה למוזס עם מהדורה מוגבלת ב-we shoes/יח"צ

אבקה מגנה

חברת KB PURE משיקה את PUPU POWDER SPF50- תכשיר הגנה המגיע כמברשת לפיזור אחיד של התכשיר, אבקת ההגנה הראשונה בישראל נבחנה דרמטולוגית ומאושרת עם SPF50.

התכשיר מגיע במיכל מברשת ומאפשר פיזור יעיל ואחיד של אבקת ההגנה על העור. התכשיר מכיל צמחים אורגניים הכוללים נוגדי חמצון טיפוליים המשפרים את תפקוד ומערך ההגנה שלו, הפחתת נזקי וסימני הגיל, שיקום והרגעת העור.

מברשת ההגנה PUPU POWDER SPF50 מתאימה לכל סוגי העור ולנוטים להיפר פיגמנטציה בפרט. התכשיר מקנה לעור גוון מט. התכשירים מאושרים על-ידי התקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות בישראל והתקן האירופאי, מיוצרים בישראל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות בשיטת KB PURE

הגנה באבקה למותג kb.pure. ישראל כהן,
הגנה באבקה למותג kb.pure/ישראל כהן

מניו זילנד לפנים

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק סבון פנים- Zit Out המצטרף לסדרת Young החדשנית לטיפול מידי ואפקטיבי בעור שמן הנוטה לפצעונים. מוצרי הסדרה מבוססים על שמן מאנוקה מניו-זילנד, ומועשרים בוויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא המסייעים בטיפול וטיפוח העור השמן. הסבון סופח לכלוך ושומן, מכווץ נקבוביות פעורות.

הסבון מועשר בשמן מאנוקה, שרף עץ הלבונה ושמן קופאיבה המופק משרף עצים השומרים על היגיינת העור, במיוחד הנוטה לשמנוניות יתר. לנוסחה רכיב טכנולוגי המשלב בין חומצות האמינו, ליזין וציסטאין, יעיל בספיחת עודפי שומן על פני העור ותומך בהיגיינת העור.

מועשר בוויטמין B5 המחליק את העור, בתוספת תמצית מלפפונים למניעת תחושת יובש לאחר השטיפה. ללא פראבנים. נבדק דרמטולוגית לעור רגיש, VEGAN ללא גלוטן. להשיג בסופר-פארם, BE, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, בית מרקחת קופת חולים מכבי, באתר סבוקלם.

מניו זילנד לפנים סבון חדש לסבוקלם. יח"צ,
מניו זילנד לפנים סבון חדש לסבוקלם/יח"צ

ניחוחות חדשים

מותג אמבר קומבי אנד פיץ' משיק את AUTHENTIC MOMENT - שני ניחוחות מרגשים לגבר ולאישה, הניחוח לוכד רגעים לא מתוכננים בהם אין חומות הגנה, אין הכנה מוקדמת, אך יש תחושת ביטחון, הוא אוצר חוויות שנועדו ליהנות מהן במלואן. הניחוח לאישה משלב תווים פרחוניים ופירות שופעים, עם ניגוד תווי עץ ומאסק-קומפוזיציה הלוכדת את האנרגיה והתחושה של רגע מיוחד.

הניחוח נפתח בשילוב מענג של פירות אדומים, מנדריניה וריבס, עלי כותרת חושניים של ורד ויסמין, עץ ארז, פטצ'ולי, מאסק ונגיעת עור. הניחוח הגברי אוריינטלי עוצמתי ומרומם, ניגוד בין רעננות לחום של תווים פרחוניים. הבושם נוצר בהשראת רגעים חולפים הנראים טריוויאליים אך נושאים עומק ומשמעות. תפוח פריך, ברגמוט עסיסי, ברוש וקינמון, פרח הנרולי, אלגום, ענבר ומאסק עם נגיעת וניל.

בקבוקי הבושם AUTHENTIC MOMENT, נוצרו באופן בלעדי עבור אברקרומבי&פיץ', הם עשויים מזכוכית כבדה ואיכותית ומכסה מתכת מגנטי, מעטרת אותם תווית עור טבעוני עליה מוטבע לוגו המותג. הקמפיין מאפשר לנו לחוות את הסיפור שובה הלב של גבר ואישה צעירים שמוצאים חופש ברגע של משחק וכיף. להשיג בסופר פארם, אפריל, משביר ובי.

מעצב העל נרסיסו רודריגז מציג את הבושם החדש נרסיסו או דה פרפיום קריסטל ניחוח זוהר וממכר, מחווה לנשיות זוהרת, המשקף את האור הפנימי של "האישה של נרסיסו" בדיוק כפי שקריסטל מקרין אור כדי לחשוף את יופיו הטבעי. הניחוח לוכד את תמצית האור הפנימי דרך התווים העליונים הקורנים שלו, הלב הטהור והעדין.

ברגמוט, עלי כותרת של ורדים ממוחזרים ותווי פרחים לבנים ומאסק-החתימה הבלתי מעורערת של ניחוחות נרסיסו, מאסק המועצם עם תווים עציים ותווי ענבר של עץ ארז וקשמרן חושני, המעניקים לניחוח שובל מסתורי.

הבקבוק האייקוני מופיע בצורתו הטהורה, זכוכית שקופה בגוון ורוד עדין, קוביית זכוכית שקופה עם קווים גרפיים היוצרים צללית של קריסטל טבעי. נרסיסו או דה פרפיום קריסטל מציג סטנדרט חדש של טבעיות, למעלה מ-85% מהמרכיבים שלו הם ממקור טבעי, הבשמית נטלי גרציה-צ'טו, בשת"פ ראשון שלה עם נרסיסו רודריגז, מביאה את המומחיות שלה בעבודה עם חומרים טבעיים, כמי שמאמינה מאוד שהקלאסיקה של המחר חייבת להיות גם מודעת לטבע, וכבשמים, יש להם כעת הזדמנות ליצור ניחוחות עם מרכיבים שצורכים פחות אנרגיה, פחות משאבים, ובעלי השפעה סביבתית נמוכה יותר.

גרציה-צ'טו בחרה בתפוז ברגמוט שמקורו באיטליה, ותמצית ורדים שמקורה בתהליך מחזור חדש של זיקוק, המחזיר רכיבים פעילי ריח ממי זיקוק ליצירת תו פרחוני המעורר את ריח הוורד הטרי. להשיג ברשתות הפארם וחנויות הפארם המובילות.

ניחוחות חדשים אבר קומבי אנד פיץ' ונרסיסו. יח"צ,
ניחוחות חדשים אבר קומבי אנד פיץ' ונרסיסו/יח"צ

להושיט יד

מותג הקלין ביוטי LAVIDO, משיק בסדרה הטיפולית Greenaid, קרם ידיים לטיפול SOS אינטנסיבי לכפות ידיים יבשות וסדוקות. הקרם החדשני מכיל רכיב פרה-ביוטי פעיל מתמצית שורש העולש, המעניק הגנה לעור הידיים, מסייע בהרגעה ובשיקום ותומך במקרוביוטיקה הטבעית של העור.

קרם הידיים הטיפולי מסייע בעיכוב תהליך הזדקנות העור, הוא מועשר בחומצה היאלורונית המסייעת בהגברת לחות ומניעת קמטים, ורכיבים טבעיים פעילים ואנטי-אוקסידנטיים כמו: שמן פרחי קלנדולה המסייע בהרגעת גרד, אדמומיות וגירויים; שמן אבוקדו העשיר בוויטמין E התורם לעמידות תאי העור ומגן עליו מפני נזקים; שמן זית מזין, אנטי בקטריאלי ואנטי ויראלי; שמן חוחובה המזין, מרכך ומסייע בהתחדשות העור.

הקרם מגיע בשפופרת ידידותית לסביבה המופקות מקנה סוכר וניתנת למיחזור ב- 100%. להשיג בחנויות המותג ובאתר, ברשת חנויות לבידו ובאתר האון ליין של סופר-פארם.

נותנים יד קרם מטפח של  לבידו. יח"צ,
נותנים יד קרם מטפח של לבידו/יח"צ

גבות או לא להיות

רשת סאקרה משיקה את הטרנד בעולם הטיפוח, שמן קיק בכבישה קרה, לשיקום גבות טבעי כי גם לגבות מגיע. לשמן הקיק יתרונות ותועלות טיפוח, שימוש יומיומי מחזק את שורשי השערות, מעשיר אותן ומשפר את הנראות.

השמן מגיע בבקבוקון עם רולר למריחה קלה ונוחה. להשיג ברשת חנויות סקארה ובאתר.

גבות או לא להיות שמן קיק בסקארה. יח"צ,
גבות או לא להיות שמן קיק בסקארה/יח"צ

אלוורה לשיער

חברת הרבלייף משיקה שמפו ומרכך אלוורה טבעיים מסדרת HERBAL ALOE המבוססת על סגולות ורכיבי צמח האלוורה הטבעי ומכילים ויטמין C ,A ו-E. השמפו והמרכך משמרים את צבע השיער ומונעים את דהייתו, מחזקים, מזינים ומגנים על השיער, אינם מכילים פרבנים או גופרה, הוכחו קלינית ומדעית ומבטיחים תוצאות מידיות ושיפור משמעותי במראה השיער ובריאותו.

מתאימים לשימוש יומיומי לכל בני המשפחה. המוצרים מכילים חלבון שעורה המחזק את שורשי השיער ומותיר שיער רך מפחית את שבירת השיער וקצוות מפוצלים ב-90%.

אלוורה לשיער הרבלייף משיקה. סטודיו דיטיילס,
אלוורה לשיער הרבלייף משיקה/סטודיו דיטיילס

שואבים ונהנים

יבואנית מוצרי החשמל UNICO מסכמת שנת פעילות ראשונה ומשיקה מגוון שואבים ושוטפים מהמתקדמים בעולם של חברת, TINECO.

בין המוצרים המובילים: FLOOR ONE S5 COMBO-שואב שוטף ALL IN ONE הראשון בעולם' שוטף רצפות משולב שמתפקד גם כשואב אבק ידני חכם במוצר אחד, בעל תצוגת LED המציגה את זמן העבודה, עוצמת המכשיר, מידע שימושי, פתרון תקלות ועוד. הדגם מתפרק לשואב ידני בקלות כך שאפשר לשטוף ולשאוב, יש לו ערכת אביזרים משלימה שהופכת את השואב הידני לשואב רצפתי ולחובט ספות ומזרנים.

ל-FLOOR ONE S5, 4 פעולות אוטומטיות: שוטף, שואב, מייבש ומנגב. מגיע עם מברשת שטיפה חדשנית המגיעה עד לפינות. למוצר מיכל מים נקיים בעל נפח גדול יותר ביחס לדגם ה-S3 ומיכל מים מלוכלכים משודרג. סדרת s5 מגיעה עם מברשת רצפה חדשנית המגיעה למקומות קשים לניקוי כמו פאנלים של הרצפה, למכשירים חיישן iLoop מתוחכם שיודע לנטר באופן קבוע את הלכלוך שעל הרצפה וקובע אוטומטית את עוצמת המכשיר וקצב זרימת המים, מה שחוסך בחיי הסוללה של המכשיר.

למכשירים חיבור לאפליקציה ייעודית, הם שקטים במיוחד תומכים בפיצ'ר פקודות קוליות, ובעלי מערכת ניקוי עצמי רב שלבית בלחיצה אחת. להשיג ברשתות המובילות ובאתרי הסחר: א.ל.מ, מחסני חשמל, ביג אלקטריק וטרקלין חשמל וכן באתרי סחר מובילים כדוגמת עזריאלי , וואלה שופס, אולסייל ו'לסט פרייס' ובאתר הסחר של סופר פארם ןגרופון.

שואבים ונהנים עם  TINECO. יח"צ,
שואבים ונהנים עם TINECO/יח"צ

שמיעה ידידותית

מותג הסאונד והלייף סטייל House of Marley שהקימו בניו של בוב מארלי, ממשיך לשמור אמונים לערכי איכות, קיימות, שמירה על הסביבה ואחריות קהילתית גם בקולקציית הרמקולים החדשה.

מוצרי House of Marley מיוצרים מבמבוק, סיליקון, בד, אלומיניום ונחושת ממוחזרים, המותג הבינלאומי שומר על יערות הגשם ונוטע עצים בכל רחבי העולם. STIR IT UP WIERLESS -פטיפון חדש בעיצוב שמשלב את הלוק האייקוני של מארלי עם נגיעות רטרו, מתחבר בקלות לכל מכשיר עם אופציית BLUETOOTH בלי כבלים וחוטים מיותרים. עשוי מחומרים טבעיים וממוחזרים במבוק מוצק, בד REWIND™, פלסטיק ואלומיניום ממוחזר כחלק בלתי נפרד מהמותג.

מתאים לכל תקליטי 33 או 45 סל"ד, כולל פאנל שליטה על הווליום, חיבור לאוזניות, חיבור USB ועוד; GET TOGETHER XL-רמקול נייד ואלחוטי עם חיבור BLUETOOTH, חיבור USB וטכנולוגיית MULTI-PAIR המאפשרת חיבור של שני התקני שמע. מנגן ברציפות 16-20 שעות לאחר הטענה מלאה, בעל רצועת נשיאה שניתן להסיר, עשוי מחומרים ברי קיימא, עמיד בפני מים ואבק; GET TOGETHER 2 - המהדורה החדשה של רמקול הדגל של המותג, מאפשר סאונד חזק יותר ואיכותי יותר בעיצוב קל ונוח להתניידות עם ידית אחיזה ייעודית. בעל סאונד באסי, לאקוסטי או נטרלי.

טכנולוגיית סנכרון, עמיד בפני מים ואבק, בעל ידית אחיזה שאפשר לשאת לכל מקום בשטח ובטבע; GET TOGETHER 2 mini - רמקול קומפקטי עם סאונד עוצמתי, מושלם לקחת לכל מקום, כולל ידית אחיזה, חיבור BLUETOOTH ו-USB, עמיד בפני מים ואבק, נטען מהר ויספק 15 שעות פעילות. להשיג באתר החברה בחנות הקונספט בדיזינגוף סנטר, ובחנויות סאונד ואלקטרוניקה בכל רחבי הארץ.

שומעים ושומרים קולקציה ידידותית של בוב מארלי. יח"צ,
שומעים ושומרים קולקציה ידידותית של בוב מארלי/יח"צ

חד פעמי גאוני

מותג עזרי המזון קוקי, משיק לראשונה בישראל מוצר חדשני וייחודי, משטח חיתוך חד פעמי, המתאים לחיתוך בשר, דגים, ירקות, פירות ועוד, שישמור על מטבח נקי ומזון אסתטי.

המשטח מתאים לשימוש ישיר על כל משטח או קרש חיתוך, יש לו צד מחוספס למניעת החלקת המזון. משטח החיתוך הינו חד-פעמי ונועד לשמירה על היגיינה מקסימלית, ומתאים לשימוש גם מחוץ לבית.

למשטח מצורף מנגנון חיתוך נוח ויעיל המאפשר לבחור בקלות את גודל המשטח הרצוי. להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק .

חד פעמי גאוני קרש חיתוך של קוקי. יח"צ,
חד פעמי גאוני קרש חיתוך של קוקי/יח"צ

יום הבסטיליה בישראל

לרגל יום הבסטיליה, בוטיק סנטרל וסוגת משתפים פעולה ומביאים את צרפת לישראל, עם הצדעה למטבח הצרפתי בכלל ולתחום הפטיסרי בפרט. הצוות המקצועי של אמני הפטיסרי והקונדיטורים של בוטיק סנטרל ייצרו סדרת קינוחים המצדיעה לקלאסיקות צרפתיות, עם חומרי הגלם האיכותיים של "סוגת".

חנויות בוטיק סנטרל, יציעו ויטרינות עמוסות בקינוחים ובמאפים, מפסגת הפטיסרי הצרפתי ביניהם: אקלרים ממולאים בקרם פטיסייר; מקרונים צבעוניים; באבא א רום בכלי זכוכית; מילפיי; פס סאנט-א-נורה; משולש אופרה אישי; פריז ברסט; פטיפורים; ועוד, כולם מיוצרים ממרכיבים טריים ומשובחים, תוך הקפדה על איכות גבוהה ביותר ותשומת לב לפרטים הקטנים.

הקלאסיקות הצרפתיות יגיעו עם טאצ' עכשווי, מסורת הפטיסרי הצרפתי בהתאמה לכאן ועכשיו, עוגת הסברינה הבאבא-או-רום, תוצע בכלי זכוכית אישי; הסנט- אונורה הקלאסית העגולה תוצע בצורת פס; האופרה השוקולדית תוצע כמשולש אישי; האקלרים יוצעו כתכשיטים ב-3 טעמים.

ועוד לכבוד יום העצמאות הצרפתי, מותג הג'ין הצרפתי CITADELLE המיוצר ב- Maison Ferrans, מבתי התזקיקים המיוחדים והמעניינים בחבל קוניאק שבצרפת, יוצא בשת"פ עם 'אונטופו", במסגרתו במהלך חודש יולי, יתקיימו ערבי ספיישל עם 5 מנות קלילות מהים ו-2 קוקטיילים מבוססי ג'ין סיטדל ופיבר טרי, לצד מוזיקה, שקיעה ואווירת חופש קיצית. בין המסעדות המשתתפות: אונזה, דלידה, מסה, רביבה וסיליה, קיצ'וקאי, סר עבדול, ויקי כריסטינה, MENA .

מחיר הארוחות משתנה ממסעדה למסעדה. כחלק מהפעילות, מותג הג'ין יצר מארז להכנת הקוקטייל ביתי, המארז כולל בקבוק ג'ין סיטדל, 2 מיקסרים של פיבר טרי וכוס של המותג.

להשיג בחנויות האלכוהול המתמחות. בירת החיטה הצרפתית 1664 BLANC (1664 בלאנק) ממשיכה להביא לישראל נגיעות צרפתיות ויוצאת בשת"פ עם המותג הצרפתי Maison Kayser לכבוד יום הבסטיליה. לחוגגים יוצע בסניפי רשת קייזר תפריט טעימות בירה '1664 בלאנק' מהחבית לצד תפריט מגוון של כריכים טריים מהקונדיטוריה כמו כריכי גבינות-עיזים, מוצרלה, גאודה ועוד וכריכי סלמון/ בשר.

יום הבסטיליה בישראל בוטיק סנטרל ומותג סוגת. 2. מייזון קייזר ובירה 1664 BLA   3.   ג'ין  CITADELLE   ואונטופו. יח"צ,
יום הבסטיליה בישראל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully