וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכסה וואקום ומד מעלות: לסיר הזה יש מערכת מתקדמת לבישול בריא

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 11:56

המערכת המתקדמת והעיצוב החדשני שמציעה חברת צפטר השוויצרית בסירי הבישול החדשניים שלה, מאפשרים בישול ללא מים וטיגון ללא שמן, כך שעל פי המותג, האוכל לא רק בריא יותר אלא גם שומר על הטעמים והערכים התזונתיים והביולוגיים של חומרי הגלם במהלך הבישול

צפטר שוויץ הקולקציה לבישול בריא. צפטר שוויץ,
צפטר שוויץ הקולקציה לבישול בריא/צפטר שוויץ

3 שכבות של מתכת בלחץ של מכבש

הסירים המתקדמים של צפטר שוויץ, עשויים מפלדת אל חלד L316, והם בעלי מתכת המפזרת את החום באופן שווה ואחיד, הם עמידים לחלוטין בפני קורוזיה, ומבטיחים כי השימוש והתחזוקה שלהם קלים.

הם אינם מעבירים לאוכל טעמים או ריחות של פלדה והמותג השוויצרי מעניק אחריות לכל החיים על כל קולקציית סירי הבישול הבריא.

תחתית הסיר - התחתית היא לב ליבה של מערכת העבודה של סירי צפטר לבישול בריא. היא בנויה משלוש שכבות של מתכת קלה, כאשר שלושתן נלחצות על ידי מכבש בלחץ של 2000 טון והיא אינה ניתנת לפירוק או הריסה.

היתרון הגדול ביותר הוא שהמתכת צוברת אנרגיה ומעבירה את החום במהירות על פני תחתית הסיר כך שמתאפשר לנו לבשל אוכל בטמפרטורה אחידה ונמוכה תוך שימוש יעיל באנרגיה המאפשר שמירה על הוויטמינים והמינרלים של המזון המבושל.

סירים לבישול בריא. צפטר שוויץ,
סירים לבישול בריא: מד מעלות ומכסה וואקום/צפטר שוויץ

התאמה אידיאלית בין סיר למכסה

טכנולוגיית הנון סטיק URA - (מניעת הידבקות של המזון לסיר) מספקת תוצאה מדהימה מבלי לפגוע במוצר הסופי וערכו הבריאותי של המזון המבושל.

מכסה רב תכליתי - המכסה של צפטר בנוי בצורה מיוחדת וארגונומית ומתאים לכל סיר בגודל שלו. הצורה הארגונומית יוצרת חיבור מושלם והתאמה אידיאלית בין הסיר למכסה מה שיוצר גם את הוואקום לבישול בטמפרטורה נמוכה יותר כך שהאנרגיה נשמרת בתוך הסיר.

ידיות הסיר (מגע בטוח) - צפטר משתמשת בשיטת ציפוי PVD ייחודית וידידותית לסביבה המספקת עמידות לטמפרטורת גבוהות, חוזק, ועמידות לשריטות ומכות, תכונות ארגונומיות לשימוש נוח. בזכות הטכנולוגיה הידיות תמיד תשארנה קרות כך שאין סכנה לקבלת כוויות וחבלות.

מד מעלות (טרמוקונטרולר) - מד המעלות של חברת צפטר מאפשר לנו להיות בשליטה מלאה על תהליך הבישול האוכל מתבשל במיצים שלו בטמפרטורה נמוכה וכך שומר על הערכים התזונתיים של המזון וחוסך המון אנרגיה.

המחיר לצרכן החל מ: 1198 שקל. ניתן להשיג באתר הבית נציגות צפטר בישראל https://shop.zepter.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
צפטר שוויץ סיר לבישול בריא נפח 2 ליטר קוטר 16 ס"מ מחיר לצרכן 1,198 שקל. יח"צ,
צפטר שוויץ סיר לבישול בריא נפח 2 ליטר קוטר 16 ס"מ מחיר לצרכן 1,198 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully