וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לגיימרים: PHILIPS משיקה מסך גיימינג וחדשנות ב-43 אינץ'

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 17:43

PHILIPS מבית אלקטרה סחר ומותגים, משיקה טלוויזיית אנדרואיד K4 מסדרת The One אשר לצד איכות, מהווה את אחד ממסכי הגיימינג המתקדמים בישראל. היצרן מבטיח כי האויב מעולם לא ניראה חד וברור יותר

טלוויזיית הגיימינג "43 של PHILIPS. יח"צ,
PHILIPS משיק חוויית משחק עם טלוויזיית גיימינג חדשה/יח"צ

האויב ניראה ברור וחד

טלוויזית אנדרואיד 11 עם טכנולוגיית Ambilight תלת צדדית, ברוחב 108 ס"מ ("43) עם תמיכה לכל הפורמטים העיקריים של HDR כולל Dolby Vision וצללים חדים יותר.

הטלוויזיה החדשה של Philips מספקת קישוריות HDMI 2.1 עדכנית, כשמתחילים לשחק עם קונסולת גיימינג הטלוויזיה עוברת אוטומטית להגדרה של זמני תגובה נמוכים והתמיכה ב-VRR מאפשרת חוויית משחק חלקה ומהירה ומצב הגיימינג מספק חוויה מרגשת עם צבעים קרובים יותר למציאות.

הטלוויזיה החדשה מאפשרת לשחק ברזולוציה K4, בקצב ריענון חלק של HZ120, כשמחברים את ה-Xbox Series וקונסולות אחרות מהדור הבא דרך אחד מחיבורי HDMI 2.1 הרבים, קצב הרענון המואץ מפחית את דילוגי הפריימים ומציג גם את האויב בצורה חלקה וברורה.

"43 - טלוויזיית הגיימינג החדשה של פיליפס. יח"צ,
"43, טלוויזיית גיימינג חדשה לפיליפס/יח"צ

כמו באולם קולנוע?

עם טכנולוגיית ה- Ambillight הייחודית ל-Philips, כל רגע נראה קרוב ואמיתי יותר. הטלוויזיה מוקפת בנוריות LED חכמות שמגיבות לפעולה במסך ויוצרות הילה של אור על גבי הקיר האחורי - צבע ההילה משתנה אוטומטית ודינאמית בהתאם לתמונה שעל המסך ובכך נוצרת חווית צפייה כמעט כמו באולם קולנוע.

התמיכה בפורמט פרמיום Dolby של סאונד ותמונה מבטיחה שתכני HDR יספקו חוויה מופלאה של צפייה והאזנה. תוכלו ליהנות מתמונה שנותנת ביטוי לכוונה המקורית של הבמאי ומחוויית סאונד עשיר, בעל חדות ועומק.

טלוויזיית אנדרואיד מבית Philips בגודל "43 נותנת לכם את התוכן שאתם רוצים, מתי שאתם רוצים היא מספקת התאמה אישית של מסך הבית להצגת האפליקציות המועדפות וכך ניתן להפעיל בקלות את הזרמת הסרטים והתוכניות המועדפות או להמשיך לצפות בנקודה שבה הפסקתם וגם להוריד את המשחקים החדישים ביותר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
"43 - טלוויזיית הגיימינג החדשה של פיליפס. יח"צ,
טלוויזיית הגיימינג החדשה של פיליפס, החל מ-3,290 שקל/יח"צ

הטלוויזיה בסלון? הסאונד יגיע עד אליכם

הטלוויזיה של Philips תומכת ב-DTS Play-Fi ומתחברת לרמקולים תואמים בכל אחד מחדרי הבית. יש לכם רמקולים אלחוטיים במטבח? הקשיבו לסרט בזמן שאתם מכינים אוכל, או התעדכנו בתוצאות הספורט כשאתם מארגנים משקאות לכולם.

הטלוויזיה של Philips בגודל של "43 היא לא סתם עוד מסך. היא בין הראשונות בגודל הזה בשוק מסכי הגיימינג בישראל, יש בה - יותר ממה שכל גיימר מתחיל או מקצועי צריך והיא יכולה להוות הפתרון אידיאלי למי שמחפש מסך בגודל האידיאלי שמתאים גם למשחקי ווידאו.

המחיר המומלץ לצרכן: החל מ-3,290 שקל. בקרוב ניתן יהיה להשיג גם בגדלים - "50/"55/"65/"75"/"86

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully