וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט תמשיך להנפיק כרטיסי אשראי עבור בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 9:20

ישראכרט מודיעה היום כי הגיעה להבנות לקראת הסכם אסטרטגי עם בנק הפועלים להנפקה ותפעול של כרטיסי אשראי עבור לקוחות הבנק. ההסכם הוא לתקופה של 8 שנים, החל מאפריל 2022. מדובר בשיתוף פעולה משמעותי ארוך שנים עם הבנק, שהחל עוד טרם הפיכתה של ישראכרט לחברה עצמאית

אילוסטרציה. ShutterStock
בישראכרט מקווים שההסכם החדש יאזן את חשבון ההוצאות/ShutterStock

ישראכרט ובנק הפועלים הגיעו להבנות לשיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח להנפקה ותפעול כרטיסי אשראי עבור לקוחות הבנק. ההסכם הוא לתקופה של 8 שנים, החל מאפריל 2022. מדובר בשיתוף פעולה משמעותי ארוך שנים עם הבנק, שהחל עוד טרם הפיכתה של ישראכרט לחברה עצמאית.

ההבנות משקפות שינוי משמעותי בחלוקת התקבולים בין הצדדים בהתאם לתנאי השוק ומסדירות את הקשר ארוך הטווח בין הצדדים בעידן שלאחר רפורמת שטרום. להערכת החברה שיתוף הפעולה יביא לתרומה חיובית לרווחיות הקבוצה על פני כל תקופת ההסכם. כמו כן החברה עתידה לרשום ברבעון השני של שנת 2022 גידול בהיקף ההוצאות בסכום המוערך בכ- 50 מיליון שקל, והיקף הוצאות רבעוני דומה בהתאמה להיקפי הפעילות על פני תקופת ההסכם.

תמר יסעור. סיון פרג',
תמר יסעור, יו"ר דירקטוריון ישראכרט/סיון פרג'

בחברה מעריכים כי הצמחת הפעילות המשותפת עם בנק הפועלים, לצד סדרה של מהלכים עסקיים וניהוליים, שיתופי פעולה ומיקוד אסטרטגי ביישום מנועי צמיחה, יאפשרו למתן את השפעות השינוי ולפצות עליו בעתיד תוך צמיחה ברווחיות

בהסכם החדש יתעדכן מודל התגמול בין הצדדים, בהתאם לתנאי השוק החדשים בהם הוא נעשה, כך שחלקו של הבנק בהכנסות מהפעילות המשותפת יגדל באופן משמעותי.

בחברה מעריכים כי הצמחת הפעילות המשותפת עם בנק הפועלים, לצד סדרה של מהלכים עסקיים וניהוליים, יאפשרו עלייה בהכנסות וימתנו את השפעות ההסכם תוך צמיחה ברווחיות. בין המהלכים ניתן למנות, הארכת הסכמים עם מועדוני הצרכנות הגדולים בישראל, יישום מנועי צמיחה, שימוש בדאטה להצעת מוצרים חוץ בנקאיים, שיתופי פעולה אסטרטגיים ופעולות לשיפור היעילות התפעולית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רן עוז מנכ"ל ישראכרט. פזית עוז,
רן עוז, מנכ"ל קבוצת ישראכרט/פזית עוז

תמר יסעור, יו"ר דירקטוריון ישראכרט: "דירקטוריון החברה מברך על שיתוף הפעולה המשמעותי וארוך הטווח בין קבוצת ישראכרט לבנק הפועלים. החברה נערכה וערוכה היטב ליציאתה לדרך של ישראכרט חדשה ועצמאית. האסטרטגיה ותכניות העבודה המעודכנות, בהובלת המנכ"ל רן עוז וההנהלה שגיבש, יצאו לדרך זה מכבר. זו הנבחרת המקצועית והמתאימה ביותר לניהול החברה בעידן החדש ואנו כבר רואים תוצאות בפועל במנועי הצמיחה שהוגדרו".

רן עוז, מנכ"ל קבוצת ישראכרט : "הבחירה של בנק הפועלים בישראכרט מבטאת את עוצמת החברה נוכח התחרות המתגברת והאלטרנטיבות השונות הקיימות בשוק. ההסכם החדש יוצר ודאות לתקופה ארוכה ויאפשר לנו להמשיך ולהצמיח את הפעילות המשותפת לטובת לקוחות בנק הפועלים. מהלך זה מסמן עידן חדש של ישראכרט עצמאית, אשר נערכה לתחרות ולשינויים בשוק עם מנועי צמיחה חדשים, בהתאם לתוכנית העבודה החדשה ובראי המגמות העתידיות. הגדלת חלקו של הבנק מחדדת את הצורך בשיפור היעילות התפעולית שלנו, כחלק מתכנית זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully