וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האהבה: מה קונים לגבר? קבלו 8 רעיונות למתנת לט"ו באב

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 14:33

ט' באב מאחורינו וזה הזמן לתכנן את ערב ט"ו באב. ביום שישי הקרוב יצוין על פי לוח השנה העברי, "יום האהבה". מה קונים לגבר או יותר מדויק, מה הגבר שלך ישמח לקבל? הנה 8 רעיונות למתנות מקוריות

אישה מריחה עורף של גבר שהיא מחבקת. ShutterStock
אישה מריחה עורף של גבר שהיא מחבקת/ShutterStock

גיבור - ניחוחות לגבר העכשווי

בושם לגבר, הריח שאהוב עליך ישב עליו בול, בהבטחה.

כל ריח שיבחר על ידך, יהיה טוב לגבר שלך, הצעה אחת טובה וחדשה שאהבנו היא הבושם HERO (גיבור) - החדש לגבר של המותג BURBERRY

מותג הבישום ברברי משיק בושם חדש לגבר 'האו דה פרפיום החדש Hero', התוספת האחרונה למסע של סדרת Hero של ברברי. ניחוח רב עוצמה המעיר את הגיבור שבפנים.

מסע הפרסום מציג גבר בחיפוש אחר חופש ושינוי אישי - שאינו מוגבל עוד על ידי דעות קדומות. הוא התגלמות החופש, השינוי האישי והאנרגיה הגברית.

מסע הפרסום שבוים על ידי ג'ונתן גלייזר וצולם על ידי מריו סורנטי, מציג את אדם דרייבר ההרפתקני והמסתורי ביופי עוצר הנשימה של עולם הטבע. האנרגיה של אדם דרייבר שופעת רגשות רכים הבאים לידי ביטוי בנוכחות של הסוס, שמייצג גם כוח ועוצמה.

"ההשראה שלי לאו דה פרפיום Hero של ברברי הייתה הזיכרון שלי של יער לנדס בדרום מערב צרפת, היכן שעצי אורן צומחים קרוב לאוקיאנוס. ניחוח מחטי האורן המתמזג עם שובל ניחוח של חול חם ורסיסי מי ים היה הארומה שרציתי ליצור. בשבילי, השרפים החושניים הנכללים בבושם מייצגים את רוח ההתחברות לאינסטינקט הטבעי שלכם" - כך תיאר אורליאן גוישארד, אמן בשמים

הבקבוק מודרני, בדומה לבושם המצוי בתוכו. צורתו הזוויתית הנה ייצוג מופשט של פרסת סוס, עם תחריט של סמליל ברברי האיקוני. הבקבוק כולל גם את שילוב אותיות שמו של תומס ברברי, המייסד של בית ברברי.

המחיר להאו דה טואלט ואו דה פרפיום - Hero הוא: 469 שקל. ניתן להשיג ברשתות: סופר פארם, רשת אפריל ומשביר לצרכן

hero burberry. יח"צ חו"ל,
hero burberry: "לגבר שאינו מוגבל על ידי דעות קדומות"/יח"צ חו"ל

מתנה על זמנית

שעון באופן כללי, הוא מתנה אולטימטיבית למקרה שהגבר שלך באמת צריך או רוצה. זו מתנה שתמיד תישאר עליו כך שמשהו ממך תמיד ילך איתו.

כל דגם אחר שיפה בעינייך ועומד בתקציב שלך - יהיה טוב לגבר שלך. הצעה אחת טובה שהבאנו לכם פה, היא השעון של Zadig & Voltaire, שמצטיין בעיצובים שוברי מוסכמות ואופנה כאמירה אישית. הקולקציה, שמושקת לראשונה בישראל, מציגה דגמי שעונים המשלבים בתוכם אמנות וצבעוניות נועזת שהוגדר במגזין האופנה כאנדרוגניה רוקיסטית.

השעונים של Zadig & Voltaire, מעניקים לעיצוב הקלאסי טוויסט מחוספס, נועז וצעיר המתחברים לאינדיבידואליסטים המחפשים לבטא את עצמם דרך האופנה.

המחיר: החל מ-899 שקל. להשיג באתר ובסניפי רשת ג'נטלמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
zadig & voltaire_להשיג ברשת ג׳נטלמן_949 שקל. יח"צ,
zadig & voltaire, להשיג ברשת ג׳נטלמן, 949 שקל/יח"צ

מציתים את האהבה

לגבר מעשן, החפץ הזה, במיוחד אם הוא ניתן לשימוש רב פעמי, הוא חיוני ומוערך.

מותג המצתים האמריקאי המוכר בעולם ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות וצבעים, מציג סדרת מציתים המעוטרים בלבבות וכיתובי אהבה המתאימים כמתנות בין אוהבים.

בקולקציית המציתים של המותג, ניתן למצוא מציתים המעוטרים בדוגמאות שונות המסמלות אהבה, בין אם בכתובים מפורשים ובין אם בצבעים אדומים ובעיטורים לבביים.

מצית שימושית תהייה מתנה נפלאה שאף ניתן לחרוט עליה הקדשה פרסונאלית (בתוספת תשלום בבית העסק).

טווח המחירים: 165-260 שקל. להשיג בחנויות המובחרות ובאתר www.Zippo.co.il

מצת zippo שפתיים 205 שקל  להשיג בחנויות המתנות המובחרות ובאתר www.zippo.co.il. יח"צ חו"ל,
מצת zippo שפתיים 205 שקל להשיג בחנויות המתנות המובחרות ובאתר www.zippo.co.il/יח"צ חו"ל

פינוק לגוף שמחזיר לך אהבה

לגבר שעובד קשה, מכשיר עיסוי בכלל (לכל אזור בגוף) יכול להיות מתנה שימושית ומפנקת.

אנרג'ים ספורט, יבואנית ציוד הכושר והספורט הגדולה, משווקת בישראל את אקדחי העיסוי של חברת Theragun, המובילה בעולם בייצור מכשירי עיסוי מקצועיים לטיפול רקמות עמוק ומהיר. מיועד לספורטאים שמתאמנים באופן קבוע, לכל מי שחווה כאבים ולאלו הרוצים להתפנק בבית.

אקדחי העיסוי של Theragun, מהווים פתרון טבעי, קל ופשוט לטיפול בהתאוששות מהירה אחרי אימון, שחרור והפחתת כאבים, חימום לפני אימון ולסתם פינוק ביתי. הם בעלי ראשי עיסוי רכים אך אטומים כך שניתן להשתמש, לטובת העיסוי, גם בשמנים, משחות, קרמים והם בנויים בצורה המאפשרת אחיזה מאוזנת בזוויות שונות לעיסוי עצמי נוח ופשוט .

המחיר: 1,090 שקל. להשיג ברשת אנרג'ים בסניפי הרשת https://www.energym.co.il/

אקדח מסאז' מקצועי theragun liv  להשיג בסניפי ובאתר אנרג'ים ספורט. יח"צ,
אקדח עיסוי מקצועי theragun liv להשיג בסניפי ובאתר אנרג'ים ספורט/יח"צ

מותג מכשירי העיסוי CARBON, המתמחה במכשירי עיסוי, ספורט ולייף סטייל, מציג מתנה מפנקת לט"ו באב: מכשיר עיסוי רפלקסולוגי לכפות הרגליים בשיטת שיאצו עמוק.

אין כמו מסאז' מפנק שירגיע וירפה את השרירים אחרי יום ארוך של עבודה, התרוצצות ועמידה על הרגליים. מכשיר העיסוי מבית המותג מאפשר לעשות זאת באופן עצמאי בכל זמן ובסביבה הביתית הנעימה, ואפילו מבלי להטריח את בן או בת הזוג.

למכשיר שלוש תכניות וחמש עוצמות עיסוי בהתאמה אישית, קלה ונוחה לשימוש והפעלה. העיסוי נעשה באמצעות רולרים, כדורי עיסוי הנעים בתנועה מעגלית וכריות אוויר בשילוב פונקציית חימום בעוצמה של עד 40 מעלות. מתאים לבעלי מידת נעליים עד מספר 44.

המחיר: 1,290 שקל. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים וסניפי ואתר היבואן סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il

מכשיר מסאז' רפלקסולוגיה לרגליים עם חימום מבית carbon 1290 שח להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה. יח"צ,
מכשיר מסאז' רפלקסולוגיה לרגליים עם חימום, המחיר: 1,290 שקל/יח"צ

הוא בעננים - טייס ליום אחד

לגבר הרפתקן, כזה שחוויות נשארות אצלו כזיכרון טוב לנצח, כזה שההרגשה ברגע החוויה לא תישכח אצלו לעולם.

למי שחלם להיות טום קרוז בטופ גאן, זו ההזדמנות שלו - הגבר שלך יכול להיות טייס ליום אחד עם FNA תעופה. ביום הזה הוא איך מטיסים מטוס קל עם חוויית טייס ליום אחד, כולל הכרת המטוס לפני הטיסה ו-2 5 דקות טיסה עם מדריך מנוסה.

הרגע הזה יתועד בצילום וידאו HD מקצועי שיינתן לו במתנה בסוף החוויה. ל-FNA מנחת בהרצליה ובחיפה.

המחיר: 579 שקל. לינק לרכישה: באתר GROO בלינק הזה

טייס ליום אחד - חוויה שמיימית, המחיר: 579 שקל. באדיבות groo,
טייס ליום אחד - חוויה שמיימית, המחיר: 579 שקל/באדיבות groo

לעסקים, לאימון ולחופש

לגבר שעושה עסקים, או מתאמן בחדר הכושר או אוהב לטוס לחופש, תיק שווה ואיכותי יכול להיות מתנה פרקטית שהגבר שלך ישמח לקבל.

תיקים יפים ואופנתיים ויכולים להיות פרקטיים לרוב הגברים שאנחנו מכירים, מצאנו באדידס, בין הפריטים ניתן למצוא דגמים אייקוניים של המותג כמו: stan smith ,superstar ואחרים לצד שיתופי פעולה מסקרנים כמו למשל, הקולקציה החדשה של מותג IVY PARK של הזמרת ביונסה שיצא לאחרונה.

בחנויות המותג מצאנו תיקים לחדר הכושר מעוצבים בשלל סגנונות ,זאת לצד תיק נסיעות מעוצב המתאים ליום עבודה, טיול או נסיעה לחופשה.

התיק המצולם מגיע בצבע שחור, בעיצוב קלאסי עם טקסטורה ייחודית וגודל אידיאלי לנסיעות. בתיק יש מקום ייעודי למשקפי שמש, נרתיק לאזניות ורצועה מתנתקת.

המחיר: 350 שקל. ניתן להשיג בחנויות נבחרות ובאתר הסחר של אדידס.

350 שקל תיק נסיעות לגבר אדידס. יח"צ חו"ל,
תיק נסיעות לגבר אדידס, המחיר: 350 שקל/יח"צ חו"ל

לפנים, או לגוף - כל גבר צריך כזו

לגבי גילוח - איזה גבר לא צריך מכונה אחת שווה? אם לא לשיער אז לזקן ולהיפך...

המותג LEXUS מבית היבואנית סיריוס אלקטרוניקה, מציג ערכת טיפוח חדשה ומקצועית לגברים, המכילה 5 מסרקים ו-11 חלקים שונים במכשיר אחד, המיועדים כולם לעיצוב, קיצוץ וסידור שיער הראש, הפנים והגוף בצורה יעילה, מהירה וללא גירוי העור.

ערכת הטיפוח המקצועית דגם MBC-155 מהווה פתרון אידיאלי לטיפוח ועיצוב השיער בכל חלקי הגוף עם חלקים נשלפים להחלפה מהירה ונוחה. להבי הטיטניום אל-חלד בראשה עמידים לאורך זמן ומספקים גילוח מדויק ועמוק בעל חיכוך נמוך ללא גירוי של עור הפנים.

המכונה כוללת ראש גילוח מיקרו, ראש קוצץ פאות, ראש קוצץ אף ואוזניים וראש להב לקיצוץ ודילול שיער גוף. למכונה סוללה נטענת ותצוגת LED המציינת את עוצמתה בזמן אמת. זו נטענת במהירות ומאפשרת שימוש רצוף של כ- 90 דקות ולכן מתאימה גם לנסיעות ארוכות. היא בעלת מבנה ארגונומי, קל משקל ונוח לאחיזה ולתפעול ועוצבה במיוחד לשימוש ארוך מהרגיל.

המחיר: 690 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il

ערכת טיפוח נטענת לגבר מבית lexus 690 שקל. יח"צ,
ערכת טיפוח נטענת לגבר מבית lexus, המחיר: 690 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully