וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכוי במתנה: המיזם שמאפשר לעסקים לתרום מבלי להגדיל הוצאות

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 14:44

יוקר המחיה וההאטה הכלכלית במשק פוגעים בציבור הפרטי, במגזר העסקי וגם בעמותות שמתקשות לגייס משאבים לקיום פעילות חברתית למען שכבות מוחלשות בחברה. מתוך מציאות מורכבת זו, הושק "סיכוי במתנה", חנות אונליין שמאפשרת לעסקים לסייע לצעירים בסיכון מבלי להגדיל הוצאות

צעירים ובני-נוער בדכאון. ShutterStock
"סיכוי במתנה" - תתרום מעשר ותסייע לצעירים שהוצאו מבתיהם/ShutterStock

תורמים לאוכלוסיות מוחלשות מבלי להגדיל הוצאות

זמנים קשים שבאים לידי ביטוי אפילו בענף ההייטק הנוצץ והשבע, משפיעים לרוחב כל ענפי המשק. מי שנפגע בעיקר בזמנים כאלה הוא מי שמתקיים על תרומות - ארגונים ועמותות שתלויים בנדיבותם של חברות מסחריות ואנשים פרטיים כדי לשרוד ולהמשיך בפעילותם הברוכה.

הקושי של העמותות להמשיך ולגייס תרומות עבור השכבות המוחלשות, עורר את הצורך "להמציא את הגלגל" ולהציע קונספט שונה, שיאפשר הוספת ערך חברתי לפעולות עסקיות שנעשות בשוטף, ללא תוספת כסף. כלומר, המגזר העסקי לא יגדיל את ההוצאות שלו אך מתוכן, יוכל לסייע למי שבאמת זקוק לתמיכה.

על פי המודל של החנות המקוונת "סיכוי במתנה", על בסיס המשאבים הקיימים, יתאפשר לעמותות להמשיך ולפעול למען מטרות חברתיות חשובות ובמקביל, החברות יוכלו להרחיב את עשייתן החברתית מבלי להגדיל הוצאות.

המיזם החדש נולד כחזון משותף של עמותת "ילדים בסיכוי" עם היזמים אבי אברהם, בעלים של חברת Source4u המתמחה כבר למעלה מ-15 שנה במוצרי פרסום וקד"מ ועולמות ה- Corporate gifting, וחלי ברגר, המתמחה 15 שנה בשיווק, דיגיטל ואיקומרס.

מדובר בפלטפורמה חדשנית, אשר מציעה לארגונים וחברות לקבל ערך נוסף על כל שקל שהם מוציאים בשוטף עבור רכש, מוצרי קד"מ ומתנות לעובדים ולקוחות.

לוח שנה משותף עמותת ילדים בסיכוי וענת לב אדלר למען ילדי הפנימיות בישראל. יח"צ,
לוח שנה משותף עמותת ילדים בסיכוי וענת לב אדלר, מסייעים יחד לאוכלוסיות מוחלשות/יח"צ

"מגדילים את ערך השקל"

המודל שמציעה החנות, היא שהתרומה לעמותת "ילדים בסיכוי" תינתן למעשה על ידי הנהלת החנות עצמה, ולא על ידי הלקוח העסקי שקונה בה, כלומר, בכל רכישה שמתבצעת, תורמת החנות מעשר מההכנסות לעמותת "ילדים בסיכוי", למען ילדים, נוער וצעירים בסיכון, כדי שיזכו בסיכוי לחיים טובים יותר.

הפלטפורמה החדשה, שמציעה חוויית משתמש חדשנית בנוף הרכש, מציעה ערך לחברות וארגונים, שרוצים לשפר את חווית העובדים, הלקוחות והשותפים העסקיים שלהם, ובמקביל לייצר אימפקט חברתי ע"י רכישה של מוצרים ומארזים ממותגים ומותאמים אישית לכל צורך, במחירים אטרקטיביים ותחרותיים ובעיקר - עם תרומה משמעותית לקהילה.

כל מארז שנרכש מגדיל למעשה את האפשרות של "ילדים בסיכוי" להמשיך לקדם את הילדים והצעירים לעתיד טוב יותר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לוח שנה 2022 ילדים בסיכוי וענת לב אדלר. יח"צ,
העסק קונה מהחנות, והחנות מעבירה מעשר: לוח שנה 2022 ילדים בסיכוי וענת לב אדלר/יח"צ

שחקן חברתי מול שחקנים עסקיים

עמותת "ילדים בסיכוי" פועלת במטרה לסייע לילדים וצעירים בסיכון אשר הוצאו מבתיהם, במהלך תקופת הילדות והבגרות ועד למעבר לחיים בוגרים ועצמאיים. היא תומכת בילדים ובני נוער מכל המגזרים הדמוגרפיים בישראל, המתגוררים בפנימיות ובמשפחות אומנה, על ידי הפעלת תכניות חברתיות, טיפוליות וחינוכיות. העמותה חרטה על דגלה מחויבות להתפתחותם הנפשית והחברתית, הגנה על זכויותיהם ודאגה לקידומם אל מחוץ למעגלי המצוקה והאלימות.

עדי ניר, סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים בעמותה: "סיכוי במתנה בא לענות על הצורך של חברות מסחריות להגדיל את ערך ה"שקל" שהן מוציאות עבור מתנות ורכש לארגון, כך שכל שקל שיוציאו יעשה גם טוב לילדים, רק מעצם ביצוע הרכישה בחנות שלנו. להבדיל מחנויות חברתיות אחרות שקיימות בשוק, "סיכוי במתנה" היא שחקן חברתי שמתמודד מול שחקנים עסקיים אחרים ולא בזירה החברתית".

עדי ניר סמנכלית פיתוח משאבים ילדים בסיכוי. לירון ויסמן,
עדי ניר סמנכ"לית פיתוח משאבים, ילדים בסיכוי/לירון ויסמן

הלקוח העסקי בוחר בחנות - החנות תורמת מעשר

"אנו מאמינים שכשיתקבלו החלטות רכש בבחירה בין שני ספקים שונים המציעים את אותה איכות ובאותו המחיר, יבחרו הארגונים לרכוש אצלנו, מעצם הידיעה שבזכותם, הנהלת החנות תתרום לילדים בסיכוי ותאפשר לנו להמשיך להיות השמש בחייהם של ילדים וצעירים שהוצאו מבתיהם", הוסיפה ניר.

חלי ברגר, יזמת ומנהלת השיווק של "סיכוי במתנה": "חנות האיקומרס מציעה למנהלי/ות משאבי אנוש, רווחה, ושיווק הזדמנות להעניק לעובדים, שותפים עסקיים ולקוחות שלהם חוויה ייחודית בכל אירוע משמעותי בעבודה ובחייהם האישיים. המארזים נבנים אחרי מיפוי צרכים פרסונלי יחד עם הארגון ומותאמים אישית לכל מטרה, החל מימי הולדת, חגים, מעבר לתפקיד חדש, סגירת עסקה חדשה עם לקוח וכד'. בנוסף, יחד עם ילדים בסיכוי אנו מתעדים להתרחב עם היוזמה לחו"ל ולהציע לעובדים מעבר לים לבחור מתנה שיש בה ערך ותרומה לקהילה בישראל, עבור ילדים וצעירים שלחלקם אין אף מבוגר משמעותי בעולם מלבדנו".

חלי ברגר יזמת ומנהלת השיווק של סיכוי במתנה. דורון לטצר,
חלי ברגר, יזמת ומנהלת השיווק של "סיכוי במתנה"/דורון לטצר

מחזקים בימי שיגרה ולא רק בתקפות משבר

מחקר שנעשה בארה"ב הדגיש כי הדרך היעילה לבנות את המוניטין של חברה, היא לתחזק את יחסי האמון עם הציבור בימי שגרה ולא לחכות לימי משבר, שכן תרומה לקהילה מעלה את ערך המותג.

את זאת יש לעשות באמצעות השקעה מתמדת באג'נדה חברתית בעלת זיקה ישירה לליבה העסקית של החברה ותקשור לעובדיה, לצרכנים ולשאר בעלי עניין.

מוזמנים להציץ בכל הטוב הזה ולהתחיל להוסיף ערך מוסף לכל שקל שאתם מוציאים -
https://sgift.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully