וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מתבשמים, חוגגים אהבה ונוגעים בסתיו

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 11:00

בושם מהפנט לגוצ'י, מוצר יוקרה לסיסלי, ניצני סתיו במייקל קורס, יקב תבור, לבידו ודנון חוגגים את חג האהבה, חברת Bonduelle מביאה עידן חדש לעולם הירקות הקפואים, קינוחים מוגזמים לדומינוס' פיצה

מיאמי סטייל ניצני סתיו של מייקל קורס. יח"צ חו"ל,
מיאמי סטייל ניצני סתיו של מייקל קורס/יח"צ חו"ל

מיאמי סטייל

מיציתם את הקיץ ומתגעגעים למשב רוח סתווי? עד שזה יקרה, אתם מוזמנים להתרפק על הקולקציה המושלמת של המעצב האהוב מייקל קורס, שמשיק קולקציה בהשראת הלייפסטייל של מיאמי, עם פריטים המשלבים ריזורט ואורבני בגוני כחול, תכלת, קאמל, לבן, אדום, קורל והדפסי חיות.

קולקציית תיקי הקדם-סתיו, עוצבה בהשראת האווירה האמריקאית-לטינית של מיאמי המשלבת לוקיישן טרופי עם שמש, חופים יפהפיים באווירת חופשה יוקרתית עם יאכטות, מטוסים פרטיים וסירות מנוע. הצד האורבני בא לידי ביטוי בתמהיל הממזג בין עולמות הטבע לשפע שמיאמי מציעה. קורס ידוע כמי שמבין בכל הקשור בחיים הטובים, בסטייל וכמובן בנשים, איך הן רוצות להיראות, ומה הכי נכון להן.

בקולקציה הנוכחית המקנה תקווה ואופטימיות כי הימים הנעימים מעבר לפינה, יש תשומת לב להדפסים ולטקסטורות הכוללים מוטיבים של חברבורות, דקלים וטאי-דאי, שימוש בפלטת גוונים המציגה שילובים מאוזנים של קורל, אדום, תכלת, כחול לבן, בז', חום ושחור. אצל קורס כמו אצל קורס מככבים אלמנטים בגוני זהב מתכתי המציגים ורסיות שונות של הלוגו.

בקולקציית הביגוד פריטים המשלבים בין סגנון ריזורטי לא מתאמץ לאורבניות קלילה, עם נגיעות אלגנטיות של קלאסיקה רומנטית. בין השמלות שהן מאסטר פיס מככבות שמלות קולר עם מוטיב שרשרת ושמלות עם פתחי קאט-אאוט הממוקמים באופן א-סימטרי באזור הכתפיים ועצמות הבריח, בלייזר פשתן מחויט בצללית נינוחה מצוות לשמלות אווריריות באורך מיני, ברך או מידי.

הספורטיביות ביניכן תאהבנה את מכנסי הטייץ הנלבשים עם טופ בפרינט מנומר, ואפילו מעילים קלילים, חצאיות קצרות ומתנפנפות, אוברולים על בסיס מכנסי שורטס, שמלת ג'ינס קצרה שמלות סריג. קו התיקים מתחדש בהתאם לרוח הקולקציה של פלורידה הטרופית ויש קאם בק לתיקים האייקונים עם אדפטציה לעידן הנוכחי. דגמי התיקים של קורס נחשבים כבר שנים לאייקוניים במלתחה הנשית, כאלה שמתמכרים אליהם כי הם רלוונטיים לאורך השנים.

לצד תיקי המונוגרמה המככבים בגדלים שונים, בולטים בקולקציה תיקי עור אלגנטיים בטקסטורה מחוררת, תיקים בגוני קורל ותכלת שמיים, תיק צד גדול בפרינט חייתי בגוני לבן וקרם שבמרכזו לוגו הרמוני. בין הדגמים החדשים מככבות הגרסאות העדכניות בסדרת תיקי BRADSHAW האהובה, המציגה העונה שימוש בעור אקולוגי, ועיטור מונוגרמת ה-MK ממתכת כסופה או זהובה על פאנל הסגירה.

סדרת SIGNATURE עם מונוגרמת ז'קארד, מקבלת טוויסט מתוחכם עם משחק בגדלי אותיות משתנים וגוונים חדשים. MAEVE היא משפחת תיקים חדשה המצטרפת עם 3 צלליות, נשיאה, כתף או קרוס, המשלבות קנבס ועור וכוללות רצועות לוגו טייפ מודגשות. בקולקציה גם תיק ELLIOT במראה גיאומטרי עם כיסים חיצוניים בהשראת מכנסי דגמ"ח, תיק SIA בגזרה חצי מעוגלת מעור רך שבחזיתו עיטור רצועות מלופפות המושחלות בטבעות מתכת, תיק DOVER בצללית חצי ירח הנלבש קרוס בודי או על הכתף.

תיק מדגם HEATHER, הנחשב לגרסה חדשנית של דגם JADE האהוב, זוכה לשדרוג עם אבזם מונוגרמה מתוכשט. כל הדגמים מעוטרים בדיטיילז מתכתיים המוסיפים טאץ' זוהר כמו מנעולים, שרשרת חוליות, אבזמי לוגו, ניטים, אבני חן וסוגרים ממותגים. קטגוריית הנעליים לא מקופחת וחסרת פשרות בכל הנוגע לנוחות ולסטייל, היא כוללת נעלי סניקרס, סנדלים שטוים, סנדלי עקב, בגוני שחור, בז', חום, זהב וברונזה ובהדפס חברבורות בשחור ולבן.

חלק מהדגמים מאובזר בשרשראות וצמידים העשויים חוליות מתכת זהובות. את הקולקציה החדשה של מייקל קורס ניתן להשיג בחנויות הדגל של המותג, בחנויות פקטורי 54 ובאתרFACTORY54. CO .IL

מיאמי סטייל ניצני סתיו של מייקל קורס. יח"צ חו"ל,
מיאמי סטייל ניצני סתיו של מייקל קורס/יח"צ חו"ל

בשמים ונהנים

הפנטזיה של גוצ'י-מותג הבישום הנחשק GUCCI משיק בושם חדש בשם Flora Gorgeous Jasmine או-דה-פרפיום המצטרף לעולם הקסום והשופע שמחת החיים של #FloraFantasy שהושק ב-2021. הניחוח נפתח עם הרכב זוהר של יסמין סמבק אבסולוט, זרי יסמין עדינים, תווי בסיס של אלגום ובנזואין, פריחת מנדרינות ותמצית מגנוליה.

הבקבוק בגוון טורקיז מהפנט, בהשראת הכוח המרגיע של אבן הטורקיז המתקשרת לתקווה והגנה עם דוגמת הפרחים הייחודית כל-כך למותג גוצ'י. גם הניחוח הנוכחי הוא מסע בעולם ורוד השופע דימויים מעולם הפופ ועיצובי קוואי יפניים חמודים. את הקמפיין שכולו קסם מהפנט, מובילה מיילי סיירוס, מוקפת בפרחים ובצעצועי חיות פרווה, שלוקחת אותנו למסע בעולם הדמיון בהשראת הניחוח הנעים של הבושם, עם רגעים של חדווה טהורה המתפתחת לנוף חלומי עליז.

סיירוס מפגינה ביטוי עצמי, אופטימיות ואותנטיות, ומושכת את הצופה להרפתקת אנימציה שכל אחת תתאהבה בה. את הקמפיין צילם פטרה קולינס. להשיג ברשתות: סופר פארם, רשת אפריל, משביר לצרכן ו-/BE

סיפורי משי-אנתולוגיית בושם המשי החדשה מאת סלבטורה פרגאמו. Storie di Seta בהשראת יצירות המשי האיקוניות של סלבטורה פרגאמו, מסע סוחף של חלומות, צבעים ורגשות השזורים זה בזה כמו החוטים העדינים המרכיבים את הדוגמאות הקסומות ועבודות הטלאים בצעיפי הבית.


בקולקציה 4 ניחוחות או דה פרפיום בצבעים ייחודיים ומוטיבים קישוטיים השאובים ממורשת הטקסטיל של פראגמו, ניחוחות Ready-to-wear , כל אחד בזכות עצמו או בשילוב עם ניחוח אחר מהקולקציה. הניחוחות: GIARDINI DI SETA (ג'ירדני די סטה; 'גני משי') -תמצית פירותית פרחונית עם רמיזות עסיסיות של פירות אדומים; GIUNGLE DI SETA (ג'ונגלה די סטה; 'ג'ונגל משי') תערובת ירוקה פרחונית אינטנסיבית; SAVANE DI SETA (סוואנה די סטה; 'סוואנת משי')-נקטר פרחוני הדרי חושני; OCEANI DI SETA (אוצ'ני די סטה; 'אוקיאנוס משי') יצירה מימית פרחונית נמרצת. הניחוחות נוצרו בשת"פ עם הבשמים אמילי קופרמן ואלינור מאסנה מחברת סימרייז, עם 62.2% רכיבים ממקור טבעי ו-99.1% מתכלים, הפורמולה ידידותית ביותר לסביבה.

היא מכילה ליליבל- מולקולה חדשה של שושנת העמקים המתקבלת מקליפת תפוזים באמצעות כימיה ירוקה; שמן פלפל חריף ממקור אתי עם דגשים ייחודיים של ענבים ורודים, יוזו וגוני פרחים עציים; ו-Neo Soie Velours De Laire, אקורד המחבר את הניחוחות למורשת בשמי הקוטור ומושרשת בת 220 שנים. הבקבוקים השקופים חתומים בכובע כסוף שעליו חרוט הלוגו Salvatore Ferragamo קישוטי השואב השראה מיצירת מופת משי Salvatore Ferragamo המשחזרת אותו עם עיטור קרמי חדשני הנראה מכל הזוויות. על הקמפיין האמנית החזותית ניקולינה פטולאס. להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר CHOZEN.

סיפורי טד לפידוס-רשת אפריל משיקה ליין בשמים חדש סטוריז מבית טד לפידוס לגברים ולנשים בניחוחות מרעננים וחדשים. טד לפידוס הוא מהמעצבים הבולטים בשנות ה-60, שהשיק קו בשמים בשנות ה-70, שחלקם כמו Lapidus Pour Homme הם רבי מכר. הבשמים החדשים של המותג מציגים צד צעיר ופרוע, עם משחק של פיתוי, אהבה וחופש, בבשמים החדשים העניק לפידוס לדור המילניום, בושם שובב, משמח ומותאם אישית.

8 הניחוחות מציירים את כל ההיבטים של אישיות מהנה וצבעונית. הסדרה נותנת כבוד לברזיל, מהמדינות הצבעוניות בעולם. אריזת הבשמים מעוצבת בהשראת טיילת חוף הים האגדית בריו דה ז'נרו. בגב הבקבוק, דוגמאות צבעוניות, איפנמה ל-4 הניחוחות לגברים, קופקבנה ל-4 הניחוחות לנשים. ברזיל-ארץ של חום, צבע ואהבה, נושאת את כל המסרים של שמונת הניחוחות החדשים הללו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בשמים ונהנים מותגי פרגמו,גוצ'י וטד לפידוס משיקים. יח"צ,
בשמים ונהנים מותגי פרגמו,גוצ'י וטד לפידוס משיקים/יח"צ

יוקרה בבקבוק

מותג הטיפוח היוקרתי SISLEY משיק מוצרים חדשים לטיפוח הפנים והשיער: SUPREMYE-תחליב אנטי אייג'ינג מסדרת סופרמיה לטיפוח העור נגד הזדקנות במרקם אינטנסיבי המכין את העור לספיגה טובה יותר של מוצרי טיפוח נוספים.

שימוש קבוע בסופרמיה במהלך שעות הלילה, מראה העור נראה חלק ונינוח, אחיד וזוהר. מתאים לכל סוגי העור. השיער זוכה בשני מוצרים חדשים בסדרת Hair Rituel , שמפו מרגיע בפורמולה מועשרת בתמצית מרווה לניקוי עדין, איזון וטיהור הקרקפת, שלב ראשון בשגרת הטיפול להרגעת הקרקפת וטיפול נגד קשקשים. להשיג ברשת בוטיק אינדיבידואל

יוקרה בבקבוק מוצרים חדשים למותג סיסלי. יח"צ,
יוקרה בבקבוק מוצרים חדשים למותג סיסלי/יח"צ

יופי של קיץ

מותג הקוסמטיקה הישראלי הבינלאומי 417- משיק מארזי טיפוח ביניהם: מארז טיפוח TIME CONTROL המכיל סרום מולטי אקטיב פורמולה טבעונית מרוכזת עם ספיגה מהירה עוזר בחידוש התאים, שיפור ואיזון הלחות העור, התוצאה-עור חלק יותר ומועשר בלחות, קרם טבעוני עשיר למיצוק העור והתחדשות התאים, מונע קמטים ושומר על הלחות הטבעית של העור.

ומארז טיפוח INFINITE MOTION מכיל קרם פנים AQUA מינרל לעור שמן, טבעוני, מועשר בקומפלקס ייחודי מבוסס מים עם רכיבים פעילים צמחיים המשפרים את רמת הלחות, מווסתים אותם ומעניקים מראה מאט; קרם לחות לפנים על בסיס מים; קרם לילה עשיר להזנה והרגעת העור, מועשר בוויטמינים, תמציות צמחים ושמני אבוקדו וקמומיל, מונע הופעת קמטים, משפר את גמישות, מרקם וטונס העור.

להשיג ברשת סופר פארם ורשת סופר פארם און ליין .

יופי של קיץ-שני מארזי קיץ של  417-. יח"צ,
יופי של קיץ-שני מארזי קיץ של 417-/יח"צ

מס שפתיים

רשת SACARA משיקה לראשונה 'מסכת הזנה לריכוך שפתיים יבשות וסדוקות' ב-3 גוונים: אדום, ורדרד והמראה הטבעי. המסכה עשירה בחומרי טיפוח המשמשים לרוקחות הטבעית, מזינים ומגנים על השפתיים לאורך כל שעות היום ומעניקים לשפתיים מראה בריא ומלא ברק ושיפור מרקם ונראות השפתיים.

המסכה מכילה: שמן שקדים מתוקים הנספג מהר, מעניק ברק ומסייע לריפוי עור יבש וסדוק הוא מכיל וויטמין E המגן מפני רדיקלים חופשיים ואחוזים גבוהים של חומצה "אולאית" המעניקים לשפתיים לחות טבעית, ריכוך וחידוש; חמאת שיאה הנחשבת כ"אנטי אייג'ינג" טבעי, עוזרת במניעת היווצרות קמטים מסביב לשפתיים ובשפתיים עצמן ושיפור הגמישות הכללית של העור, נספגת בקלות ומעניקה לחות והגנה מיובש לאורך זמן; שעוות דבורים השומרת על לחות וטיפוח. להשיג בכל סניפי רשת החנויות ברחבי הארץ ובאתר און ליין.

מס שפתיים מסכת שפתיים של סקארה. קית גלסמן,
מס שפתיים מסכת שפתיים של סקארה/קית גלסמן

מארז של אהבה

מותג הקלין ביוטי לבידו ומותג התכשיטים דנון-מותגים כחול עם ערכים משותפים בשמירה על הגוף והסביבה, משיקים מארז במהדורה מוגבלת, שעוצב בסימן העצמה נשית ואהבה.

המארז כולל 4 מוצרים וכולל: קרם יום עם מקדם הגנה 15 SPf לעור רגיל-יבש מועשר בחומצה היאלורונית, שמן זרעי רימון, תמציות הדרים עם ויטמין C, ויטמינים A ו- E; קרם גוף ארומתרפי פצ'ולי וניל על בסיס חמאת שיאה, חוחובה, ואלוורה עם שמנים אתריים.

טבעת פלרמו מצופה זהב 24K שמתאימה לכל מידה ועגילי מאולה-עגילי חישוק מעוצבים כמו חוליות גורמט, מצופים זהב 24K. התכשיטים הם חלק מקולקציה קיץ 2022 של DANON. להשיג באתר וברשת חנויות מותג לבידו.

מארז  של אהבה  לבידו&דנון. רני לוריא,
מארז של אהבה לבידו&דנון/רני לוריא

שותים באהבה

Pink up your life הוא מארז רומנטי וורדרד של יקב תבור המושק לכבוד יום האהבה, מכיל בקבוק אדמה רוזה ברברה מבציר 2021 וקופסת שוקולדים מפנקת. רוזה ברברה בציר 2021, זכה במדליית הכסף בתחרות אשכול הזהב, היין הופק מענבי ברברה אשר נבצרו בכרם היקב ברמת סירין שבגליל המזרחי.

סדרת אדמה מביאה לידי ביטוי את כל הטוב שצומח בתבור, ואת הניסיון והתשוקה של אנשי היקב. בסדרה מגוון יינות זניים הנוצרים משידוכים מושלמים בין זני הענבים השונים לסוגי האדמות הפוריות המאפיינות את אזור התבור והגליל.

בכרמים האקולוגיים של יקב תבור מתקיים איזון בין האדמה, הצומח והחי, מתוך תפיסה שמערכת אקולוגית בריאה תטיב עם בעלי החיים, עם הקרקע וגם עם הגפנים. התפיסה האקולוגית בעולם הגפן והיין גורסת כי ממצב של איזון יצמחו גפנים אשר תהיינה עמידות יותר, בעלות תוחלת חיים ארוכה יותר, ובכך יניבו ענבים טובים ואיכותיים. להשיג בחנויות היין והאלכוהול המתמחות.

שותים באהבה מארז רומנטי של יקב תבור. בועז אשכול,
שותים באהבה מארז רומנטי של יקב תבור/בועז אשכול

מיקס במיקסר

חברת OIG המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק מוצרי חשמל ביתיים מתרחבת עם פעילות מותג DAVO ומוסיפה מוצרים נוספים, ביניהם: ליין מכונות קפה, כלי בית, ואביזרים משלימים לעולם האפייה.

לאחרונה, השיקה החברה מיקסר חדש של המותג DAVO: DAVO PRO 5760 -מיקסר חזק ומקצועי המגיע בגרסה בלעדית עם תצוגת LED דיגיטלית ובעיצוב דקורטיבי לכל מטבח שני סוגי קערות בנפח 7 ו-8 ליטר, מטחנת בשר נלווית ואביזר להכנת נקניקים. המיקסר מציע בנוסף 11 סוגי מהירויות ייעודיות עבור 4 תוכניות (בחישה, בצק, קרם והקצפה) בהספק של W1,800.

להשיג באתר הרשמי של החברה ובמעלה מ- 250 נקודות מכירה ארציות, ביניהן: : א.ל.מ, טרקלין חשמל, שקם אלקטריק, חשמל נטו, חנויות פרטיות ואתרי סחר.

מיקס במיקסר-חברת OIG מרחיבה את פעילות DAVO. יח"צ,
מיקס במיקסר-חברת OIG מרחיבה את פעילות DAVO/יח"צ

על הסכין

רשת cook and bake, משיקה סדרת סכינים חדשה מבית המותג הספרדי Arcos-סדרת לינאה בצבעוניות קיצית מתאימה.

לסכינים להב מיקרו משונן המתאים לחיתוך לחמים וירקות, בעיקר ירקות רכים כמו עגבניות, להב הסכין מעוגל ומאפשר מריחת ממרחים בקלות. מותג ARCOS מתמחה בייצור סכינים משנת 1734 ומוכר במעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם. המותג מקפיד על טכנולוגית המשדרגת את הסכין בכל הפרמטרים: חדות, אורך חיי להב ועמידות בפני חלודה. חברת Arcos הייתה הראשונה והבלעדית שהחלה לייצר סכינים מ-100% פלדת Nitrum, בתהליך ייצור ירוק מבוסס גז השומר על איכות הסביבה. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

על הסכין-סדרת לינאה של aross ברשת קוק אנד בייק. יח"צ,
על הסכין-סדרת לינאה של aross ברשת קוק אנד בייק/יח"צ

ירקות או לא להיות

אוהבים ירקות קפואים שחוסכים זמן ומאמץ? כדאי שתדעו ש-Bonduelle הצרפתי, נכנס לקטגוריית הקפואים ומגיע לראשונה לישראל, כניסה שמסמלת תחילת עידן חדש בקטגוריית הירקות הקפואים בכל הקשור באיכות, מגוון וחדשנות ייחודית.

מדובר בירקות גורמה מובחרים, איכותיים וטעימים במיוחד כשבין המוצרים החדשים שינחתו על מדפי הקפואים: פרוסות זוקיני קלוי, חצאי פלפלים קלויים, פרוסות חצילים בגריל ושעועית עדינה שלמה מזן מיוחד.

קונצרן Bonduelle הוא חברת הירקות מהגדולות בעולם, עם מוניטין רב בזכות מוצרים חדשניים ואיכותיים שזכו פופולאריות בלמעלה מ-100 מדינות בעולם. החברה משקיעה ומפתחת זני ירקות אותם היא מגדלת על כ-1,240,000 דונמים ברחבי העולם.

ב-2021, השקיעה החברה כ-32 מיליון דולר בפיתוח חדשנות. לאחר שבשנים האחרונות קיימה מגעים עם חברות ישראליות שונות, בחרה החברה בחברת המזון זנלכל כשותפה אסטרטגית בארץ. בעקבות סדרת מחקרים מקיפים ומעמיקים שקיימה בישראל, מצאה Bonduelle שהצרכנים בישראל מובילים בראש טבלאות צריכת ירקות עולמית לנפש, בכמות ובמגוון, וצורכים כ-1,750,000 טון ירקות מדי שנה, ישראל היא המדינה הראשונה מחוץ לאירופה בה מושקים מוצרי הגורמה הקפואים.

בסדרת הקלויים: חצילים קלויים-חצילים בגריל פרוסים ומוקפאים; פלפלים קלויים-פלפלים בגריל חצויים ומוקפאים; זוקיני קלוי-זוקיני בגריל פרוס ומוקפא. בסדרת הירקות הקלאסית: גרעיני תירס מוקפאים, אפונת גן מוקפאת, שעועית עדינה שלמה ומוקפאת. להשיג ברשת שופרסל.

ירקות או לא להיות המותג הצרפתי Bonduelle  נוחת בישראל. סטודיו אורית חן צדוק,
ירקות או לא להיות המותג הצרפתי Bonduelle נוחת בישראל/סטודיו אורית חן צדוק

הגזמה מתוקה

דומינו'ס פיצה משיקה שני קינוחים לוהטים ומפנקים במהדורה מוגבלת לקיץ, בעקבות ההצלחה המסחררת לה זכתה מוגזמת שוקולד, קבלו את "מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן"-פיצת קינוח בגודל אישי עם רוטב פיסטוק, רוטב שוקולד לבן ושברי פיסטוק, מנה חמה מתוקה ומוגזמת.

קינוח נוסף-"אצבעות מוגזמות עם דיפ בייגלה מלוח" -ביסים מתוקים לצד דיפ בייגלה מלוח לאיזון המתוק. להשיג בסניפי הרשת. מהרו פן תפספסו.

הגזמה מתוקה-דומינוס' משיקה קינוחים מוגזמים. דן פרץ,
הגזמה מתוקה-דומינוס' משיקה קינוחים מוגזמים/דן פרץ

שת"פ טעים

הרשתות הבינלאומיות מגלות את הייחודיות של HAAT- פלטפורמת משלוחים המתמחה במשלוחים ללקוחות ללא כתובת וללא כרטיס אשראי שהחלה בימים אלה לשלוח את מגוון מנות העוף של KFC במקביל לוולט, ובנוסף משמשת כפלטפורמת השיווק של דומינוס פיצה.

HAAT מונה כבר חצי מיליון משתמשים פעילים ומכסה קהל פוטנציאלי של כמעט מיליון תושבים, עיקר כוחה ביישובי הפריפריה ובישובים הערבים, מאפשר לה להגיע לקהלים חדשים עבור KFC ולהנגיש את הרשת ללקוחות נוספים, פעילות המשלוחים של הרשת החלה החודש בסניף נצרת ותתפרס ליישובים וסניפים נוספים בקרוב.

מותג על אמריקאי נוסף שזיהה את הפוטנציאל של HAAT ביישובי הפריפריה הוא רשת דומינו'ס פיצה, הפועלת כ-30 שנה בארץ עם קרוב ל-70 סניפים בפריסה ארצית ומערך שליחויות עצמאי ויעיל. השת"פ החדשני מציע מודל ייחודי, ולראשונה ב-HAAT משלוח הפיצות יתבצע מסניפי דומינו'ס פיצה באמצעות שליחי הרשת, בעוד HAAT תשמש כפלטפורמה Market Place בלבד.

כך כחצי מיליון לקוחות HAAT ייהנו מהזמנת דומינו'ס פיצה דרך האפליקציה בקלות ומשלוח מהיר עד 30 דקות. שיתופי הפעולה החלו בחודש האחרון בנצרת ועתידים להתרחב במהלך הקיץ לערים נוספות כמו אום אלפחם, רהט, ירושלים, כפר קאסם וערים שפועלות בהן KFC ודומינו'ס פיצה.

HAAT הינה פלטפורמת הזמנת משלוחים המתמקדת בערים ללא תשתיות, מקשרת בין המסעדה, לשליח וללקוח הסופי כאשר דרכה מסופקים פתרונות ללקוחות ללא כתובות, שימוש במזומן וניהול מערך משלוחים עבור מסעדות ללא תשתיות דיגיטליות.

שת''פ טעים רשתות דומינוס' ו-kfc, מצטרפות ל-HAAT. יח"צ,
שת''פ טעים רשתות דומינוס' ו-kfc, מצטרפות ל-HAAT/יח"צ

ניחוח תינוק

Le bébé pur - מותג מוצרי התינוקות של מור ממן, משיק מבשם כביסה וטקסטיל בניחוח טהור ובפורמולה ייחודית לבישום ממושך ולנטרול ריחות רעים, אינו מכתים ומתאים לכל סוגי הטקסטיל .

המותג נולד בהשראת בנה ג'וזף בן ה-3, כשנחשפה והתמכרה לעדינות של ניחוח שנרקח במיוחד עבורו אצל רוקחת מומחית למוצרי תינוקות. כל מוצרי המותג נעשים בעבודת יד ובניחוח המושלם. המבשם החדש מצטרף לסדרת המוצרים היוקרתית בתחום הטיפוח לתינוק והאם של המותג ביניהם: בושם, קרם גוף, שמן לטיפוח העור שפותחו במעבדות מתמחות בצרפת המבוססות על תערובת שמנים ותמציות עשירה שמזינה ושומרת על העור.

ניחוח תינוק לה בבה פיור-מבשם כביסה וטקסטיל. יח"צ,
ניחוח תינוק לה בבה פיור-מבשם כביסה וטקסטיל/יח"צ

מטפחים מבפנים ומבחוץ

אלטמן בריאות מרחיבה את סדרת פלקסיטול לשפתיים ומשיקה לצד המשחה הקלאסית: שפתון SPF 50 להגנה מהשמש בטעם פירות יער וטעם מנטה ואת המשחה הקלאסית בצנצנת נוחה לשימוש.

למוצרי פלקסיטול נוסחה מרוכזת להשבת הלחות וריכוך שפתיים יבשות וסדוקות במיוחד, הסדרה שומרת על שפתיים חלקות ובריאות, ומתאימה להקלה במצבי יובש קיצוניים. ועוד מאלטמן בריאות, כמוסות פפטידים של קולגן בשילוב חומצה היאלורונית, ויטמין C וסרמידים ממקור חיטה שנבדקו קלינית ונמצאו יעילים לטיפוח מראה העור. מכיל קומפלקס רכיבים פעילים העובדים במקביל על שכבות העור.

להשיג ברשתות הפארם וטבע. myBite אפליקציה לניהול תזונה של חברת אלטמן בריאות, משיקה לראשונה סדרת מוצרי בריאות ביניהם: smoothies -אבקה באריזה אישית להכנת משקה על בסיס פירות, ירקות ותבלינים, ללא תוספת סוכר או חומרים משמרים, מתאים לטבעונים. הפירות והירקות מיובשים בטכנולוגיית Freeze Dry ייחודית ששומרת עליהם במיטבם- טכנולוגיה זהה שמאפשרת ל-NASA לשמור על תזונת האסטרונאוטים בחלל.

בסדרה: Energy smoothie- להכנת שייק אדום ואנרגטי: בננה, פטל, תות, אסאי וג'ינסנג;Super green smoothie -להכנת שייק ירוק-תפוח, נענע, עשב חיטה, מורינגה; Balance smoothie-להכנת שייק סגול מאזן: אוכמניות, פטל, אסאי, סלק; Pro smoothie-להכנת שייק כתום עשיר בחלבון צמחי: בננה, תפוח, חלבון חומוס, חלבון אפונה.

מטפחים מבפנים ומבחוץ השקות חדשות לאלטמן. יח"צ,
מטפחים מבפנים ומבחוץ השקות חדשות לאלטמן/יח"צ

פנטזיות מתגשמות

בעיצומו של משבר כלכלי קשה שינתה נעמה בר שירה, יזמית ואמנית תיאטרון, כיוון והחלה לכתוב סדרת ספרי פנטזיה מצליחה על מלאכיות המהלכות בינינו בירושלים. סדרת ספרי הפנטזיה "מלאכיות עליון" זכתה להצלחה גדולה כבר בצאת הספר הראשון בסדרה, "מלאכיות עליון: מעיין הנשמות".

לפני כמה שנים בר-שירה ובעלה ינון, נקלעו למשבר כלכלי והגיעו לפת לחם, הם צברו מינוס של עשרות אלפי ₪ והבנק סירב להמשיך לתת להם אשראי, הם החלו בהפעלת קייטנות, תיאטרון ילדים, חוגים ופרויקטים נוספים, והמריאו מנקודת שפל לשיאים חדשים. הם התגברו על המשבר הפרטי ושרדו את משבר הקורונה, והיום הם מעסיקים כ-80 מדריכים שמעבירים 350 חוגים בכל רחבי הארץ, ומנהלים עסק משגשג.

פנטזיות מתגשמות הספר מלאכיות עליון. סטודיו לב-ארי,
פנטזיות מתגשמות הספר מלאכיות עליון/סטודיו לב-ארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully