וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ZAGA - פינות אוכל עולה בקמפיין ראשון עם האמנית, הזמרת והיוצרת נינט טייב

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 13:28

רשת זגה פינות אוכל, תעלה השבוע בקמפיין חדש וראשון בכיכובה של הפרזנטורית האמנית, הזמרת והיוצרת נינט טייב, בתקציב הנאמד בכ-2 מיליון שקל. הקמפיין תחת הסיסמא 'זגה פינות אוכל - בַּזֶּה הם מבינים", יעלה בתקציב הנאמד ב-2 מיליון שקל

נינט טייב לרשת זגה פינות אוכל. גיא כושי ויריב פיין,
קמפיין ראשון לרשת ZAGA פינות אוכל יעלה בימים הקרובים בכיכובה של נינט טייב/גיא כושי ויריב פיין

המסר של נינט: "בַּזֶּה הם מבינים"

בכוונת מותג פינות האוכל ZAGA פינות אוכל, להיעזר בדמותה של נייט טייב, אשר קיבלה עבור השתתפותה בקמפיין כ-1 מיליון שקל, להגברת המודעות והמומחיות של רשת זגה בייצור פינות אוכל, במקביל לחשיפת הקולקציה החדשה המונה מגוון רחב של שולחנות לפינת אוכל וכסאות אוכל ובר.

הקמפיין יכלול בין היתר: פרסומות בטלוויזיה בשתי הזכייניות המובילות קשת 12 ורשת 13, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בנכסים הדיגיטליים של רשת זגה, פרסום בעיתונות המודפסת והמקוונת, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של רשת זגה.

בשלב השני של הקמפיין, יעלו גם תשדירי רדיו בקריינות נינט טייב, עם המסר המוביל של הקמפיין: "בַּזֶּה הם מבינים", מתוך מטרת למצב את רשת זגה כחברה המובילה בישראל בקטגוריית פינות אוכל.

נינט טייב לרשת זגה פינות אוכל. גיא כושי ויריב פיין,
נינט טייב בקמפיין לרשת ZAGA פינות אוכל/גיא כושי ויריב פיין

"צמיחה משמעותית, בידול ומומחיות"

לדברי אביטל מאיירס מנהלת שיווק וקשרי אדריכלים ברשת זגה פינות אוכל: "בשנים האחרונות, הרשת שצמחה משמעותית, שמה דגש ובידלה עצמה מכל המתחרים בשוק כמומחים לפינות אוכל הן ברמת המגוון, האיכות והמקצועיות. זגה ממשיכה להתמקצע ולהביא את החידושים הכי עדכניים ואת המגמות המובילות בעולם בתחום פינות האוכל".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נינט טייב לרשת זגה פינות אוכל. גיא כושי ויריב פיין,
נינט טייב תככב בקמפיין לרשת זגה פינות אוכל, תמורת מיליון שקל/גיא כושי ויריב פיין

"קָרְטוֹב של הומור, לצד דמותה האותנטית של נינט"

עוד מוסיפה מאיירס: "הקמפיין עם נינט הוא במהלך אסטרטגי תקשורתי המגדיר את הערכים של זגה ומבדל אותה. הקמפיין מלווה קָרְטוֹב של הומור, לצד דמותה האותנטית של נינט".

רשת ZAGA - פינות אוכל הוקמה בשנת 1961 ומתמחה בייצור ושיווק פינות אוכל. כיום מונה רשת זגה 12 סניפים בפריסה ארצית ונחשבת לרשת הקמעונאית המובילה בתחום בישראל. הרשת מציבה שלושה ערכים מרכזיים כאחד: איכות, נוחות ונראות עיצובית. בבעלות הרשת מפעל בבולגריה אשר מייצר, מעצב ומשווק לאירופה וארה"ב את מגוון הקולקציות של פינות האוכל בשיטות ובחומרים איכותיים וייחודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully