וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום אמזון והזמנות מטורקיה? טרק מרקט מתרחבת: "נגיע לעשרה סניפים עד סוף 2022"

8.8.2022 / 10:28

Trek Market, הרשת המייבאת מגוון רחב של מותגים בינלאומיים "במחירים שאפשר למצוא רק בחו"ל", פתחה סניף שישי, בכפר סבא. המייסד שבתאי קמחי: הקמנו עד כה 6 סניפים ונגיע ל-10 עד סוף 2022

סניף רשת טרק מרקט בקניון כפר סבא הירוקה. פז פטל,
סניף רשת טרק מרקט בכפר סבא/פז פטל

באירוע השקה חגיגי שנערך בקניון כפר סבא הירוקה, השיק שבתאי קמחי, מייסד Trek Market, את הסניף השישי של הרשת.

ברשת Trek Market טוענים כי הם היא "מבטיחה לחולל מהפכה של ממש בעולם חנויות ורשתות ציוד המטיילים, הקמפינג והשטח בישראל. זוהי רשת ייחודית, שונה מכל מהשהכרנו עד היום, שמטרתה להעניק ללקוחותיה חווית קנייה מרעננת וחדשנית לצד חווית מחיר משתלמת". שבתאי קמחי, מייסד טרק מרקט, חשף שעד כה הקימה הרשת 6 סניפים בישראל ועד סוף שנת 2022 הרשת מתכננת להגיע ל-10 סניפים בהשקעה של 2 מיליון שקל לכל סניף, השקעה של כ-20 מיליון שקל בסך הכל.

לקמחי יש ותק של 25 שנה בתחום חנויות ורשתות ציוד המטיילים, החיילים, השטח והקמפינג הישראלי. "הייתי זכיין יש ותק של 25 שנה בתחום חנויות ורשתות ציוד המטיילים, החיילים, השטח והקמפינג הישראלי. החלטתי לצאת לדרך חדשה הבנתי שבעולם התחרותי של היום חייבים להיות מקוריים, איכותיים, מקצוענים - ולהציע מחירים טובים. אין בישראל מקום ל'עוד רשת'; יש מקום לרשת שתחזיר את הלקוחות מרכישה בחו"ל ובאתרים, לחנות שליד הבית - וזו טרק מרקט".

שבתאי קמחי, מייסד רשת טרק. פז פטל,
שבתאי קמחי/פז פטל

טרק מרקט מייבאת את מרבית המוצרים הנמכרים בה ביבוא ישיר ובלעדי, ולטענתה מעלימה לחלוטין את פער התיווך. את החיסכון בעלויות מעבירה הרשת ללקוח. בדרך זו מצליחה הרשת לשווק מוצרי איכות במחירים שפויים, נגישים וזולים משמעותית מהמקובל בשוק. עד כדי כך, שהמחירים בטרק מארקט דומים מאוד למחירי אתרי הקניות הגדולים בחו"ל.

הרשת מציעה את המותגים הבינלאומיים שהיא משווקת בשלוש רמות מחיר:

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • ברמת המחירים הראשונה מוצעים מותגי הבית כמו אייסברידג' ואסנה, המיוצרים במיוחד עבור הרשת במפעלים ברחבי העולם ונמכרים במחירים הטובים ביותר בשוק
  • ברמת המחירים השנייה נמצאים מותגים איכותיים כמו נייצ'ר הייק, F3, ואג'יסמקס, המוכרים היטב למטייל הישראלי, שעד כה רכש אותם באתרי המסחר המקוון. היום אין צורך לחכות חודשיים למשלוח שיגיע - או לא - ואפשר ליהנות גם משירות מעולה לאחר הקניה.
  • ברמת המחירים השלישית נמצאים מותגי-על למטיילים, שעד כה לא הצליחו לחדור לשוק הישראלי בשל מחירם הגבוה. "הודות ליבוא הישיר של הרשת (מהיבואן לצרכן), המותגים הסופר-איכותיים הללו מוצעים במחירים הרבה יותר נוחים, והצלחנו להנגיש אותם לקהל הישראלי הרחב.

רשת Trek Market "טרק מרקט" מונה 6 סניפים: ישפרו סנטר מודיעין, דן טאון פתח תקווה, חוצות המפרץ חיפה, עין המפרץ, צמח, וכפר סבא הירוקה. נמצאת בבעלות משותפת של שבתאי קמחי מייסד הרשת ו"קולנוע חדש".

  • עוד באותו נושא:
  • קניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully