וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעים בשם האהבה: מחקר של BUYME בחן עד כמה הישראלים מפנקים

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 14:02

בלוח השנה ישנם כמה ימי אהבה, בהם נהוג להעניק מתנות לאוהבים. למרות שהישראלים אוהבים להשקיע במתנות לוולנטיין, בישראל יש גם את ט"ו באב, יום האהבה העברי, וזו סיבה מספיק טובה לחגיגה נוספת נוטפת אהבה. BUYME חושף כמה האוהבים הישראלים משקיעים במתנות ליקיריהם

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

כבר לא "דבר אליה בפרחים"?

ט"ו באב הפך מזמן לחגיגת קניות גדולה ובני הזוג נערכים שבועות מראש עם מתנות מפנקות להבעת אהבתם. לקראת יום האהבה העברי, שיתקיים החל מהערב (חמישי), מחלקת דאטה ואנליזה של מותג המתנות והחוויות BUYME חושפת את כל הנתונים מאחורי הרומנטיקה.

מחקר חדש חוצה גיאוגרפיה, גיל ומגדר שקיים BUYME, בדק כמה האוהבים הישראלים משקיעים במתנות לבני/בנות הזוג שלהם ביום שמציין את האהבה.

ממצאי הבדיקה מצביעים על גידול בשווי המתנות ביחס ל-2021 ודרור בלומנטל סמנכ"ל שיווק ואיקומרס של BUYME מסכם הכל במשפט: "דבר אליה ב-BUYME זה דבר אליה בפרחים החדש".

מתוך מחקר שערך מותג המתנות והחוויות BUYME עולה כי השנה נרשמה עלייה של כ- 4% בשווי המתנות לט"ו באב עם ממוצע של 321 שקל למתנה, כאשר שווי המתנה שמשקיע הגבר הישראלי עמד על 328 שקל, בעוד ששווי מתנה ממוצעת אצל נשים עמד על 314 שקל וזאת למרות שהנשים היו אלה שהיוו אחוז גבוה יותר מבין רוכשי המתנות השנה עם 52% לעומת 48% מהגברים הישראליים.

רכישת מתנות בחלוקה לפי מגדר טו באב 2022. יח"צ BUYME,
רכישת מתנות בחלוקה לפי מגדר טו באב 2022/יח"צ BUYME

מעדיפים חוויה זוגית על מתנה אישית

השנה נראה שהזוגות בחרו להתמקד במתנות משותפות ופחות במתנות אישיות כאשר 79% מהמתנות שהוענקו מקנות חוויה לשני בני הזוג.

המתנה הפופולרית ביותר הינה בחירתם של 28% מהרוכשים אשר בחרו לפנק את בני ובנות זוגם בגיפטקארד קולינרי למסעדות יוקרה ושף.

במקום השני, 24% מהישראלים העדיפו להנות עם בני הזוג בחופשה במלון וטיפולי ספא מרגיעים ומפנקים, 21% נוספים ייהנו מסדנאות קולינריות זוגיות, 13% מפנקים בסיורים ביקבים שונים ברחבי הארץ, לעומתם 8% בחרו לפנק את יקיריהם בגיפטקארד לחוויות פנאי כמו הופעות, הצגות וסרטים.

דרור בלומנטל סמנכ"ל שיווק ואיקומרס של BUYME: "דבר אליה ב-BUYME זה 'דבר אליה בפרחים' החדש. ט"ו באב זו הזדמנות נהדרת להביע את אהבתנו לבני ובנות הזוג עם מתנה חווייתית שמייצרת חיבור, זמן איכות וזיכרון משותף. משמח לראות שיותר ויותר זוגות ישראלים רואים את יום האהבה כהזדמנות לעשות משהו יחד. אנחנו שמחים לאפשר להם להעניק את המתנה המתאימה ביותר לבן/ת הזוג מתוך מגוון המתנות הרחב ש-BUYME מציעה כך שיוכלו לחגוג ולעבור יחד חוויה מחברת שתשאיר זיכרון מתוק."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גרף המתנות הפופולריות ט"ו באב 2022. יח"צ BUYME,
גרף המתנות הפופולריות ט"ו באב 2022/יח"צ BUYME

הגיל משפיע

בהסתכלות על התפלגות הגילאים של רוכשי המתנות, נראה שהעולם אכן שייך לצעירים וקבוצת הגיל הצעירה ביותר של 18-24 שומרת על יציבות בתואר הקבוצה הרומנטית ביותר עם השקעה ממוצעת של 329 שקל למתנת ט"ו באב, בעוד שקבוצת הגיל 45-55 מסתפקת במתנה "הצנועה" ביותר ומשקיעה בממוצע 305 שקל על מתנה לט"ו באב.

קבוצת הגיל שרשמה את הזינוק הגבוה ביותר בשווי המתנות הינה גילאי 65+ עם שווי מתנה ממוצעת של 325 שקל ועלייה של 13% משווי המתנה שניתנה מ-2020.

גרף ממוצע שווי מתנות טו באב לפי גילאים. יח"צ,
גרף ממוצע שווי מתנות טו באב לפי גילאים/יח"צ

באיזו עיר הזוגות המפנקים ביותר?

לפי מחקר BUYME נראה כי התושבים בתל אביב היו הכי רומנטיים והשקיעו בממוצע 336 שקל במתנה לאוהבים בט"ו באב, בעוד שבשדרות השקיעו השנה בממוצע 281 שקל למתנה, הסכום הנמוך ביותר מבין הערים שנדגמו.

מנתוני המחקר נמצא כי המתנה היקרה ביותר שהוענקה לט"ו באב היא לילה במלון בדרום הארץ בשווי של 3,000 שקל. במקביל, המתנה המיוחדת ביותר איתה הפתיע רוכש המתנה את בת זוגו היא קורס צלילה זוגי בשווי של כ- 3,700 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully