וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד אפס: הבנק הדיגיטלי הראשון השיק את פעילותו

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 15:57

ONE ZERO מסיים את תקופת ההרצה ומשיק את מסלולי דמי המנוי. המנכ"ל, גל בר דעה: "הצלחנו להקים לא רק בנק שלם עם כל השירותים והמוצרים שיש בכל בנק אחר, אלא גםפ להוביל לחזון של בנקאות פרטית דיגיטלית לכולם, לא רק לבעלי הממון". מהם המסלולים וכיצד מצטרפים?

וואן זירו 1 בנק דיגיטלי. ONE ZERO,
ONE ZERO. הפיילוט תם, יוצאים להתחרות בבנקים הוותיקים/ONE ZERO

ONE ZERO השלים את תקופת ההרצה ומגביר את קצב גיוס הלקוחות בקרב הציבור הרחב. עד כה הצטרפו לבנק יותר מ-12 אלף לקוחות, כאשר 35% מהם מעבירי משכורת או 5000 שקלים מידי חודש, שמחזיקים בעו"ש ובפיקדונות יותר מ-200 מיליון שקל. הבנק פותח בחודשים האחרונים מאות חשבונות מדי יום.

וואן זירו 2 הבנק הדיגיטלי. ONE ZERO,
תקשורת בין הבנק הדיגיטלי ללקוחות. עוד תחום שעבר מהמרחב הפיזי לווירטואלי/ONE ZERO

שלושה מסלולי בחירה

הבנק מציע ללקוחותיו בחירה בין שלושה מסלולים:

מסלול One - חבילת דמי מנוי 'הכל כלול' בעלות של 49 שקלים לחודש, המקנה לראשונה בישראל מנהל כספים אישי לכל לקוח. מדי יום, טכנולוגיה חכמה מבוססת בינה מלאכותית סורקת את החשבון ואת הכרטיסים (כולל חשבונות אחרים בכפוף לאישור 'בנקאות פתוחה') ומעדכנת את הלקוחות בכל אירוע חריג, בעיה או הזדמנות עם מאות המלצות ותובנות.

מנהלי הכספים עובדים, מנתחים את התובנות ומעניקים שירות פרואקטיבי במטרה לסייע ללקוחות בניהול הפיננסים שלהם: לשמור על בריאות פיננסית אישית ומשפחתית, למנוע אירועים חריגים שיפגעו בחוסן הפיננסי ולמקסם את הפוטנציאל הכספי לטובת רווחה כלכלית.

חבילת דמי המנוי תחליף מאות עמלות תעריפון (בכפוף למגבלת שימוש סביר נדיבות כמפורט בתעריפון הבנק) ותייצר ודאות ושקיפות, כך שכל ההמלצות של מנהלי הכספים יתבססו אך ורק על ראיית טובת הלקוחות. בנוסף, לקוחות מסלול One ייהנו מריביות גבוהות על פיקדונות ובקרוב גם משירות ייעוץ פנסיוני מתמשך (לראשונה עם עדכונים חודשיים) ומעמלות מוזלות על מסחר בני"ע (כשהשירות יושק בתחילת 2023).

מסלול One+ - משלב בין מסלול One ובין חבילת מסחר 'הכל כלול' בני"ע (תחילה בבורסות בארה"ב ובהמשך בבורסה הישראלית) ללא עמלות מינימום ועמלות קניה ומכירה (עד ל-15 פעולות בחודש) במחיר כולל של 119 שקלים בחודש. בנוסף, הבנק לא יגבה דמי ניהול חשבון ני"ע במסלולי דמי המנוי. מדובר בעמלה הנגבית היום על עצם החזקת תיק ניירות ערך ועבור לקוחות החבילות של ONE ZERO היא לא תיגבה כלל. מסלול זה יושק עם השקת פעילות המסחר בני"ע בתחילת 2023. חבילת One+ עתידה לכלול בהדרגה מעטפת פיננסית מלאה שתכלול גם חבילות ייעוצים נוספים שיחשפו בהדרגה, בדומה לשרות ה'פמילי אופיס' הנגיש כיום רק לבעלי ממון.

מסלול Zero - כולל בנק דיגיטלי מלא, שירות של בנקאים מקצועיים 24/6 ללא עמלות עו"ש, ללא דמי כרטיס, ללא עמלות אנכרוניסטיות כמו עמלת הקצאת אשראי או עמלת פתיחת תיק הלוואה ותשלום מבוסס תעריפון הוגן על שירותים נוספים. זהו המסלול הבנקאי הזול בארץ, ללא אותיות קטנות כגון "רק לסטודנטים", "רק למעבירי משכורת", "רק לשנה ראשונה" וכו'. המסלול לא כולל את הצ'ק אפ הפיננסי היומי ואת ניהול הכספים האישי. מסלול זה יושק בתחילת 2023.

עד אז, הלקוחות שיקדימו להצטרף, ייהנו מתקופת התנסות בחבילה ללא עלות. לפני סיום תקופת ההטבה, הלקוחות יקבלו מספר תזכורות יזומות ויוכלו לבחור אם להמשיך להנות מחבילת הפרימיום או לעבור למסלול Zero המבוסס על מודל העמלות המסורתי וללא שירות ניהול הכספים. לצד זאת, הלקוחות יוכלו לבחור בתחילת 2023 במסלול מורחב, One+ המבוסס על הטבות מסלול One ועל חבילת מסחר "הכל כלול" בניירות ערך.

החל מהיום, מי שירצה לפתוח חשבון ימלא את פרטיו בדף נחיתה ייעודי המופיע באתר הבנק ולאחר מכן יקבל קישור להורדת האפליקציה לצורך פתיחת החשבון. הבנק ימשיך לצרף לקוחות בהדרגתיות ובאופן נשלט, בקצב שיאפשר לו לשמור על רמת שירות גבוהה.

תהליך פתיחת החשבון מתבצע באופן דיגיטלי מלא תוך דקות ספורות, כאשר בסוף התהליך הלקוחות בוחרים בכרטיס חיוב ונהנים ממסגרת עו"ש מיידית. בזכות טכנולוגיית החיתום החכמה של הבנק, 75% מלקוחות הבנק קיבלו עד כה מסגרת עו"ש זהה או גבוהה יותר מזו שהם זכאים לה בבנק הקודם שלהם, מה שמאפשר להם לנייד פעילות בקלות, נוחות ומהירות.

הבנק נמצא בימים אלו בפיילוט סגור של פתיחת חשבונות משותפים ועתיד להשיק את השירות במהלך הרבעון הרביעי של 2022. במקביל, החל לאחרונה פיילוט סגור לפעילות מסחר בני"ע זרים ופעילות מסחר כאמור צפויה להיות מושקת בתחילת 2023.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
וואן זירו 3 הבנק הדיגיטלי. ONE ZERO,
וואן-זירו: דוגמא למסך תקשורת בין הלקוח לבנק/ONE ZERO

כיצד פותחים חשבון?

ONE ZERO השיק במרץ אשתקד פיילוט סגור לחברים ובני משפחה לאחר פחות מ-15 חודשים ממועד קבלת הרישיון הזמני מבנק ישראל. בינואר האחרון, לאחר קבלת רישיון הקבע מבנק ישראל, החל הבנק לצרף בהדרגה לקוחות מרשימת ההמתנה שמנתה מעל 80 אלף נרשמים.

הלקוחות שהצטרפו עד כה, זכו להגדרת Founders ומעבירים מידי חודש משכורת או סכום של 5000 שקלים לפחות. אלו הלקוחות הראשונים של הבנק שהביעו בו אמון בשלבים הראשונים וחוו את חבלי הלידה של תקופת ההרצה, שלחו משובים וסייעו בבניית הבנק.

הלקוחות שיצטרפו לבנק החל מה-16 באוגוסט 2022, ישויכו לחבילת הפרימיום המרכזית של הבנק הנקראת One, הכוללת שירות ניהול כסף אישי פרו אקטיבי מסביב לשעון. מכיוון שמדובר בשירות ובמודל תמחור חדשני שהציבור הישראלי טרם חווה ומפני שהבנק נמצא בשלבים אחרונים של השלמת מעטפת השירותים, הפעולות ופתרון התקלות, הבנק יחל לגבות את דמי המנוי החודשיים רק החל מינואר 2023.

גל בר דעה מנכ"ל וואן זירו ONE ZERO. ינאי יחיאל,
גל בר דעה, מנכ"ל ONE ZERO/ינאי יחיאל

גל בר דעה, מנכ"ל ONE ZERO: "תוך פחות מ-3 שנים מאז יצאנו לדרך, הצלחנו להקים לא רק בנק שלם עם כל השירותים והמוצרים שיש בכל בנק אחר, אלא אנחנו מתחילים להציע לראשונה בישראל ובעולם שירות בנקאות פרימיום באמצעות מנהל כספים אישי שזמין 24/6 לנהל עבור הלקוחות שלנו את כל הכסף במקום אחד - בדרך לחזון של בנקאות פרטית דיגיטלית לכולם, לא רק לבעלי הממון. עוד ועוד שירותים פיננסים יצטרפו בהדרגה ובמהלך הדרך לא הכל יהיה מושלם, אבל אנחנו רצים ממש מהר והמסלול מאד ברור. אנחנו כאן עבור כל מי שרוצה לחסוך זמן, התעסקות וכאב ראש בניהול הכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully