וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מתלבשים, מורחים, אוכלים ושותים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 11:57

בית קרולינה הררה משיק פנטזיה בזהב, מותג איב סאן לורן חוזר לרשת משביר, בדיוק אופטיקס חושפים מותגים מסקרנים, החגיגה של גולברי וסקארה, מותג ARKETA מרגש עם קולקציה יצירתית, האור של M.A.C, אולם חיפויים חדש ל-VOX וב"גוד-לייף" דואגים לבני הגיל השלישי

חגיגה אופנתית גולברי וסקארה משיקות. שי יחזקאל,
חגיגה אופנתית גולברי וסקארה משיקות/שי יחזקאל

חגיגה אופנתית

חגיגה גדולה ל-GOLBARY, פתיחת חנות דגל בירושלים, פתיחת חנות SACARA בצמוד, השקה ראשונה לקולקציית סתיו 2022, והשקת בושם. בקולקציה הבגדים מערכות לבוש בהשראת שנות ה-80, מגוון טקסטורות פוגשות גזרות נשיות ומחמיאות שבאות לידי ביטוי בשמלות קלאסיות באורך הברך, חולצות, חצאיות בתפירה מוקפדת. בים הטרנדים המובילים בדרופ הראשון מככבים בדי קטיפה, ג'ינס ודנוי עור: פריטים דמויי עור באווירה פאנקית ובועטת ביניהם: ג'קטים מכופתרים בגוני חום ושחור, חולצות מכופתרות, שמלות באורך מידי עם מותן מודגשת ועוד.

קולקציית ה-DENIM עושה קאמבק עם חולצות ג'ינס מעוטרות במלמלות, ג'קטים עם כפלים, שמלות קשירה, מכנסיים בגזרות חדשות ומגוונות, מגזרה ישרה, גזרה רפויה, ופדלאפון; גזרת הג'קטים מתחדשת עם ג'קטים קלאסיים שמלווים את המותג כבר כמה עונות ברצף, בקולקציה ג'קטים מחויטים במגוון צבעים ובדים עם לייקרה לגמישות ונוחות; מגוון פריטים מבד סריג, שמלות, חצאיות, חולצות וחליפות הכל במגוון צבעים; קולקציית שמלות מגוונת עם מבחר דפוסים וטקסטורות, שילובי דפוסי פייזלי ומנומר, הגזרות נשיות ורומנטיות עם מותן מודגשת; הצבעים השולטים העונה הם גוני אדמה, בז', קאמל, ואופוויט.

המותג מציג גם קולקציית בישום הכוללת 4 ניחוחות חדשים לנשים ביניהם: ADEL -ניחוח פרחוני, מתקתק, חושני, ואינטימי, שלוב של סחלבים וורדים ובסיס מאסק; KATE- ניחוח אוריינטלי עצי וחושני, ניחוח פירותי של מנדרינות ותפוח עם נגיעות פלפל, ופרחוני של יסמין וורד, בבסיס הבושם תווים עציים, פצ'ולי ווניל; LIA-ניחוח אוריינטלי ופרחוני, שילוב של ברגמוט ולימון ודגש של ורד בשילוב תווים פירותיים. בבסיס הניחוח תווי פצ'ולי,, מאסק ועץ ארז; ROMI-ניחוח פירותי רענן משלב מנדרינה, ברגמוט ואשכולית, עם זר פרחוני של ורד ויסמין. ותווים עציים ענבר ווניל.

בצמוד לחנות גולברי, רשת הקוסמטיקה SACARA שבבעלות המשפחה, פתחה סניף דגל השביעי של הרשת בירושלים המצטרף לסניפים בקניון הדר, בקניון מלחה, בקניון רמות, לסנטר וואן, קניון הדר תלפיות ופסגת זאב. בפתיחת הסניף החדש הושקעו כ-1 מיליון ₪ והוא נפתח בקונספט החדש של הרשת הכולל מחלקות מתמחות במגוון קטגוריות, ביניהן: איפור, טיפוח פנים וגוף, טואלטיקה, בישום, מוצרי שיער, ציפורניים, אביזזרים עוד. לרגל הפתיחה מושקים מוצרים חדשים ומארזי חג לקראת חגי תשרי.

חגיגה אופנתית קולקציית בגדים ובשמים לגולברי. יח"צ,
חגיגה אופנתית קולקציית בגדים ובשמים לגולברי/יח"צ

האופנה שריגשה

ARKETA הוא ללא עוררין המותג הכי יצירתי ומיוחד שיש בארץ וכולו כחול-לבן, בימים אלה מושקת קולקציה חדשה שנולדה לאחר שנתיים של עבודה, עיצוב וייצור, עם המון יצירה ומחשבה.

המותג מציג מתיחת פנים חדשה למותג בקולקציית ה-REBIRTH COLLECTION, ומציע מגוון רחב של דגמים ועיצובים לנשים ולגברים. בקולקציה פריטים שונים, מרעננים ומורכבים לביצוע ולייצור, אבל בארקטה אוהבים להיות מאותגרים, שונים וייחודיים ומשיקים קולקציה הרחוקה מאופנת המיינסטרים המתמקדת באוונגרד, יש בה שילובי בגדים עוצרי נשימה, שימוש בחומרי גלם לא קונבנציונליים, שפע פריטים ועל הכל מנצח מעצב המותג ישראל פרץ שמגשים את כל הפנטזיות וזה יוצא מושלם.

בקולקציית ה- REBIRTH פריטים במראה רייב לצד מראה מוקפד נוטף סטייל, מגוון סוגי בדים וחומרי גלם כמו פשתן, אריג, דמויי עור, אבני חן, מתכות ופלסטיקים, ג'ינס, רשת ועוד, כשהצבעים הבולטים והמרכזיים הם שחור, לבן וניוד, חלקם זוכים לעיטורים של אבנים, פרוות, פרחי טול, פפיונים ועוד. בנוסף מוצעת קולקציית אביזרים הכוללת כובעים, שרשראות, חגורות ועוד. להשיג ב- Arketa Concept store ת"א יפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
האופנה שריגשה קולקציה חדשה לארקטה. יח"צ,
האופנה שריגשה קולקציה חדשה לארקטה/יח"צ

רואים במדויק

דיוק אופטיקס-בית למותגים בינלאומיים בתחום משקפי השמש והראייה, משיקים קולקציה סטייליסטית של מותגים שהם מייבאים מהעולם כי משקפי שמש מרכיבים כל השנה ומשקפי ראייה הפכו מזמן לפריט אופנתי.

בים המותגים שדיוק אופטיקס מייבאים:: גארט לייט, מייקיטה, קרויצברג קינדר, DITA, LGR ועוד. המשקפיים עוברים בדיקות טיב של החומרים מהם עשויות המסגרות, איכות עדשות ודאגה למחיר טוב. בסניף החדש של "אסי משקפיים" ברמת גן, הוצגו הטרנדים המובילים ביניהם מסגרות בצבעי לבן, ניוד, בג', שחור, חום, מסגרות מתכת ושלל גזרות, מסגרות גדולות לצד מסגרות קטנות, אסי שהוא מותג בתחום, חי ונושם משקפיים מאז היה בן 14, בחנות שלו יהפכו לכם במקום את משקפי השמש למשקפי ראייה ואף יחרטו את שמכם. את המסגרות של דיוק אופטיקס ניתן להשיג באסי משקפיים ברחוב התע"ש ברמת-גן ובחנויות האופטיקה המובילות בישראל.

רואים במדויק דיוק אופטיקס באסי משקפיים. יח"צ,
רואים במדויק דיוק אופטיקס באסי משקפיים/יח"צ

פנטזיה בזהב

המותג הנחשק קרולינה הררה מפנק את הנשים והגברים עם הניחוח המוביל Good Girl and Bad Boy הפעם במהדורה מוגבלת וחגיגית לאספנים אז תמהרו שלא תפספסו.

Gold Fantasy הם צמד ניחוחות מנצח בקבוק מוזהב ומעוצב. Good Girl בבקבוק הנעל המפורסמת שהפכה לאייקון עם עקב סטילטו-סמל נצחי להעצמה נשית כי מי לא אוהבת נעליים, כל מי שהתמכרה לניחוח התמכרה לאוסף הנעליים וכעת נוספת לקולקציה נעל בצבע זהב. לגברים מוצע Bad Boy - בקבוק בצורת ברק מלוטש בצבע זהב זוהר המשדר עוצמה וכוח.

הילדה הטובה והילד הרע של הררה, יוצרים ביחד ברית נועזת שכולה פנטזיית זהב נוצצת, ניחוחות תמיד חיו בעולם של דואליות, ממש כמו הילדה הטובה והילד הרע -שילוב מנוגד שלה ושלו, כך גם מרכיבי הניחוחות המנוגדים והבקבוקים? סט מושלם בחדר השינה.

Bad Boy מייצג את הגבר המודרני האולטימטיבי, ניחוח ספייסי אמברי עם תווי מפתח קלאסיים, חמים. Good Girl כשמו כן הוא - ילדה טובה עם הארה פנימית שבאה לידי ביטוי בניחוח פרחוני רך, תווי הבושם כוללים: שקד, קפה, ברגמונט ,לימון, יסמין , פריחת התפוז, ורד בולגרי, פולי טונקה, פצ'ולי, קקאו ,ארז . תווי Bad Boy כוללים: פלפל שחור/לבן , ברגמונט, מרווה, ארז, פולי טונקה, קקאו , ועץ ענבר. להשיג ברשת סופר פארם.

פנטזיה בזהב בשמי גוד גירל ובד בוי לקרולינה הררה. יח"צ,
פנטזיה בזהב בשמי גוד גירל ובד בוי לקרולינה הררה/יח"צ

יופי של קאם בק

המותג היוקרתי איב סאן לורן חוזר לרשת משביר ומשיק מוצרים ייחודיים. החזרה לרשת היא מהלך שמשביר המשנה את פניו מוביל בשנה האחרונה, במסגרתו הוא פותח שעריו למותגים בינלאומיים פורצי דרך.

איב סאן לורן מצטרף למותגים אחרים שעשו לאחרונה כניסה ביניהם קנת' קול. הקאם בק של איב סאן לורן, מוצא את מקומו מחדש על מדפי המשביר בתצורת מוצרי איפור, טיפוח ובישום שחלקם עדיין יושק לראשונה בישראל.

המותג היוקרתי נמצא כרגע בשני סניפים מרכזיים של המשביר, בקריון שבחיפה ובקניון הגדול פתח-תקווה, עם נקודות מכירה ייעודיות ויוקרתיות. לפי המשביר, עד סוף 2023 ייפתחו עמדות נוספות ב-10 סניפים שונים בעלות כוללת של 5 מיליון שקלים. איב סאן לורן הוא מותג גדול ויוקרתי המציע מוצרי פרמיום, ככזה בכל עמדה תעמוד דיילת מטעם החברה אשר עברה הסמכה מקצועית להענקת שירות ללא דופי ללקוחות המשביר.

בעמדה ניתן יהיה למצוא לראשונה בארץ, מראה דיגיטלית המתאימה ללקוחה את השפתון והמייק-אפ ב"לייב", ללא מריחה פיזית. האסטרטגיה שמובילה את המשביר בשנים האחרונות היא הכנסת מותגים בינלאומיים כחלק בלתי נפרד מהאופי של הרשת, על-מנת שלצרכנים חובבי האופנה והביוטי, יהיה בית חם למותגים אהובים קרוב לבית

יופי של קאמבק מותג YSL חוזר להמשביר. יח"צ,
יופי של קאמבק מותג YSL חוזר להמשביר/יח"צ

חוקרים ומותחים

זה לא סוד שלמעלה מ-60 שנה, החזון של מותג קלרינס הוא לדאוג לנשים כל יום וכל היום, לא חשוב הגיל או העיסוק, העיקר ללוות את השינויים החלים בעורן במהלך השנים בעקבות שינוי במשקל מסיבות שונות העלולים לגרום לסימני מתיחה.

החלוץ היה שמן הטיפול טוניק, אחריו Stretch Mark Control, ועתה לאחר שנות מחקר, המומחים של קלרינס פיתחו את הבודי פרטנר PhytoStretchComplex - שילוב צמחים עוצמתי של תמצית סנטלה אסיאטיקה ותמצית אורגנית מבננה ירוקה, קומפלקס המסייע ב: טיפול בסימני מתיחה, חיזוק הקולגן וסיבי האלסטין, גוון עור אחיד, מניעת הופעת סימני מתיחה חדשים, הפועל לראשונה על ארבעת ממדי המתיחה: רוחב, אורך, עומק וצבע,חדשנות המסייעת במניעת הופעת והפחתת סימנים קיימים. האריזה האקולוגית משלבת פלסטיק ממוחזי. להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם ובאתר CHOZEN.

חוקרים ומותחים פרטנר של קלרינס. יח"צ,
חוקרים ומותחים פרטנר של קלרינס/יח"צ

אור לעור

חולמות שהאיפור יראה מושלם בקלי קלות? מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק את Studio Radiance Moisturizing + Illuminating Silky Primer--פריימר המעניק לחות, הארה ומכין את העור לאיפור המושלם.

לפריימר פורמולה היברידית של ג'ל ומים בטכנולוגיית Moisture-Reserve הכוללת רכיבים מטפחים, בהם חומצה היאלורונית וגליצרין המעשירים את העור בלחות, תמהיל שמן זית, שמן חוחובה וויטמין E המזין את העור ומעניק הארה קורנת וטבעית עד 8 שעות. Studio Radiance Moisturizing + Illuminating Silky Primer מעניק לאור מראה קורן ומטפח אותו.

הפריימר פועל כמו מגנט הנועל את הלחות גם בעור היבש ביותר, ומקבע את המייק-אפ למשך יום שלם. מתאים לכל סוגי עור, אינו מעודד אקנה. להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין.

אור לעור סרום חדש ל-mac. יח"צ,
אור לעור סרום חדש ל-mac/יח"צ

קירות מעוצבים

נמאס לכם מהחרסינות או הקרמיקות באמבטיה, בא לכם לרענן את הקירות של אחד מחללי הבית, מראה המשרד משעמם אתכם אבל עצם המחשבה על שבירה, הסרה, שיוף עושה לכם פריחה? המותג הפולני VOX שישראלים רבים הספיקו להתאהב בו מאז עלה לישראל, משיק אולם תצוגה מרהיב לחיפויי קירות ורצפה שיעזרו לכם לעשות את המהפך בקלות, חיפויים יפים, איכותיים ויצירתיים שהם המילה האחרונה בעולמות העיצוב ומהווים מהפכה של ממש.

במהירות, בקלות, בלי לכלוך ותוך שעות ספורות, תוכלו לשנות את החלל עם חיפויים עמידים לאורך זמן. סדרת Kerradeco של VOX הם לוחות העשויים מחומר פולימרי עמיד בפני לחות ומים, לא דליק ובעל תקן אש ישראלי 755, מעניק בידוד אקוסטי לחלל, ועם אחריות של 10 שנים ומתאים גם לחדרי אמבטיה.

בקולקציה דגמים עם צורות גאומטריות בשלל גוונים, עלים ירוקים, עצים, צמחייה טרופית, משחקי גראפיטי ומגוון ציורים או משבצות המתאימים לחדרי הילדים. יש גם חיפויים בצבע אחיד כמו ה-DESERT STONE, או חיפויים במנעד גוני אפור, בטון חשוף, גוני אדמה ושחור, דגם ה"טרצו", דמוי עץ, סרגלי עץ ואפילו חיפויי קיר מבדי טקסטיל וריפוד, מקולקציית SOFORM במגוון טקסטורות, חיתוכים וצבעים, המתאימים לכל החללים ומעניקים אווירת חמה ונעימה. אם יש לכם חוש טכני בווקס מבטיחים כי ההרכבה קלה, הלוחות מתחברים אחד לשני בחיבור זכר נקבה, אם אתם מעדיפים שיסייעו לכם, הצוות המקצועי של VOX יגיע ויתקין לכם במהירות את החיפויים בלי ללכלך.

רוצים לדעת מראש איך החלל יראה? בעזרת תוכנת VOXBOX שזמינה ללקוחות ללא עלות, שמים משקפיי תלת-מימד ורואים איך יראה החדר עם החיפויים. מותג הריהוט VOX נולד לפני כ-30 בפולין ומוכר בזכות הקונספט העיצובי והשיווקי שהופך את החיים לקלים, הוא מציע רהיטים ואביזרים משלימים לכל חדרי הבית. להשיג באולם התצוגה במתחם M סנטר בפתח-תקווה או באתר.

קירות מעוצבים-חיפויים מרהיבים למותג VOX. יח"צ,
קירות מעוצבים-חיפויים מרהיבים למותג VOX/יח"צ

יוקרה באמבטיה

מלונות דן חתמה על הסכם עם חברת סאן בודי המייצגת את בית היוקרה LABOTTEGA, במסגרתו יושקו לראשונה בישראל ובעולם מוצרי אמנטיס של מותג האופנה והבישום האמריקאי DS&DURGA. . במסגרת השת"פ, תוצע לאורחי דן אכדיה ריזורט סדרת מוצרי אמנטיס איכותית ויוקרתית של מותג האופנה והבישום האמריקאי DS&DURGA. מבית היוקרה LABOTTEGA. דן אכדיה ריזורט נבחר להיות המלון הראשון בעולם בו תושק הסדרה עם אמירה סביבתית שזוכה להתעניינות רבה וביקוש בכל העולם. הערכה כוללת: ג'ל רחצה, שמפו, קונדישנר, קרם גוף וסבון מוצק ותוצב בחדרי האמבטיה של הסוויטות והחדרים בריזורט

לטובת השת"פ, מותג DS&DURGA. עשה התאמה למוצרים שלו וייצר סדרה ייחודית לדן אכדיה ריזורט הרצליה שלמעשה זהו המלון הראשון בעולם שמציע לאורחיו את מוצרי הטיפוח האיכותיים של מותג האופנה והבישום האמריקאי. לטובת השת"פ, מותג DS&DURGA. עשה התאמה וייצר סדרה ייחודית לדן אכדיה ריזורט הרצליה-המלון הראשון בעולם שמציע לאורחיו את מוצרי הטיפוח האיכותיים של המותג. את DS&DURGA הקימו ב-2009 מוסיקאי וארכיטקט, בברוקלין אשר עיצבו מותג בדרכם היצירתית המיוחדת עם אמירה חברתית וסביבתית חשובה, שימור איכות הסביבה והימנעות משימוש בפלסטיק ככל האפשר ובשימוש במוצרים הניתנים למחזור.

יוקרה באמבטיה מותג מגיע לרשת מלונות דן. יח"צ,
יוקרה באמבטיה מותג מגיע לרשת מלונות דן/יח"צ

מחדשים ומרעננים

מותג הדאודורנטים הבינלאומי Fa עושה מתיחת פנים לדאודורנטים, ומשיק מיתוג חדש הכולל פורמולה משופרת וידידותית לעור שאינה משאירה סימנים, מעניקה הגנה ורעננות ל- 48-72 שעות, העיצוב חדשני ומפחית את השימוש בפלסטיק המסייע במטרה לשמור על איכות הסביבה, לדאודורנטים אין פקק, כחלק מהמגמה העולמית של הפחתת השימוש בפלסטיק ושמירה על איכות הסביבה, ו-25% אלומיניום ממוחזר במכל הספריי.

בסדרה דאודורנטים לגברים ונשים בספריי או רול טון. הניחוחות: Sport Caribbean Wave; Pink Passion ; Attraction Force: Invisible Power; Invisible Power; Dry Protect; SPORT : Caribbean Wave: Pink Passion : Invisible Power Women: Invisible Power Men להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק נראות חדשה למותג הדאודורנטים גרנייה מינרל, עם אריזה ידידותית ומתחשבת בסביבה ובצבעוניות חדשה של התווית. מוצרי גרנייה מינרל מבוססים על מדע ירוק, עשויים רכיבים פעילים טבעיים עם יעילות מינרלית המאפשרת לעור לנשום. הרכיבים הטבעיים מופקים מסלע ממקור וולקני הסופח זיעה וסופג פי 5 מטלק, הפורמולה מכבדת את הטרנספירציה הטבעית של העור.

המהפכה הירוקה של המותג כוללת נראות ירוקה ואחידה, אריזות ירוקות וידידותיות לסביבה: רול און: 33% פחות פלסטיק ביחס לאריזה הקודמת. ניתן להפוך את המוצר ולהשתמש עד הטיפה האחרונה, הספריי ניתן למיחזור עם פקק אטום מונע דליפה. ההשקה כוללת 8 סדרות שונות של דאודורנטים באריזת ספריי ורול-און. להשיג ברשתות השיווק, המזון והפארם

רשת הלואוקוסט BeautyCare, משיקה סדרת דיאודורנטים בניחוחות מרעננים: דיאודורנט סטיק ש-83.5% ממרכיביו מקור צמחי כמו שמני קוקוס וארגן, חמאת שיאה ועוד; FREE SKIN-דאודורנט סטיק נושם לאישה; FREE SKIN -דאודורנט סטיק נושם לגבר; ST CHOICE HERBAL SOLUTION-דאודורנט סטיק יוניסקס ג'ל במרקם שקוף וקליל הנספג בקלות ובמהירות. מספקים הגנה עד 24 שעות.

אידיאליים לבעלי עור רגיש ולמי שנמנע מדיאודורנטים סינתטיים המכילים אלומיניום וחומרים מזיקים אחרים. אינם חוסמים את בלוטות הזיעה ואינם מייבשים. להשיג בחנויות הרשת ובאתר.
המותג הנושם של קרליין מתרחב ומביא את הטרנד הירוק לקטגוריה עם סדרה חדשה של דיאודורנטים נושמים BIO המועשרים באלוורה ומרכיבים ממקור צמחי להרגעת העור והגנה של 48 שעות.

הדאודורנטים מתאימים לעור רגיש, היפוארלגניים ודרמטולוגית, ללא אלכוהול וללא פרבנים והם טבעוניים . בסדרה 3 ניחוחות כל אחד רול און או ספריי: Citrus Blossoms - ניחוח פריחת הדרים מרענן; Velvet Rose - ניחוח וורדים מרענן; Secret Garden- ניחוח פרחוני של גן קסום. להשיג בכל רשתות הפארם והמזון.

חידושים מרעננים עולם הדאודורנטים עובר מהפך. יח"צ,
חידושים מרעננים עולם הדאודורנטים עובר מהפך/יח"צ

בייבי פינוק

מותג פינוק המציע מגוון פתרונות רחצה לשיער, לגוף, לידיים ועוד, ומעניק חווית מקלחת ישראלית לכל המשפחה, משיק סדרת בייבי שבה מוצרי שמפו ואל-סבון המותאמים במיוחד לעורו העדין של התינוק.

הסדרה נבדקה בבדיקה דרמטולוגית והיפואלרגנית והיא ללא צבעים מלאכותיים ופרבנים. הנוסחה מכילה מרכיבי לחות, תמצית קמומיל ואלוורה ומותירה את עור התינוק נקי, רך ובניחוח נעים. הסדרה מושקת בשתי אריזות, בקבוק עם פקק ובקבוק עם משאבה לנוחות בזמן המקלחת. מותג 'פינוק' הישראלי, מיוצר במפעל יונילוור בחיפה, והוא ממובילי תחום הטיפוח בישראל. להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

בייבי פינוק סדרת בייבי של מותג פינוק. סטודיו 0304,
בייבי פינוק סדרת בייבי של מותג פינוק/סטודיו 0304

שותים ונהנים

ביקב היוצר מתכוננים לראש השנה ומשיקים יינות חדשים, שת"פ בין משפחת שור-משפחת ייננים המייצרת יין מ-1847, ופיליפ ליכטנשטיין-יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם חלום לייצר כאן יין איכותי. הסדרות: סדרת בראשית-יינות אדומים ולבנים שנוצרו מכרמים מצפון הארץ ועד דרומה;

סדרת וירטואוזו -מבוססת על 3 יינות אדומים זניים: קברנה מרלו שיראז, שני יינות לבנים זניים: שרדונה וגוורצטרמינר ובלנד אדום - רונדו, שההשראה לעיצובה היא כלי נגינה, הבקבוק הייחודי מיובא ממפעל בוטיק לזכוכית בצרפת; סדרת לגאטו-סדרת פרימיום מבוססת על מספר זנים מובחרים ומגוונים, מורכבת משילוב יוצא דופן של שני בצירים נפרדים; סדרת ליריקה-סדרה עטורת פרסים, היינות נוצרו ממבחר זני ענבים שמוצאם באגן הים התיכון, הענבים מגיעים מכרמים באזור הכרמל והר תבור; סדרת אוטר עטורת הפרסים- יצירה אישית ייחודית של פיליפ ליכטנשטיין שם הסדרה פרושו יוצר בצרפתית.

בנוסף, ניתן לרכוש בחנות און ליין של היקב ממגוון היינות והמארזים ל להשיג בחנויות היין הנבחרות ובוטיק היין האינטרנטי של היקב.

מבשלת אלכסנדר משיקה מארז מעוצב של רביעיית אלכסנדר בלונד-הבירה הנמכרת ביותר שלה ממשפחת ה-ALE , פרשנות של מבשלת אלכסנדר לסגנון ה-Blonde האנגלי, עם עושר טעמים וניחוחות, אך קלילה יותר ומתאימה לקיץ הישראלי. ל-Blonde צבע זהוב בהיר, ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות הכשות למתיקות הלתת. להשיג בסניפי רשת 'מגה ביתן' ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

לכבוד 125 שנה למזקקת TOMATIN הסקוטית, ישרקו משיקים מארז מהודר במהדורה מוגבלת וחד-פעמית לוויסקי טומאטין. את המארז איירה אמילי הוגארת', עיצובו אוצר בתוכו מפתחות ורכיבים הלוכדים את ההיסטוריה של המזקקה, ענפי ערער ופירות יער, שעורה ודרדרים-כל אחד מייצג שלבים שונים בהכנת הוויסקי, החביות, מסילת הרכבת ומנוע הקיטור שאפשרו למזקקה להתרחב ובתים קטנים המייצגים את הכפר שיצרה המזקקה. המארז המהודר יצטרף לקולקציית וויסקי טומאטין: וויסקי

טומאטין סינגל מאלט 14 שנה, פורט פיניש - TOMATIN 14 Years Old, טומטאין לגאסי, טומאטין 12 שנה וטומאטין 18 שנה, הנמכרים בישראל ומופצים בכ-49 מדינות בעולם. להשיג ברשת חנויות טיב טעם ובחנויות האלכוהול בכל רחבי הארץ.

שותים ונהנים חדשות בעולם האלכוהול. יח"צ,
שותים ונהנים חדשות בעולם האלכוהול/יח"צ

חיים טובים בגיל השלישי

רשת גודלייף לגיל השלישי ממשיכה להתרחב ומשיקה חנות ברמת-גן, הרשת החדשה ייחודית לגיל השלישי, והיא מציעה פתרונות ומוצרים לאוכלוסיית הגיל השלישי. גודלייף הוקמה ב-2021 מתוך רצון להנגיש לבני הגיל שהשלישי את כל המוצרים והשירותים שיסייעו להם לשמור על איכות חיים במקום אחד ובהתאמה אישית.

הסניף מצטרף לסניף בראשון לציון, והוא מציע את כל המוצרים, הפתרונות ומה שיכול לסייע לבני הגיל השלישי להנות מחיים עצמאיים ונוחים. בין היתר עזרי בטיחות לחדרי הבית בדגש על מניעת נפילות, קולנועיות מתקדמות, כורסאות מיוחדות לקימה קלה, ציוד רפואי ועזרי יום-יום כדי שכולם יוכלו לנהל שגרת חיים נוחה ואיכותית גם בגיל השלישי, ולהפוך את הבית לנגיש וקל יותר לתפעול.

הסניף מציע משלוחים לכל חלקי הארץ, ייעוץ מקצועי בכל המחלקות ומוקד שירות טלפוני ואינטרנטי לייעול הקשר עם הלקוחות ו/או בני משפחותיהם.

חיים טוב הגיל השלישי-חנות שנייה ל'גוד לייף'. יח"צ,
חיים טוב הגיל השלישי-חנות שנייה ל'גוד לייף'/יח"צ

חדשות טעימות

אוהבים לנשנש בדרכים או מחפשים פתרון טעים לקחת לעבודה? כדאי שתדעו שתנובה מרחיבה את סדרת "ארוחה בקטנה" ומשיקה שני מוצרים חדשים: לאבנה אסלית עם קרקרים וציזיקי פיראוס עם קרקרים במארז אישי, מוצרים המצטרפים ל'גבינה לבנה בקטנה' עם פריכיות וקוטג' בקטנה.

סדרת 'ארוחה בקטנה' מהווה שילוב של חלבון ופחמימה שתורמים לתחושת השובע ונותנים מענה לצרכן לאורך שעות היום. בסדרה: לאבנה אסלית 9% עם 5 קרקרים בגודל 150 גרם, המכילה כ-12 גרם חלבון ל-100 גרם; צזיקי עם 5 קרקרים על בסיס יוגורט עם שום, שמיר ומלפפון בחומץ, בגודל 150 גרם, המכילה כ-7.6 גרם חלבון ל-100 גרם. להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה. להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה.

תנובה משיקה גם לראשונה בישראל, סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO על בסיס שיבולת שועל ושקדים, ללא חלב, מועשרים בויטמינים ובסידן במארז של 6 בקבוקונים. מכיל חיידקי יוגורט וביפידוס, מועשרים בסידן ובוויטמינים 12B, C ו-D ומרקם דומה למשקה חלבי שגם ילדים יאהבו.

מדובר במוצר שפותח במחלקת המו"פ של תנובה בתהליך טכנולוגי מורכב במטרה להגיע לטעם ולמרקם שיתקבלו אצל ילדים ומבוגרים, תוך הקפדה על ערכים תזונתיים קרובים למוצר חלבי. זו הפעם הראשונה שתנובה מפתחת משקאות BIO על בסיס שיבולת שועל ושקדים שנהנים מצמיחה מואצת בקרב צרכנים בכל העולם.

מולר- מותג מוצרי החלב והיוגורטים הבין-לאומי Muller מרחיב את סדרת Muller Froop-סדרת היוגורט עם קציפת הפרי המרעננת, ומשיק מהדורה קיצית ומיוחדת ובמהדורה מוגבלת, Muller Froop Shake בטעמי מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון 3% שומן. הסדרה הושקה בארץ לפני למעלה מעשור, וMuller Froop Shake- בטעמי מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון, מצטרפים למגוון הטעמים המוכרים והאהובים בסדרה: קוקוס-אננס, תות שדה, פירות יער, אפרסק-פסיפלורה, לימון ומנגו ותות שדה 0.9% שומן.

קפה או עןגיות? במקום להתלבט, כדאי שתדעו שמחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה טעם קיצי ומרענן מצטרף לסדרת "כוסות קפה קר"-קפה בטעם עוגיות. מדובר בהרחבת סדרת המשקאות הקפה הקר, שהושקה לראשונה ב-2019 ומציעה מגוון טעמים ב-3 דרגות חוזק: מעודן, קלאסי וחזק, קלילים ומרעננים. ICE קפה מכיל 100% פולי קפה ערביקה איכותיים, ומגיע בכוסות אישיות של 230 מיל' זמין לרכישה ברשתות השיווק.

חברת TORR-מחממת הפודטק The Kitchen של שטראוס, וחטיבת הממתקים של שטראוס, משיקות Pressed Bars- סדרת חטיפים חדשה בשם UPLAND. החטיפים פותחו בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המאפשרת לייצר חטיפים ללא צורך בתוספת סוכר, לרבות דבש, סילאן, גלוקוז וכו', המשמשים כ"דבק" לחיבור רכיבי החטיף, כפי שנהוג ברוב חטיפי הבריאות.
השימוש בטכנולוגיה החדשנית יוצר חוויה סנסורית יוצאת דופן, אותנטית ומיוחדת, המדגישה את טעמי המקור של הרכיבים הטבעיים. פיתוח המוצרים ארך כשנה, במטרה להגיע להתאמה מושלמת לטעם הצרכן הישראלי. בסדרת חטיפי הפירות והאגוזים, 3 מוצרים ללא: תוספת סוכר, ממתיקים מלאכותיים, וגלוטן והם טבעוניים, מקור הסוכר בחומרי הגלם בלבד. החטיף מיוצר במפעל Torr שהוקם באזור התעשייה.

לראשונה מאז הושקה הבמבה ב-1964, אסם משיקה חדשנות פורצת- במבה אוורירית בטעם זהה לבמבה הרגילה אך במרקם רך ונימוח שנמס בביס הראשון. צוות הפיתוח של אסם שוקד על פיתוח המוצר מ-2017, מאז ועד היום נרכש ציוד חדיש וייחודי שמאפשר בעזרת טכנולוגיה מיוחדת ליצור במבה עם מרקם קליל ואוורירי בעזרת יכולות ניפוח מיוחדות. על-מנת לדייק את המרקם, נעשו מבחני טעימה רבים, וכך נולדה במבה אוורירית שמעניקה חוויה חדשה שמוסיפה ריגוש לקהל אוהביה. על האריזה איורי עננים ושמי תכלת המעבירים את תחושת האווריריות.

פרימור" מרחיב את המגוון ומשיק את "הסדרה האדומה" שבה 3 טעמים חדשים המבוססים על פירות אדומים, בסדרה: מיץ תפוח רימון סלק ולימון, מיץ תפוח ודובדבן ומיץ תפוח וחמוציות. מדובר בסדרה פונקציונלית כחלק מהמגמת מציאת פתרונות בריאותיים באמצעות עולם המשקאות. סדרת המיצים האדומה מבוססת על פירות אדומים הידועים בתרומתם לבריאות בהם דובדבן, חמוציות, סלק, רימון- מזונות הנחשבים לעשירים בנוגדי חמצון ומטיבים בשמירה על הבריאות. על אף חמיצות הפירות האדומים, הטעמים מתוקים ומתאימים גם להכנת קוקטיילים ושייקים. להשיג ברשתות המזון והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

ב"אחוה" משיקים סדרה חדשה של סירופ לשתייה הכוללת סירופ לשתייה איכותי, מרוכז במיוחד ב-3 טעמים: סירופ בטעם ענבים, בטעם אננס ובטעם פטל. הסירופים משווקים בבקבוקי 900 מ"ל בעיצוב חדש, כשמכל בקבוק משקה ניתן להכין 70 כוסות מיץ. להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

חדשות טעימות. יח"צ,
חדשות טעימות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully