וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה מקמפיין ראשון: קטיה וליאור בפרסומת זוגית ראשונה

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 15:37

רגע אחרי שהתחתנו בשידור חי בערב ט"ו באב, קטיה וליאור מתחילים לקצור את פירות הפרסום: עוד לפני שהספיקו להמריא לירח דבש שלהם, הם יככבו בסרטון פרסומת למשכנתאות בבנק מזרחי-טפחות, לצד הפרזנטור דביר בנדק ו... גם לצד הגר וניר, שנישאו אף הם בעקבות התכנית

כוכבי חתונה ממבט ראשון, קטיה וליאור לוהקו לקמפיין עבור המשכנתאות של מזרחי טפחות. יח"צ,
כוכבי חתונה ממבט ראשון, קטיה וליאור לוהקו לקמפיין עבור המשכנתאות של מזרחי טפחות/יח"צ

קטיה וליאור, הזוג האהוב מ"חתונמי", התחתנו לאחרונה באופן רשמי אחרי שירדה התכנית מהאקרנים והותירו את קהל הצופים סקרן לגבי ההמשך.

אז את המשפחה הם עוד לא מרחיבים (לפחות ככל שידוע לנו), אבל את ההכנסה? ועוד איך! רגע לפני שייצאו לירח הדבש שלהם, הם לוהקו כזוג, לקמפיין המשכנתאות החדש של בנק מזרחי-טפחות, לצד זוג נוסף מהתוכנית, הגר וניר, שגם הם הכירו והתחתו בתכנית ואף מיסדו את הנישואים בחתונה רשמית בחייהם הפרטים.

קטיה וליאור יככבו בפרסומת החדשה של מזרחי טפחות, שתעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, לצד הפרזנטור של הבנק דביר בנדק, כאשר לפי ההערכות השניים צפויים להרוויח כעשרות אלפי שקלים על הקמפיין הראשון שלהם.

חתונה ממבט ראשון - החתונה של קטיה וליאור. קשת 12, צילום מסך
חתונה לעיני כל המדינה. קטיה וליאור, גיבורי "חתונה ממבט ראשון"/צילום מסך, קשת 12

השניים, רופאה ורואה חשבון, הכירו בתכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" - וכבר מהפרקים הראשונים הסתמנו כזוג החזק של העונה. אם מישהו ציפה לדרמה או שבר ביחסים, עם התקדמות הפרקים, הרי שהוא התבדה: היא המשיכה לנסוע בכל יום להתמחות שלה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, הוא כבש את ליבה כשהתעורר בארבע בבוקר להכין לה סנדוויצ'ים.

כצפוי, אחרי כל הצהרות האהבה ההדדיות, הוליכה הדרך המשותפת את השניים אל החופה, שנערכה בט"ו באב לעיני כל עם ישראל ושודרה בשידור חי בקשת 12.

עתה כאמור, מציינים השניים קמפיין זוגי ראשון - ואפשר להניח שלא האחרון, כשלבנק מזרחי-טפחות אפשר רק להריע על שהזדרז לשכור את שירותיהם כשהם עדיין בשיא הפופולריות שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הגר וניר. חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
הזוג האופנתי הנוסף (ויש שיאמרו המקורי) הגר וניר/צילום מסך, חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

גם הגר וניר

כזכור, קטיה וליאור אינם הזוג הראשון שעמד מתחת לחופה זמן לא רב אחרי צילומי העונה. קדמו לו הגר וניר, שיש שיאמרו שלפחות מבחינת הנתונים האישיים ניתן למצוא כמה קווי דמיון בין שני הזוגות.

גם הזוג ההוא, שנישא לאחר שהכיר ב"חתונה ממבט ראשון", צפוי לקחת חלק בקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully