וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Globalization Partners הוכרזה כמובילת שוק מבין חברות שירותי ההעסקה הגלובאליים

29.8.2022 / 14:46

בדו"ח של חברת המחקר NelsonHall לשנת 2022. הדו"ח מדגיש יתרונות רבים, כולל: פלטפורמה טכנולוגית חדשנית, מומחיות רחבה, מערכת גלובלית מסועפת עם גופי מסחר רבים, יציבות פיננסית, ומחלקות פנים ארגוניות של משאבי אנוש, משפטנים ויועצי מס מנוסים

חברה שמעודדת עבודה מרחוק - חברת Globalization Partners (P-G), פלטפורמת התעסוקה הגלובלית המובילה, שמקלה, מפשטת ומזרזת את תהליך ההעסקה המתאים לחברות שונות המעוניינות להעסיק כוח עבודה ללא הצורך בישות משפטית, הכריזה היום שנבחרה שוב כמובילת שוק מבין חברות שירותי ההעסקה הגלובאליים ((EOR בדו"ח השני של חברת המחקר NelsonHall.

המחקר על התעשייה נערך על ידי אנליסטית ראשית למחקר ומשאבי אנוש, ג'נין קריין-תומפסון, ומתמקד בדינמיקה של השוק המניעה תהליכי אימוץ והטמעה של שירותים ומוצרים, באופן שבו הטכנולוגיה מעצבת ומשפיעה על התעשייה, והוא גם כולל הערכה של הרשימה ההולכת וגדלה של חברות המספקות מוצרים ושירותים כאלו. המחקר גם בוחן את הצמיחה הצפויה של תעשיית ה-EOR העולמית, כאשר ארגונים מכל הגדלים ממשיכים לגבש מדיניות עבודה מרחוק ומעוניינים ביכולת להרחיב צוותים גלובליים מרוחקים ע"י גיוס מאסיבי של עובדים בינלאומיים כדי למנף ולהגדיל במהירות את ההכנסות.

קריין-תומפסון אמרה: "הדו"ח הזה גדול באופן משמעותי בשל מספר הספקים שהוערכו והמומנטום סביב הצורך בשירותי טכנולוגיה מאפשרי EOR שבזכותם ניתן לקלוט ולהעסיק כישרונות גלובליים מרחוק במהירות ויעילות, תוך מזעור עלויות וסיכונים. G-P בולטת בחדשנות הטכנולוגית המתמשכת שלה שעונה על צרכי השוק העתידיים הצומחים במהירות. כל זה בשילוב 95% של לקוחות חדשים שהצטרפו אליהם בעזרת הישויות המשפטיות שבבעלותם, מבטיח גם הקפדה על ציות לנהלים וגם אבטחת איכות גבוהה, וממצב את החברות האלו בחוד החנית של שוק שירותי ההעסקה."

בוב קייהיל. יחצ,
מנכ"ל החברה בוב קייהיל/יחצ

הדו"ח של NelsonHall מספק ניתוח מעמיק המפרט את מה שניתן להשיג על ידי מינוף פתרונות ה-EOR הגלובליים העדכניים ביותר בשוק, ומכיר במומחיות של G-P בהיבטים רבים, כולל בתחומים המובילים הבאים:

  • המשך פיתוח טכנולוגי ויוזמות להתרחבות בינלאומית כולל המחויבות של החברה:
  • למו"פ ממוקד טכנולוגיה - שילוב בינה מלאכותית בפלטפורמת גיוס שמקשרת את הלקוחות לרשת גלובלית של מומחים לגיוס (Recruiters) לפי מיקום הגיוס, מגזר תעשייתי, אזור ורמת התפקיד, כמו גם קידום G-P Contractor המאפשר העסקת קבלני העסקה ברחבי העולם ונותן להם גישה לכישרונות בולטים לחוזים מוגדרים וקצובי זמן, עבור פרויקטים קריטיים ביותר - תוך כדי סיוע והקלת תהליך התשלום.
  • G-P OPEN API - המאפשר ללקוחות לאחזר ולבטל הזנת נתונים ידנית בין מערכות משאבי אנוש שונות.
  • יציבות פיננסית כספקית מבוססת של פתרונות EOR גלובאליים מבוססי טכנולוגיה ובינה מלאכותית.
  • תשתית גלובלית הכוללת חבילה טכנולוגית מלאה מאושרת SOC 2 ואגפיי משאבי אנוש, מס ומשפט פנים ארגוניים, התומכים באיכות שירות עקבית, להקטנת ההסתמכות על צד שלישי במדינות מספקות שירותים (ICP), ולהגברת אבטחת המידע.
  • יצירת מפת דרכים אסטרטגית עם שותפים שונים לעמידה ביוזמות צמיחה עכשוויות ועתידיות של טכנולוגיה עבור לקוחות ועובדים
  • ניסיון מעמיק עם חברות מיזוגים ורכישות, קרנות הון סיכון וקרנות השקעה פרטיות ברחבי העולם
  • 98 אחוזי שביעות רצון בדירוג שבוצע מול לקוחות החברה.
  • אפשרויות תשלום מרובות, כולל מטבעות קריפטוגרפים.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"אנחנו תמיד מסתכלים קדימה כדי לחזות כיצד לתמוך בצורה הטובה ביותר בלקוחות. המשמעות היא השקעה בטכנולוגיה ובתפעול שלנו כדי להקדים את המורכבות של העסקה בינלאומית, כולל ניהול הכללים והתקנות המשתנים ללא הרף למדיניות שכר וחוקי העבודה המקומיים", אמר בוב קייהיל, מנכ"ל Globalization Partners, "יחד עם זאת, אנחנו לעולם לא שוכחים שמאחורי כל העסקה עומד בן אנוש, וזוהי המטרה הסופית שלנו לספק תמיד חווית עובדים באיכות גבוהה כאשר אנו ממשיכים להרחיב את פלטפורמת התעסוקה העולמית שלנו ולהנגיש הזדמנויות תעסוקה לכולם, בכל מקום."

הדו"ח ציין גם ש-Globalization Partners המשיכו להתמקד בנוכחות בשוק המקומי כדי לתמוך בחוויית לקוח עקבית ברחבי APAC, EMEA, צפון אמריקה ואמריקה הלטינית תוך מיקוד ותמיכה בכישרונות בכל התעשיות.

  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully