וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי גפני מרחיבה את המותג PELLE עם קולקציה חדשה לטיפוח השיער

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 13:33

Create your pelle: השיער שלנו אומנם נחשב לאיבר חסר חיים אבל גם הוא משקף את אורח חיינו, שיער יפה ובריא תורם למראה הכללי וזו עובדה. בימים אלו, מרחיבה שלי גפני את המותג PELLE עם קולקציה חדשה לטיפוח, חיזוק ובריאות השיער, הכוללת קפסולת וסרום נוזלי לקרקפת

pelle שלי גפני' קולקציית טיפוח שיער. אלכס ליפקין,
pelle שלי גפני' קולקציית טיפוח שיער/אלכס ליפקין

pelle שפרושו מאטלקית 'עור' הינו פלטפורמה שיתופית המציעה עולם שלם של בריאות הגוף והנפש דרך תוכן ייחודי ומעצים בשילוב מוצרים שמיטיבים עם העור, מבפנים ומבחוץ. לאבקת הקולגן, סרום הפנים וקרם הפנים של PELLE מצטרפת Hair Collaction - סדרת מוצרים חדשה לשיער הכוללת קפסולת לשיער וסרום נוזלי לקרקפת.

שינויים הורמונאליים, מצבי לחץ ומתח, תרופות מסוימות ותזונה לקויה מתבטאים בשיער דהוי וחסר ברק, שביר ומפוצל ולעיתים קרובת מאופיין בצמיחה איטית או נשירה מוגברת.

Hair Collaction של PELLE ממוקדים ופועלים על הקרקפת בה נמצאים זקיקי השיער ומחזקים את תהליך הצמיחה מבסיסו ועוטפים את השערה בחומרי הגנה טבעיים כדי לחזק את עמידותה בפני גורמים חיצוניים.

pelle שלי גפני, קולקציית טיפוח שיער. אלכס ליפקין,
pelle שלי גפני, קולקציית טיפוח שיער/אלכס ליפקין

PELLE Hair Collaction

Pelle Super root hair serum - סרום נוזלי לקרקפת שיורד לשורש השערה. בשנים האחרונות מבינים יותר ויותר בעולמות הבריאות והטיפוח כי טיפול ממוקד בעור הקרקפת הוא המפתח לשיער בריא, חיוני ומלא חיים. עקב כך, תכשירים המטפלים בעור הקרקפת והשיער הפכו להיות חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היום-יומית שלנו.

הסרום של PELLE הינו סרום עוצמתי לטיפול ממוקד בבריאות עור הקרקפת ושורש השערה ומיועד לנשים וגברים הסובלים משיער דק, שביר ודליל. הסרום אינו שומני ועשיר ברכיבים פעילים המזרימים דם לעור הקרקפת ומחזקים את האחיזה בינה לבין זקיקי השיער - מה שמאריך את חיי השערה ומעכב נשירה לאורך זמן. השילוב בין רכיבים אלו יוצר את המוצר האולטימטיבי להחייאה ושיקום שיער פגוע.

המוצר מכיל חומרים פעילים המזינים את שורש השערה, אינו משאיר קרקפת שמנונית, בעל תכונות אנטי בקטריאליות המסייעות לניקוי עדין של הקרקפת והשיער ומשלב בין רכיבים איכותיים המזינים זה את זה ומשפרים את יכולת הספיגה.

אופן השימוש: יש להזליף בכל איזור הקרקפת ולעסות בעדינות עד לספיגה מלאה. מומלץ להשתמש כ-3 פעמים בשבוע לפחות על שיער רטוב או יבש. מתאים לשימוש יום-יומי בוקר וערב. לתוצאה מיטבית, הקפידו לא לשטוף את השיער מספר שעות לאחר השימוש בסרום. מתאים לגברים ונשים.

המחיר: 220 שקל ל-100 מ"ל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
pelle שלי גפני צילום. אלכס ליפקין,
pelle שלי גפני צילום/אלכס ליפקין

Pelle Super hair capsules קפסולות לחיזוק השיער - תוסף תזונה המורכב מפורמולציה ייחודית שפותחה על בסיס ויטמינים, מינרלים, מיצוי צמחים וחומצות אמינו, ומשלבת 16 רכיבים פעילים שהוכחו מחקרית כיעילים למניעת נשירה ושיקום שורש השערה. קפסולות השיער פותחו בתהליך ארוך וקפדני על מנת לייצר את המוצר האידיאלי לטיפול עוצמתי והשבת המראה הבריא והזוהר שהיה לנו בצעירותינו.

המוצר מעניק בוסט של ויטמינים ומינרלים חיוניים לגופנו, מבוסס על חומרים טבעיים בלבד ועשיר ברכיבים פעילים המעכבים נשירה וגורמים להתחדשות זקיקי השערה. יש לצרוך כמוסה אחת או שתיים ליום לאחר ארוחה קלה.

המחיר: 220 שקל ל-60 קפסולות

ועכשיו, חגיגה כפולה בפלא עם חגיגות יום ההולדת ה-51 לשלי גפני. ומקבלים 51 שקל הנחה על קניית מארז קפסולות וסרום נוזלי לקרקפת *המבצע תקף בין ה 7/9 עד ה 15/9. לרכישה - https://pelle-sg.co.il/

קפסולת לשיער וסרום נוזלי לקרקפת. אלכס ליפקין pelle שלי גפני,
קפסולת לשיער וסרום נוזלי לקרקפת/אלכס ליפקין pelle שלי גפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully