וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 סניפים ראשונים לקרפור בישראל עד סוף השנה

31.8.2022 / 12:58

קבוצת יינות ביתן תסב כ- 25 סניפים עד סוף השנה לסטנדרט קרפור בהשקעה של 40 מיליון שקל 25 הסניפים, שייפתחו בפריסה ארצית, יתוכננו על ידי קרפור העולמית ויעמדו בסטנדרט הבינלאומי של הרשת. מנכ"ל קרפור ישראל מבטיח: "עוד 20 סניפים ייפתחו ברבעון הראשון של 2023"

קרפור 1. יח"צ,
קרפור בצרפת. עד סוף השנה, 25 סניפים בישראל ועוד 20 נוספים עד לסוף הרבעון הראשון של 2023/יח"צ

ענקית הקמעונאות הצרפתית קרפור מודיעה על הסבת 25 סניפים ראשונים בישראל, ביניהם פתיחת 3 סניפים חדשים והסבת 22 מסניפי 'יינות ביתן' ו'מגה', בהשקעה של כ-40 מיליון שקל. כלל הסניפים צפויים להיפתח עד סוף 2022.

הסניפים החדשים צפויים להיפתח בתל אביב, אור יהודה וקריית גת לצד הסניפים הקיימים שיוסבו באזורי תל אביב, קריית אונו, הרצליה, ראשון לציון, ראש העין, מודיעין, רעננה, רמת השרון ועוד.

בשלב ראשוני, ימותגו הסניפים תחת השם 'SUPER' (אחד כזה כבר אפשר למצוא בדיזנגוף סנטר בתל אביב) עד לכניסה מלאה של הרשת לישראל, אך בחברה מדגישים כי מדובר בסניפים המותאמים לקונספט החווייתי והחדשני של קרפור וכי הם עומדים בסטנדרטים הבינלאומיים של הרשת ואף תוכננו על ידה.

אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל. לנס הפקות,
אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל/לנס הפקות

בחודש מרץ האחרון פורסם כי רשת קרפור הצרפתית חתמה על מזכר הבנות עם אלקטרה מוצרי צריכה לפתיחת רשת השיווק בישראל. הסכם הזכיינות בין הצדדים נקבע לתקופה של 20 שנה, עם אפשרות להארכה ל-20 שנים נוספות.

זוהי הפעם הראשונה שקמעונאית מזון בינלאומית, רשת הקמעונאות החמישית בגודלה בעולם, נכנסת לישראל. קרפור מחזיקה בכ-14 אלף סניפים באירופה, במזרח התיכון, בצפון אפריקה, במזרח אסיה ובאפריקה, ולה מחזור מכירות של כ-81.2 מיליארד יורו.

אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל: "אנו נרגשים לקראת ההסבות וגאים להביא את מהפכת הצרכנות לישראל. שערי חווית הקנייה הבינלאומית ייפתחו לראשונה לצרכנים הישראלים ואני בטוח כי הסטנדרטים הגבוהים שלנו, הן מבחינת המחירים האטרקטיביים, והן מבחינת איכות ומגוון המוצרים הרחב, יציבו רף גבוה בשוק המזון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רשת קרפור בצרפת. ShutterStock
הסכם ל-20 שנה עם אופציה ל-20 נוספות/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully