וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב לקהל אורבני וצעיר: רידיפיין מיט תתחיל לשווק ב- AM:PM

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 16:10

מתקרבים אל קהל היעד: רידיפיין מיט, לתחליפי בשר שאינם מן החי, תתחיל להפיץ את מוצריה ברשת AM:PM, שבאופן טבעי פונה ללקוחות אורבניים וצעירים יותר, ביניהם ריכוז גבוה של טבעונים, צמחוניים ומפחיתנים. לכבוד ההשקה יתקיימו שני אירועי טעימה, בת"א וברמת גן

רידיפיין מיט. אפיק גבאי,
רידיפיין מיט: חוויה סנסורית של בשר מסורתי ללא רכיבים מן החי/אפיק גבאי

מוצרי רידיפיין מיט שהושקו ביולי 2021 נכנסו כבר למעדניות וקצביות מובחרות, ועתה החליטו גם ברשת AM:PM להציע את מוצרי החברה ללקוחותיהם - ומתחילת ספטמבר ישווקו מוצרי רידיפיין מיט לראשונה גם במרכולים העירוניים של הרשת.

בין מוצרי החברה, שישווקו ברשת המרכולים AM:PM: המבורגר, קבב טלה ונקניקיית מרגז. המוצרים,קלים להכנה ומתאימים לשיטות בישול מגוונות. לפי הודעת החברה: "המוצרים מעניקים חוויה סנסורית של בשר מסורתי, מבלי להכיל רכיבים מן החי ובכך נותנים מענה לקהל רחב של כל אלו שמבקשים להפחית בצריכת בשר מן החי, בין אם מדובר בחובבי בשר, פודיז, מפחיתנים, צמחונים וטבעונים".

מוצרי רידיפיין מיט מגיעים ל-am:pm. יח"צ,
מוצרי רידיפיין מיט מגיעים ל-am:pm/יח"צ

הציבור מוזמן להשקות הקולינריות

את כניסת המוצרים למכירה ברשת AM:PM תחגוג רידיפיין מיט בשורת אירועים קולינריים לציבור הרחב שיתקיימו בין היתר בבית חנה בתל אביב (15.9), ובמתחם הבורסה (13.9) בהם תהיה הזדמנות לטעום את המוצרים במנות שונות ולהנות ממוזיקה ושתיה לצד המנות. בנוסף, רידיפיין מיט משיקה סדרת סדנאות בישול אונליין לקהל הרחב שיתמקדו בהכנת ומתכונים של המוצרים שיימכרו ב-am:pm.

אשחר בן שטרית, מנכ"ל ומייסד רידיפיין מיט משתף: "החיבורעם AM:PM הוא טבעי. יחד, אנחנו מובילים מהלך המנגיש את הבשר החדש לצרכן העירוני. מעתה, כל אחד יוכל לבחור לשלב בתפריט היומיומי בשר-חדש שלא מגיע מן החי, לא פוגע בסביבה וזמין 24/7. הקהל של AM:PM מודע, פתוח לשינויים ולא מתפשר על איכות. אנחנו שמחים לצאת למהלך נרחב זה עם שותפים שמעמידים את האיכות הקולינרית, הזמינות וחווית הצריכה בראש סדר העדיפויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רידיפיין מיט בטיסת אל על. יחסי ציבור,
רידיפיין מיט בטיסת אל-על/יחסי ציבור

"טעם ועסיסיות כמו בשר מהחי"

ליאור יוגב, מנכ"ל AM:PM, ציין: "הרשת חרטה על דגלה להביא לקהל לקוחותיה בשורה של חדשנות בתחום הקמעונאות העירונית. שיתוף הפעולה החדש עם רידיפיין מיט הוא נדבך חשוב נוסף בחדשנות הקולינארית שאנו מביאים ללקוחות הרשת, מענה איכותי וזמין 24/7 לקהל הערכי המיוחד שלנו ב-50 סניפים ובמערך המשלוחים של AM:PM המגיע לבית הלקוח תוך שעתיים בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully