וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הגשמת חלומות, דאגה לכדור הארץ, ניחוחות וטעמים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 17:22

בפרוקטר אנד גמבל דואגים לקיימות, אפריל משיקה בספטמבר, התהילה של פאקו רבאן, משקפי ורסאצ'ה מגיעים לעולם הילדים, השקה חדשה ליינות סגל, מותג האוניות נורויג'יאן קרוז ליין מגיע לחיפה, ובצורפים מתכוננים לחג

מגשימה חלום מלח הארץ ב-one project. עמית מוזר,
מגשימה חלום מלח הארץ ב-one project/עמית מוזר

מגשימה חלום

מותג "מלח הארץ" המתמחה בעיצוב הבית שבבעלות אשת העסקים ומובילת הדעה שני בר, נכנס לעולם האופנה עם קולקציית אופנה בשיתוף מותג STYLE RIVER שתימכר בבלעדיות באתר האופנה הנחשב ONE PROJECT.

בקולקציה הנשית 12 פריטים המשוחררים רגע לפני עונת החגים, הבגדים עוצבו בהשראה מדברית בגוונים טבעיים ומונוכרומטיים ערכים המשתלבים עם השנה החדשה שבפתח. הבדים השולטים הם בדי פשתן, ליקרה וכותנה המשדרים חום, במראה קלאסי ונקי. בין הפריטים המובילים: חולצת קשירה מכופתרת, ג'קט מחויט, טופ עם סגירת קולר, מכנסי צ'ינו מחויטים, מכנסי אוברסייז, מכנסי קשירה מחויטים, שמלת ערב קולר, חצאית מיני וטופ בייסיק.

עבור שני אופנה הייתה תמיד נר לרגליה וחלק משגרת חייה שליוותה אותה כדרך חיים, מה שהיווה עבורה התרגשות עצומה לחבור למותג האופנה STYLE RIVER, מה שאיפשר לה לקבל הזדמנות לעבוד על עיצובים שמייצגים את הטעם האישי שלה, מבחירת הבדים, דרך הטקסטורות והצבעים ועד העיצובים, כעת, לאחר עבודה של ימים כלילות היא הגשימה לעצמה עוד חלום.

מגשימה חלום. עמית מוזר,
מגשימה חלום/עמית מוזר

אפריל בספטמבר

רשת אפריל מתחדשת עם חנות דגל חדשה בקניון -TLV שנפתחה בהשקעה של כ-2.5 מיליון ₪-הגדולה והחדשנית מבין 44 סניפי הרשת שעומדת בקו אחד עם חנויות הבישום המובילות בעולם, על האדריכלות ועיצוב החנות סטודיו H2O PURE DESIGN שפיתח שפה גרפית חדשה ועיצוב קונספט אדריכלי חדש לחנויות הרשת, תוך מחשבה על חוויה שלמה ללקוח. אלמנט העיצוב הבולט ביותר בחנות הוא קיר אינפיניטי ענק המציג את קולקציית הבשמים. בחנות מוצע מגוון רחב של מותגי קוסמטיקה, איפור ובישום, כולל מותגים בלעדיים לרשת.

באפריל ממשיכים להשקיע גם בשאר חנויות הרשת ששודרגו בחודשים האחרונים, ובקרוב תפתחנה חנויות נוספות מחוץ לאזור המרכז. במקביל פלטפורמת האונליין שצמחה בשנתיים האחרונות, מאיצה את פעילותה. לרגל פתיחת החנות, משיקה הרשת בשמי נישה חדשים מבית המותג bdk של דוד בנדק יליד פריז שסבו וסבתו היו בין המורשים הראשונים להפצת בשמי מותגי יוקרה כמו וורת' וכריסטיאן דיור בפריז של שנות ה-50 הוא הקים את מותג bdk Parfums ב-2016 כבית יצירה עצמאי של ניחוחות ברובע פאלה המלכותי בפריז-העיר שהיא מקור ההשראה שלו.

המותג מציע ניחוחות ייחודיים ואיכותיים בהשראת דמויות, תנועות ורגעים, מדובר במותג עכשווי ומודרני המתמקד באיכות, ייחודיות ודיוק מופתי של תווי הריח. הבקבוק של בשמי bdk מיוצר בעבודת יד על-ידי מאסטר לייצור זכוכיות בצרפת. על הפקק חרוטות האותיות bdk כמחווה לאדריכלות של כיפת הארמון הגדול בפריז, הקופסא עשויה נייר ממוחזר וכתוב עליה בדיו טבעי כמו ספר יוקרתי. הניחוח וולווט טונקה א.ד.פ (Velvet Tonka) של המותג, זכה לאחרונה בפרס קרן הריח בצרפת לבושם הנישה הטוב ביותר למותג עצמאי, הוא מכיל אקורדים מזרחיים של עץ אמירי, דבש וטבק, שעועית טונקה, וניל, שקדים, תפוז וענבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אפריל בספטמבר סניף דגל לאפריל ב-TLV. שי אפשטיין,
אפריל בספטמבר סניף דגל לאפריל ב-TLV/שי אפשטיין

התהילה של פאקו רבאן

מותג הבישום הטרנדי paco rabanne משיק בושם חדש לאישה FAME המחבר בין עולם הבישום לעולם האופנה ובהשראת בית האופנה המשלב קלאסיקה עתידית. הניחוח לוכד את הרוח הפריזאית של פאקו רבאן וחוגג את הסגנון האייקוני שלו, ב-1966 פרץ המעצב פאקו רבאן לעולם האופנה כשהציג לראשונה את 12 עיצובי השמלות שהיו עשויות מחומרים נועזים כמו רשת מתכת ומתכת מרוקעת, כיום הקודים האייקונים חוזרים בניחוח חושני בבקבוק מהמיוחדים שיש, כמו פסל מעוצב.

הבושם טבעוני הוא מיוצר בצרפת ומכיל 90% מרכיבים ממקור טבעי. FAME היא הנשיות והזוהר של פאקו רבאן, ניחוח פריזאי, שובב וחושני. הניחוח חושני והרכבו פורץ דרך, הוא מכיל קטורת קרמית-הראשונה בשימוש בבשמי נשים בעלת אופי ייחודי וחושני, ניחוח המעצים את התהילה הפנימית של האישה, לצד תמצית יוקרה אוונגרדית הכוללת רכיבים כמו מנגו עסיסי, יסמין טהור, קטורת, שמנת.

מנגו עסיסי, מנדרין, יסמין טהור, קטורת שמנת, אלגום, וניל. הפנים של FAME היא אל פאנינג. עיצוב הבקבוק ייחודי ונועז עם זוהר מתכתי כביטוי לסגנון המובהק של פאקו רבאן, עם השמלה המוכספת, משקפי שמש חתוליות ופירסינג קטנטן. הבקבוק מעוצב כמו תכשיט. להשיג בסופר פארם.

התהילה של פאקו רבאן השקת FAME. יח"צ חו"ל,
התהילה של פאקו רבאן השקת FAME/יח"צ חו"ל

הילארונית לשיער

מותג טיפוח השיער 'אלביב' מבית לוריאל פריז, ממשיך להביא חדשנות מדעית לעולמות טיפוח השיער ומשיק את 'הסדרה ההיאלורונית' - סדרת מוצרי טיפוח לשיער המכילה חומצה היאלורונית למראה שיער מלא חיים, עטוף בברק ומועשר בלחות אינטנסיבית לאורך זמן.

למוצרי הסדרה ניחוח פריחת דובדבנים וורדים, מושק ווניל, תפוזים ורימונים, הפורמולה הייחודית אינה מכבידה על השיער ומולקולות חומצה היאלורונית מסוגלות להכיל בכל טיפה 1000 טיפות מים. ממש כמו שהחומצה ההיאלורונית פועלת על העור, כך היא גם סופחת את הלחות לסיב השערה ונועלת את הלחות בפנים, החומצה ההיאלורונית מסייעת לשמור על הלחות בסיב השערה והתוצאה שיער מבריק ובריא.

הפורמולה הייחודית עוטפת את סיב השערה כמו מגנט ולוכדת את הלחות עד 72 שעות, אינה מכבידה ומותירה אותו עם לחות מוגברת. בסדרה: שמפו לשיער חסר לחות, מתיר קשרים ונועל את הלחות בשיער לאורך זמן; סרום המעניק עד פי 10 יותר לחות ומעצב מחדש את השיער, מעצב ומגדיר אותו מחדש. להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפומריות נבחרות.

היאלרונית לשיער סדרת אלביב של לוריאל פריז. יח"צ,
היאלרונית לשיער סדרת אלביב של לוריאל פריז/יח"צ

קיימות זה הבית שלנו

חברת פרוקטר אנד גמבל מקדמת מארז קיימות בשם "זה הבית שלנו" להעלאת המודעות לנושא בישראל, המארז נועד להראות כיצד ניתן לצמצם את צריכת האנרגיה בבית באמצעות צעדים פשוטים, מבלי להתפשר על איכות המוצרים ועל רמת הניקיון.

בעשרות השנים האחרונות פרוקטר אנד גמבל ביצעה שינויים מוצריים רבים המטמיעים קיימות, חדשנות וחיסכון, במקביל לחווית שימוש אידיאלית במוצר. כצעד ראשון להעלאות המודעות החברה מקדמת מארז את IT'S OUR HOME# המארז מעוצב כבית בובות שניתן לעשות בו שימוש חוזר, וכולל "לקט" ממוצרי החברה, המאפשרים לכל אחת ואחד מאיתנו להתחיל את החיסכון הביתי כבר עכשיו.

המארז כולל: קפסולות אריאל לכביסה (30 מעלות) הפועלות בצורה יעילה בשטיפה קרה יותר מאשר בשטיפה חמה, המפחיתה עד 60% מצריכת האנרגיה של פעולת הכביסה, ויוצרת פחות פליטות; קפסולות חדשניות של Fairy למדיח הכלים המאפשרות לוותר על שטיפה מקדימה בכיור, להכניס ישירות למדיח, ולחסוך 90% מהאנרגיה הנצרכת;

בקבוקי שמפו ושקיות מילוי 'ריפיל דה גוד' של פנטן למילוי חוזר המפחיתות את כמות הפלסטיק המשמש לבקבוקים ב60%; מברשת שיניים במבוק ORAL B+משחת שיניים המיוצרת מבמבוק אורגני ומשחת השיניים מחומרים טבעיים ניתנים למחזור באופן מלא בפח הכתום. מוצרים נוספים בעלי השפעה סביבתית מופחתת, נמצאים בתהליכי פיתוח ויכנסו לשוק בקרוב, G&P ממשיכה לפעול כל העת לטובת עתיד ירוק ובריא יותר.

קיימות זה הבית שלנו p&g משיקה מארז קיימות. יח"צ,
קיימות זה הבית שלנו p&g משיקה מארז קיימות/יח"צ

בית חם

בורדינון מחממים מנועים ומשיקים מגוון מוצרי טקסטיל איכותיים לחדרי הבית השונים ביניהם מצעים מעוצבים בשלל סגנונות וצבעים, גוני סתיו לצד גוונים בהירים, חלקים, עם עיטורים מעודנים, הדפסים גאומטריים ועוד מבדים איכותיים ומשובחים לחוויית שינה מושלמת. מצעי כותנה פרקל בצפיפות 200TC, בדי סאטן רכים ומלטפים ובדי ג'רסי מפנקים, להשלמת חווית השינה, מוצע מגוון שמיכות חורף, כירבוליות מפנקות, ופיג'מות איכותיות.

דגש מיוחד הושם השנה למחלקת המגבות שבה מבחר רחב של מגבות ג'קארד בעלות כושר ספיגה גבוה במיוחד במגוון צבעים ועיצובים, כדי להעצים ולשדרג את חווית הלקוח, משקל מגבות הג'אקרד גבוה יותר, מ-520GSM ועד 650GSM, בין העיצובים מגבת ג'אקרד חלקה, מגבת עם דוגמה וטקסטורה בצד אחד ומגבות בעיצוב קלאסי עם עיטורי פרחים עדינים. עוד חידושים הם שטיחונים, אביזרי אמבטיה-כולם בעיצוב נבחרת מעצבות הסטודיו לעיצוב TUTTO ARTE. לקראת החג הכינו בורדינון מארזי מתנה מושקעים ומגוונים עם מבחר פריטים מעוצבים הכוללים פריטטי טקסטיל, מפיצי ריח, נעלי בית, חלוקי חורף ועוד.

בית חם בורדינון מתכוננים לחג. תמי בר שי,
בית חם בורדינון מתכוננים לחג/תמי בר שי

אלגנטי ומרשים

רגע לפני שנשיק כוסות ונברך בשנה טובה, 'יקב סגל' משיק את 'Petit UF', יין תווית שנייה ליין הדגל של יקב סגל, בציר 2019 . מדובר ביין עוצמתי ואלגנטי, בעל ארומה דומיננטית אשר נעשה בתהליך ייצור ללא סינון או הצללה היין מורכב, אלגנטי ומרשים בעל ארומה דומיננטית המשלב פרי עוצמתי ומורכבות, הוא מרובה משקעים, שנעשה ללא סינון או הצללה.

יש לו ארומות של פרי אדום רענן, כמו שזיפים אדומים ודובדבנים, עם רבדים של עשבי תיבול ים תיכוניים ותבלינים מתקתקים שמקורם בקליית החבית, אשר מתגלים לאחר סחרור נוסף של הכוס. ליין טאנינים רכים ומרקם משי וגוף מלא ומרוכז הסיומת פירותית ומתובלת. היין מאוזן ונהדר לשתייה מיידית, ומצד שני ישתבח עם הזמן.

שנת הבציר 2019 התחילה בחורף גשום וקר אשר הכניס את הגפנים לתרדמת חורף עמוקה ורציפה, כמויות המשקעים הרבות הרוו את האדמה והבטיחו התעוררות חזקה ואחידה בכרמים. חודשי האביב היו קרירים יחסית וחודשי הקיץ, חמים מהממוצע במעט, אך ללא גלי חום קיצוניים כך ששנת הבציר היתה יחסית מתונה, והבשלת הפרי הייתה טובה ואחידה. כמויות היבול היו יחסית ממוצעות, ואיכות הפרי גבוהה. לחיים.

אלגנטי ומרשים petit UF  של סגל. יח"צ,
אלגנטי ומרשים petit UF של סגל/יח"צ

צורפים ונהנים

מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים" משיק קולקציה שתשתלב בכל שולחן, בקולקציה מגון כלי הגשה לשולחן בציפוי כסף זהב וחומרים איכותיים אחרים. פריטי המותג משלבים בין פונקציונאליות לאסתטיקה, בין מסורת לטרנדים חדשים.

בין הפריטים: קערת הגשה מעוגלת מדגם "נאבונה" מצופה כסף, בעיצוב נקי ומינימליסטי; כלי הגשה עם מכסה מדגם FIRENZE מצופה כסף עם מכסה המשלב כפית הגשה ומגש הנחה, מותאם להגשת סוכר, דבש ומאכלי חג אחרים; כלי הגשה מלח ופלפל מדגם "ענף עץ השקד" מצופה כסף בסגנון ענף עץ השקד המלבלב עם שתי קערות קטנות בצדדים דיקנטר יין או וויסקי מדגם gold&black מצופה כסף עם פתח מעוגל למזיגה קלה; מגש מלבני מדגם "ננה" מצופה כסף בעיצוב קלאסי עם עיטורי עיגולים בוהקים בדפנות, ניתן להוסיף חריטות בהזמנה אישית; סכין מדגם "בלג'יו" לפריסת חלה בגימור חלק מצופה כסף. להשיג ברשת חנויות הצורפים.

צורפים ונהנים קולקציית סטודיו מרדינגר. יח"צ,
צורפים ונהנים קולקציית סטודיו מרדינגר/יח"צ

נקודה למחשבה

רשת פקטורי 54 הוסיפה נקודה בין החמש לארבע ופתחה רשת אופנה מסקרנת בשם FIVE POINT FOUR שמהווה קונספט חדשני בעולם הריטייל, עם אתגרי משבר הקורונה ובמשך 4 שנים, צוות מיוחד חקר את עולמות התרבות, המוזיקה והסטריט, וגיבש את הקונספט במטרה לייצר לא עוד חנות אופנה.

הקונספט החדש משלב משלב מוצר, תרבות וקהילה ללמעלה מ-30 מותגים בינלאומיים שנבחרו בקפידה, כשלרובם זו הפעם הראשונה בישראל, והם יימכרו בלעדית. החלל יהווה מקום מפגש לקהילת חובבי הסטריט, מוזיקאים ואמנים, שייהנו גם מהופעות חיות, תערוכות, ושיתופי פעולה עם יוצרים מקומיים ובינלאומיים.

בחנות יוצגו קולקציות קפסולה ייחודיות, פריטים במהדורה מוגבלת ודגמים שינחתו הישר ממסלולי התצוגות של שבועות האופנה בחו"ל. אחת המגמות הבולטת בחנות היא התמקדות באופנה יפנית ושיתופי פעולה בלעדיים, לכבוד הפתיחה מושקים שני שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים - MARKET ו-RUSSELL ATHLETIC. הקולקציות נוצרו במיוחד עבור השקת החנות והן תימכרנה בלעדית בישראל.

לכבוד ההשקה נולד שת"פ ראשון והיסטורי בין מותג הסטריט האמריקאי לבין מותג ישראלי שיצרו קולקציית קפסולה חד-פעמית המציגה זיקוק מדויק של האסתטיקה של המותג, עם גרפיקה ענקית, פונטים א-סימטריים והסמיילי המפורסם ביותר בעולם שמקבל גרסה מחודשת. סיפור ראשון בקולקציה מציג חיבור בין מרקט לבין החנות החדשה עם הכיתוב Market Point Four, והסיפור השני מחבר באותיות אנגלית ועברית בין הערים לוס אנג'לס ותל אביב.

את החנות עיצב רועי נחום ירושלמי החי בניו-יורק, שהשתתף בתערוכות ובפרויקטים רבים בעולם, עבודותיו נכללות באוספים ציבוריים ופרטיים חשובים ובין לקוחותיו ביונסה וג'יי זי, ליאונרדו דיקפריו, אלישיה קיז, ג'סיקה בייל וג'סטין טימברלייק, יצירותיו כוללות מוטיבים של טקסטים בכתב ברייל לצד דמויות ילדים עם כתר זהב המכסה את עיניהם כדימוי ל"עיוורון".

נחום ידוע בגישה אמנותית רב-תחומית מקיפה הבוחנת את התפיסה האנושית באמצעות שילוב של ציור, פיסול, אדריכלות ואמנות דיגיטלית. בעשור האחרון הוא מפתח יצירות NFT, יקום המטאוורס ואינטליגנציה מלאכותית, כשעבודתו חוקרת את העידן הטכנולוגי דרך נקודת מבט אמנותית. בימים אלו מייסד נחום מוזיאון ייחודי לאמנות דיגיטלית בניו יורק, כשהוא אמון על ההקמה, העיצוב והאוצרות.

נקודה למחשבה רשת פקטורי 54 משיקה חנות ראשונה ל-five point four. אלרן רוז,
נקודה למחשבה רשת פקטורי 54 משיקה חנות ראשונה ל-five point four/אלרן רוז

תחרה בעולם התחתון

רשת החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA, משיקה את קולקציית SUMMER DREAMING שבה מגוון חזיות, ברלטים והלבשת לילה. בעיצוב הקולקציה נעשה שימוש בתחרות עשירות ובתחרות TWO TONE בגוני אייבורי, שמפניה ורדרדה ושחור קלאסי.

בין הפריטים: בייבי דול סאטן בשילוב תחרה עדינה, חזיות בלקונט מרופדות ולא מרופדות בשילוב תחרה, ברלט תחרה בשני גוונים עם בטנת כותנה עדינה, ריפוד נשלף וכתפיות מתכווננות להתאמה מרבית, תחתונים בגזרה ברזילאית התואמים לברלט מעוטרים תחרה, חזיות מרופדות בגזרת מחוך מעוטרות תחרה דרמטית ובגד גוף שחור עם תחרה עדינה. להשיג באחד מ-35 סניפי רשת חנויות FEMINA בפריסה ארצית ובאתר המותג

תחרה בעולם התחתון של femina. אייל נבו וליים כהן,
תחרה בעולם התחתון של femina/אייל נבו וליים כהן

רואים ורסאצה

מותג העל ורסאצ'ה משיק את קולקציית Versace Children - קולקציה ראשונה של המותג לילדים, תוססת ואנרגטית עם עיצובים קלאסיים של משקפי שמש ואופטי ממש כמו לגדולים. המשקפיים ארוזים באריזה מדליקה שהיא חלק מהחוויה.

בין הדגמים: VK 4427U-דגם לבנות בהשראת שנות ה-90 המשקפיים מעוטרים בלוגו האיקוני של ורסאצ'ה, יש דגמים נצנצים או בצבעים עם עשות מראה בצבע אפור, עדשות סגולות או מסגרת בצבע צהוב שקוף עם עדשות מראה אדומות; VK4428UV-שחזור של דגם איקוני מארכיון המותג למיני דיווה, המשקפיים עשויים אצטט אובלי עם מדליוני מדוזה על המוטות, זמין בצבעי כמו פוקסיה עם עדשות אפורות כהות וסגול שקוף עם עדשות סגולות; VK 4429U-העיצוב המקורי של אייקון המדוזה על משקפי אצטט איכותי ומדליון המדוזה האגדי של ורסאצ'ה על המוטות, המסגרת באדום או ירוק עם עדשות אפורות כהות; VK 3322U-משקפיים אופטיים לבנות במראה חתולי שילוב של לוגו מתכת וינטג' איקוני משנות ה-90 על המוטות והמדוזות האיקוניות בחזית המשקפיים, הדגם מוצע בצבעי קריסטל, ורוד וסגול; VK 3323U-מוטות במראה רוק אנד רול זוהר בצבעים קלאסיים, הדגם האופטי זמין בשקוף ורוד, נצנצים פוקסיה ושחור; VK 3325U-צורת מלבן רכה בהשראת וינטג' בעיצוב נקי, לוגו מתכת וינטג' בהשראת שנות ה-90 במוטות להשיג באדום, ורוד וכחול.

רואים ורסאצ'ה קולקציית משקפי שמש וראייה לילדים. יח"צ,
רואים ורסאצ'ה קולקציית משקפי שמש וראייה לילדים/יח"צ

איזה פלא

שלי גפני מרחיבה את מותג PELLE עם קולקציה חדשה לטיפוח, חיזוק ובריאות השיער. בסדרה: Pelle Super root hair serum-סרום נוזלי לקרקפת עוצמתי לטיפול ממוקד בבריאות עור הקרקפת ושורש השערה, מיועד לנשים ולגברים הסובלים משיער דק, שביר ודליל. הסרום אינו שומני ועשיר ברכיבים פעילים המזרימים דם לעור הקרקפת ומחזקים את האחיזה בינה לבין זקיקי השיער-מה שמאריך את חיי השערה ומעכב נשירה לאורך זמן.

שילוב הרכיבים יוצר נוסחה אולטימטיבית להחייאה ושיקום שיער פגוע. Pelle Super hair capsules -קפסולות לחיזוק השיער תוסף תזונה המורכב מפורמולציה ייחודית שפותחה על בסיס ויטמינים, מינרלים, מיצוי צמחים וחומצות אמינו, ומשלבת 16 רכיבים פעילים שהוכחו מחקרית כיעילים למניעת נשירה ושיקום שורש השערה. הקפסולות פותחו בתהליך ארוך וקפדני על מנת לייצר מוצר אידיאלי לטיפול עוצמתי והשבת המראה הבריא והזוהר שהיה לנו בצעירותינו.

איזה פלא מותג pelle מתרחב. אלכס ליפקין,
איזה פלא מותג pelle מתרחב/אלכס ליפקין

קידוש לחג

מותג DANON הום משיק מארזי מתנה עם מוצרי יודאיקה וסמלי חג, המארזים: מארז ענבים כולל פקק שעם ענבים בעיצוב ישראלי מקורי ובציפוי כסף טהור, כפית מעוטרת מצופה כסף טהור מתוך שבעת המינים, דבש דבורים ובקבוק יין אדום של יקב סגל.

מארז כוס קידוש המכיל גביע קידוש ליין עם תחתית מצופה כסף טהור מעוטרת בנופי ירושלים העתיקה שבמרכזה ברכת קידוש על יין, ובקבוק יין אדום של יקב סגל. המארזים מגיעים באריזה מהודרת. להשיג בחנויות הרשת ובאתר החברה.

קידוש לחג מארז של דנון. רני לוריא,
קידוש לחג מארז של דנון/רני לוריא

בניחוח ענבר

המותג "בדין" משיק ניחוח ענבר חדש המצטרף לנבחרת המרככים המרוכזים של מותג בדין המלווה את הקהל הישראלי למעלה מ-50 שנה, ומהווה עבורם שם נרדף לריח של בית, של כביסה, ניקיון ושל זיכרונות נוסטלגיים.

מאז השקתו, מציע המותג מגוון פתרונות בעולם הכביסה, וחולל מהפכה בשוק מרככי הכביסה עם השקת בדין אקסטרה שיצר שינוי התנהגות צרכנים במעבר לשימוש במרככים מרוכזים במקום מדוללים. המותג אף משיק נראות חדשה ומרעננת לאריזות המרככים המרוכזים אשר עברו שינוי עיצוב לאריזה עדכנית וצבעונית וחידוד יתרונות המוצר: הגנה על סיבי הבגד, בישום עוצמתי וניחוח אורך זמן. להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

בניחוח ענבר ויסמין נראות חדשה לבדין. יח"צ,
בניחוח ענבר ויסמין נראות חדשה לבדין/יח"צ

מלכת הים

נורוויג'יאן קרוז ליין-NCL, הנחשבת מותג מוביל בתחום השייט העולמי, תשיק בנובמבר Norwegian Epic את הופעת הבכורה שלה בחיפה, כספינה הראשונה בצי של NCL שמציעה עליה מהנמל, ומעניקה לישראלים הזדמנות לצאת להפלגות בים התיכון ליעדים פופולריים באירופה כמו: ליבורנו (פירנצה) ונאפולי, איטליה; קוסדסי ואיסטנבול, טורקיה; פיראוס (אתונה), פטמוס ורודוס, יוון; ולימסול, קפריסין

NCL מחויבת לצאת להפלגות מישראל לטווח ארוך מנמל הבית החדש שלה בחיפה, ה'נורוויג'יאן אפיק' באורך 329 מטר ובמשקל 156 טון, מציעה על סיפונה 16 מסעדות שונות-מטפניאקי יפני ועד למטבח הצרפתי כאשר רוב השירותים כלולים כחלק מההצעה האטרקטיבית של 'חופשי בים', הסיפון העליון מוקדש כולו לפארק מים עם מגלשות ובריכות, כולל 'אפיק פלאנג' (Epic Plunge) - מגלשת קערת אבובים בת 4 קומות מעל סיפון הבריכה באורך 200 רגל, ג'קוזי חיצוני, קיר טיפוס, ומגרש משחקים לילדים.

האורחים על הסיפון ייהנו ממופעי בידור עטורי פרסים מברודווי כגון: 'פרסיליה מלכת המדבר' ו-'לשרוף את הרחבה'. NCL נחשבת כחדשנית בנסיעות השייט העולמיות, Norwegian Cruise Line פורצת את גבולות השייט המסורתי כבר 55 שנה וחוללה מהפכה בענף, בכך שהציעה לאורחים את החופש והגמישות לעצב את החופשה האידיאלית שלהם, לפי לוח הזמנים המועדף עליהם, ללא זמני אוכל ובידור מוגדרים וללא קודי לבוש רשמיים.

צי של 18 ספינות עכשוויות של החברה מפליג ללמעלה מ-400 מהיעדים נחשקים בעולם, כולל Great Stirrup Cay-האי הפרטי של החברה באיי בהאמה ויעד הנופש שלה Harvest Caye בבליז. נורוויג'יאן קרוז ליין מספקת שירות אורחים מעולה מהיבשה לים, מגוון רחב של אפשרויות בידור והסעדה עטורות פרסים ומגוון מקומות אירוח ברחבי הצי, כולל חדרי אירוח למטיילים בודדים, סוויטות עם מרפסת מועדון, ספא.

מלכת הים נורוויג'יאן אפיק. נורוויג'יאן קרוז ליין,
מלכת הים נורוויג'יאן אפיק/נורוויג'יאן קרוז ליין

מתכוננים ללימודים ולחגים

Euro מחלבות אירופה נכנסת לעונת הכריכים רגע לפני החזרה ללימודים, ומשיקה מגוון גבינות איכותיות ממיטב מחלבות אירופה במחירים המשתלמים לצד HELLO-V, סדרת תחליפי גבינה לטבעוניים, צמחוניים ולנמנעים ממוצרי חלב. Euro מגוון הגבינות כולל: גאודה פרוסות, בולגרית מעודנת קרמית ועשירה, ריקוטה 5% שומן, גבינת שמנת עשירה 22% שומן, יוגורט יווני אותנטי מיוון. בסדרת HELLO-V, גבינות טבעונית ב-4 טעמים: צהובה, צ'דר, צהובה מעושנת וצהובה בטעם צ'ילי. מוצרי הסדרה מיובאים מיוון וכוללים פרוסות תחליפי גבינה, המיוצרות משמן קוקוס ומכילות ויטמין B12. מוצרי הסדרה אינם מכילם גלוטן, סויה ואגוזים.

טחנת "קמח הארץ" משיקה 2 קמחים בסדרה הצרפתית המיובאים מטחנת הקמחMoulins Bourgeois בצרפת, הפועלת מ-1895. הקמחים: קמח צרפתי לקונדיטוריהT45 : קמח לבן בהיר ואיכותי המופק ממרכז גרעין החיטה דל בגלוטן, יציב ובעל מרקם רך והומוגני תכונות המאפשרות אפייה ברמה הגבוהה ביותר של מאפי קונדיטוריה שונים ובהם עוגות, עוגיות, טארט ועוד; קמח חיטה צרפתי לבריוש ומאפי שמריםT55 : קמח חיטה לבן רב תכליתי, עשיר בחלבון-קמח צרפתי קלאסי אופייני לעולם האפייה הצרפתי ולמאפים עשירים בחמאה וממרחים כמאפי שמרים ובריוש תכונות המאפשרות קבלת תוצרים ברמה גבוהה ויכולת הכלה של תוספות כמו חמאה, קרמים ופירות, תוך שמירה על איכות הבצק וטעמו הייחודי.

טחנת "קמח הארץ" מציעה סדרת לחמניות נטולת גלוטן וטבעונית של לחמניות ומיני באגט, העשויה מקמח מולינו האיטלקי. הלחמניות והבאגטים מוצעים מוכנים וקפואים, צריך רק להפשיר ולשמור יומיים בטמפרטורת החדר, או עד חמישה ימים בקירור. הקמח על בסיס עמילן חיטה, וברכתו "המוציא". בסדרה 3 לחמניות מוארכות לחמניות באריזה ו2 יחידות מיני באגט באריזה. להשיג ברשתות: ניצת הדובדבן, אושר עד, יש חסד ובחנויות ורשתות נוספות ברחבי הארץ (המלאי עשוי להשתנות בין חנות לחנות).להשיג באתר טחנת "קמח הארץ.

רשת בתי הקפה BIGA משיקה קולקציית עוגות דבש בטעמים ללא גלוטן שבה מבחר עוגות קלאסיות ומסורתיות על טהרת דבש ותפוחים, לצד עוגות דבש עם טוויסט כמו עוגת דבש עם אגסים מקורמלים ואגוזי לוז. העוגות אווריריות, רכות ועשירות בטעמים. יש כמובן עוגות דבש עם גלוטן. להשיג בכל סניפי רשת ביגה ברחבי הארץ

רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" משיקה לכבוד השנה החדשה ובמהדורה מוגבלת, גלידה קרמבל תפוחים וריקוטה. הגלידה עשויה מריקוטה איטלקית מעולה בשילוב קונפיטורת תפוחי גרנד סמית', קינמון וקרמבל פריך, בזיגוג דבש ישראלי. קרם הריקוטה מוסיף קלילות ורעננות לתערובת. להשיג בסניפי רשת וניליה ברחבי הארץ.

מותג הקרקרים לחמית של אסם-נסטלה, משיק לקראת ראש השנה, מהדורה מיוחדת של לחמית דבש בתוספת אגוזי לוז שבדומה ליתר מוצרי הסדרה, מכיל 100% דגנים מלאים. בסיום תהליך ארוך במיוחד, אסם-נסטלה פיתחו מוצר ייחודי בטעם מתקתק ועשיר אך ללא סימון אדום של סוכר, אשר קיבל ציוני טעימה גבוהים מאוד בקרב צרכנים.

יצרנית הדבש המובילה יד מרדכי, משיקה מהדורה מיוחדת של אריזות דבש אישיות מעוצבות עם ברכות לראש השנה, לשילוב במתנות או בעיצוב השולחן. המארזים מכילים 100% דבש טהור ואיכותי מפרחי בר וכל מארז מכיל 10 יחידות של דבש במשקל 20 גרם.

חדשנות פורצת דרך בעולם הממתקים: לראשונה בישראל, סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים- פרי פיתוח יוצא דופן, שמושק בארץ תחת מותג Pick'a Fruit על-ידי חברת אחדות ביח"ר לטחינה, חלוה וממתקים בע"מ. הסוכריות מכילות כ-50% פרי, מועשרות בויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. בשלב הראשון יושקו סוכריות פרי רכות ב-4 טעמים: תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורה באריזות נוחות של 120 גרם עם סגירה חוזרת.

הסוכריות מהוות אלטרנטיבה לממתקים סינטטיים וזרחניים עתירי סוכר וממתק בעל יתרונות תזונתיים. להשיג ברשתות המזון, המכולות והחנויות המתמחות ברחבי הארץ. ב"פרימור" משיקים משקאות בטעמים טרופיים בבקבוקים אישיים המתאימים גם לקוקטיילים ושייקים: משקה לימון אננס ומשקה לימון פסיפלורה מקוררים ומפוסטרים, ללא חומרים משמרים. המשקאות מושקים לאור הביקוש ההולך וגובר לטעמים חדשים ומיוחדים בפורמט בקבוק אישי לדרך. להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

מתכוננים לחגים וללימודים. יח"צ,
מתכוננים לחגים וללימודים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully