וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה וואן אנד ONLY'S: תכירו את האתר שמרכז מותגי ביוטי מובילים

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 19:18

חברת שסטוביץ משיקה את הפלטפורמה בתחום הביוטי, ONLYS, הכוללת סחר אלקטרוני, שיווק ממוקד לקוח ונאמנות מתוך ההבנה שחברות בסדר גודל כשלהן, צריכות להכיר את הצרכנים ולהציע להם הצעות ערך המבוססות על מגוון, נוחות וחווית קנייה מותאמת אישית

onlys. יח"צ,
מהדקים ומעמיקים את הקשר עם הצרכן, onlys/יח"צ

מהדקים ומעמיקים את הקשר עם הצרכן, onlys

אתר האונליין החדש ONLY'S שהושק השבוע (ג), מציע מגוון רחב של מותגי ביוטי ולייפסטייל מהמובילים והמוכרים בשוק בהם: SISLEY, -417, REVLON, COACH, GUESS, ZADIG & VOLTAIRE, MONTBLANC, ABERCROMBIE & FITCH, LANVIN, NEUTROGENA ומותגים נוספים.

ONLY'S היא פלטפורמה אינטרנטית בה צרכנים יוכלו לתקשר, להכיר ולרכוש מותגי בישום, איפור וטיפוח מקומיים ובינלאומיים מבית קבוצת שסטוביץ. המטרה בהקמת הפלטפורמה היא להדק את הקשר עם הצרכנים ולייצר עמם היכרות מעמיקה וקשר אישי, ובכך להעצים את החוויה של הצרכנים ולקבל מהם משוב שיאפשר להבין טוב יותר את צרכיהם, לטובת שיפור ושדרוג הצעות הערך העתידיות.

onlys. יח"צ,
חווית UNBOXING ושירות לקוחות פרסונאלי, onlys/יח"צ

חווית UNBOXING ושירות לקוחות פרסונאלי

הערך המוסף ללקוחות יתבטא בין היתר ביכולת להיחשף בכל רכישה למגוון נוסף של מוצרים דרך צירוף דוגמיות בכל משלוח, שילוב מתנות ייחודיות כגון אקססוריז שונים והטבות מיוחדות ללקוחות האתר וכן חשיפה למידע וליעוץ מקצועי.

בנוסך, האתר יציע ללקוחותיו חוויה מותגית ייחודית ומפנקת, בדגש על מארזים מושקעים, חווית UNBOXING ייחודית ושירות לקוחות יוזם ופרסונאלי.

בהמשך, יציע האתר ללקוחותיו הצעות אקסקלוסיביות כגון מהדורות מוגבלות של מוצרים, מארזים ייחודיים, גישה למוצרים שכבר אינם נמכרים ברשתות ועוד. בשסטוביץ מתכננים הפתעות נוספות בהמשך, הכוללות קטגוריות, שירותים ופיצ'רים חדשניים נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
onlys. יח"צ,
התעשייה זזה לאונליין, onlys/יח"צ

התעשייה זזה לאונליין

סקרים בעולם מראים כי צרכנים מגלים העדפה לרכישה באמצעות ערוצי D2C (ישירות לצרכן) מתוך רצון לקיום קשר ישיר עם המותג האהוב עליהם ובכדי לקבל שירות איכותי.

היתרון העיקרי שחברות מציינות ממכירה ישירה לצרכן הוא הכרות עם הצרכנים והתאמת חווית הלקוח לאורך כל נקודות הממשק. קיים ערך ממשי לחברות ביכולת להכיר את מסע הלקוח מקצה לקצה.

מיכל שסטוביץ, סמנכ"לית הדיגיטל והחדשנות של קבוצת שסטוביץ: "אנחנו משיקים היום את הבית הדיגיטלי החדש של מותגי הקבוצה מתוך רצון לחדש, לרגש את הצרכנים, להציע להם פתרונות ובעיקר לבנות איתם תקשורת דו כיוונית".


לאתר הביוטי החדש: https://onlys.co.il/

onlys. יח"צ,
משיקים את onlys מתוך רצון לחדש, לרגש את הצרכנים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully