וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרים בהקשה: שופרסל משיקה את הסניף האוטונומי הראשון

8.9.2022 / 10:10

קבוצת הקמעונאות הישראלית משיקה את הסניף האוטונומי הראשון בשיטת Shop&Go ללא קופות, המבוסס על ראייה ממוחשבת, ובכך מצטרפת למספר מצומצם של רשתות שיווק מובילות בעולם. איך זה עובד? סרטון הדגמה בפנים

שופרסל טריגו. תום ברטוב,
לא תצטרכו לעשות יותר מדי/תום ברטוב

קבוצת הקמעונאות הישראלית משיקה את הסניף האוטונומי הראשון בשיטת Shop&Go ללא קופות, המבוסס על ראייה ממוחשבת, ובכך מצטרפת למספר מצומצם של רשתות שיווק מובילות בעולם.

חוויית הקניה החדשה מבוססת על פיתוח של חברת הסטארטאפ Trigo, המפתחת טכנולוגיה לסופרמרקטים אוטונומיים. טכנולוגיית הראייה הממוחשבת של טריגו מאפשרת חווית קניות אשר במסגרתה הקונים אוספים את המוצרים שהם מעוניינים בהם, בעגלת הסופר או בנשיאה בידיים ויכולים לצאת מהחנות מבלי לעבור בקופה. המערכת של טריגו מזהה את המוצרים שכל אחד מהלקוחות אוסף על ידי שילוב של מצלמות, מערכת בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת שמנתחת את התמונות, בדומה לטכנולוגיה של רכבים אוטונומיים. בסיום הקניה הלקוח מקבל את החשבונית למכשיר הנייד דרך האפליקציה של שופרסל.

החנות הראשונה שמשיקה שופרסל ממוקמת ברחוב מנדלי מוכר ספרים 7 בתל אביב בשטח של 100 מ"ר, מציעה מגוון של מעל ל-1500 מוצרים שונים. בין מוצרי החנות ניתן למצוא מוצרים טריים, פירות וירקות, מזון אורגני, אוכל מוכן או קפוא.

החנות היא היברידית ומאפשרת קניה גם בקופה רגילה לצד החוויה הדיגיטלית, זאת לטובת קונים מזדמנים שאינם מעוניינים להירשם באפליקציה ולקוחות שאין להם סמארטפון. המערכת של טריגו תוכננה בהתאם לתקני הפרטיות המחמירים של האיחוד האירופי וארה"ב. היא אינה אוספת או מנתחת מידע ביומטרי ולא מפעילה שיטות של זיהוי פנים. המערכת מרכזת באופן אנונימי מידע על העדפות הקונים המשמש את הרשת כדי לייעל את עבודתה והשירות לצרכנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שופרסל טריגו. תום ברטוב,
הסוף לתורים?/תום ברטוב

לדברי שי ורדי, סמנכ"ל מערכות מידע, קבוצת שופרסל: "שופרסל פועלת באופן מתמיד לשיפור חווית הקנייה והשירות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות מהמובילות בעולם. השותפות האסטרטגית עם חברת הסטארטאפ הישראלית טריגו, תאפשר ללקוחותינו את הדור הבא של חווית הקנייה האוטונומית לראשונה בישראל".

לדברי מיכאל גבאי, מנכ"ל טריגו: "אנחנו גאים לעבוד עם שופרסל ולעצב יחד את עתיד עולם הקמעונאות בישראל. שופרסל הייתה החברה הראשונה שהאמינה בחזון שלנו ושיחקה תפקיד מפתח באבולוציית המוצר שלנו. עם הבעת האמון בטכנולוגית הראייה הממוחשבת שופרסל נמנת עם הקמעונאים המובילים בעולם. השילוב בין שופרסל לטכנולוגיה של טריגו מהווה מהפיכה בחווית הקניה של צרכני הרשתות. החנות החדשה ברחוב מנדלי מוכר ספרים היא ייחודית בתחום החנויות האוטונומיות עם מגוון רחב של מוצרים כפי שיש בחנויות רשת שופרסל, ותעניק ללקוחותיה חווית קניות אוטונומית שטרם נראתה בישראל.".

טריגו הוקמה בשנת 2018 על ידי האחים מיכאל גבאי, מנכ"ל החברה, ודניאל גבאי, סמנכ"ל הטכנולוגיה. החברה גייסה מאז הקמתה 104 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בהם הרשתות REWE ו-Tesco ופועלת בשיתוף פעולה עם שופרסל בישראל. כיום מועסקים בחברה כ-180 עובדים מרביתם במרכז הפיתוח בתל אביב וכן במשרדי החברה בלונדון, גרמניה, הולנד וארה"ב. טריגו עובדת עם רשתות הסופרמקטים הגדולות בעולם, ביניהן רשת Wakefern האמריקאית, רשת Tesco בלונדון, רשת ALDI ההולנדית, רשת החנויות הגרמנית REWE בקלן, ורשת הדיסקאונט הגרמנית Netto.

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully