וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשנות ישראלית באירופה: שת"פ ייחודי בין נמל אשדוד ונמל ברצלונה

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 15:29

נמל אשדוד, בליווי משלחת של סטארטאפים, חותמים על הסכם שיתוף פעולה עם נמל ברצלונה במטרה לקדם חדשנות ישראלית באירופה. במסגרת ההסכם, סטארטאפים ישראלים יקיימו פיילוט בנמל ברצלונה, ייהנו מתנאי שטח ליישום פיתוחיהם, ילוו ע"י סוכן חדשנות ויחשפו להזדמנויות עסקיות

תמונות נמל. נשיונל פוטוגרפיק,
נמל אשדוד חתם על הסכם עם נמל ברצלונה לקידום החדשנות/נשיונל פוטוגרפיק

"להפוך את עולם הספנות והנמלים ליעיל יותר"

חברת נמל אשדוד, יחד עם 12 סטארטאפים ישראלים, חותמים על הסכם שיתוף פעולה עם נמל ברצלונה במטרה לקדם את החדשנות הישראלית באירופה.

יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור: "יש לחממה הטכנולוגית שלנו הרבה מה להציע על מנת להפוך את עולם הספנות והנמלים יעיל יותר, החל מתחום הלוגיסטיקה והשינוע ועד מערכות בקרה ואנרגיה ירוקה".

משלחת חברת נמל אשדוד, בהובלת יו"ר הדירקטוריון אורנה הוזמן בכור ובהשתתפות סטארטאפים מובילים מחממת החדשנות של הנמל, תצא לנמל ברצלונה ב-12.9 לביקור רשמי, על מנת לחתום על הסכם שיתוף פעולה בנושא חדשנות טכנולוגית.

אורנה הוזמן-בכור יו''ר דירקטוריון נמל אשדוד. רונן אקרמן,
יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור/רונן אקרמן

הסטרטאפים המשתתפים:

בין הסטרטאפים שמשתתפים במשלחת ויציגו את המיזמים שלהם בנמל ברצלונה, ניתן למצוא את:

חברות הסייבר 2.0 CYBER המפתחת טכנולוגיה למניעת התפשטות התקפות סייבר בתוך הרשת הארגונית ו- CYBERVIEW אשר פיתחה פלטפורמת ניהול אבטחת מידע באופן שוטף ואפקטיבי.

Airwayz האחראית על מערכת הפעלה ששולטת בצי רחפנים ומאפשרת פיקוח יעיל.

EnWize המפתחת טכנולוגיה של מציאות רבודה ומדומה לאימון צוותי התפעול המסייעת למניעת טעויות וליצירת סביבת עבודה בטוחה.

Captain's Eye אשר מציעה רשת מצלמות ועיבוד תמונה מתקדמות אשר מסייעות לזיהוי וטיפול מהיר בתאונות ואיומים ביטחוניים

ועוד 7 סטארטאפים ישראליים נוספים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נמל אשדוד. ShutterStock
"להפוך את עולם הספנות והנמלים ליעיל יותר"/ShutterStock

שגרירות דומה בנמל בארה"ב מתקיימת בתקציב שנתי של 8 מיליארד דולר

כחלק מההסכם, סטארטאפים ישראלים יוכלו לקיים פיילוט בנמל ברצלונה וזאת לאחר שעברו תהליך דומה בנמל אשדוד. הסטארטאפים ייהנו מתנאי שטח בהם יוכלו ליישם את הפיתוחים שלהם, יקבלו ליווי של סוכן חדשנות מטעם הנמל, לצד הרחבה של הזדמנויות עסקיות וטכנולוגיות בנמל ברצלונה, אחד הנמלים הגדולים באירופה.

שגרירות דומה כבר החלה לפעול בנמל ניוארק שבארה"ב, בשיתוף רשות הנמל והרכבות של ניו-יורק וניו-ג'רזי שתקציבה השנתי הינו כ-8 מיליארד דולר. במהלך שיתוף פעולה זה, 5 סטארטאפים הפועלים בחממה הטכנולוגית של נמל אשדוד, החלו פיילוט בנמל ניוארק שבארה"ב.

החממה הטכנולוגית בנמל אשדוד הוקמה בשנת 2021 במסגרת אסטרטגיית החדשנות של הנמל ומלווה, מאז הקמתה, למעלה מ- 60 סטארטאפים בתחומים שונים, ביניהם תפעול, לוגיסטיקה, סייבר, בטיחות ועוד.

נמל אשדוד. נשיונל פוטוגרפיק,
נמל אשדוד: "פתרונות ייחודיים לאתגרים משותפים"/נשיונל פוטוגרפיק

"פתרונות ייחודיים לאתגרים משותפים"

לדברי הוזמן-בכור: "הרחבת הפעילות של הסטרטאפים אל נמלים מובילים מרחבי העולם הנה אבן דרך חשובה להעמקת הקשרים הבינלאומיים, הטכנולוגיים, והכלכליים של הסטרטאפים והמיזמים שלהם, וכמו כן של נמל אשדוד ומדינת ישראל כולה בתור אומת הסטרטאפ. בתור הנמל הלאומי של ישראל, אנחנו גאים לטפח את הפצת החדשנות הישראלית מעבר לים".

נשיא נמל ברצלונה, דמיה קלבט, מציין: "זה כבוד גדול עבור נמל ברצלונה ועבורי כנשיא להיות כאן היום יחד עם עוד שחקן מפתח בים התיכון, כשאנחנו מחפשים פתרונות ייחודיים לאתגרים המשותפים שלנו. חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית יוצרות פרדיגמה חדשה בכל מגזרי המשק, וזה לא פוסח על הנמלים".

"בנמל ברצלונה אנו משוכנעים שעלינו לברך על בואם של החדשנות והטכנולוגיות החדשות. כלים כמו ביג דאטה, בלוקצ'יין, בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים, יאפשרו לנו להתייעל ולשפר את הקיימות והתחרותיות שלנו. עלינו לעשות זאת בשיתוף פעולה עם נמלים אחרים בעולם ועם המגזר הפרטי, ע"י עידוד סטרטאפים ויזמות עסקית. בים התיכון יש תנאים הולמים לפיתוח רשת של נמלים חכמים. באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית ואירוח חממות של חדשנות בנמלים, נוכל להגדיל את הצמיחה ולהעסיק עוד עובדים".

אתר נמל אשדוד: http://www.ashdodport.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully