וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה עליה: מותג האקטיב הנחשק, Alo Yoga מגיע רשמית לישראל

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 17:59

מותג האקטיב Alo Yoga, הכריז על קבוצת 911 אופנה, כבעלת הזיכיון הישראלי. ההחלטה על כניסה לישראל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של המותג, שבמרכזה כניסה לטריטוריות חדשות מחוץ לארצות הברית. במהלך 2023 תפתח הזכיינית, שתי חנויות במיקומים מרכזיים בתל אביב

alo yoga בדרך לישראל. יח"צ חו"ל,
מותג האקטיב הנחשק, alo yoga, בדרך לישראל/יח"צ חו"ל

המותג הידוע Alo Yoga שנוסד ב-2007 בלוס אנג'לס על ידי דני האריס ומרקו דיג'ורג', הוא המותג הצומח ביותר בעולם בקטגוריית ה-Activewear.

המותג, אשר אהוב ע"י ישראליות רבות ונרכש על ידן בחו"ל, אם בחנויות פיזיות ואם באמצעות חנויות מקוונות. היה בלתי מושג בישראל עד לאחרונה, אז החלו להביאו לישראל באמצעות יבוא מקביל, גופים כמו אתר טרמינל איקס ורשת חנויות האופנה "עמנואל", באופן הזה, מחירי הפריטים גבוה והמגוון מצומצם.

כעת, מגיע המותג לראשונה באופן רשמי לישראל, זאת לאחר שקבוצת 911 נבחרה כזכיינית של המותג בארץ, שתפתח במהלך 2023 שתי חנויות במיקומים מרכזיים בתל אביב, האחת בקניון TLV תל אביב והשנייה כחנות-בתוך-חנות בחנות הדגל של story בכיכר דיזנגוף. במקביל מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים.

ההחלטה על כניסה לישראל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של המותג, שבמרכזה כניסה לטריטוריות חדשות מחוץ לארצות הברית והשקה של קולקציות מגוונות, מבגדי ספורט אופנתיים ונוחים ועד פריטי athleisure.

alo yoga בדרך לישראל. יח"צ חו"ל,
הכניסה לישראל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של המותג/יח"צ חו"ל

אוויר, אדמה ואוקיינוס - ALO

Alo Yoga הוא מותג לייפסטייל פרימיום שחרט על דגלו לקדם יוגה בעולם, להפיץ את תנועת המיינדפולנס, להעניק השראה של wellness ולפתח קהילתיות. מאז שנוסד, Alo עומד בחזית קטגורית ה- Activewear בזכות העיצובים החדשניים שלו והבדים המזוהים שאותם הוא מפתח. המותג הוא ידידותי לסביבה, פועל במפעלים ירוקים ושומר על זכויות העובדות והעובדים שלו.

Alo - ראשי התיבות של Air, Land, Ocean (אוויר, אדמה ואוקיינוס) דוגל בסגנון שעובר בטבעיות מהסטודיו לרחוב, שילוב של אופנה ולייפסטייל שמתחיל במזרן וממשיך הלאה, אל שאר תחומי החיים.

החדשנות הטכנולוגית של Alo תומכת בקהילת המתאמנות והמתאמנים עם צוות של מהנדסות ומהנדסים שחוקר ומפתח פריטים חדשים שלוקחים את אופנת האקטיב בכל פעם צעד קדימה. כל פריט מעצב את הגוף, שומר על השרירים מחוממים ומאפשר לכל אחד ואחת להתאמן עם יכולת מקסימלית ועם מינימום הפרעות הקשורות לבגדי האימון.

המותג נחשב לנחשק ביותר בקרב סלבריטאיות/ים ומשפיעניות/ים כמו טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר, היילי בולדווין, סלינה גומז ואחרות. מאז שנוסד, הוא המשיך לצבור פופולריות גדולה ועקבית, והוא מדורג כאחד ממותגי האופנה הפעילים ביותר ברשתות החברתיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
alo yoga בדרך לישראל. יח"צ חו"ל,
Alo - Air, Land, Ocean/יח"צ חו"ל

תומכים במותגים בעלי אג'נדה סביבתית

החנויות של Alo מציעות חווית קניה חדשנית והן מהוות השראה ללקוחות במסע שלהם. אורחות ואורחים יכולות ויכולים לחוות באופן ישיר את התחושות שבגדי המותג מעניקים ואת הכוח המשפיע של האופנה שמציע Alo, שילוב של פרפורמנס ועיצוב.

החנויות בישראל יעמדו בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ועם הפילוסופיה שעומדת מאחוריהן ויעניקו את החוויה ההוליסטית המלאה של Alo לקהל המקומי.

911 אופנה הוקמה ב-2001 על ידי אורי רייז מתוך חזון לייצג את המותגים הטובים בעולם ובישראל לקהל המקומי. החברה מייצגת מותגים פורצי דרך בעולמות האופנה האחראית, הערכית והמודעת,
ביניהם מותגים בעלי אג'נדה סביבתית שתומכים בקיימות ובאחריות חברתית, סחר הוגן וטבעונות.
בין המותגים שהיא מייצגת ומפיצה אפשר למצוא אתScotch & Soda ,Veja, Herschel, Nudie Jeans, Vagabond ואחרים.

alo yoga בדרך לישראל. יח"צ חו"ל,
המותג המוכר מ-L.A מגיע באופן רשמי לישראל/יח"צ חו"ל

שמירה על הקווים המנחים של המותג

911 אופנה מפעילה מערך ריטייל המונה 23 חנויות ביניהן, רשת: story, word, וחנויות המותג Scotch & Soda, והיא מפעילה גם את אחד מאתרי הסחר הפופולריים ביותר בישראל בתחום האופנה והלייפסטייל.

Alo תופעל בישראל על ידי 911 אופנה בשיתוף פעולה מלא ותוך שמירה על הקווים המנחים של המותג. עיצוב החנויות יבוצע בשיתוף פעולה בין שני הגופים וישמור על החזון של Alo ועל הסטנדרטים הגבוהים שמציב המותג.

alo yoga בדרך לישראל. יח"צ חו"ל,
המותג Alo Yoga, הכריז על קבוצת 911 אופנה, כבעלת הזיכיון הישראל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully