וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהי UltraBoost 22: אדידס משיקה גרסה חדשה עם תובנות נשיות

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 13:47

תובנות נשיות: ענקית הספורט העולמית מספרת שהגרסה העדכנית לדגם הדגל שלה, פותח לאחר 1.2 מיליון סריקות כף רגל, שצוות הפיתוח מנה רק נשים ושקבוצת המיקוד היתה קהילת הרצות. כיוון שגם אני נמנית בין נשים (שרצות מידי פעם) - יצאתי לרוץ ולבדוק

ultraboost 22 יח"צ חול אדידס.המחיר: 800 שקל. יח"צ חו"ל,
ultraboost 22 יח"צ חול אדידס.המחיר: 800 שקל/יח"צ חו"ל

ענקית הספורט העולמית adidas משיקה גרסה חדשה לנעל הריצה המפורסמת והמבוקשת ביותר שלה: Ultraboost 22 - הדגם שנמצא בחזית קטגוריית הריצה מאז הושק לראשונה, בשנת 2015.

צוות הפיתוח של הדגם העדכני היה מורכב כולו מנשים, מרמת העיצוב והמחקר ובשיתוף קהילות הריצה (adidas Runners) עבדו במטרה לייצר את הדגם החדש, תוך התמקדות בקהילת הרצות - והנה מוצג לפניכם העדכון הגדול ביותר שנעשה לדגמי ה- UltraBoost עד כה.

adidas ultraboost22, המחיר: 800 שקל. יח"צ חו"ל,
adidas ultraboost22, המחיר: 800 שקל/יח"צ חו"ל

1.2 מיליון סריקות כף רגל

המותג מספר כי הנעל החדשה פותחה לאחר 1.2 מיליון סריקות כף רגל ותוך שימוש בתובנות ספציפיות לנשים, זאת במטרה לייצר נעל המספקת ביטוי אולטימטיבי של נוחות ותגובתיות.

מעצבי ומפתחי המוצר של אדידס אספו נתונים מ-1.2 מיליון סריקות כף רגל, זאת במטרה להתאים את הנעל לכמה שיותר רצים בעולם.

הנעל משלבת חלק עליון אחד של PRIMEKNIT+, שעוצב לאחרונה מסיבים שנוצרו מ-50% Parley Ocean Plastic ובשילוב עם מערכת הפיתול Linear Energy Push (LEP), הפועלת בשילוב עם הסוליה האייקונית של ה- Boost המספקת 4% יותר החזר אנרגיה מהדגם הקודם.

ה- UltraBoost 22 מציעה את החזר האנרגיה הגבוה ביותר שיצרה adidas אי פעם. כמו כן, היא כוללת את טכנולוגיות הביצועים המתקדמות ביותר של adidas לצד שימוש בחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, כחלק מהסטנדרטים והאג'נדה הסביבתית שמובילה adidas כבר שנים היא משלבת עיצוב מעודן עם נוחות אולטימטיבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

Ultraboost 22

נבדק על נשים - מתאים גם לגברים וילדים

החזר אנרגיה: תוספת של 4% Boost מהדגם הקודם. ה-Boost הוא החומר עליו מבוססת טכנולוגיית החזר האנרגיה של המותג, המגיע בצורת כדוריות לבנות ודחוסות מהן מורכבת הסוליה המרכזית של הנעל.

מיקוד בנשים: שיפור עיצוב פנים הנעל והתאמה של 360 מעלות על בסיס האנטומיה הנשית וכולל עקב צר יותר, כף רגל נמוכה יותר ושמירה ייחודית על העקב S-curve. במטרה לעבוד בהרמוניה עם מונה העקב כדי לאפשר לגיד אכילס לנוע בחופשיות רבה יותר.

דחיפת אנרגיה לינארית: מערכת הפיתול המחודשת הנקראת "ADIDAS LEP" עוצבה מחדש עם חומר קשיח יותר ב-15% הנמצא במרכז הסוליה, כדי לספק לרצים תמיכה מוגברת בכף הרגל ושיפור ביצועים בתנועה.

עיצוב PRIMEKNIT+: סריגה מדויקת ועמידה יותר שתוכננה לתמיכה מצוינת ולתנועה משופרת, המעניקה נוחות וקלילות.

חומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה: החלק העליון של הנעל מיוצר מ-PRIMEBLUE, חומר ידידותי לסביבה, המכיל לפחות 50% פלסטיק ממוחזר שנאסף מהאוקיינוסים על ידי ארגון Parley העולמי ועובד על ידי אדידס לסיבי בד.

למרות שדגם ה- UltraBoost 22 תוכנן עם תובנה שנאספה מרצות נשים, הנעל מיועדת וזמינה גם לגברים ולילדים.

adidas- ultraboost22 799.9. יח"צ חו"ל,
adidas ultraboost22, המחיר: 800 שקל/יח"צ חו"ל

לסיכום הבדיקה

בדרך כלל יש לי הרבה מה לומר על מוצרים שבדקתי, במקרה הזה, אין לי את האמצעים לבחון (מספרית) את אחוז החזרת האנרגיה או את רמת הדחיפה של כף הרגל או אפילו את הרכב החומרים ממנה עשויה הנעל.

מה שאני כן יכולה לספר הוא שהתחושה היא: "ריצה על ענן" - למי שפחות יודעת לרוץ, זה עוזר בעיקר להנאה המופקת בזמן הריצה.

הנעל קלת משקל ומאפשרת קלילות גם בתנועה, המבנה האחיד שלה עוטף את הרגל בהרגשה של ביטחון, כאילו מה יציב מחזיק רותה, סוד של "תחבושת" מקבעת, מה שגורם לחשש נמוך יותר מפציעות (אולי זה רק פסיכולוגי?).

העיצוב שלה עדין ויחד עם העובדה שמראה הסוליה חורג מגבולות גזרת מידת כף הרגל וכאילו מייצר מראה של כף רגל גדולה יותר, המראה הכללי של הנעל דווקא מעודן. ואם נוסף על זה את העובדה שהחומרים ממנה עשויה הנעל הם ידידותיים יותר לסביבה, אז בכלל... בחרנו נכון, גם עבורנו וגם עבור הכדור.

adidas ultraboost 22. יח"צ חו"ל,
UltraBoost 22: קצת מו ריצה על ענן/יח"צ חו"ל

הצבעים העזים נועדו לבטא את עוצמת האנרגיה

הנעל תוצע במגוון צבעים, כאשר צבע הדגל לנשים הוא סגול מטאלי ואילו לגברים בצבעי כחול לבן כתום. הצבעים העזים נועדו כדי לבטא באופן חזותי את חשיבות נושא האנרגיה העוצמתית. כמו כן, הנעל תוצע בצבעים נוספים במסגרת מהדורות מיוחדות שיושקו בהמשך.

להשיג באתר הסחר ובחנויות adidas | המחיר: 800 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully