וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריט אומנות במטבח: המיקסר שבדקנו עונה על התואר "יפה וגם אופה"

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 11:12

לרגל חגי תשרי, שריג אלקטריק, משיקה בגאווה, מיקסר מקצועי לשימוש ביתי ARTIST MAX של המותג הבריטי 'מורפי ריצ'ארס'. לא רק שהוא שקט יחסית ומסוגל לעבוד עם 3 קילו בצק בו זמנית, במקרה שלו, הוא כל כך יפה שנרשה לו גם סתם לנוח על השיש ולשחק תכשיט

מיקסר מורפי ריצ'רדס. שריג,
גם יפה וגם אופה: העיצוב המוקפד מאפשר לו לנוח בנחת על משטח העבודה במטבחים מעוצבים/שריג

המיקסר המקצועי לשימוש ביתי של מורפי ריצ'רדס מסדרת Artist MAX, דגם 48981, הוא מקור לגאווה עבור היצרן אך לא רק...

שריג אלקטריק, היבואן הרשמי של המותג הבריטי, מציג את הדגם כפריט אומנות והוא אכן כזה. בשל תקופה עמוסה של חופשים, חופשות וחגים, את הבדיקה למוצר ערכנו כחודש לאחר פתיחת האריזה ומסיבה מובנת שכבר נפרט עליה, לא הטרידה אותנו נוכחותו על השיש גם כשלא נעשה בו שימוש. הוא כל כך מרשים, שגם המקפידים ביותר על מראה מטבח נקי (גם מאביזרים) ייהנו להציגו לראווה.

על פי דברי היצרן, כפי שנמסרו לנו טרם הבדיקה, המיקסר של מורפי ריצ'רדס, Artist MAX, דגם 48981, מצויד במנוע חזק עם 1.6 כוח סוס בהנעה ישירה של W1200 עם יכולת ערבול ולישה בעומסים גבוהים לביצועים ותוצאות אחידות ומהירות.

המיקסר העוצמתי כולל קערת נירוסטה גדולה בקיבולת של 8 ליטר המאפשרת הכנה של עד 3 ק"ג בצק, המאפשרת כמובן גם עבודה עם כמויות קטנות, הודות להתאמת מערבלי ההקצפה, לישה וקיפול לדפנות תחתית הקערה, כך שהוא נותן מענה למגוון רחב של צרכים, בהתאם לשימושים של משפחות שונות.

לקערה מכסה שקוף למניעת התזה עם פתח מזיגה נוח. הוא קל ונוח לתפעול בעל צג לד טאץ' הכולל שליטה ב-10 דרגות מהירות וטיימר עם כיבוי אוטומטי, מה שיאפשר לכם להכין בצק ובלילות בלי להרוס את המרקם שלהם על ידי חימום יתר.

המיקסר מעוצב במראה חדשני ויוקרתי, בגוון שחור מט דומיננטי. גוף המיקסר עשוי מאלומיניום יצוק בעל בסיס רחב ליציבות בזמן העבודה ולמניעת החלקה.

למיקסר, מתאם לאביזרים נוספים הניתנים לרכישה בנפרד - מטחנת בשר ואביזרים לרידוד וחיתוך פסטה והוא קל ופשוט לניקוי, כאשר כל החלקים מתאימים לשטיפה במדיח כלים פרט ליחידת מטחנת הבשר.

מורפי ריצ'רדס, מיקסר. שריג,
מטבח פעיל אך מעוצב באופן מוקפד. המיקסר של מורפי ריצ'רדס/שריג

פרטים טכניים שאולי תרצו להכיר:

הספק המנוע: הספק 1200W, כוח סוס: 1.6

מידות המוצר: גובה 36 ס"מ, רוחב 20 ס"מ, אורך 37.5 ס"מ, קוטר קערה 26.6 ס"מ

מספר מהירויות: שליטה ב-10 דרגות מהירות

תכונות נוספות: ידית אחיזה ארגונומית, צג לד מסך מגע וטיימר עם כיבוי אוטומטי.

אביזרים נוספים בערכה: 3 מערבלים להקצפה, לישה וקיפול עם התאמה מושלמת לדפנות ותחתית הקערה, ומכסה שקוף למניעת התזה עם פתח מזיגה נוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מורפי ריצ'רדס מיקסר. שריג,
מקצועי ועוצמתי: המיקסר Artist MAX,דגם 48981, של מורפי ריצ'רדס/שריג

מטבח פעיל אך מעוצב באופן מוקפד

כאמור, את הבדיקה ערכנו כחודש לאחר פתיחת המוצר והנחתן על גבי השיש במטבח, שבד"כ מיותם ממכשירי חשמל כלשהם.

ההקפדה על שיש נקי מאביזרים לא התקיימה במקרה של המיקסר ארטיסט מקס הוא פשוט נח על השיש, כחלק אינטגרלי מהעיצוב הכללי של המטבח המודרני, כאילו היה שם תמיד, כאילו הוקצע עבורו המקום במחשבה תחילה, על מנת שיהווה פריט אומנות לייצוג מטבח פעיל אך מוקפד, פרקטי אך מעוצב ונקי.

את הבדיקה בחרנו לערוך על 2 קילו בצק (בטקס ביתי מסורתי של הפרשת חלה שקיימנו לכבוד קבלת השנה החדשה) ולאחר מכן להכנת עוגת חג, כאשר כמות המצרכים נמוכה יותר ולא חייבה נפח גבוה של מיכל הקיבול.

מורפי ריצ'רדס, מיקסר למטבח. שריג,
מיקסר מקצועי לשימוש ביתי: המחיר: 1,690 שקל (מחיר השקה)/שריג

כלום כבר לא ילכלך אותנו

הפרשת חלה: בערבול המצרכים לבצק החלה, גילנו כי העבודה שלו שקטה באופן יחסי ויציבותו על גבי שולחן העבודה הייתה גבוהה על אף הכמות והמשקל הגבוה של המצרכים בקערה. כפי שציין היצרן והדגיש גם היבואן, אכן נותר מקום לכלי הקיבול לעוד חומר גלם כך שעבודה על 3 קילו בצק נראתה לנו אפשרית לחלוטין. בתהליך לישת הבצק השתמשנו בוו הלישה של המוצר. החיבור של האביזרים (הוו למקומו והקערה לבסיס המצר) נעשתה באופן נוח וקל.

הכנת עוגה: הפעם נעזרנו במכסה השקוף שמגיע עם ערכת האביזרים המשלימים המצורפת למוצר. חיבור המכסה למקומו (לא היה פשוט להבין את הטריק עד הנעילה המוחלטת) יוצר כיסוי הרמטי ויציב לקערה, יש לומר הכי יציב שנתקלנו בו, הוא פשוט לא זז מילימטר בזמן העבודה וברגע זה הבנו על מה מדובר כשמציגים אותו כ"מקצועי", פה אכן הורגש ההבדל בינו לבין מיקסרים ביתיים אחרים שבדקנו.

נעילת המכסה על גבי קערת הקיבול מקנה תחושת ביטחון שאכן, כלום כבר לא ילכלך אותנו. וכך היה - הקמח התערבל לו בנחת עם הסוכר, אבקת השוקולית ושאר החומרים היבשים על דרגת מהירות 6, מבלי לפזר החוצה גרגירי "אבק אופים".

את המצרכים הרטובים שהוספנו לאחר מכן (החמאה המומסת, החלב, הביצים) צירפנו דרך פתח ההוספה באופן פרקטי על דרגת מהירות 4.

הקונדיטורית דר פינקלשטיין בודקת את רמת המקצועיות של ארטיסט מקס

מיקסר ארטיסט מקס של מורפי ריצ'רדס/צילום ביתי ע"י הקונדיטורית דר פינקלשטיין

תכונות שמצאנו לנכון להדגיש

העוצמה: פה המקום להזכיר כי המוצר מציע 10 מהירויות הפעלה, כאשר העוצמה הגבוהה ביותר שנדרשה לנו במהלך הבדיקה הייתה 6. לא היה לנו צורך בעוצמות הגבוהות יותר מה שנותן חותמת נוספת לתואר "מקצועי" שניתן לו. הוא מאפשר יכולות, קיבולת ועוצמות יותר מאלו שמטבח סטנדרטי ממוצע זקוק להן. קצת over rated (מדורג גבוה מהציפיות) בקטע טוב.

גודלו החיצוני - המידות החיצוניות של המיקסר אינן מרמזות על נפח הקערה והיכולות שלה להכיל כמות חומרים של בית אפייה. הוא ניראה כאילו עוצב במיוחד עבור המטבח הביתי במידות המדויקות למיקומו כאורח של קבע במקום גלוי ובולט, כאילו (ברור שלא בכוונה) נרצה ליצור רושם שהמטבח שלנו פעיל לצד היותו מעוצב, נקי ומוקפד.

משקלו: לא שקלנו אותו ממש אבל התחושה היא שהוא כבד מספיק כדי להרגיש יציב אך כבד מידי כדי לנייד אותו לעיתים תכופות ממקום למקום. מזל שהוא יפה מספיק כדי להישאר במקומו כבר אמרנו?

הצג הדיגיטלי: מראהו המודרני של המוצר אולי אינו מתאים למטבחים המעוצבים בסגנון כפרי אך מתאים לחלוטין לכל שא סגנונות העיצוב, המודרניים והאקלקטיים (המשלבים מספר סגנונות עיצוב). את הצג הדיגיטלי שהיצרן מתפאר בו, אומנם לוקח רגע לעכל כי הוא שונה בתכלית ממה שמציעים מוצרים מקבילים שהכרנו, אך הוא נותן עוד נופך של קידמה ושדרוג - לשם הרי העולם הולך.

חלת כתר חגיגית בזיגוג דבש. דור משה, מערכת וואלה!
לטקס הפרשת חלה, לארוחת שבת או סתם לאירוח: המיקסר שיודע לעבוד עם 3 קילו בצק/מערכת וואלה!, דור משה

לסיכום

את המיקסר המקצועי לשימוש ביתי, של מורפי ריצ'רדס, מסדרה Artist MAX, דגם 48981, מצאנו פרקטי, יפה ואף משתלם לרכישה.

לקחנו בחשבון שהוא מאפשר יכולות מקצועיות (במקרים של עבודה רצופה או עבודה עם כמות גדולה של חומר גלם, בחגים, בשבתות ובזמני אירוח שונים) לצד יכולות ביתיות עבור המטבח הסטנדרטי הממוצע. הוספנו לזה את מראהו המעוצב שלא מצריך תנודות תכופות שלו אל הארון והחוצה, וסיכמנו בעובדה שהוא מגיע עם אחריות ל-10 שנים לכל מקרה של תקלה, וגיבשנו דעתנו כי על אף מחירו הגבוה, זו תיחשב צרכנות נבונה מכל הבחינות.

המחיר: 1,690 שקל (מחיר השקה). המכשיר מגיע עם 10 שנות אחריות של שריג היבואן הרשמי - שנתיים מלאות על המיקסר + 8 שנות אחריות למנוע. את המותג 'מורפי ריצ'ארד' ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר 'שריג אלקטריק' היבואן הרשמי https://sarig.com/ninja/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully