וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפור הוא הסיפור: מיקי בוגנים משיק ערכות טיפוח בשת"פ עם פקטורי54

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 10:58

רגע לפני החג, משיקים מיקי בוגנים ורשת אופנת העילית, פקטורי54, שת"פ בלעדי המשלב בהרמוניה בין עולם הביוטי לעולם האופנה, במסגרת ההשקה, מוצעות 3 ערכות איפור וטיפוח, כמענה לכל יום וכל היום -החל מאיפור טבעי בבוקר, דרך מראה זוהר בערב ועד לחופשת קיץ אקזוטית

מיקי בוגנים אירוע השקת שיתוף הפעולה החדש והנוצץ מיקי בוגנים ופקטורי54. אור גפן,
מיקי בוגנים באירוע השקת שיתוף הפעולה החדש עם פקטורי54/אור גפן

"הלכתי אחר החלום"

הקולקציה המשותפת של מיקי בוגנים עם פקטורי54, מושקת לכבוד החגים, וכוללת 3 קיטים ייחודיים המתאימים ליום, לערב ולחופשה. את צילומי הקמפיין מובילות מירי בוהדנה ומאי תגר מתוך הרצון לשלב בהרמוניה בין עולם הביוטי לעולם האופנה.

"כשהקמתי את MIKI BUGANIM COSMETICS, הלכתי אחר החלום להביא את הידע שרכשתי במשך השנים ולייצר מוצרי איפור הכי חדשניים וטרנדים ועם זאת סופר מקצועיים", מספר מיקי בוגנים, "פקטורי 54 הוא בית לחדשנות ולחיבור לאופנה הכי מעודכנת שיש, ובכך מעניק מענה מושלם לכל האובססיות האופנתיות שלי", שיתף בוגנים.

miki buganim x factory54. סיימון אלמלם,
מירי בוהדנה למיקי בוגנים, שת"פ עם פקטורי54/סיימון אלמלם

האיפור משקף גלאם ונשיות חזקה

שיתוף הפעולה שמושק כעת כולל את הבסט-סלרס של בוגנים, ולצדם מוצרים חדשים. "היה לי ברור שארצה לייצר מוצרים בלעדיים, וכך פיתחנו את הברונזר, הסומק והשמן שיימכרו בלעדית בפקטורי 54. אין דבר שמרגש אותי יותר מזה".

אלו מוצרים שילוו כל אישה לאורך היום, החל ממראה האיפור הטבעי בבוקר במשרד, דרך המראה הזוהר כשהיא יוצאת לבלות בערב, ועד למראה השזוף בחופשת הקיץ האקזוטית שמתוכננת לתקופת החגים. את המוצרים ניתן לרכוש בנפרד וגם כחלק מסדרת קיטים מהודרים הכוללים מוצרים נוחים לנשיאה שמשלימים כל לוק שתבחרו ללבוש.

את הקמפיין מובילות מירי בוהדנה ומאי תגר, עם סדרת צילומים המשלבת בהרמוניה בין עולם הביוטי לעולם האופנה, ומראה כיצד איפור הוא חלק בלתי נפרד מהלוק השלם. ההשראה לצילומים עם מירי בוהדנה היתה הזמרת גרייס ג'ונס בעלת המראה האייקוני וסגנון האיפור המזוהה עם האייטיז. ההשראה למראה של מאי תגר לקוחה מהסיקסטיז, עם איפור שכולו גלאם ונשיות חזקה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
miki buganim x factory54. סיימון אלמלם,
miki buganim x factory54: את הקמפיין מובילות מירי בוהדנה ומאי תגר/סיימון אלמלם

ערכות שלמות ליום, ללילה ולחופשה

THE DAY KIT - הערכה האולטימטיבית לאיפור יומיומי שמלווה אותך בנוחות לכל מקום. הקיט כולל שמן לטיפוח השפתיים, מברשת קומפקטית המותאמת להנחת סומק / ברונזר וטינט, ספריי לעיצוב וקיבוע מראה הגבות, ברונזר לחיטוב בגוון סהרה וטינט בגוון ורדרד למראה טבעי ללחיים ולשפתיים.

THE NIGHT KIT - ערכה למראה ערב זוהר הכוללת שמן לטיפוח השפתיים, מברשת קומפקטית המותאמת להנחת סומק / ברונזר וטינט, ספריי לעיצוב וקיבוע מראה הגבות, ברונזר לחיטוב בגוון סהרה וסומק ללחיים.

THE TRAVEL KIT - ערכת הנסיעות המושלמת, הכוללת שמן לטיפוח השפתיים, מברשת קומפקטית המותאמת להנחת סומק / ברונזר וטינט, ספריי לעיצוב וקיבוע מראה הגבות, ברונזר לחיטוב בגוון סהרה וטינט בגוון דובדבן למראה טבעי ללחיים ולשפתיים.

miki buganim x factory54. יח"צ,
3 ערכות מושקות במסגרת השת"פ: ליום, ללילה ולחופשה, המחיר, 549 שקל/יח"צ

למראה שזוף וטבעי או זוהר ועשיר בפיגמנטים

MAXIMUM LIP OIL - שמן לטיפוח השפתיים, המכיל תערובת שמנים שמרככת את השפתיים ומספקת לחות למשך שעות, ללא תחושת דביקות. הנוסחה הייחודית מעניקה לשפתיים לחות מקסימלית ומראה מעוצב ומלא ברק.

סומק HAVANA - סומק הוואנה המכיל נוסחה ייחודית עשירה בפיגמנטים. הוא מגיע במרקם משי קטיפתי ובגימור מבריק, שיחד עם חלקיקי קריסטלים זעירים יוצרים מראה עור קורן ומושלם. הסמקים של מיקי בוגנים נוצרו בהשראת חופשה אקזוטית, עם גווני בייסיק שמבטיחים להחמיא לכל מאופרת.

ברונזר בגוון SAHARA - ברונזר סהרה בגוון שזוף וזוהר הנועד ליצירת הצללות וחיטוב הפנים. בדומה לסומק, גם הוא עשיר בפיגמנטים ומגיע במרקם משי קטיפתי ובגימור מבריק. הברונזר נוצרו בהשראת חופשה אקזוטית, והם מציגים גווני בייסיק שמבטיחים להחמיא לכל מאופרת.

TRAVEL BRUSH - מברשת בגודל קומפקטי, מושלמת לנשיאה ונוחה לכל נסיעה. היא משמשת להנחת סומק / ברונזר או טינט במרקם נוזלי. המברשת כוללת סיבי שיער בתחושה רכה ובצפיפות גבוהה למיזוג מקסימלי של חומרי האיפור עם העור.

miki buganim x factory54. סיימון אלמלם,
הרמוניה בין עולם הביוטי לעולם האופנה: מירי בוהדנה/סיימון אלמלם

הנמכרים ביותר על המדפים

MIKI'S BRUSH - מברשת טשטוש המתאימה לעיבוד וטשטוש הצללית על גלגל העין. היא אידיאלית למיזוג מושלם ויצירת מעברים נקיים ורכים תוך שהיא מפזרת באחידות את החומר. נהדרת ליצירת עומק בכפל העין, ובעלת סיבים סינתטיים רכים ואיכותיים.

EYEBROW FIXER SPRAY - ספריי לעיצוב הגבה בעל פורמולה ייחודית לשמירת הגבה מעוצבת ומקובעת לאורך כל היום, בחוזק המדויק המתאים למרקם העדין של שיער הגבות. הספריי בעל ניחוח עדין והוא מגיע בבקבוק מעוצב יחד עם רביעיית מברשות אפליקטור, לשליטה מלאה במינון החומר ובמראה הסופי שיתקבל. יוצר מראה גבות מושלם, עמיד לאורך זמן, לא מייבש ולא משאיר שאריות בלתי רצויות. מתאים בגודלו לקחת לנסיעות ולכל מקום.

MAXIMUM LIP EMPLIFIER - ליפ גלוס הממקסם את מראה השפתיים ומעניק להן נפח בתוך דקות בודדות. הוא מכיל פורמלה המגבירה ומעבה את נראות השפתיים כך שייראו עשירות בלחות ומלאות בברק. מכיל שילוב של שמנים טבעיים וחומצה היאלורונית התורמים לאפקט הנפח הרצוי, ללא מאמץ ובאופן מיידי. מגיע בגוון שקוף, ורדרד או דובדבן.

TINT TOUCH - טינט פיגמנט במרקם נוזלי לשפתיים וללחיים. בעל פורמולה ייחודית המכילה תמציות שמנים ופיגמנטים טהורים. הנוסחה הייחודית של המוצר מאפשרת מספר רב של שימושים - מצד אחד מעניק ללחיים מראה שזוף ובנוסף נהדר לקבלת גוון מחמיא וטבעי לשפתיים. בעל ניחוח פירותי ועמיד לאורך זמן. הטינט מגיע בגוון ורדרד או דובדבן.

אירוע השקת שיתוף הפעולה החדש והנוצץ פקטורי 54 ומיקי בוגנים. אור גפן,
עמדת מיקי בוגנים בסניף פקטורי54 בקניון רמת אביב/אור גפן

טווח מחירים למוצרים בודדים ולערכות: 49-549 שקל. קולקציית שיתוף הפעולה עם מיקי בוגנים תימכר בלעדית בפקטורי 54 רמת אביב ובאתר https://www.factory54.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully