וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט לאור ירח: אירוע הספידייטינג הגדול בעולם יתקיים מחר (22.9)

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 13:11

אירוע הדייט ההמוני, 'מונלייט ספידייט' , יתקיים מחר (ה) במסגרת מרוץ "HODDIES סינגלס RUN", בהנחיית שפיטה ויכלול הופעות חיות של "היהודים", רביב כנר ורבים נוספים. האירוע יתקיים כחלק מהשקת סדרת היינות החדשה של יקבי כרמל, CARMEL MOONLIGHT המותאמת במיוחד לדייטים

צעירה וצעיר מסמסים זה לזה. ShutterStock
אירוע הדייטים הגדול בעולם יתקיים ב-22.9 בתל אביב/ShutterStock

מצפים ל-1,000 משתתפים ושבירת שיא

הרווקים והרווקות בישראליוכלו ליהנות מאירוע הספידייט הגדול בעולם במטרה לשבור את שיא הגינס העולמי ולהיות האירוע הראשון במסורת רב שנתית של ספורט היכרויות.

במתחם יפוזרו 1,000 כיסאות שימוקמו אחד מול השני, עליהם יישבו הרווקים והרווקות לשיחת היכרות אינטימית וצפופה, ולאחר שלוש דקות ימשיכו למשתתף הבא. מטרת הספידייט היא לגרום למשתתפים ולמשתתפות לדבר עם כמה שיותר מועמדים, לייצר אינטראקציה חיובית ואולי, בסוף, גם למצוא את האחד או האחת.

בזכות אלפי האנשים שישתתפו בהפנינג האהבה הגדול, בתקווה למצוא אהבת אמת, מקווים מארגני האירוע להצליח לשבור שיא גינס ולגבור על השיא הקודם שנקבע באירלנד, עם 964 משתתפים! כדי להצליח במשימה, על כל משתתף לפגוש לפחות 20 משתתפים אחרים, למשך שלוש דקות לפחות.

את האירוע תוביל ותנחה 'כוהנת הספידייט', רוני שינקמן, המנהלת בשנים האחרונות שורה ארוכה של מפגשי היכרויות מוצלחים, תחת המותג "רוני'ס סינגלס", המאפשרים לרווקים ורווקות להכיר בני זוג פוטנציאליים ולמצוא אהבה.

"ספידייט מונלייט': אירוע הדייטים הגדול בעולם יתקיים ב- 22.9. יח"צ,
סדרת היינות החדשה של יקבי כרמל, CARMEL MOONLIGHT/יח"צ

מרוץ האהבה של תל אביב,

אירוע מונלייט ספידייט,שיתקיים ב-22 בספטמבר, מתקיים כחלק מהשקת סדרת היינות החדשה של יקבי כרמל, CARMEL MOONLIGHT, המתאימה לכל דייט זוגי, אם בפיקניק בחוף הים או אפילו בבית על הספה.

סדרה כוללת שלושה יינות, קלילים וטעימים לשתייה, עשירים בצבעים עמוקים ובניחוחות עוצמתיים שהופקו מענבים שנבצרו לאור ירח כשהם בשיא בשלותם ועסיסיותם.

אירוע מונלייט ספידייט יערך במתחם המגדלור ב-22 בספטמבר, במסגרת מרוץ "HOODIES סינגלס RUN" - מרוץ האהבה של תל אביב, בהפקת חברת שוונג ובשיתוף עיריית תל אביב, המזמין עשרות אלפי רווקים ורווקות למצוא אהבה באירוע ענק המשלב ספורט והיכרויות.

פתיחת שערים והתכנסות: 18:00
התחלת אירוע 'מונלייט ספידייט': 18:30
הזנקת המרוץ: 20:00
לינק להרשמה: https://singlesrun.co.il/?page_id=1829

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מסורת רב שנתית של ספורט היכרויות

אירוע מונלייט ספידייט יערך במתחם המגדלור ב-22 בספטמבר, במסגרת מרוץ "HOODIES סינגלס RUN" - מרוץ האהבה של תל אביב. ביוזמת rge חברת שוונג ובשיתוף עיריית תל אביב, המזמין עשרות אלפי רווקים ורווקות למצוא אהבה באירוע ענק המשלב ספורט והיכרויות.

מרוץ האהבה של תל-אביב עתיד להיות האירוע הראשון שיתחיל , לצד הופעות, מסיבות ומפגש עם הפנויות והפנויים הנחשקים בישראל.

אירוע כולל מרוץ שיורכב משני מקצים באורך 4 ו-8 קילומטרים, בהשתתפות אלפי רצות ורצים ובתום הריצה יתקיים אירוע הדייטינג הגדול בישראל, שיכלול מספר מתחמי תוכן ייחודיים לצד הפנינג היכרויות בהנחיית שפיטה והופעות חיות של "היהודים", רביב כנר ורבים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully