וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים עם העיניים: טיפים וקולקציות לעיצוב שולחן החג

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 7:59

מכירים את תחושת האופטימיות האופפת אותנו לקראת חגי תשרי? אז כיצד ניתן להביא אותה גם אל שולחן החג? לקראת ראש השנה אספנו טיפים לעיצוב השולחן ואת קולקציות הכלים של מיטב המותגים

שולחן חג. ShutterStock
אוכלים עם העיניים: טיפים וקולקציות של כלים לעיצוב שולחן החג/ShutterStock

פונקציונאליות, יוקרה ומסורת

מותג היודאיקה וכלי הכסף "הצורפים" מציג קולקציית להעשרת שולחן החג. מבית "מרדינגר סטודיו".

הקולקציות החדשות כוללות מבחר רחב של פריטים אלגנטים המשלבים בין פונקציונאליות לאסתטיקה ובין מסורת לטרנדים החדשים. הם נוחים, שימושיים ומעניקים יוקרה למראה השולחן.

בין הפריטים מצאנו: דובשיות, מארזי צלחות, מארזי סכום, מגשים, קערות, כלים למזיגת משקאות, קנקנים ועוד.

טווח המחירים לפריטי הקולקציה לעיצוב שולחן החג: 164-1560 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת.

הצורפים. צחי קיבנשטיין,
הצורפים: פונקציונאליות, יוקרה ומסורת/צחי קיבנשטיין

חומות חמר

'דאר מרקש' מציעים ארבעה סגנונות עיצוב שונים לעריכת השולחן: שולחן בגווני ירוק המסמלים צמיחה.

שולחן בגווני כחול וחום בהיר המסמלים שלווה. עיצוב שולחן בגווני עץ המסמלים טבע וטבעיות ושולחן בגווני טמגרוט המסמלים ייחודיות קרמיקת "טמגרוט" המיוצרת בעבודת יד בכפר שבדרום מרוקו עשויה מחמר שנאסף מהנהרות המקומיים שבאזור ומקבל גימור אמייל אותנטי עם גוונים המשתנים בין ירוק אזמרגד לירוק זית.

טווח מחירים כללי: כוסות החל מ-15 שקל, צלחות וקערות החל מ-35 שקל, פמוטים החל מ-49 שקל , מגשים החל מ-59 שקל. להשיג באתר ובחנות דאר מרקש

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דאר מרקש_שולוחן tamegroute. אליה מרלי,
דאר מרקש, שולוחן tamegroute/אליה מרלי

הטבעי, הרומנטי והאקלקטי

גולף & קו מציעה 3 עיצובים לשולחן החג: השולחן הטבעי - סביבה ניטרלית, נעימה ונטולת עומס המשדרת חמימות משפחתית עם פלטת צבעים סתווית וחמימה.

הצבעוניות המומלצת בשולחן שכזה נעה בין ירוק כהה לגווני זית, בז', חום חמרה, פודרה ונגיעות גוונים חומים כהים. השולחן הרומנטי - חוגג את הצבע הקלאסי ביותר בעולמות הבית, הלבן, בעיקר מתוך הצורך לאוורר ו"לנקות" את מראה השולחן ולהפנות את תשומת הלב לפרטים.

פלטת הצבעים כוללת גוונים של לבן עם נגיעות פסטליות של ירוקים וורודים חיוורים, שמשלימים צבעוניות רכה. השולחן האקלקטי - שילוב בין ניגודים משלימים, שימוש באלמנטים מסגנונות עיצוביים שונים ומגוונים המחמיאים זה לזה.

הקו העיצוב המתקבל בסופו של דבר הוא מתוחכם וחוצה טרנדים. מומלץ לשלב שתי סדרות כלים, לדוגמא סט זכוכית צבועה יחד עם סט פורצלן בטקסטורה עדינה. כן רצוי לפרוס לאורך השולחן אגרטלים בגדלים שונים עם פרחי העונה. טווח המחירים: 16-199 שקל, להשיג בחנויות גולף & קו ובאתר החברה.

. גולף & קו סט לבן סדרת כלים lina. יח"צ,
גולף & קו סט לבן סדרת כלים lina: הטבעי, הרומנטי והאקלקטי/יח"צ

סיפורים על עיצוב

השולחנות המעוצבים של FOX HOME כוללים סיפורי עיצוב שונים:

Rose Gold לאווירה אלגנטית באמצעות צבעוניות בוהקת של זהב ומשחקי שקיפות של גווני אפרסק-ורדרד. מערכות האוכל משלבות כלים מזכוכית מוזהבת, לצד כלי פורצלן לבנים בוהקים. טווח מחירים: 15-500 שקל.

סיפור הרימון: הרימון מקבל מקום של כבוד בקולקציה והוא מככב על גבי כלים ואביזרים משלימים. טווח מחירים: 15-140 שקל. Inside Out: שולחן בהשראת מגמת החזרה לטבע: מערכות אוכל מרוקעות במראה עבודת יד בצבעי חום או בצבע אבן.טווח מחירים: 20-400 שקל.

Black & White: שולחן דיכוטומי, שמאפשר מצד אחד עיצוב על-זמני, אבו בזמן גם משאיר מקום לזריקות צבע שמשנות את אופי השולחן בקלות. ניתן לשלב כלי פורצלן א-סימטריים בטקסטורת מט או לבחור בכלי מלמין, בשילוב כלי מלמין משלימים כמו קערות ומגשים. טווח מחירים: 13-130 שקל.

fox home_פריטי סדרת black and white. דניאל לילה,
סיפורי עיצוב: fox home, פריטי סדרת black and white/דניאל לילה

שקוף שזה חגיגי

המותג נעמן מציע סגנונות מיוחדים לשולחן מרשים:

שולחן בסגנון אורבני במראה אופנתי, המשלב כלי הגשה ואירוח בצבעי שחור ולבן בעיטורים ובשילובים שונים של פסים ונקודות יוצרים הרמוניה חגיגית ומעניינת, שילוב מפיות ופלייסמטים בצבעים בהירים יוסיף למראה השמח והקליל של השולחן. בסדרה העשויה פורצלן איכותי מבחר צלחות במגוון גדלים, קערות ופלטות הגשה, בולים ועוד. טווח מחירים: 12-42 שקל.

שקוף שזה חגיגי כלי הגשה פשוטים ומינימליסטים מזכוכית מסדרת Opaque. במקום לרכוש סט המורכב מחלקים שמתאימים רק אחד לשני, הכי פשוט ונכון לבחור בשילובים מקוריים ובלתי שגרתיים כשהקונספט המוביל הוא שקוף, שהכי קל להתאים לו כל דבר. ליד הכלים השקופים ניתן לשים אגרטלים, פמוטים, חבקי מפיות ופריטי עיצוב קטנים אחרים שמוסיפים נגיעה עיצובית עכשווית ומעניקים לשולחן מראה של פשטות נקיה. טווח מחירים: 27-36 שקל.

יער טרופי הסדרה Night garden של המותג הבינלאומי Maxwell&Williams מביאה עמה משב רוח טרופי נועז. מדובר באחד מסגנונות העיצוב הפופולאריים, המתאפיין במראה אותנטי ופראי ובצבעוניות עשירה ודרמטית. טווח מחירים: 24-240 שקל. להשיג בחנויות ובאתר.

עמן שולחן ערוך כלי הגשה בייסיק פורצלן בון צ'יינה. תמי בר שי,
נעמן שולחן ערוך כלי הגשה בייסיק פורצלן בון צ'יינה/תמי בר שי

פלייסמנטים וברכה אישית

CASTRO HOME משתפת אותנו בטיפים לסידור שולחן החג: שימוש במפה נותן מסגרת לשולחן ומייחד אותו משולחן יום יומי רגיל, אפשר ל"התפרע" עם מפות בצבעים שונים אך ליצירת מראה אלגנטי ויוקרתי רצוי להשתמש בצבעים בהירים.

שילוב פלייסמנטים מתחת לצלחות משדרג במיוחד ואפשר גם להוסיף מפיות נייר/בד. צלחות למנה עיקרית + מנה ראשונה בצבע לבן קלאסי בשילוב כלי הגשה צבעוניים, קערות עץ וכפות עץ ייתנו מראה חם לשולחן. אפשר ורצוי לפזר על השולחן צנצנות קטנות עם סידורי פרחים.

נרות ופמוטים יוסיפו לחגיגיות ואפשר להעז עם צבעים. ממליצים להוסיף לקנקני המים ירק או לימון ונענע , מה שיוסיף עניין וצבעוניות לשולחן.

מבצע חגיגי לראש השנה: קונים ב- 300 שקל ומשלמים רק 150 שקל. בתוקף עד 19.10.2022 ו/או עד גמר המלאי. המבצע לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים (ההרשמה בחינם). להשיג באתר ובכל חנויות CASTRO HOME

מבצע חג ראש השנה ב castro home. דן פרץ,
מבצע חג ראש השנה ב-castro home/דן פרץ

ארוחה שהיא חותם קולינרי

איך תוכלו לשדרג את ארוחת החג מטובה וטעימה לכזו שתשאיר חותם? מיטל רובין-עובדיה, מנהלת שיווק ב"סולתם" ממליצה להגיש את הסיר למרכז השולחן.

הסיר הוא מוקד בישול הארוחה וכעת הוא מקבל מקום של כבוד גם במרכז השולחן. מוותרים על המעבר של האוכל מהסיר אל צלחת הגשה ומעבירים את הסיר הלוהט ישירות מהכיריים אל השולחן.

זקוקים לתמריץ נוסף? בסוף הערב יהיו פחות כלי הגשה לשטוף. בחרו בכלי בישול עם ציפוי Non-Stick שמאפשר ניקוי מהיר וקל. את כלי הבישול של סולתם ניתן להשיג בחנויות המותג ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

שדרוג שולחן החג באדיבות סולתם. אנטולי מיכאלי,
שדרוג שולחן החג, סיר של סולתם למרכז השולחן/אנטולי מיכאלי

טיפים לשולחן מושלם

דנה פרולינגר מעצבת ראשית של רשת ארקוסטיל קיטצ'ן ורשת DOMO מנדבת לנו טיפים לעיצוב שולחן חג:

צבעוניות - שולחן בצבע אחד או שניים תמיד נראה אלגנטי. הבחירה הראשונה בראש השנה היא הצבע הלבן, החגיגי והאלגנטי. שילוב צבע נוסף על גבי הלבן "יקפיץ" הייחודיות בעיצוב. הצבע הנוסף יכול להיות סתוי בהשראת העונה המתקרבת או סתם צבע שאוהבים ומתאים לסט הכלים שבחרתם. קל יותר לשלב 2-3 צבעים אבל כמובן שאין מגבלה למספר הצבעים שניתן לשלב. חשוב לוודא שיש לך אלמנטים כל צבע שבחרתם, למשל: צלחות, מפיות, כוסות, פרחים, מפה, ראנר, או פריטים מעניינים אחרים, קטנים או גדולים.

מפיות או לא להיות - פלייסמנטים עם הדפסים שונים מוסיפים עניין, מפיות נייר יש בכל הדוגמאות והגוונים, אך מפיות בד כאלו למשל יעלו את הרמה לליגה אחרת לגמרי. לא תמיד יש זמן וסבלנות לקפל אותן בדוגמאות מיוחדות, אז תחסכו זמן ופשוט תשחילו אותן לחבקי מפיות שיתאימו לסגנון העיצובי. אל תקלו בחשיבותן של המפיות, נכון שבסוף הארוחה הן נותרות מושלכות על השולחן מוכתמות ומקומטות, אך לפני הארוחה הן יכולות להוסיף למראה השולחן ייחודיות ורושם.

משחקי גבהים - הטיפ הזה תמיד עובד ובזכותו השולחן תמיד נראה מעוצב ומקצועי. משחק עם קנה המידה יכול ליצור עיצוב מעניין ובלתי צפוי. אתם תראו מיד את השינוי כשתניחו ליד סידור הפרחים שלכם פמוטים בכמה גבהים.

מגע של זהב - נגיעה של זהב תעמיק ותעצים את האלגנטיות. חשוב להדגיש שהמינון הוא קריטי, ולכן הייתי משלבת אותו בעדינות רבה, בין אם זה באגרטל, בסכו"ם, בפמוטים או בכלי האוכל.

נרות אווירה - נרות תמיד יוסיפו נופך חגיגי ואלגנטי - ואפשר, כמובן, להשתמש בהם שוב ושוב. חובה בכל בית מארח כמה נרות פשוטים להשגת אווירה נעימה במיוחד.

ברכה לשנה טובה - הכינו כרטיס ברכה אישי ואלגנטי לכל אורח שתגרום לו להרגיש רצוי ומיוחד. קביעת מקום הישיבה מראש תעשה סדר גם לכם וגם לאורחים.

ארקוסטיל דומו. מאגר תמונות מילניום מרקטינג,
ארקוסטיל דומו, טיפים לעיצוב שולחן החג/מאגר תמונות מילניום מרקטינג

מפות שולחן וראנרים - ארוחת חג מרשימה מתחילה בבחירת מפה. זו מהווה את הרקע והבסיס לתפאורה המושלמת. חפשו אחר נושא הקרוב לליבכם שיהווה נושא מרכזי בעריכת השולחן .בחירת המפה על גווניה ואופייה בשילוב עם כלי ההגשה ואלמנטים קישוטיים אשר ישלימו את השפה העיצובית לכדי סיפור שלם בעל אמירה ייחודית.

יין ישמח לבב אנוש - כל ארוחה ניתן לשדרג בתוספת יין ואלכוהול המוגשים בדרך אסתטית ובתשומת לב לעקרונות המקובלים. הדגישו את יופייה של המסורת בבחירת הכוסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully