וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין טיפול לטיפוח: מותג הדרמו-קוסמטיקה Pharmaceris מגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 9.10.2022 / 12:05

דרמו-קוסמטיקה הוא תחום מתפתח המשלב בין דרמטולוגיה (רפואת עור) וקוסמטיקה, בין טיפול לבין טיפוח העור. ד"ר אירנה אריס, הרוקחת מפולין שהפכה לאימפריה משגשגת, יוצקת במוצרי המותג שלה ידע מעולמות המדע והרפואה - כעת הם עושים עליה לישראל ויימכרו ברשת סופר-פארם

השחקנית והדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים נבחרה לפרזנטורית של המותג הפולני pharmaceris שמושק לראשונה בישראל. שי ארבל,
השחקנית והדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים נבחרה לפרזנטורית של המותג הפולני pharmaceris שמושק לראשונה בישראל/שי ארבל

מותג הטיפוח Pharmaceris מבית ד"ר אירנה אריס (Dr Irena Eris), נחשב לחדשני ופורץ דרך בעולם הקוסמטיקה הבינלאומי, וכעת הוא מגיע לישראל ונוחת ברשת סופר-פארם.

למותג 13 סדרות מוצרים לטיפול בבעיות עור ספציפיות, החל מעור רגיש ועד פזוריאזיס, כל המוצרים מכילים תרכובת של פורמולות ייחודיות וחדשניות. חלקם אף רשומים כפטנטים.

המותג שפיתחה ד"ר אריס (רוקחת במקצועה), נוסד בשנת 1983 ומאז צבר רזומה של לקוחות רבים מכל קצוות תבל. המותג נמכר ב-36 מדינות שונות ברחבי הגלובוס, וידוע כאחד כמותג דרמו-קוסמטיקה מהמצליחים בפולין.

כל המוצרים מבית ד"ר אריס פותחו במעבדות המחקר והפיתוח של החברה בפולין כאשר כל מוצר מעניק פתרון ממוקד לבעיות עור שונות. המוצרים אינם מכילים SLS, SLES , ולא נוסו על בעלי חיים והם זכו בפרסים ואותות הוקרה רבים, בהם הפרס האירופאי הנחשק anish beauty awards לשנת 2022.

החברה מתגאה במגוון המוצרים הרחב ומציעה מענה לצורכי לקוחותיה, עם מוצרים המבוססים על פורמולות מקוריות וייחודיות.

השחקנית והדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים נבחרה לפרזנטורית של המותג הפולני pharmaceris שמושק לראשונה בישראל. שי ארבל,
השחקנית והדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים נבחרה לפרזנטורית של המותג הפולני pharmaceris שמושק לראשונה בישראל/שי ארבל

מחקרים וניסויים קוסמטולוגיים

ד"ר אירנה אריס הקימה את החברה אחרי שסיימה את לימודיה באוניברסיטה לרפואה בוורשה. היא התחילה את דרכה כחברה קטנה המונה עובדת אחת ובעזרת תשוקה, מאמץ וחלומות הקימה חברה מצליחה שממשיכה לפתח וליצור מוצרים חדשים ומתקדמים בעולם הקוסמטיקה.

בשנת 2001 הושק מרכז ד"ר אירנה אריס למדע ומחקר בו יש מגוון מעבדות מודרניות, המבצעות מחקרים וניסויים בתחומים רבים בנושאי קוסמטולוגיה, בראשם רופאי עור, מומחים לאלרגיה, ביולוגים וביולוגים מולקולריים.

סדרת Pharmaceris פותחה על ידי צוות מומחים מדענים, רופאים, קוסמטיקאיות בכירות ומעבדות מחקר מהמתקדמות בעולם במטרה להעניק מענה דרמטולוגי למגוון רחב הסובלים מבעיות עור ועם רמות רגישות שונה. מוצריה נבדקו קלינית על ידי דרמטולוגים במכוני מחקר עצמאיים ובתי חולים ע"י 10 רופאים מומחים למחלות עור ואלרגיה בפיקוח מנהל המרפאה לרפואת עור, רפואת עור בילדים ורפואת עור אונקולוגית באוניברסיטה הרפואית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
pharmacerisמבית dr irena eris. יח"צ חו"ל,
pharmacerisמבית dr irena eris/יח"צ חו"ל

סדרה טיפולית לעור הפנים

סדרת A לטיפוח הפנים של Pharmaceris:

סדרת מוצרים טיפולית לעור הפנים המיועדת לטיפול באלרגיה ולעור רגיש, ביניהם : סרום טיפולי, קצף ניקוי, תמיסת לחות מיסלרית, קרם פנים עם הגנה ומי פנים.

המוצרים בסדרה מכילים שתי פורמולות ייחודיות. האחת, Leucine - Barrier, מרגיעה גירויים בעור, משקמת ומאזנת את מערכת החיסון של העור. מבוססת על פרוביוטיקה ומעודדת צמיחה של המקרוביוטה הנמצאת על העור מבלי לעודד קיום של חיידקים פתוגניים.

במקביל, היא תומכת במחסום העורי הפזיולוגי של הגוף. הפורמולה הנוספת, Immuno - Prebiotic, ממריצה את צמיחת המיקרו פלורה הפיזיולוגית המגינה של העור, כדי להפחית את רגישות היתר, מבוססת על תמצית אצות שעשירה בחומרים אנטי דלקתיים המונעת התפשטות של התהליך דלקתי בעור הפנים. סדרת המוצרים החדשה מסייעת להרגעת העור, אדמומיות, תחושת צריבה ושיפור המראה הבריא.

סדרת pharmacerisמבית dr irena eris בתמונה pharmaceris a serum. יח"צ חו"ל,
סדרת pharmacerisמבית dr irena eris בתמונה pharmaceris a serum/יח"צ חו"ל

Pharmaceris A Serum - סרום טיפולי המיועד לעור אלרגי ורגיש. מכיל עוצמה משולבת של ויטמינים E ו-A לשיקום אינטנסיבי של העור, מניעת הליכי הזדקנות של עור הפנים, ולהפחתת אדמומיות בקרב עור מגורה (מוכח קלינית).

קצף לניקוי פנים PURI-SENSILIUM - קצף לניקוי יומי של הפנים ואזור העיניים. הקצף מנקה ביעלות לכלוך ואיפור, מחזיר את הלחות למצב מיטבי ואינו יוצר תחושה יובש בעור. מומלץ לשימוש לעור רגיש במיוחד ונוטה לאלרגיות. מתאים לשימוש בוקר וערב, ובכל הגילאים.

תמיסת לחות מיסלרית PREBIO-SENSILIQUE - תמיסה לניקוי יומי של הפנים ולהסרת איפור.
התמיסה מסירה ביעילות לכלוך ואיפור, אינה משאירה עורה מגורה, לא מכילה פרבנים, אלכוהול או אלרגנים.

PURI-SENSILIQUE - מי פנים - מי פנים לניקוי יומיומי של עור הפנים. המוצר מכיל פורמולה המרגיעה גירויים ומאזנת רגישות יתר בעור וחומצה היאלורונית הנקשרת לסיבי קולגן ואלסטין בשכבת הדרמיס של העור משיבה נפח ומעכבת את הזדקנות העור. מומלץ לסובלים מעור רגיש במיוחד ונוטה לאלרגיות. המוצר מתאים לשימוש בכל הגילאים.

VITA-SENSILIUM - קרם פנים עם מקדם הגנה - קרם המיועד לשימוש יומיומי מתאים לעור בעל רגישות יתר הנוטה לתגובות אלרגיות וסובל מיובש. הקרם מכיל מקדם הגנה 20 SPF ומסייע בהפחתת אדמומיות ורגישות של העור. הקרם מספק לחות מתמשכת, ומסייע לעור להרגיש חלק, רך וגמיש.

HYALURO-SENSILIUM - קרם פנים עם חומצה היאלרונית Hyaluro Acid in water, קרם מזין ומשפר את מראה העור , לטיפול יומיומי (פנים, עיניים, צוואר ומחשוף) משיב לעור נוחות לעור יבש ומיובש, מעלה את רמת הלחות בעור ב 30% מהשימוש הראשון. מומלץ כבסיס לאיפור. לשימוש בוקר וערב על פנים נקיות.

סדרת pharmacerisמבית dr irena eris בתמונה קצף לניקוי פנים puri-sensilium. יח"צ חו"ל,
סדרת pharmacerisמבית dr irena eris בתמונה קצף לניקוי פנים puri-sensilium/יח"צ חו"ל

סדרת מוצרים לטיפוח השיער

סדרת H לטיפוח השיער של Pharmaceris:

H-SENSITONIN - שמפו מיסלרי מרגיע, המעניק לחות לקרקפת רגישה. מומלץ לטיפול יומי בשיער דק ועדין, בקרקפת רגישה הנוטה לגירויים ויובש. מבוסס על פורמולה מיסלרית עדינה ביותר, המנקה ביעילות את השיער ועור הקרקפת במקביל להענקת לחות. בנוסף מונע קצוות מפוצלים, מכיל חומרים לריכוך השערה ועשיר בחלבוני חיטה התורמים לשיער פגום.

H-KERATINEU - שמפו מרוכז לשיער חלש ודק. מחזק את גוף השערה, מרגיע גירוי, מפחית את הגרד בעור ומונע רגישות יתר. מיועד לשיקום הפלורה של העור ומחזירים את האיזון, ותחושות הנוחות בעור. מומלץ עבור ניקוי וטיפול שיער חלש הנוטה לנשור או לשיער רגיל ושמן הזקוק לחיזוק והגנה. מקל על התרת קשרים בשיער ומותיר אותו חלק, רך ומבריק משקם את השיער ומחזק אותו, תוך הפחתת נטייתו להישבר, מרגיע גירויים בקרקפת.

H-SEBOPURIN - שמפו טיפולי המסייע לאיזון הפרשת החלב לקרקפת הסובלת מסבוריאה (קשקשים) ונטייה לגירויים, לשיער רענן, ללא גירוי בקרקפת, לסובלים מסבוריאה, לשיער מראה בריא שאינו שומני.

טווח המחירים של סדרת המוצרים: 99-129 שקל. להשיג ברשת סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully