וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנגל בתוך הבית: בדקנו את הגריל החשמלי של Hemilton

דוד רוזנטל

17.10.2022 / 10:18

האם באמת גריל חשמלי, שמבטיח את אותה צלייה רק עם פחות עשן ובלגן, עושה את העבודה? בדקנו את ה-Hemilton 2131-HEM שמשווקת רשת מוצרי החשמל "עולם הקולנוע" ויצאנו עם הרבה רשמים

גריל חשמלי של המילטון. יחצ,
עובד טוב? בדקנו. הגריל של המילטון/יחצ

אחד הפלאים שאליהם נחשפנו במהלך העשור האחרון הוא המילה "ללא" בכל הקשור לטכנולוגיה - טעינה אלחוטית ("ללא כבל"), מכונית ללא נהג, תשלום ללא כרטיס אשראי וכו'. כל אלה גורמים לנו לחשוב איך ייראה העולם בעוד 20 שנה וכמה ארכאים יהיו אלה שלא צלחו את המעבר ל"ללא".

בעצם, אפשר לומר שזה קורה כבר היום. הקדמה מנצחת, אלה שנשארים מאחור נחשבים לבומרים, וזה נכון לכל דבר - גם ואולי במיוחד בקטגוריית הבישול. סיר טיגון ללא שמן הפך במרוצת השנים ללהיט ואיתו גם אחיו הכמעט תאום - הגריל החשמלי, זה שמאפשר לכם להשאיר את המחבת מאופסן ולהתחיל לצלות בתוך הבית עם פחות בלגן.

גריל חשמלי של המילטון. דוד רוזנטל
תנו לעיניים לשפוט/דוד רוזנטל

אנחנו ניסינו את ה-Hemilton 2131-HEM שמשווקת רשת מוצרי החשמל "עולם הקולנוע". מדובר במכשיר שמאפשר צלייה, אפייה, טיגון באוויר חם וגריל באוויר חם. דרך מספר תוכניות הפעלה פשוטות, תוכלו להתאים כל סוג בשר או תוספת שתרצו, יחד עם פיצ'ר הכרחי כמו חימום מקדים ופיצ'ר הרבה פחות הכרחי כמו טיימר, מושג שמאז חיסולו של מכשיר הווידאו מעולם לא הבנתי את הצורך בו.

כמו סיר הטיגון ללא שמן, מוצר אהוב ששינה את פני הבישול הביתי, גם פה יש בשורה. האחת, כמובן, היא ה"חיסכון" בעשן. בדירה ממוצעת לעשן לוקח לעתים כמה שעות טובות להתנדף לחלוטין. הגריל הזה מאפשר לעשות "על האש" בתוך הבית, מה שפותח אפשרויות עצומות. העניין השני והלא פחות חשוב הוא קלות ההכנה. עבור אחד כמוני, שסובל ממחבתופוביה ובקושי מטגן לעצמו ביצה, נפתחו אין ספור אפשרויות יותר פשוטות ויותר נקיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גריל חשמלי של המילטון. דוד רוזנטל
ככה אנחנו אוהבים את חזה העוף שלנו/דוד רוזנטל

השורה התחתונה: מוצר נהדר שעד כה, לפחות, לאחר לא מעט שימושים לא מצאתי בו חסרונות. הבשר יצא מושלם, תפוחי האדמה אפויים היטב, מסיבה ביתית שאליה הזמנתי רק את עצמי והיא השתלמה בגדול.

המחיר ב"עולם הקולנוע" הוא 683 שקלים (באילת 634 שקלים), מומלץ בחום (תרתי משמע) כמתנה לעצמכם או לאחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • המילטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully