וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על בטוח: יצרנית רכב מעודדת הליכה במקום נסיעה?

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 12:50

הנעלים של volvo: יצרנית הרכב השבדית השיקה קמפיין עולמי, שנולד בישראל, במסגרתו נקרא הציבור למעט ככל האפשר בשימוש ברכב. הליכה ברגל היא החלופה המומלצת, בהיותה בריאה גם לגוף וגם לסביבה. לרגל המהלך השיקה החברה נעליים עשויות חומרים ממוחזרים

נעל ממוחזרת בהשראת המותג וולוו לעידוד הליכה. יח"צ,
נעל ממוחזרת בהשראת המותג וולוו לעידוד הליכה/יח"צ

מאיר, יבואנית וולוו לישראל בקשו ממשרד הפרסום שלהם, להציע פרויקט לקידום נושא הקיימות כחלק מהאג'נדה המובהקת של המותג.

הרעיון הנבחר, שהתחיל במשרד הפרסום מקאן ת"א, טס לשוודיה, המשיך לקנדה ובימים אלו עושה צעדים ראשונים בישראל. מדובר בקמפיין לעידוד מודעות להליכה מתי שרק אפשר, כי זה הכי בר קיימא וידידותי לסביבה, והפיצוח שנולד היה: נעל מחומרים ממוחזרים מעוצבת בהשראת המותג וולוו.

הקמפיין מעודד את הציבור לבחור בהליכה על פני נסיעה ברכב, בכל הזדמנות שנקרית בדרכנו, למשל ללוות את הילדים לבית הספר בהליכה, ללכת לסופרמרקט ולא לנסוע, לחמם שרירים בדרך לחדר הכושר ועוד - כלומר, להמנע ככל שניתן מנסיעה שאינה מחויבת המציאות.

יצרנית הרכב שמעודדת הליכה, וולוו. יח"צ,
יצרנית הרכב שמעודדת הליכה על פני נסיעה, וולוו/יח"צ

CAN YOU WALK IT?

המהלך הייחודי כולל חלוקת נעלי וולוו, מחומרים ממוחזרים, לאנשי המותג בעולם ובישראל. הנעליים, במהדורה מוגבלת, מיוצרות ב-CASCA, חברת נעליים קנדית מובילה.

הנעליים עשויות מאלמנטים ממוחזרים בהתאם לתפיסת הקיימות ושמירה על הסביבה שוולוו חרטה על דגלה - הסוליה מיוצרת מצמיגים ממוחזרים וכל גוף נעל מיוצר מתהליך מיחזור של 7 בקבוקי פלסטיק.

הנעליים עוצבו בהשראת הדגם וולוו XC40 וניתן לזהות בהן אלמנטים עיצוביים דומים, כגון הפטיש של אל הרעם הנורדי הכל כך מוכר ומזוהה עם פנסי וולוו שמופיע גם בנעליים, וחדי העין יבחינו גם בדגלון שבדי קטנטן בצד הנעל.

בתזמון מושלם הקמפיין מושק בסמוך ליום ההליכה הבינלאומי שחל בסוף אוקטובר תחת הסיסמא: "CAN YOU WALK IT?", אשר יעלה בדיגיטל ובשלטי חוצות נבחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עידוד הליכה והעדפתה על פני שימוש ברכב, וולוו. יח"צ,
עידוד הליכה וצמצום השימוש ברכב לטובת איכות הסביבה, קמפיין של המותג וולוו/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully