וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לרוץ: מותג הספורט saucony פותח לראשונה חנות פופ-אפ

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 8:12

לקראת עונת המרתונים הקרובה, שצפויה להיפתח ממש בתחילת החודש, מותג הספורט saucony משיק לראשונה חנות פופ אפ חדשה בקניון עזריאלי תל אביב, אשר תציע את מיטב הקולקציות של המותג. בהקמת המיזם שיפעל בחודשים נובמבר - דצמבר, הושקעו כ-250,000 שקל

סאקוני פופ אפ חנות עזריאלי. יחצ סאקוני,
המותג סאקוני פופ אפ חנות עזריאלי תל אביב/יחצ סאקוני

חנות הפופ אפ החדשה של המותג saucony שתיפתח בקניון עזריאלי בת"א, היא למעשה נקודת המכר העשירית של הרשת, אשר עתידה לפתוח במהלך השנה הקרובה עוד מספר סניפים ברחבי הארץ.

החנות אשר ממוקמת בקומה השנייה משתרעת על שטח של כ- 80 מ"ר ותציע לקהל הלקוחות טעימה ממגוון הקולקציות שיש למותג נעלי ספורט ואופנה ביגוד ואקססוריז.

החנות המתחלפת (פופ אפ) שתפעל בחודשים נובמבר - דצמבר, מצטרפת ל-9 סניפי הדגל של הרשת הפועלים כיום ברחבי הארץ מבאר שבע ועד חיפה והושקעו בהקמתה כ-250 אלף שקלים.

סאקוני פופ אפ חנות עזריאלע. יחצ סאקוני,
המותג יפעיל חנות פופ אפ בחודשים נובמבר-דצמבר/יחצ סאקוני

נוחות ספורטיבית לצד אופנה

המותג סאקוני מציע מגוון גדול של נעלי ספורט בהתאמה אישית למבנה כף הרגל, נעלי ילדים נוחות ורחבות, נעלי ספורט במידות רוחב שונות ונעליים המותאמות החל מצעד ראשון ועד לנעליים לגיל השלישי.

הקולקציות של saucony הינן שילוב של אופנה וטרנדים לצד נוחות ואיכות בלתי מתפשרות מעוצבות יחד עם מיטב היצרנים באיטליה. כל חומר נבחר בקפידה ויובא ישירות מאיטליה לצורך ייצור, כך בכל צעד קדימה או אחורה יש טעימה של בירת האופנה איטליה.

חניתה מי-טל מנכ"לית סאקוני ישראל: "אנו שמחים לפתוח חנות פופ ראשונה בקניון עזריאלי. החנות עוצבה בסגנון טרנדי וחדשני, במטרה ליצור ללקוחותינו את חוויית הקנייה הטובה ביותר. רשת סאקוני שמה לה למטרה להשקיע בחנויות ולהרחיב את הפריסה של החנויות אנחנו מאוד קשובים לקהל לקוחותינו אנחנו מרגישים עליה בביקוש של המותג ולכן הצמיחה הגדולה הזאת שאנחנו מאוד גאים בה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סאקוני פופ אפ חנות עזריאלי. יחצ סאקוני,
נוחות ספורטיבית לצד אופנה, חנות הפופ-אפ החדשה של המותג סאקוני/יחצ סאקוני

היסטוריה של ספורט מ-1898

סאקוני הוא מותג מוביל בתחום הריצה, הדוגלת בחדשנות. ליין האוריג'ינלס, נעלי הפרימיום היומיומיות של המותג, מתחברות להיסטוריה ולמורשת של החברה ומבטאות בצורה ייחודית שילוב של עבר ועתיד.

העיצוב של סאקוני אורינג'ינלס מבוסס על הדגמים האייקוניים ביותר של חברת סאקוני מיום היווסדה בשנת 1898, תוך התאמתן לחומרים, צבעים וטרנדים של ימינו, הן מייצגות תרבות רחוב ולייף וכעת גם אופנתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully