וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומנות, קולינריה ותרומה: הפופ-אפ House of Rose מציג חוויה בורוד

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 10:07

חברת המשקאות IBBLS ויקב תבור משיקות יחד עם Round Tables, פופ-אפ אומונותי קולינרי על טהרת הצבע הוורוד - House of Rose. במסגרת הפופ-אפ, המלון יהפוך לחלל חוויתי של אומנות וקולינריה כאשר חלק מהכנסות יתרמו לעמותת "גם אני" לרגל סגירת חודש המודעות לסרטן השד

house-of-rose, פופ אפ ורוד שמציג אומנות וקולינריה לצד תרומה לעמותת "גם אני". יח"צ,
house-of-rose, פופ אפ ורוד שמציג אומנות וקולינריה לצד תרומה לעמותת "גם אני"/יח"צ

במסגרת הפופ-אפ הייחודי שייפתח מחר (ב9, המלון יהפוך כולו לחלל חוויתי של אומנות וקולינריה, בו יוגשו מגוון רחב של יינות הרוזה ולצידן מנות נבחרות של שפים מובילים, תערוכה של האמן בזוקה ג'ו והיוצרת והאומנית מרינה פוזנר ולסיום יוגשו קינוחים של הקונדיטורית נורית צ'יטיאת.

חלק מהכנסות האירוע וממכירת יצירות האומנות יתרמו לעמותת "גמאני" לרגל סגירת חודש המודעות לסרטן השד.

במהלך האירוע יוצעו יינות הרוזה המובחרים של IBBLS, אוכל וקינוחים ורודים של השפים המובילים בישראל: תומר טל ממסעדת ג'ורג' וג'ון, גיל דהאן ממסעדת וויס, השפית והעיתונאית המובילה מאיה דרין והקונדיטורית נורית צ'יטיאת.

לצד המנות תתנגן מוזיקה חיה ואומנות ורודה תמלא את כל חללי המלון. בקומת הכניסה של מלון האסמבלאז' תיפתח חנות יין במיוחד לכבוד House of Rose אשר תמכור מגוון יינות במחירים נגישים, לדוגמה: הרוזה הצרפתי המוכר AIX, שמפניית רוזה ברוט מבית השמפניה הצרפתית היוקרתית Moët & Chandon ,יינות הרוזה של יקב תבור ועוד.

aix ambiance, פופ אפ חוויתי בוורוד. יח"צ,
aix ambiance, - פופ אפ חוויתי בוורוד במלון האסמבלאז' בתל אביב/יח"צ

במסגרת House of Rose יהפוך לראשונה מלון האסמבלאז' לחלל קונספטואלי חוויתי על טהרת הורוד. החללים השונים לאורך כל המלון יהפכו ליצירות אומנות שונות ויעוצבו במיוחד ע"י אמנים נבחרים.

בחללים השונים של המלון יוצגו מייצגים אומנותיים של האוצרת מרינה פוזנר, אמנית חזותית, יוצרת מיצבים, תערוכות ואירועים חושיים ורב תחומיים. הפעולה האמנותית שלה יוצרת מצבים וסביבות שמזמנים אינטראקציה והקשר אבסטרקטי, בשילוב עבודה עם חומרים, טקסטיל, וידאו וסאונד העבודות שלה נמצאות על הגבול שבין סוריאליזם, נאו-קונספטואליזם ואסתטיקת יחסים.

המבקרים במלון יחוו את יצירותיו של האמן הישראלי 'בזוקה ג'ו' אשר מוכר בקו האומנות הבועטת ונטולת החוקים שהוא מציג, מגוון דמויות שהרכיב מדמיונו בבליל מטורף של צבעוניות עזה ובוהקת. בזוקה יעמיד בגג המלון תערוכה חד פעמית בשיתוף פעולה עם חברת 3D Factory אשר היו הראשונים להדפיס יצירות אומנות בשיטת ההדפסה התלת מימדית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
המלון הוורוד - פופ אפ אומנות וקולינריה. שי נייבורג,
המלון הוורוד - פופ אפ אומנות וקולינריה - House of Rose/שי נייבורג

החברה ביחד עם 'בזוקה ג'ו' יצרו תערוכה הנקראת "גג הפסלים" שתעמוד למכירה וחלק מהכנסותיה ייתרמו לעמותת "גמאני" עמותה אשר מסייעת במלחמה כנגד כל סוגי הסרטן הנשיים (שד, שחלה, רחם, צוואר הרחם) ומעניקה תמיכה ומידע לחולות המתמודדות עם סוגי סרטן נשיים, קידום ותמיכה נפשית וחברתית למטופלות, הקניית ידע לציבור החולות המחלימות ובני משפחותיהם והסגל הרפואי.

House of Rose יתקיים בתאריכים ה-31 באוקטובר, ה-2 וה-3 בנובמבר החל מהשעה 18:30-23:00 במלון האסמבלאז', אלנבי 48 ת"א.

מחיר הכניסה לאירוע: 40 שקל. מחיר מנה / קינוח אחד לבחירה ושתייה אחת מתוך מבחר עשיר של יינות / שמפניות / קוקטליים: 75 שקל. כרטיסיית טעימות ורודות בחנות היין של 5 מותגים שונים: 99 שקל. לרכישת כרטיסים ניתן להיכנס לאתר : https://www.to-mix.co.il/product/house-of-rose/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully