וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבשלים להיט: קמפיין חדש ל-XL בכיכובם של די ג'יי וכוכבי TikTok

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 17:50

חברת משקאות האנרגיה XL חברה לכוכבים תורנים שהפכו השבוע לראשונה לפרזנטורים. המוזיקאים איתי גלו, רון ביטון וכוכבי ה-TikTok ניר ואופק עולים עם קמפיין חדש ומצחיק שכניראה לא ייצא לכם מראש. במסגרת הקמפיין יוכלו הגולשים לקחת חלק ולהופיע בפרסומת בטלוויזיה

אוהב.ת אקסל. שוקה כהן,
מבשלים לכם להיט: די ג'יי איתי גלו בצילומים לקמיים XL עם השיק "אוהב.ת אקסל"/שוקה כהן

חברת משקאות האנרגיה XL גייסה את צמד כוכבי הטיקטוק, ניר בנילוש ואופק מזרחי, יחד עם הדי ג'יי המצליח איתי גלו והכותב והמלחין רון ביטון, ליום צילומים חריג ומצחיק.

הצוות שחתום על כמה מההצלחות הגדולות במוזיקה הישראלית גויס על-ידי המותג המוביל XL במטרה לייצר סאונד TikTok ממכר שיכבוש את הרשתות החברתיות.

בשנה האחרונה כבשו ניר בנילוש ואופק מזרחי את הרשת עם הלהיט "מה עושות היום" ושאר דמויות סאטיריות פרי יצירתם, ואף עלו לבמות עם מופע קומי.

גלו וביטון עבדו גם הם כל אחד בנפרד עם הזמרים והזמרות הגדולים בישראל, ואף חולקים הצלחות משותפות כמו "פעמון" של נועה קירל ו"עולה על שולחנות" של מרינה מקסימיליאן.

במרכז הקליפ אופק לבוש בדמות הבחורה שמזוהה איתו, כשהיא יוצאת לבלות ומתאהבת במתכנת שהיא פוגשת על הבר.

הילה רפפורט אכלר איתי גלו נטע טובים אופק ניר הילה דניאלי. שוקה כהן,
הילה רפפורט אכלר איתי גלו נטע טובים אופק ניר הילה דניאלי בצילומים לקמפיין של XL/שוקה כהן

בקמפיין הנוכחי, הצוות שילב כוחות ויצר יחד את הסאונד "איך אני אוהב.ת XL". כמו כן, הם צילמו יחד וידיאו קליפ שילווה אותו ברשתות החברתיות.

לראשונה, הקמפיין ייתן את הבמה לצרכנים ויקרא להעלות סרטונים עם הסאונד המקורי ברקע, כשהסרטונים המוצלחים ביותר שישתתפו יופיעו בפרסומת טלוויזיה ויזכו לחשיפה רחבה.

נטע טובים, מנהלת שיווק אנרגיה בטמפו: "אנו גאים לעבוד בשיתוף עם השמות החמים בשוק ולהכניס אנרגיות מרימות עם מותג XL האהוב. אין זכות גדולה מלתת לצרכנים אמיתיים רגע תהילה ולהיות חלק אינטגרלי ממהלך כזה".

הילה דניאלי, מנהלת מותג XL בטמפו: "כיף ומרגש לקחת חלק בפרויקט ראשוני מסוגו שמשלב יוצרי תוכן, מלחין ומוזיקאי מהמובילים בתחום. אנחנו ב-XL מתרגשים להשיק מהלך שכולם ידברו עליו, ומחכים לשמוע את כולם מזמזמים ברחוב את הלהיט החדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהב.ת אקסל. שוקה כהן,
אופק בדמות הבחורה שמזוהה איתו, כשהיא יוצאת לבלות ומתאהבת על הבר/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully