וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה בריטית בדרכה לתל אביב: חנות דגל ראשונה למותג AllSaints בישראל

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 12:23

קבוצת 911 אופנה מכריזה כי תפתח השבוע (11.11), חנות ראשונה למותג AllSaints בישראל. בחנות הדגל שתפתח בתל אביב, יוצגו הקולקציות העכשוויות של המותג בו זמנית עם השקתן בעולם. החנות החדשה עוצבה על פי הקונספט החדש של המותג וההשקעה בהקמתה נאמדת בכ-1.5 מיליון שקל

חנות אולסיינטס במנצ'סטר אנגליה. יח"צ חו"ל,
חנות אולסיינטס במנצ'סטר אנגליה, חנות דגל ראשונה תפתח בישראל ב-11.11/יח"צ חו"ל

את חנות הדגל הראשונה בישראל למותג הבריטי הפופולרי AllSaints, תפתח קבוצת 911, שבבעלותה גם רשת story. החנות החדשה תיפתח ביום שישי הקרוב, 11.11, בעזריאלי שרונה בתל אביב בקומה העליונה והיא תתפרס על פני 170 מ"ר. זוהי החנות הרביעית בעולם שעוצבה על פי הקונסט החדש של המותג.

AllSaints היא רשת אופנה בריטית הקיימת משנת 1994, מוכרת בגדי גברים, נשים, הנעלה ואביזרים בכ-280 חנויות ברחבי העולם ומעסיקה 2,400 עובדים ב27 מדינות שונות. פריטי המותג שומרים על מראה קז'ואל קול בו שולט לרוב הצבע השחור עם עיצובים א-סימטריים וחיבור חזק לעולם המוזיקה והרוקנרול.

אולסיינטס לסטורי סתיו חורף 22-23. יח"צ חו"ל,
קולקציות יושקו במקביל לחנויות המותג בעולם. AllSaints/יח"צ חו"ל

AllSaints דוגלים באופנה המקיימת בתוכה ערכים חשובים כגון סחר הוגן ושמירה על איכות הסביבה בתהליכי הייצור כאשר לאחרונה הם החלו בשינוי משמעותי ומהותי בתהליכי הייצור שרק מתפתח ומושרש באפיקים הבאים:

מים: עד 89% חסכון במים בתהליך הייצור ומחזור המים בעת התהליך - בעזרת שיפור וחידוש שיטות הייצור המסורתיות.

כותנה: עד סוף שנת 2022 מתחייבת החברה להשתמש במוצריה ב 80% כותנה אורגנית משולבת בכותנה ממוחזרת על ידי צריכה והעמקת הקשר עם מגדלי כותנה החברים בקבוצת BCI.
החקלאים המגדלים את הכותנה מייצרים בתהליכי גידול וייצור הדואגים ושומרים על איכות הסביבה וכמובן מכבדים את זכויות העובדים ורווחתם על ידי שמירה על עקרונות סחר הוגן.

צמר "אחראי": (Responsible Wool Standar (RWS, הוא כלי תעשייתי שנועד להכיר בשיטות העבודה המומלצות של חקלאים ומבטיח כי הצמר מגיע מחוות עם גישה מתקדמת לניהול אדמותיהם וכבשים שתחת אחריותם. חוות אלו דואגות כי הכבשים לא יעברו התעללות בעת התהליך, לא יופרדו באכזריות ושהאדמה עליהן הן חיות היא שטח ראוי ומבוקר למחייה.

סיבים מהטבע: סיבים ממקורות טבעיים כמו גזעי עץ שמקדמות Ecovero™ fibers - תהליך ייצור אחראי לסביבה, מפחיתים את הפליטות המזהמות את כדו"א, תורמים לסביבה נקייה ומקדמים שקיפות בשרשרת האספקה.

Recycled Polyester: שימוש בפוליאסטר ממוחזר מבקבוקי פלסטיק ליצירת סיבים חדשים.

Vegetable Tanned Leather: שימוש בעורות ללא שימוש בכרום III, חומר "המשזף" את העור וגורם לו להראות טוב יותר, אך הוא מזיק לסביבה. בנוסף, פיתוח תהליך יצור חדשני לחומר דמוי עור העשוי מירקות, כאשר בתהליך צביעת המעילים ישתמשו בתרכובות טבעיות בלבד כגון אגוזים, פירות, קליפות עצים ועלים. מעילי העור המפורסמים של המותג, נפתחים כאופציה מדהימה ללקוחות טבעוניים.
רכישה של אחד מהפריטים של המותג, מהווה תמיכה ליוזמת החקלאים BCI הדואגים לאיכות הסביבה ומכבדים את זכויות העובדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אולסיינטס לסטורי חורף 22-23 מחיר 1750 שקל. יח"צ חו"ל,
קולקציית המותג AllSaints: ג'קט שחור מעור לחורף 22-23. המחיר 1,750 שקל/יח"צ חו"ל

911 אופנה הוקמה ב-2001 על ידי אורי רייז מתוך חזון לייצג את המותגים הטובים בעולם ובישראל לקהל המקומי. החברה מייצגת מותגים פורצי דרך בעולמות האופנה האחראית, הערכית והמודעת, ביניהם מותגים בעלי אג'נדה סביבתית שתומכים בקיימות ובאחריות חברתית, סחר הוגן וטבעונות.

בין המותגים שהיא מייצגת ומפיצה אפשר למצוא אתScotch & Soda ,Veja, Herschel, Nudie Jeans, Vagabond ואחרים.

911 אופנה מפעילה מערך ריטייל המונה 23 חנויות ביניהן, רשת :story, Word by Story וחנויות המותג Scotch & Soda, והיא מפעילה גם את אחד מאתרי הסחר הפופולריים ביותר בישראל בתחום האופנה והלייפסטייל.

טווח המחירים לפריטים בקולקציה: 100-1,900 שקל. ניתן להשיג בחנות הדגל, עזריאלי שרונה תל אביב, קומה עליונה

אולסיינט סתיו חורף 22-23. יח"צ חו"ל,
אופנה בהשראת הרוקנרול: קולקציית אולסיינט לסתיו חורף 22-23/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully