וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום זה מתחיל: המוצרים שיהפכו את הצפייה במונדיאל לחוויה

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 19:13

היום תישמע שריקת הפתיחה של משחקי המונדיאל ואוהדי הכדורגל מתרגשים ומתכוננים. לקראת האירוע, הלכנו לבחון מגוון של מוצרים: ממסכים משוכללים ועד לבירות ונשנושים

מסך טלוויזיה כדורגל. ShutterStock
אזהרה: חודש של טירוף לפניכם/ShutterStock

צופים פרימיום

קבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של מוצרי LG בישראל בתחום האלקטרוניקה הבידורית, מכריזות על חגיגת הנחות לכבוד המונדיאל, בין היתר על מסכי פרמיוםLG OLED CS, מהדורה מיוחדת המותאמת במיוחד לגביע העולם בזכות שדרוגים המותאמים לצפייה במשחקי ספורט.

מדובר במסך אידיאלי לצפייה בשידורי המונדיאל, עם מעבד a9 דור 5, סאונד היקפי Dolby Atmos וכל הפיצ'רים הדרושים לצפייה בספורט, כולל יכולות החלקת תמונה, זווית צפייה רחבה והתראות ספורט המספקות עדכונים חיים על כל המשחקים במונדיאל הקרוב.

המחיר למוצרים בסדרת LG OLED CS: החל מ-4,790 שקל, עם 3 שנות אחריות מלאה של היבואן הרשמי. המוצרים זמינים לרכישה אצל המשווקים המורשים.

מסכי הפרימיום של LG oledcs. LG,
מסכי הפרימיום של LG oledcs, המחיר החל מ-4,790 שקל/LG

הכי גדול במונדיאל

אלקטרה מוצרי צריכה, היבואן הרשמי של מותג המסכים TCL , משיק במהדורה מיוחדת למונדיאל, מסך 98" TCL, מדגם C737 Qled, עוצמתי וגדול.

המסך, בעל מערכת הפעלה פופולארית (google TV) ותצוגת 4K משופרת לתמונה מלאה בצבע, עם בהירות וחדות גבוהים במיוחד, וביצועי הסאונד משופרים מבית DOLBY לחוויית אודיו רב ממדית. בטלוויזיה 2 רמקולים קדמיים ומערכת סאונד פרימיום של ONKYO.

המחיר :19,990 שקל. כולל שירות ואחריות של 3 שנים מבית אלקטרה. להשיג במחסני חשמל, שקרם אלקטריק ובאתר PAYNGO.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מסך 98 אינצ' של tcl מדגם qled c737 להשיג ברשת מחסני חשמל. יח"צ,
מסך 98 אינצ' של tcl מדגם qled c737 להשיג ברשת מחסני חשמל, המחיר :19,990 שקל/יח"צ

גול הכותרת

סדרת Neo QLED 8K היא גולת הכותרת של Samsung והדור הבא בצבע וניגודיות. כל המוצרים בסדרה מספקים חוויית צפייה דינמית עם תכונות וטכנולוגיות מסך פורצות דרך ותמונות נאמנות למציאות.

הצופים מוזמנים ליהנות מתכנים מרהיבים הודות למעבד ה-Neural Quantum Processor 8K המבוסס על בינה מלאכותית. טווח מחירים: על פי בדיקה באתר ZAP השוואת מחירים:

המחיר החל מ-3,480 שקל למסך 55 אינץ' ועד לכ-27,000 שקל למסך 82 אינץ'. ניתן להשיג באתר סמסונג ובחנויות.

מסכי QLES של סמסונג למונדיאל. יח"צ חו"ל,
מסכי QLES של סמסונג למונדיאל, המחיר: -3,480-27,000 שקל (תלוי בגודל המסך)/יח"צ חו"ל

לכבוש מהקרן

סיריוס אלקטרוניקה, יבואנית בלעדית של עשרות מותגי וידאו, אודיו, אלקטרוניקה וגאדג'טים בינלאומיים מובילים הופכת את הסלון למגרש בייתי ומציעה לכבוד חגיגות המונדיאל הנחות ענק של עד כ-85% על מקרני וידאו וערכות צפייה, מבית המותגים VIVITEK, PURE CINEMA ונוספים.

מחירים לדוגמא:
ערכת צפייה מבית PURE CINEMA הכוללת מקרן וידאו, מקרן קול ומסך גלילה ב- 990 שקל במקום 2,940 שקל | ערכת צפייה מבית VIVITEK הכוללת מקרן וידאו ומסך גלילה ב- 2,990 שקל במקום 3,990 שקל | ערכת צפייה הכוללת מקרן LED, מקרן קול ומסך גלילה מבית PURE ACOUSTICS ב- 999 שקל במקום 1,990 שקל

המבצע בתוקף מעתה ועד סוף חודש נובמבר. להשיג בסניפים ובאתר סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il

ערכת צפייה הכוללת מקרן קול מקרן וידאו ומסך גלילה מבית pure cinema 990 שח במקום 2490 שח. יח"צ,
ערכת צפייה הכוללת מקרן קול מקרן וידאו ומסך גלילה מבית pure cinema במחיר מבצע: 990 שקל/יח"צ

לראות בענק

TR היבואן הרשמי של EPSON ו-AUDIO PRO בישראל מציג מקרן Epson EH-TW750: חוויה קולנועית בבית באמצעות מקרן Full HD קל לשימוש עם 3,400 לומן וחיבור Miracast מובנה. ליהנות מחוויית צפייה ענקית על המסך הגדול.

הנאה ממקרן Full HD 1080p. באמצעות תוחלת חיים ארוכה של מקור אור המנורה. מקרן HD ‏יכול ליצור תצוגה מרשימה בגודל 300 אינץ'. הוא קל ומהיר להגדרה באמצעות תכונות דוגמת תיקון עיוות טרפז, המסייעות במיקום מהיר של התמונה.

גם הגישה לחומרי הבידור פשוטה באמצעות שתי כניסות HDMI (כולל כניסת MHL אחת) כדי לחבר נגני DVD קונסולות משחקים ועוד.

המחיר המומלץ לצרכן: 3,990 שקל. ניתן להשיג באולם התצוגה של TR היבואן הרשמי, רחוב יד חרוצים 9 תל אביב, באתר החברה www.tres.co.il ואצל המשווקים המורשים

מקרן epson eh-tw750. יח"צ,
מקרן epson eh-tw750, המחיר המומלץ לצרכן: 3,990 שקל/יח"צ

הריצפה רועדת

רמקולים ריצפתיים Audio Pro A38: מערכת סטריאו WIF ללא צורך במגבר, מורכבת מרמקולים ריצפתיים אקטיביים ייחודיים המציעים חוויות סאונד יוצאת דופן, הודות לחלוקה והפצה חכמה של הסאונד, מאפשרים לא רק לשמוע את המוזיקה - אלא גם להרגיש אותה.

הגם מציע קישוריות ל-AirPlay 2, Google Cast ו-Spotify Connect וסאונד באיכות גבוהה אף יותר משל קודמו. הרמקולים יספקו שליטה מוחלטת במערכת הבידור הביתי שלכם. ניתן לחבר את הטלוויזיה באמצעות ARC ולהפעיל אותה בקלות מהשלט. הרמקולים מאפשרים הזרמת מוזיקה מכל שירותי הזרמת המדיה המובילים באמצעות WiFi או Bluetooth, כמו גם חיבור של מקורות דיגיטליים דרך כניסה אופטית ומקורות אנלוגיים דרך כניסת RCA.

את המערכת כולה ניתן להפעיל דרך אפליקציית Audio Pro או באמצעות השלט המצורף, וכן ניתן לשמור 5 הגדרות לגישה מהירה לתחנות רדיו או רשימות השמעה לבחירתכם.

מחיר מבצע: 3,432 שקל (במקום 4,290 שקל) ניתן להשיג באולם התצוגה של TR היבואן הרשמי, רחוב יד חרוצים 9 תל אביב, באתר החברה www.tres.co.il ואצל המשווקים המורשים

רמקולים רצפתיים audio pro a38. יח"צ,
רמקולים רצפתיים audio pro a38, המחיר המומלץ לצרכן: 3,432 שקל/יח"צ

אנרגיה בפחית

מותג משקאות האנרגיה, BLU, משיק מהדורה מיוחדת ויוצא בפעילות נושאת פרסים "BLU Your Team".

רוכשים פחיות עם הדפסי דגלי המדינות המשתתפות במונדיאל ואוספים לשוניות בהן מסתתרת אות באנגלית. מרכיבים את שמות הנבחרות FRANCE, SPAIN, ARGENTINA, BRAZIL, ונכנסים להגרלה שתתקיים בכל שבוע במשך חמישה שבועות, בה יכולים לזכות בקורקינט חשמלי, אופניים חשמליים, פלייסטיישן, Iphone14 וכרטיס לחצי גמר המונדיאל עם טיסה ומלון.

הפרס הגדול בפעילות, אופנוע ואמהה Tmax ,שבו ניתן לזכות גם באמצעות בהגרלה, יוענק למי שירכיב את המילה BLU WORLD.

מחיר מומלץ לצרכן לפחית 5.9 שקל. להשיג בכול רשתות השיווק , חנויות נוחות, המכולות והפיצוציות.

פחית blu מהדורת מונדיאל. יח"צ,
פחית blu מהדורת מונדיאל, המחיר המומלץ לצרכן לפחית: 5.90 שקל/יח"צ

חלוץ ברזילאי

מה אומר יותר "מונדיאל" מאשר שילוב של על האש עם כדורגל? עם שחקן החיזוק הברזילאי של אמגזית, Brazilian Flame, גריל גז רוטיסרי, היחיד מסוגו בישראל, מתאים לצלייה מבוקרת ואיטית בעזרת מבערים קרמיים אחוריים בשיטת צליה אינפרא ומערכת חשמלית נטענת של 3 או 5 שיפודי rotisserie.

לגריל צג דיגיטלי, טיימר וזכוכית קדמית שקופה, המאפשרים שליטה מלאה בתהליך הצלייה. אופן ההגשה בסגנון ברזילאי עם שיפוד נשלף, הופכים את החוויה למרשימה במיוחד.

טווח מחירים: 3,190-3,790 שקל. בין התאריכים: 20.11-30.11 תינתן הנחה מיוחדת של 10% על כל דגמי הגריל. ניתן יהיה להשיג בחנויות מתמחות ובאתר אמגזית.

אמגזית גריל שיפודים ברזילאי שחור. יח"צ,
אמגזית גריל שיפודים ברזילאי שחור, 3,190-3,790 שקל לפני הנחה/יח"צ

על האש בסלון

אין מונדיאל בלי חגיגת בשר וכמה כייף ליהנות מצפיה במשחק כשנינג'ה גריל עושה את העבודה. מבלי לצאת למרפסת, מבלי לחכות למחצית או עד שהשליח יגיע, נינג'ה גריל יכין לכל החבר'ה ארוחת בשרים מדויקת ועסיסית פחות מעשר דקות.

נינג'ה גריל מקס פרו (שריג יבואן רשמי) מאפשר ליהנות מעל האש בסלון, בלי כל העשן מסביב ומבלי לפספס את הגול. נינג'ה מקס פרו דגם AG653 מגיע עם מסך תצוגה בעברית ומאפשר הכנת מזון ב-7 תוכניות בישול שונות: מחבת לצריבה והקפצה, גריל, אפייה, טיגון (עם עד 75% פחות שומן), ייבוש מזון וחימום מחדש. הוא מאופיין בפיזור חום אחיד ועוצמת חימום של גריל חיצוני לתוצאה מושלמת.

מחיר: 1,990 שקל. את המותג נינג'ה ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר של שריג אלקטריק היבואן הרשמי https://sarig.com/ninja/

נינג'ה גריל pro max ag653. שריג יבואן רשמי,
נינג'ה גריל pro max ag653/שריג יבואן רשמי

קבבון עולה

סדרת בשרים "על האש" החדשה של השף מאיר אדוני בשיתוף עם 'חוות הבוקרים' כוללת המבוגרים וקבבים מבשר מובחר ובתיבולים ייחודיים יקפיצו את חגיגת הברביקיו הקולינרית.

המוצרים ניתנים לרכישה באתר חוות הבוקרים עם משלוח טרי מהיום למחר. הסדרה כוללת: מארז קבב חווה חפלה, מארז קבב חווה טלה 12 יח', מארז קבב חווה אירופאי 10 יח', המבורגר חווה ילדים 6 יח' והמבורגר חווה 4 יח'.

טווח מחירים למארז: 43-80 שקל. ניתן להשיג באתר חוות הבוקרים, ברשתות השיווק המובילות ובאטליזים מובחרים.

סדרת על האש של מאיר אדוני וחוות הבוקרים. יח"צ,
סדרת על האש של מאיר אדוני וחוות הבוקרים, טווח מחירים למארז: 43-80 שקל/יח"צ

חיכינו 4 שנים

מארז שכיף לארח איתו ולראות את המונדיאל. המארזים כוללים בירות, חטיפים, מנצ'וסים ומתוקים.

מארז 'חיכיתי 4 שנים למונדיאל' כולל חמישיית בירות של באדוויזר בתוספת כוס ממותגת, שני חטיפי צ'יפס, חטיף סמאש בטעם גבינה, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת, מאנצ'יז ואגוזי לוז מצופים בשוקולד.

המחיר: 139 שקל (במקום 149 שקל) ניתן להוסיף מוצרים נוספים למארזים. להשיג באתר כרמלה און ליין.

מארז מונדיאל בכרמלה 139 שח און ליין. יח"צ,
מארז מונדיאל בכרמלה 139 שקל לרכישה אונליין/יח"צ

שותים ומחכימים

רוצים להגיע למונדיאל מוכנים באמת? שיתוף פעולה בין חברת פאנקו לשדר ומגיש הספורט שרון דוידוביץ', מיועד למי שרוצים להכיר את 50 הרגעים הגדולים בתולדות גביע העולם.

המארז מכיל 2 כוסיות, טעימות אלכוהול, צנצנת מנצ'ס ואת ספרו החדש של דוידוביץ' "פלאי המונדיאל".

המחיר: 149 שקל וניתן להשיג באתר paneco

מארז מונדיאל  פאנקו. יח"צ,
מארז מונדיאל פאנקו, אלכוהול וספר מונדיאל, המחיר: 200 שקל/יח"צ

פיצה מעופפת

חברת HISENSE ביחד עם חברת התיירות איסתא ספורט חוברות לדומינו'ס פיצה בהגרלה שווה לקראת המונדיאל: בין כל מזמיני דומינו'ס פיצה בתקופת המבצע יוגרלו 5 חבילות אירוח זוגיות למונדיאל הכוללות טיסה, אירוח וכניסה לשני משחקי רבעי גמר ובנוסף, יוגרל מסך טלוויזיה HISENSE.

כל מה שצריך לעשות הוא להזמין לפחות שלוש פעמים מדומינו'ס פיצה (מינימום הזמנה של 69.90 שקל) עד לתאריך 22/11) להירשם לאתר המבצע הייעודי ואתם בהגרלה. בין התאריכים 23/11-27/11 ייבחרו הזוכים שיוכלו להתחיל לארוז. להרשמה באתר דומינוס פיצה.

דומינוס פיצה. דן פרץ,
דומינוס פיצה, יוגרלו 5 חבילות אירוח זוגיות למונדיאל/דן פרץ

מגש מנצח

מגשי האירוח של קייטרינג מונייר מציעים ערב נשנושים איכותי ובלתי נשכח שיתאימו לערבי צפייה משותפים במשרד או בבית.

מגש מונדיאל כולל: 18 בירה גיבור 330 מ"ל, 3 פיצות, מארז פיצוחים, מגש ירקות גינה ומטבל טחינה, נאצ'וס עם מטבל, טראפלס, לחמים, מארז טריו מטבלי ערב: ממרח עגבניות/ טחינה/ ממרח פסטו, 20 יחידות של מיני פיתה פלאפל/שוארמה. המחיר למגש מונדיאל: 1,700 שקל והוא מתאים לכ-18 אורחים.

ניתן להרכיב מגש כרצונכם. כל הרווחים ממכירת הבירות הכלולות בחבילת האירוח יועברו כתרומה לעמותת ארז הפועלת למען נכי צה"ל וילדים עם מוגבלויות. ניתן להשיג באתר קייטרינג מונייר עם משלוחים בכל הארץ.

מגשי אירוח למונדיאל. אפיק גבאי,
מגשי אירוח למונדיאל, ניתן להרכיב מגש בהתאם לתקציב ומספר האורחים/אפיק גבאי

חגיגה של חטיפים

לקראת שריקת הפתיחה, יוצאת אסם עם מהדורות מיוחדות של חטיפים לצפייה חברתית. בין המהדורות המיוחדות: במבה במילוי קרם בטעם בראוניז, בייגלה שטוחים בטעם ביסלי בצל, אפרופו בטעם ביסלי בצל, חטיף MIX חדש עם במבה וביסלי בטעם ברביקיו.

מי שיזמין מארז ממגוון חטיפי אסם המוגדלים (150 גרם ומעלה) דרך אפליקציות המרקט השונות (וולט מרקט, יאנגו, וקוויק) יקבלו הטבה לקניית פיצה משפחתית של דומינוס ב-29.90 שקל. ניתן להשיג במגוון רחב של נקודות מכירה.

חגיגת חטיפים - מונדיאל. יח"צ,
חגיגת חטיפים במהדורה מיוחדת לכבוד המונדיאל, אסם/יח"צ

מלבישים את הילדים

לרגל המונדיאל הקרב ובא, גולף קידס משיקים קולקציית קפסולה שכל כולה אהבה לכדורגל. הקולקציה מכילה מגוון סטים חורפיים, קפוצ'ונים ואביזרים בהשראת קבוצות הכדורגל האהובות והנחשקות. הצבעוניות: שחור, לבן, אדום, כחול וירוק.

טווח המחירים לפריטים בקולקציה: 16-160 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות גולף קידס ברחבי הארץ.

גולף קידס סט כדורגל פריז. בר שריר,
גולף קידס סט כדורגל פריז, טווח המחירים לפריטים בקולקציה: 16-160 שקל/בר שריר

מהחבית לשולחן

הכירו את SUB: מכשיר מזיגת בירה ביתי מבית היינקן שעובד עם חביות ביתיות שמגיעות אליכם עד הבית.

איך זה עובד? מזמינים את המכשיר מהאתר, בוחרים ארבע סוגי בירות שאתם רוצים, בוחרים בתדירות שבה תעדיפו לקבל את חביות ה-TORP וזהו, ליהנות מבירה טרייה בטמפרטורה מדויקת - בבית.

את חביות ה-TORP מקררים כמה שעות, מכניסים למכונה, מחכים לאור הירוק ומוזגים. בכל חבית יש שני ליטר בירה ואתם בוחרים כמה למזוג.

המחיר SUB (המכשיר) כולל 4 חביות 990 שקל. להזמנה באתר של חברת BLEND.

מכשיר ביתי למזיגת בירה טריה מהחבית. יחצ SUB,
מכשיר ביתי למזיגת בירה טרייה מהחבית. המחיר SUB (המכשיר) כולל 4 חביות 990 שקל./יחצ SUB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully