וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת 'אבא חטוב' מתרחבת ומגייסת לשורותיה עשרות עובדים

16.11.2022 / 15:49

החברה, שמגדירה כחזון למגר את תופעת ההשמנה הכלל עולמית, מגייסת עשרות עובדים למגוון רחב של תפקידים

אבא חטוב. חיים ורסנו,
אבא חטוב/חיים ורסנו

חברת 'אבא חטוב' אשר פיתחה את השיטה הלפטינית בישראל, מתרחבת ומגייסת לשורותיה עשרות עובדים. החברה, שמגדירה כחזון למגר את תופעת ההשמנה הכלל עולמית, מגייסת עשרות עובדים למגוון רחב של תפקידים.

אבא חטוב אשר נוסדה על ידי רז וצביקה עינב, הינה תוכנית דיגיטלית לירידה במשקל לגברים, בשיטה ה'לפטינית' התמקדת באיזון של 5 מערכות הורמונליות מרכזיות (שובע, רעב, אנרגיה, התמכרות ועוד). התהליך מציג ירידה משמעותית בחשקים לבצקים ומתוקים ובצורך "ליישר" את העוגה או לאכול את השאריות של הילדים. מדובר על ירידה טבעית במשקל של לפחות 1.5 - 3 קילו נטו בחודש הראשון (8-15 קילו במהלך כל התוכנית).

חברת "אבא חטוב" הוקמה בשנת 2020, מעסיקה 50 עובדים ומעניקה שירות למעל 26,000 לקוחות. בשנה האחרונה עשתה קפיצה מטאורית וצמחה במאות אחוזים. במקביל, ממשיכה החברה לגדול בגזרת כוח האדם וכעת מגייסת 20 עובדים חדשים למגוון רחב של משרות, בין הייתר - חשב בכיר, PMO , מנהל מחלקת מכירות, מנהל קריאייטיב והרחבת מחלקת ה customer success.

השיטה של אבא חטוב נמצא על אפליקציה ייעודית (החברה לקראת השקה של אפליקציה חדשה) דרכה ניתן לקבל מידי יום תכני ווידאו, דפי "תכל"ס" והתכתבות בצ'אט עם מאמן חיטוב זמין אשר מלווה את האבות החטובים יחד עם תמיכה וקהילה חזקה.

רז עינב. יפעת יוגב,
רז עינב/יפעת יוגב

חזונה של אבא חטוב הוא למגר את תופעת ההשמנה העולמית באמצעות שינוי השיטות המסורתיות הקיימות כמו תפריט נוקשה וספירת קלוריות לצד האפשרות לנצח אכילה רגשית ואשמה משמינה. על כן פותחה השיטה הלפטינית אשר הינה שיטה פשוטה, הדרגתית ומבוססת-מחקר להרזיה באמצעות איזון הורמוני רעב ושובע.

בחודש שעבר הושקה (לא באופן רשמי) התוכנית "אמא חטובה בשיטה הלפטינית" אשר בנויה על שינוי הרגלים בצורה הדרגתית ומתונה. השיטה מתבססת על איזון הורמונלי בדגש על הורמוני רעב ושובע והנשים חוות ירידה דרסטית בחשקים, ברעב ועליה במצב רוח ואנרגיה. המשתתפות עוברות תהליך משנה חיים ב-90 יום ולכל משתתפת יש קבוצת פייסבוק וואצאפ לתמיכה קבוצתית ומאמנת חיטוב בוגרת השיטה לליווי אישי. בתוכנית, הנשים מקבלות מעטפת חמה מנשים שעוברות את התהליך במקביל ונכנסות למעין קהילה וירטואלית חזקה ותומכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רונן שמעוני. יפעת יוגב,
רונן שמעוני/יפעת יוגב

רז עינב מנכ"לית אבא חטוב מסרה: שנת 2022 היא שנת הפריצה האמיתית של אבא חטוב במהלכה צמחה החברה במאות אחוזים והגיעה למעל 26,000 לקוחות. הצבנו לעצמנו יעד להגיע לכל גבר עם עודף משקל בארץ על מנת לעזור לו לרדת במשקל ולהרגיש בריא יותר וכעת עם ההשקה של תוכנית הנשים החדשה וההתרחבות הגלובלית אנו נדרשים לצמוח גם מבחינת כוח האדם שאנו מעסיקים".

רונן שמעוני סמנכ"ל השיווק של אבא חטוב מסר:" מעבר להצלחה הגברית, הבנו שהשיטה עובדת גם על נשים וגילינו שמאות הצטרפו לגברים שלהם והצליחו להגיע לאיזון הורמונלי ולרדת במשקל. על כן, יצאנו לפיילוט עם מעל 3,000 נשים כאשר אחוזי ההצלחה היו פנומנליים! פיתחנו ועשינו את ההתאמות של השיטה ובקרוב נשיק באופן רשמי את 'אמא חטובה'. במקביל ללקוחות הפרטיים אנו ממשיכים להרחיב את שיתופי הפעולה עם גופי ממשל, משטרה, חברות הייטק, נדל"ן, תעשייה ועוד במטרה להמשיך ולהפיץ את הבשורה של אבא חטוב ברחבי הארץ ותחילת ההתרחבות הגלובלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully