וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמים וטעים: משקאות החורף שיחממו אתכם מבפנים

עודכן לאחרונה: 10.12.2022 / 8:01

בחוץ מתקרר בהדרגה ועל אף שזמן התנורים עוד לא הגיע, נעים לאחוז ספל של משקה חם בידיים ולחמם מעט את האצבעות. יצאנו לטעום מגוון של משקאות חמים

השוקולטה של מקס ברנר. יח"צ,
השוקולטה של מקס ברנר/יח"צ

חובק עולם

סדרה חדשה מבית "פומפדור" העולמית כוללת מוצרים ללא קפאין, וללא חומרים משמרים. מותג התה והחליטות משיק לחורף 2023 סדרת חליטות חדשה בקונספט עולמי הכוללת תערובות איכותיות בטעמים מיוחדים שנוצרו ע"י מומחי התה של המותג ומתכתבים עם טרנד הבריאות העולמי.

הסדרה המיועדת לימי החורף כוללת שלושה טעמים: מנטה-מרוקאי, תפוז-ספרדי ותפוח-תורכי. חומרי הגלם מהם עשויות החליטות, נבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות.

מחיר מומלץ לצרכן: 13 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

1. צאי מסלה פומפדור. יח"צ,
צאי מסלה, פומפדור/יח"צ

לישון טוב

מותג התה הישראלי 'ויסוצקי' ששואף להוביל את טרנד ה-Benefits הנפוץ בעולם ולסייע בניהול אורח חיים בריא, השיק לאחרונה את GOOD NIGHT, סדרת חליטות מרגיעה לשעות הערב, במטרה להוריד קצב, לאזן את החיים ולהכין את הגוף לשינה טובה בסיום היום.

חליטות 'לילה טוב' נרקחו מצמחים ופרחים בשילוב רכיבים כמו קמומיל, מליסה, פסיפלורה, שומר ועוד, הידועים בסגולותיהם המרגיעות. הסדרה מציגה שני טעמים בעלי ארומה נעימה וללא קפאין: קמומיל לבנדר וקמומיל מליסה.

טווח המחירים לצרכן: 20-23 שקל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ויסוצקי good night - לילה-טוב. יוסי מור,
ויסוצקי good night - לילה-טוב/יוסי מור

שיק צרפתי

קרפור ישראל השיקה לאחרונה שלוש סדרות תה במחיר שובר שוק. סדרות התה והחליטות מיוצרות בחבל אוברנייה בצרפת וכוללות: סדרת תה ירוק בטעמי נענע, לימון ובטעם טבעי.

סדרת חליטות ללא קופאין בטעמי: קמומיל, לימונית, לואיזה, פירות אדומים, רויבש וניל וחליטת טיליה המגיעה מחבל פרובנס והמייצרת חוויה ארומטית ומסייעת לעיכול, רוגע ושינה וסדרת התה השחור במגוון טעמי לימון, פירות יער ותה אינגליש ברקפסט המסורתי.

המחיר: 6.90 שקל ל-25 שקיקים. ניתן להשיג בסניפי super, יינות ביתן ומגה.

חליטת טיליה של קרפור הצרפתית. באדיבות קרפור,
חליטת טיליה של קרפור הצרפתית/באדיבות קרפור

יופי נחמה

תפריט משקאות השוקולד של רשת 'מקס ברנר' מציע מגוון של משקאות חורפיים, מפנקים וחמים שמתאימים במיוחד לעונה הקרה ולימים הגשומים שמביאים איתם את החשק למתוק ולמשקאות מנחמים.

בין המשקאות בתפריט מוצעים: צ'אי שוקולד, שוקולה מרשמלו, שוקולה קצפת שוויצרי והמשקה האייקוני של הרשת, ה"שוקולטה" משקה שוקולד איטלקי מרוכז עם קרם וניל המוגש בשלושה טעמים לבחירה: שוקולד חלב, שוקולד לבן ושוקולד מריר וקיימת גם אופציה טבעונית ושוקולטה OREO.

המחיר למשקה "שוקולטה". טווח מחירים למשקאות השוקולד החמים: 24-26 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

שוקולטה מקס ברנר. יח"צ,
שוקולטה מקס ברנר/יח"צ

חמים על הבר

בחנות הקונספט של ויסוצקי, TLAB, משיקים ספיישל משקאות חורף, בהגשה מבר של משקאות הנרקחים במקום ומבוססים על תערובות תה עם פירות וירקות טריים, תבלינים ושורשים טריים ללא חומרים משמרים.

התה החלוט מועבר לחביות ונמזג מברזי בירה לכוסות יפות ורב פעמיות. בתפריט המשקאות החמים מוצעים גם משקאות בשילוב מאצ'ה יפנית ופניני טפיוקה המבושלות במקום.

מצאנו בתפריט: מאצ'ה יפנית וחלב חם מוקצף, תה ארל גריי עם חלב מוקצף, סוכר חום וקקאו, תה ירוק עם ג'ינג'ר, דבש ולימון במחיר: 18 שקל כל אחד, תה שחור, קברנה סוביניון, רום, קמפארי, תבלינים ופירות אדומים במחיר: 34 שקל ו"תערובת היום" שמשתנה מידי יום במחיר: 14 שקל.

ניתן להשיג בחנות הקונספט TLAB ברחוב החשמונאים 103 בתל אביב.

משקאות החורף ב tlab. אפרת אשל,
משקאות החורף ב tlab/אפרת אשל

משיבולת שועל

תפריט החורף של רשת rebar נושא את השם המחייב i'm hot, והוא מציע 4 משקאות חמים על בסיס שיבולת שועל טבעונית.

המשקאות בעלי מרקם עשיר ומציעים את הטעמים הפופולאריים של שוקולד (עם אגוזי לוז, בננה צ'יפס ומשקה שקדים), צ'אי (עם ג'ינג'ר, קשיו, דבש ומשקה סויה וניל), פיסטוק (רוטב הפיסטוק מוגש עם קוקוס קלוי, תמר ומשקה סויה וניל) ובננה (עם פקאן מקורמל, רוטב לוז קרמל, סילאן ומשקה שקדים).

מחיר כל משקה: 20 שקל. התפריט זמין בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית.

rebar_hot pistachy. רונן מנגן,
rebar hot pistachy/רונן מנגן

נמס בכוס

סדרת המרקים הנמסים בכוס של אסם מבטיחים טעם חמים וביתי בהכנה מהירה. תוכלו לקחת את הארוחה לדרך או לעשות הפסקה של רגע חם ביום חורפי בבית או במשרד.

כל מה שנדרש הוא להוסיף מים חמים ולהתפנק. המרקים כולם מכילים 100% רכיבים טבעיים, ללא חומר משמר או צבע מאכל. הטעמים בסדרה: טעם ירקות, טעם אפונה טעם עוף, טעם פטריות וטעם עגבניות.

המחיר, על פי אתר פרייסז: 4.90 עד 9.90 שקל ליחידה. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה.

מרק נמס בכוס של אסם. סטודיו אסם,
מרק נמס בכוס של אסם/סטודיו אסם

קפוצ'ינו לדרך

מותג 'קפה נמס' של עלית משיק לראשונה את סדרת קפה נמס קפוצ'ינו בשקיות אישיות לדרך. מדובר באבקה להכנת משקה קפה בטעם הקלאסי ובטעם וניל המגיעה באריזות אישיות שמתאימות לשימוש ברגעים שתרצו להיטען באנרגיות מחודשות בבית, בדרך למשרד, בלימודים, בטיול משפחתי או בחופשה עם חברים.

כל מארז מכיל 10 מנות אישיות ואופן ההכנה פשוט, קליל ונוח: רק למזוג מים חמים והמשקה מוכן.

המחיר לצרכן על פי אתר פרייסז: 18.90 שקל עד 27.70 שקל, לחבילה במשקל 200 גרם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה.

נמס קפוצינו. סטודיו שטראוס,
נמס קפוצ'ינו של עלית/סטודיו שטראוס

סחלב פראי

חנויות הנוחות בתחנות של דלק-ג'ו, מציעות לכם עצירה להתרעננות עם משקה סחלב חם, מחמם, מרגיע ומשביע.

מדובר במשקה סמיך וחם המבוסס על חלב, קורנפלור ותבלינים (עם מעט מי ורדים). מקורו במזרח התיכון והוא פופלרי יותר בעונת החורף. מוגש עם קוקוס קלוי, שברי בוטנים ואבקת קינמון.

המחיר לכוס סחלב חם: 10 שקל. להשיג בחנויות הנוחות דלק - ג'ו.

קפה ג'ו - סחלב. רונן מנגן,
קפה ג'ו - סחלב/רונן מנגן

לשתות ולרזות

חברת הרבלייף מציעה לקראת החורף מרק עגבניות גורמה להכנה ביתית, עשיר בסיבים תזונתיים וחלבונים המסייעים לתחושת שובע לאורך זמן רב. המרק מתאים כארוחת ביניים, מנת פתיחה לארוחה או כארוחת לילה.

המרק מתובל בעשבי תיבול ים-תיכוניים ומתאים גם לצמחונים מומלץ ע"י החברה כחלק מתוכנית להפחתת משקל ושמירה על אורח חיים בריא. הרכב תזונתי במנת אבקת מרק (32 גרם): קלוריות: כ-100 קק"ל, חלבון: 7 גרם.

המחיר: 221 שקל ל-672 גרם ( כ-21 מנות מרק). ניתן להשיג באתר החברה.

מרק עגבניות גורמה. יחצ הרבלייף,
מרק עגבניות גורמה/יחצ הרבלייף

על המשקל

רשת טיב טעם מקימה מחלקת חליטות תה עשירה ומגוונת שתפעל במהלך החורף עם כ- 50 סוגי חליטות תה, ללא חומרים משמרים במגוון רחב של טעמים ארומטיים כמו: חליטת פירות עם פפאיה, מנגו, קוקוס, אננס, ורד הבר והיביסקוס.

חליטת תה ירוק אפרסק, חליטת סיידר חם עם תפוח עץ, פפאיה, אוכמניות, קליפות הדרים ומנגו. חליטת תפוח קינמון וצימוקים חליטת תה ירוק עם יסמין, חליטת צ'אי הודי מסאלה ועוד.

המחיר: 11.50-14.90 שקל ל- 100 גרם. ניתן להשיג בכל סניפי הדגל של טיב טעם.

טיב טעם מחלקת חליטות תה. גדי לוי,
טיב טעם מחלקת חליטות תה/גדי לוי

מרשמלו במקום חלב

חברת משקאות שיבולת השועל מהגדולות בעולם, OATLY (אוטלי), מציעה לחורף 2023 משקה בטעם שוקו כתחליף לשוקו העשוי מחלב.

כמו כל משקאות Oatly הוא מבוסס על שיבולת שועל, מים ותוספת ארומה טבעית המספקת את טעם השוקו הקרמי. לשיבולת השועל יש מתיקות טבעית ויחד עם מעט סוכר מקבלים את טעם השוקו המושלם.

במוצר קיימים שומנים בלתי רוויים משמן לפתית המעניקים למשקה מרקם קרמי וסידן, ויטמין D2 וויטמין B12 אשר מבטיחים איזון תזונתי. אין צורך לשמור בקירור וניתן לאחסן לאורך זמן בטמפרטורת החדר. המלצה חמה לחורף: ניתן לחמם את המשקה, להוסיף מרשמלו ולהגיש באהבה למיטה.

משקה שיבולת שועל אוטלי. יח"צ,
משקה שיבולת שועל אוטלי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully