וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

150 שנה של אובססיה ליופי: מותג הטיפוח 'שיסיידו' חוגג את ההצלחה

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 15:02

מותג הטיפוח היוקרתי SHISEIDO, שנוסד בשנת 1872, עבר דרך ארוכה של פעילות, מפתיחת בית המרקחת היפני הראשון בטוקיו, ועד הפעלה של 8 מרכזי מחקר שהביאו לפיתוח נוסחאות חלוציות שזכו לשיא עולמי בחדשנות מדעית. כיום חוגגת חברת הקוסמטיקה, 150 שנים של אובססיה ליופי

shiseido 150th anniversary. יח"צ חו"ל,
shiseido 150th anniversary/יח"צ חו"ל

במשך 150 שנה, מקדיש את עצמו מותג הטיפוח שיסיידו כדי לחשוף את הטוב ביותר עם מדע חדשני וטכנולוגיות בלתי ניתנות להשוואה כדי לחשוף את היופי הפנימי והחיצוני וזאת במטרה לספק ללקוחותינו את הטוב ביותר במונחים של יעילות ובטיחות, בהשראת הטבע האמיתי תוך מחויבות לצמצום השפעה מזיקה על הסביבה.

שם המותג shiseido מורכב משלוש הברות המסמלות שלושה ערכים משמעותיים המשקפים את המותג שנוסד ב-1872- על ידי ארינובו פוקוהרה: (בית) DO (חיים) SEI (משאבים) SHI - מהעבר אל העתיד!

דרך ארוכה עבר המותג שיסיידו, מפתיחת בית המרקחת היפני הראשון ברובע גינזה של טוקיו, דרך השקת משחת השיניים הראשונה ביפן ועד שמונה מרכזי מחקר ופיתוח שהביאו את הנוסחאות החלוציות של מוצרי הטיפוח.

המותג שיסיידו חוגג 150 שנה של אובססיה ליופי. יח"צ,
המותג שיסיידו חוגג 150 שנה של אובססיה ליופי/יח"צ

הרמוניה דינמית

בשיסיידו, תמיד נקטו בגישה ייחודית למחקר, יצירת הפכים ודואליות. פילוסופיה זו המכונה "הרמוניה דינמית", נשענת על 5 ערכים מנוגדים וערכים משלימים:

בפנים ובחוץ
פונקציונליות ואיכות יפנית
מדע ויצירתיות
יוקרה וקיימות
אינדיבידואלי ואוניברסלי.

בשיסיידו דואגים להדגיש כי הם לא מסתכלים על העור כאיבר בפני עצמו העוטף את הגוף, אלא כנקודות מגע המחברות בין הגוף כולו לעולם החיצוני וכך, גם המחקר היסודי של המותג מתמקד באינטראקציה של העור עם שלוש המערכות החיוניות המשפיעות עליו:

מערכת החיסון: 25 שנות מחקר ופיתוח סביב תאי הגנה הובילו בשנת 2014 להשקת טכנולוגיית ImuGeneratio, הטכנולוגיה שעוזרת לשמר ולעורר את ההגנה של העור ולתפקד כנגד גורמי הלחץ הרבים שמשפיעים עליו.

מערכת העצבים: 20 שנות מחקר על מערכת העצבים הפנימית של העור, הובילו לפיתוח טכנולוגיה - ReNeura technolog™ הייחודית המעוררת את תגובתיות העור ומוחדרת במוצרי האנטי אייג'ינג של שיסיידו.

מערכת כלי הדם: מיקרו-סירקולציה - ממלאה תפקיד מפתח בתפקוד החלקת העור. טכנולוגיה בלעדית של שיסיידו, Lifeblood™, נועדה לשמור באופן יסודי ומתמשך על זרימת הדם בעור כדי לשמר על בריאותו וצעירותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המותג שיסיידו שהוקם בשנת 1872, חוגגים 150 שנה. יח"צ,
המותג שיסיידו שהוקם בשנת 1872, חוגגים 150 שנה/יח"צ

מספר שיא של פרסים בתחום החדשנות

ב 1985 - הפך שיסיידו למותג היפני הראשון שפנה לייצור ביוטכנולוגי וייצר חומצה היאלורונית בקנה מידה גדול לעולם הקוסמטיקה. עשור לאחר מכן, החברה שוב מציבה סטנדרטים חדשים ומפתחת את סופר חומצה ביו-היאלורונית עם פי שניים יכולת ספיגה וזיקת עור אופטימלית.

ב 2022 - מהפכה חדשה מתחילה עם טכנולוגיית בהשראת עולם האסתטיקה. טכנולוגיה MolecuShift
המאפשרת לרתום את תכונות יצירת הנפח של החומצה ההיאלורונית במוצרי קוסמטיקה בפעם הראשונה.

באמצעות תהליכי ייצור שנבדקו בקפידה ופיתוח של אריזה אטומה לחלוטין שיסיידו הצליחו
לייצב ולמקסם את כוח האנטי אייג'ינג של רטינול טהור - הישג שהוכר על ידי משרד הבריאות היפני. הגישה החלוצית של שיסיידו והמחקר פורץ הדרך זיכו אותו בעולם במספר שיא של 29 פרסים לחדשנות מדעית על ידי פאנל של מדענים בעלי שם מהפדרציה הבינלאומית של אגודות כימאים קוסמטיים.

שיסיידו. יח"צ,
שיסיידו/יח"צ

לראשונה בתחום הקוסמטיקה, שייסדו משיקים BioPerformance סרומים למילוי העור של המאפשרים לחומצה היאלורונית במשקל מולקולרי גבוה לחדור לשכבות העמוקות של העור תוך שמירה על לחות אופטימלית.

שני הסרומים (יום ולילה) Ultimune - פועלים בסינרגיה למראה עור צעיר באופן מידי. הנוסחה הקוסמטית הראשונה - השקת שפעלה על מערכת ההגנה של העור. Ultimune כל 7 שניות ברחבי העולם נמכר סרום מסוג זה.

shiseido 150th anniversary. יח"צ חו"ל,
shiseido 150th anniversary/יח"צ חו"ל

כדי לחגוג 150 שנה של תשוקה ומחויבות, שיסיידו חושפת שלוש מהדורות של מוצרים איקוניים כל אחד עם עיצוב מקורי שנוצר על ידי סו יאבה, עובד במחלקת העיצוב שעיצב לוגו ייחודי באמצעות תוכנת תלת מימד. כל אחד מהמוצרים בתורו מסמל מורשת, חדשנות עכשווית ואת העתיד.

ULTIMUNE POWER INFUSING CONCENTRATE 150 th Anniversary Edition - EUDERMINE המכונה גם "המים האדומים של שיסיידו" אשר סימן את הצעדים הראשונים של
המותג בתחום הקוסמטיקה. ביטוי לזוהר והתחייבות למורשת, בעיצוב ערבסק מקורי בהשראת בקבוק
הזכוכית משנת 1897.

ULTIMUNE POWER SHOT 150 th Anniversary Edition - אור בתנועה לבקבוק האייקוני של סרום שיסיידו הנמכר ביותר בעולם, שזכה בלמעלה מ-200 פרסי יופי ברחבי העולם, פורמולה חדשנית בגרסת הדור 3 מציגה את טכנולוגיית "TMLifeblood The "לחיזוק הזרימה החיונית וההגנות הפנימיות לעור בריא ומלא חיים מאי פעם.

ULTIMUNE POWER INFUSING CONCENTRATE 150 th Anniversary Edition - סרום האנטי אייג'ינג מספר 1 של המותג עם פורמולה מרוכזת ואינטנסיבית, קלת משקל וספיגה מהירה בעור.
טכנולוגיה חדורה בעוצמה של מרכיבי אולטימיון בריכוז של 15X.

shiseido 150th anniversary. יח"צ,
shiseido 150th anniversary/יח"צ

המותג מעסיק כיום כ- 46,000 עובדים ברחבי העולם, מפעיל 8 מרכזי מחקר ופיתוח ומעבדה עירונית ייחודית הפתוחה לציבור, ופועלת לקידום שיתוף פעולה ותקשורת בין צרכנים, חוקרים ומומחים מכל רחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully