וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוורוד כבר פגשתם? האוזניות האלחוטיות שכבשו אותי (מכמה סיבות)

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 17:34

בחודש המודעות לסרטן השד (אוקטובר), עם חיפושי אחר מוצרים ייחודים בצבע הנכון שהוא חלק בלתי נפרד מהתמיכה העולמית במתמודדות (וורוד), נתקלתי בהן ולא יכולתי להתעלם. האוזניות האלחוטיות שבדקתי הפעם, הצליחו להפתיע באמת - מה טוב בדגם הזה של SoundCore ומה פחות?

אוזניות אלחוטיות. יח"צ,
אוזניות אלחוטיות בצבע וורוד: לא ראינו יפות כאלה, נשאר לנו לבדוק את האיכות/יח"צ

האוזניות שהגיעו לפתחי בהקשר פחות מלבלב, כאמור חודש המודעות לסרטן השד בו שולט הצבע הוורוד שניראה מכל עבר, הוציאו אותי לאימון בוקר והמשיכו איתי ליום העבודה בחלל פתוח ה-open space הפעיל, המאויש והמאתגר במשרדי המערכת.

יש לציין כי האווירה התוססת סביבי, לרוב מבורכת ומפרה אך לעיתים, בימים בהם הקשב והריכוז שלי מאותתים שהגיע הזמן ללכת לאבחון, אני נעזרת באוזניות מסננות רעשים, כאלו שאפשר לשלוף ברגע שבא לי או "ללבוש" בזמן שאני רוצה לדמיין שאני לבד בעולם.

האוזניות האלחוטיות האלו, של מותג האודיו SoundCore מסדרת Liberty Air 2 הן הדור החדש בסדרה המוכרת ונהניתי מהן מבלי לערוך השוואה לאיכות הצליל או לטכנולוגיות מיקרוסקופיות שאין לי בהן את הידע הדרוש, כלומר, אם אתם לא מבינים הרבה במושגים כמו HearID, EQ, cVc, טווח תדרים, דרייברים, ועוד ג'יבריש, אז כמוני - כמוכם.

מה בכל זאת אהבתי מאד באוזניות הוורודות של SoundCore ומה לא... כבר מתחילים.

אוזניות. יח"צ,
escape into pure sound: לבשתי את האוזניות, לחצתי על PLAY ויצאתי להליכה/יח"צ

מדברי היצרן

את הבדיקות שלי אני נוהגת לפתוח בדברי היצרן, מה בעצם מוכרים לנו, כמה נשלם על זה, ומה אנחנו מקבלים בפועל - וכך מוצג Anker Soundcore ANC Liberty Air2 Pro:

אוזניות בלוטות' עם 4 מיקרופונים | עד 28 שעות פעילות | אוזניות בלוטות' 5 עם חוסם רעשים | EQ מותאם אישית בטכנולוגיית HearID | טעינה אלחוטית.

האוזניות האלחוטיות של Liberty Air 2 עושות שימוש במבנה הקל-אך-קשיח של יהלומים כדי ליצור כיפת דרייבר השומרת על קשיחותם, אפילו כאשר רוטטות בתדרים גבוהים. הדרייברים מגדילים את רוחב תדירות הסאונד ב-15% ומספקים כמות כפולה של בס.

4 מיקרופונים עם מסנן רעשים cVc 8.0 Uplink: כל אוזניה מצוידת בשני מיקרופונים העושים שימוש בטכנולוגיית הפחתת הרעש האחרונה של cVc 8.0.

בעת ביצוע שיחה, רעשי הסביבה מופחתים ב- 60%, בעוד 95% מקולכם נשמר כך שאתם נשמעים חזק יותר וברור יותר בצד השני.

טכנולוגיית HearID: מאפשרת ליצור הגדרות EQ מותאמות אישית לאוזניים שלכם באמצעות בדיקת סאונד פשוטה. HearID ממפה את רגישות השמיעה שלכם בתדרים מרובים ומנתח את התוצאות כדי להעניק לכם חווית האזנה בהתאמה אישית.

הפעלה מהירה בשלב אחד וקישוריות בלוטות' 5.0: האוזניות האלחוטיות של Liberty Air 2 עושות שימוש בבלוטות' 5.0 לחיבור מהיר, חזק ויציב במיוחד.

סאונד מונע-יהלום (diamond-driven sound) מספק סאונד צלול במיוחד: משחזרות צליל ברמת דיוק מדהימה על ידי שימוש בטכנולוגיית דרייברים של יהלומים, שבדרך כלל נמצאת רק ברמקולים מתקדמים, וממזערות אותו. איכות השיחה משופרת באמצעות 4 מיקרופונים מובנים.

האוזניות החדשות מגיעות עם דרייברי PureNote בגודל 11 מ"מ, המציעים שיפור של 45% באיכות הבס בטווח תדרים רחב יותר ב-30% בהשוואה לאוזניות רגילות

את השמע ניתן לשנות באמצעות אקוולייזר יעודי באפליקציית הסלולר עם 22 פרופילי מוזיקה שונים ואפשרות להתאמה ידנית שלהם.

האוזניות יציעו עד 8 שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 32 שעות יחד עם מארז הטעינה ללא סינון רעשים, או 6 ו-24 שעות בהתאמה עם סינון רעשים פעיל, כאשר מארז הנשיאה שלהן תומך בטעינת Qi אלחוטית ומציע טעינה מהירה המספקת 3 שעות שימוש בטעינה של 15 דקות בלבד עם חיבור USB-C.

בנוסף, מונגשת למשתמשים, תמיכה מלאה באפליקציה Soundcore ושימוש בטכנולוגיית hybrid ANC.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוזניות אלחוטיות. יח"צ,
חדשנות ועיצוב ייחודי: אחסון ופתיחה מלאים בסטייל/יח"צ

מה מגיע בקופסה:

באריזת האוזניות האלחוטיות Liberty Air 2 הגיעו: קופסת טעינה, ספוגיות כיסוי בגדלים שונים (XL/L/M/S/XS), כבל טעינה USB-C, מדריך לשימוש, אחריות ל- 18 חודשים, שירות לקוחות.

זוגות נוספים של ספוגיות גומי לאוזניות, לדיוק הגודל המתאים ולשימוש של אנשים שונים במוצר.

זמן טעינה: 1.5 שעות (לאוזניות), 2 שעות (לקופסת הטעינה באמצעות USB), 3.5 (לקופסת הטעינה על ידי מטען אלחוטי).

מרחק קליטה: טווח הבלוטות': 10 מטר

הבדיקה

כאמור, אין בהבנתי המקצועית לבחון סאונד ברמות גבוהות, אלא להבין עם עצמי כצרכנית קבועה של מוצרים כאלו (אוזניות אלחוטיות), איך הוא לעומת אחרים שאני מכירה.

האם איכות הסאונד נעימה לי לאוזן, האם בידוד הרעשים בסביבה מספק אותי ועושה את העבודה, האם תהליך הטעינה מסורבל וכמה זמן אוכל להשתמש בהן לפני שתתחסל הסוללה ואמצא את עצמי באמצע האימון, בלי האפשרות להאזין למוסיקה קצבית - מה שבינינו, קצת עוזר לי להגביר קצב - אז את הנתונים האלו בחרתי לבדוק גם עבורכם:

שיחות שמע ברורות: במהלך השיחה, הקול שלי ושל הדובר מהצד השני, נשמעים עוצמתיים יותר מאלו של הסביבה שלידי, מה שמסייע בקיום שיחות ברורות ושוטפות.

זמן עבודה: היצרן מבטיח עד 28 שעות פעילות, נשמע נצח והייתי חייבת לבדוק. היה לי קשה לספור את השעות אבל אני יכולה לומר שטעינה מלאה אחת, הספיקה לי ל-3-4 ימים כשקופסת הטעינה צמודה אליי והאוזניות חוזרות אליה בכל סיום שימוש. אני רוצה לציין שבכל יום הופתעתי מחדש לגלות שהבטריה עדיין לא התרוקנה וביום שזה קרה, היא התריעה והכינה אותי מספר פעמיים לפני ששבקה חיים - לגמרי אין טענות בעניין הזה.

טעינה מהירה ואפילו אלחוטית: טעינות למשך זמן קצר באמצעות הכבל, הועילו מאד ביחד לטעינה של מוצרים דומים אחרים ואפשרו זמן ארוך של האזנה והאפשרות להטעין את קופסת הטעינה על משטח הטענה בלי להיסחב עם המטען בתיק, עוזרת לתחושת הנוחות וחוסר התלות בחוטי החשמל המסתבכים, היא אומנם איטית יותר מטעינה ישירה של הקופסה באמצעות הכבל הייעודי אך בהחלט פתרון יעיל ואסתטי על שולחן העבודה שלי.

ספוגיות הכיסוי - הזוגות הנוספים שהגיעו עם האריזה גרמו לי לחשוב, שמישהו שם למעלה (סביר שאלו היו מעצבי המוצר) חשב עליי באופן אישי. קשה לי להעביר את האוזניות לאוזניים אחרות, גם לא לבעלי או ילדי, משהו בהעברה הזו מרגיש כמו להעביר בינינו טישו משומש. 4 זוגות הספוגיות הנוספים שהגיעו במארז משמשים אותי במקרים כאלו בדיוק.... שאני והילד חולקים שיחת זום עם המורה, שבעלי ואני יוצאים יחד להליכה בבוקר וכשחבר לעבודה צריך אוזניות "רק לכמה דקות"...

העיצוב: החל מהצבע הייחודי ועד הפתיחה השיקית כלפי מעלה, ניראה כי מעצבי המוצר עשו יופי של עבודה - אני אהבתי מאד.

אוזניות של אנקר. יחצ,
ה- Liberty Air 2 מגיעות בצבעים: לבן, שחור, כחול וורוד/יחצ

לסיכום הבדיקה

לא קשה לנחש מה אני חושבת על האוזניות מהדגם שבדקתי -Anker Soundcore ANC Liberty Air2 Pro. בהוואה לאוזניות דומות של מותגים אחרים, המחיר שלהם סביר, העיצוב שלהן ייחודי והאיכות לא רעה בכלל.

הרשימו אותי בעיקר, העיצוב, הצבע, הספוגיות הנוספות שהגיעו עם האריזה וזמן העבודה המומשך שלהן (ניראה שארוך יותר מאשר אצל מותגים דומים).

המחיר: 579 שקל במקום 609 שקל. את האוזניות יהיה ניתן למצוא בצבעים לבן, שחור, כחול וורוד. היבואן הרשמי: פיוצ'ר סל. ניתן לרכישה באתר anker

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully