וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכי עכשיו לזרוח: פלטפורמת הביוטי OH!GLOW משיקה מותגים חדשים

עודכן לאחרונה: 10.12.2022 / 20:50

הבית למותגי אינדי, OH!GLOW, הוא פלטפורמת ביוטי טיפוח ולייף סטייל אשר תומכת במותגים קטנים, ועצמאיים המתפארים באג'נדות חברתיות וסביבתיות. כעת הם משיקים בגאווה 4 מותגים מעניינים חדשים

‏‏NOUBA. יח"צ חו"ל,
‏‏NOUBA, מותג חדש לבית המותגים האינדי OH!GLOW/יח"צ חו"ל

OH!GLOW הוא בית למותגי אינדי, פלטפורמת ביוטי טיפוח ולייף סטייל שצמחה מתוך הצורך להביא לקהל צרכניות הקוסמטיקה בישראל את הטרנדים החמים בעולם, בזמן אמת ועם הקשר הכי אישי למותגים בחו"ל.

OH!GLOW תומכת במותגים קטנים, עצמאיים, הפונים לנישה וכאלו עם אג'נדות חברתיות וסביבתיות, כולם ללא ניסויים בבע"ח עם רכיבים איכותיים ובקרת איכות גבוהה.

בימים אלה משיק האתר ארבעה מותגים חדשים מרחבי העולם ביניהם:

cleanlogic מחיר 98 שקל. יח"צ חו"ל,
cleanlogic מחיר 98 שקל/יח"צ חו"ל

Cleanlogic: חלום אמריקאי

Cleanlogic הינו מותג אמריקאי שהוקם על ידי אייזק שפירו ומייק גסר. זהו מותג המתחייב להציע את אביזרי האמבט והגוף האיכותיים ביותר.

כאשר הוקם המותג, רצו המקימים לתרום לקהילות שונות, וכבן לאם עיוורת, אייזק החליט לשלב כתב ברייל על האריזה שלהם במידת האפשר כדי לעזור לאנשים עיוורים ולקויי ראייה לנהל חיים עצמאיים יותר. חלק מכל המכירות של Cleanlogic עוברים לארגונים לכבדי ראייה.

כל מוצרי Cleanlogic מיוצרים בארה"ב, מה שגם עוזר להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם ומתחבר לאמונת הליבה שלהם "לעשות את הדבר הנכון".

קיימות היא חלק כל כך חשוב מהצמיחה שלהם, והם כל הזמן בוחנים דרכים חדשות לפתח מוצרים ברי קיימא אפילו יותר.

בין מוצרי המותג ניתן למצוא ספוגים לניקוי רעלים, משייף מקצועי לכף הרגל, ואביזרי פילינג לאזורים שונים בגוף.

למותג 3 סדרות עיקריות: סדרת דיטוקס שחורה שמציעה מוצרים המכילים פחם המסייע בניקוי רעלים, סדרה כתומה לעור רגיש המכילה מוצרים עדינים לעור רגיש במיוחד וסדרת sustainable הירוקה שעשויה כותנה אורגנית מתכלה.

טווח מחירים: 16.50-32 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
clanlogic, כפכפות פילינג לגוף 43 שקל. יח"צ,
clanlogic, כפכפות פילינג לגוף 43 שקל/יח"צ

Nouba: איטלקי בן 45

Nouba הוא מותג איפור איטלקי ותיק, נוסדה בשנת 1978 על ידי המאפרת האיטלקית המוכשרת רוזי ארמניני, לאחר טיול ששינה חיים באפריקה. בהשראת היופי והשמחה של הצבעים ששימשו את שבטי NUBA של סודן, החליטה רוזי להתנסות בחומרים ופיגמנטים.

זה הוביל אותה ליצור מוצרים משלה, הידועים בצבעיהם המדהימים וברב-פונקציונליות שלהם, בציפייה למגמות השוק האחרונות ובעקבות המנטרה שלה: "...קודם כל זה הופך לאופנה".

נואובה היתה מותג איפור פורץ דרך עוד בשנות ה80 בזכות אבקת ה Terracotta זו הייתה אבקת הברונזה הראשונה בשוק הקוסמטיקה.

בין מוצרי המותג ניתן למצוא ערכת צלליות לגבות, ליפסטיקים, מייקאפ, ברונזר, מסקרה ועוד מוצרי איפור שונים.

טווח מחירים 59-209 שקל.

NOUBA מחיר 89 שקל. יח"צ חו"ל,
NOUBA מחיר 89 שקל/יח"צ חו"ל

Naturally Tribal: מבריטניה בגאווה

Naturally Tribal הוא מותג טיפוח בריטי גאה שנולד מניסיון אישי עם מטרה והשפעה ב-DNA שלו.
מטרת המותג כיום היא להפוך מרכיבים טבעיים למוצרים מדהימים על ידי שימוש בזרעים אורגניים, אגוזי עץ, שמנים והפיכתם למוצרי טיפוח יוקרתיים חדשניים ומעשירים לבעיות עור, עשויים מרכיבים טבעיים בלבד ומתאימים לכל סוגי העור.

בין מוצרי הטיפוח של המותג ניתן למצוא סבון רחצה עשיר במרכיבים טבעיים, מפחית קמטים, עיגולים שחורים וממצק את העור תכונות חיטוי, נלחם בחיידקים, עוזר בריפוי פצעים, אקזמה, דרמטיטיס ואקנה, מלא בנוגדי חמצון כדי לשפר את זוהר העור ולהילחם בגורמי לחץ סביבתיים.

בנוסף, מצאנו חמאת שיאה לגוף עטורת פרסים, מיועדת במיוחד לעור הרגיש ביותר. מכילה חמאת שיאה ושמן קוקוס, להזנה והגנה על העור. מתאימה לשימוש מלידה עם נוסחה טבעית, מדברי היצרן נטען כי היא מצוינת לבעלי עור רגיש או מצבי עור כמו אקזמה, פסוריאזיס או דרמטיטיס.

טווח מחירים: 109-179 שקל.

NATURALLY TRIBAL חמאת שיאה לגוף 179 שקל. יח"צ חו"ל,
NATURALLY TRIBAL חמאת שיאה לגוף 179 שקל/יח"צ חו"ל

Kear: לב יווני עתיק

עם שם ייחודי שפירושו "לב" ביוונית עתיקה, המותג היווני עטור הפרסים Kear, מציע טיפוח עור בר קיימא המהווה כבוד ליופי הטבעי.

חלק מהפורמולות של המותג מבוססות על רישומים שנמצאו על שברי כדי חרס בחפירות ארכיאולוגיות ביוון ורמזו על סודות הטיפוח של נשות האקרופוליס.

מוצרי הטיפוח מיוצרים ביוון, במעבדות מוסמכות המורכבים מרכיבים טבעיים שנבחרו בקפידה ועל בסיס שמן זית המחיים את סודות היופי לפני אלפי שנים.

מעולם לא נוסה על בעלי חיים. מתאים לכל גווני וסוגי העור. כל מוצר של Kear הוא חלק מהתשוקה, הלב, ההיסטוריה והטבע היווני המציע למשתמש חוויה ייחודית.

Kear הצליחה ליצור מוצרים המשבחים גישה טבעית תוך התחשבות בצרכי העור שלך. מוצרי הטיפוח הנם רב תכליתיים ובכך מצמצמים את ייצור הפסולות משימוש באריזות מרובות, כאשר כל מוצרי המותג הם טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים.

בין מוצרי המותג ניתן למצוא שמני גוף, שני סוגים של באלם לפנים וסבוני בר.

טווח מחירים: 39-219 שקל.

את המותגים הנ"ל ניתן להשיג בלעדית באתר https://ohglow.co.il/

kear,  סבון גוף מרווה מחיר 39 שקל. יח"צ חו"ל,
kear, סבון גוף מרווה מחיר 39 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully