וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפור על המגרש: נותן החסות במגרש של ארסנל הוא בכלל מותג טיפוח

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 9:47

מותג האיפור IL MAKIAGE חתם על הסכם רב שנתי כנותן החסות הרשמית של קבוצת כדורגל הנשים של ארסנל. במסגרת החסות יופיע לוגו המותג על המדים הייצוגיים של הקבוצה, נוכחות המותג יבלטו על גבי השילוט באיצטדיון האמירויות של מועדון ארסנל ויקודמו שת"פ שיווקי בין המותגים

שחקניות נבחרת ארסנל בכדורגל. מועדון הכדורגל ארסנל,
שחקניות נבחרת ארסנל בכדורגל/מועדון הכדורגל ארסנל

שיתוף פעולה נדיר וראשון מסוגו בעולם שמתרחש בימים אלו בין מותג IL MAKIAGE לבי קבוצת כדורגל הנשים של ארסנל, מצליח לעורר עניין בקרב צופים וצופות, כאשר נותן החסות הראשית שמופיע על גבי חולצות השחקניות ומככב על גבי שילוט באיצטדיון, הוא בכלל - מותג איפור.

הסכם שנחתם בין השתיים הוא הסכם רב שנתי שנועד לקדם שיתופי פעולה בין המותגים וכן מיועד לעלות בקמפיין פרסומי.

יונתן ארן מנכ"ל איל מקיאג' ישראל: "הפעילות הגלובלית של IL MAKIAGE גדלה בקצב מסחרר, עם ביסוס מעמדנו גם בשוק האנגלי נולד שיתוף הפעולה הייחודי הזה שחוגג נשים חזקות. אנחנו נרגשים מהשקת החיבור בין שני המותגים וגאים להמשיך לקחת חלק בעידוד נשים בכל העולם לשבור תקרות זכוכית ולפרוץ קדימה".

חולצת נבחרת ארסנל בכדורגל נשים. יח"צ,
חולצת נבחרת ארסנל בכדורגל נשים עם נותנת החסות הראשית IL MAKIAGE/יח"צ

Focus on My Game Face

ג'ולייט סלוט, ראש המחלקה המסחרית בארסנל, אמרה: "ארסנל נמצאת בחזית כדורגל הנשים מאז 1987 וסצנת כדורגל הנשים נמצא בנקודת זינוק והתפתחות. ההצלחה של השחקניות עוררה עניין ואנחנו נחושים להמשיך לבנות את ההצלחה"..

"התמיכה המדהימה שקיבלנו מהשותפים החדשים IL MAKIAGE אשר מחזיקים בערכים דומים לשלנו, תעזור לנו לפתח כדורגל נשים. אנחנו נרגשים לעבוד יחד כדי לתמוך בצמיחה המתמשכת של נשות ארסנל תוך כדי הצגת כוח, מיומנות, כישרון ושמחה שמחלחלים לכדורגל נשים".

בקרוב יעלה באנגליה קמפיין נרחב במספר ערוצי מדיה, כמו גם באיצטדיונים במהלך משחקים של הנבחרת, את הקמפיין יוביל הסלוגן - 'Focus on My Game Face'

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקניות נבחרת ארסנל בכדורגל. מועדון הכדורגל ארסנל,
שחקניות נבחרת ארסנל בכדורגל/מועדון הכדורגל ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully