וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפרסום בוואלה: עוד דבש יכנס לישראל ללא מכס?

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 11:50

בעקבות הממצאים שחשפנו, לפיהם יבוא דבש ללא מכס לישראל לא פגע במכירות היצרנים המקומיים, החליט שר החקלאות על ייבוא פטור ממכס של משלוח דבש נוסף. פורר: "מי שאמר שהוא מגן על ישראל ומנע ייבוא דבש, בעצם הגן על קבוצת לחץ קטנה"

דבש. ShutterStock
על הדבש ועל העוקץ. עוד דבש מוזל יגיע אל מדפי הסופרמרקטים/ShutterStock

"הנחיתי הבוקר את מנכ"לית המשרד, עו"ד נעמה קאופמן-פס לפתוח מכסות נוספות לייבוא דבש פטור ממכס המהלך שהובלתי לייבא צנצנות דבש במסגרת מכסות פטורות ממכס כבר מוכיח את עצמו הלכה למעשה" אמר שר החקלאות עודד פורר.

השר פורר לא חוסך ביקורת ממי שניסו להצר את צעדיו: "בנתונים שמתקבלים בימים אלה מתוך מכירות שנערכו, נחשף עוקץ הדבש של אלה שניסו למנוע את פתיחת המכסות ויבוא הדבש בטענות שונות.

הדבש המיובא מחו"ל נמכר כבר היום ברשתות השיווק במחירים של כ-19.90 ש"ח לצנצנת של 900 גרם לעומת צנצנת "יד מרדכי" המקומית שנמכרת ב-42.90 ש"ח לקילו.

השר פורר ועוקץ הדבש https://finance.walla.co.il/item/3545864

עודד פוררר 2. ראובן קסטרו
שר החקלאות, עודד פורר. משאיר מורשת מתוקה, שמוכיחה שישנם מקומות בהם ניתן לגבור על הלובי החזק בישראל/ראובן קסטרו

הליכוד וש"ס על חשבון הצרכנים?

הנתונים שנחשפו כאן, מרשתות השיווק, מראים כי הורדת מחיר הדבש גרמה לעלייה משמעותית של יותר מ-35% בצריכת דבש, ובעקבות כך שהמכירות של המותג המקומי כמעט ולא נפגעו ועלתה הצריכה בדבש המיובא.

"אז מי שאמר לכם שהוא מגן על ישראל כשהוא מונע ייבוא צנצנות דבש בעצם הגן על קבוצת לחץ קטנה שנהנתה מהגנה של חברי כנסת מש"ס ומהליכוד, שמנעה את ייבוא הצנצנות לפני ראש השנה על חשבון הצרכנים", ציין השר פורר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully