וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין חצי גמר המונדיאל, אבי מלר ובנק הפועלים?

בשיתוף בנק הפועלים

18.12.2022 / 15:00

אוכל טוב, אווירה מחשמלת, הרצאות מרתקות ואמבפה אחד: הגענו לאירוע הצפייה המשותפת בחצי גמר המונדיאל של פועלים PRO, כדי לבדוק מה חושבים הלקוחות על השירות החדשני. צפו

בווידאו: האירוע של פועלים PRO/עריכה: דינה מחפוץ

לקוחות פועלים PRO הגיעו לצפייה משותפת בחצי גמר המונדיאל, ועל הדרך שמעו על השירותים החדשניים ופגשו את הפרשן אבי מלר. גם אנחנו הגענו כדי לראות את קיליאן אמבפה על מסך ענק, וכדי לשמוע מה הלקוחות חושבים על השירות של פועלים PRO.

"פועלים PRO זה שירות ללקוחות פרימיום, שאת מרבית השירותים שלהם הם צורכים בדיגיטל, אבל כשהם מקבלים מאיתנו שירות הם רוצים שזה יהיה בקצב שלהם", אמרה פזית גרפינקל, מנהלת חווית לקוח ובנקאות ישירה בבנק הפועלים. "היה לנו ברור שהקצב הנוכחי הוא המונדיאל, ולכן אנחנו חייבים לעשות אירוע סביב המונדיאל. בחרנו את חצי הגמר המסקרן ויש פה אוכל טוב, אווירה טובה, הרצאות מעניינות ומשחק מסקרן".

"זו פעם ראשונה שאני באירוע כזה ואני מברך על זה", אמר אחד הלקוחות באירוע, יוסי אביסידריס. "אני לקוח של בנק הפועלים מזה כ-30 שנה ומקבל שירות מפועלים PRO. היחס מדהים, אפשר להתקשר כמעט בכל שעה וכולם סבלניים". שי יערי, לקוח נוסף, הוסיף: "זה נחמד שמדי פעם יש אירוע כזה, בו פוגשים אנשים ונהנים. זה אירוע חוויתי. זה מצחיק כי ראיתי את הבנקאית שלי במציאות אחרי שנה שלמה שאני מדבר איתה, זה די מגניב. פעם היו צריכים בנקאי שישרת אותך, אבל עכשיו הכול ממוחשב. אני יכול להתקשר מתי שאני רוצה ותמיד יש מענה. השירות ממש טוב ומאוד מקצועי. בסך הכול כיף לי, אני מעדיף את זה על ההתנהלות הקלאסית הישנה".

"מרבית השירותים שלנו ללקוחות PRO הם מרוחקים - במייל, בטלפון או בצ'אט, אז הפעם זו הזדמנות שלנו לפגוש את הלקוחות שלנו פנים מול פנים. זה מרגש מאוד עבורנו", הוסיפה גרפינקל. "היה לנו ברור שננצל את ההזדמנות כדי לתת להם תכנים נוספים, אז שילבנו גם הרצאה פיננסית של פרופ' ליאו ליידרמן וגם פרשנות על המשחק של הפרשן אבי מלר. על הדרך סיפרנו להם על השירותים שלנו".

"פועלים PRO הוא שירות הבנקאות של העתיד. אנחנו משקיעים כדי להתאים את השירות ללקוחות שלנו. מדובר גם בשירות זמין, גם במבגוון ערוצים, גם בשעות נרחבות וגם בקצב שלהם ובזמן שלהם", סיכמה גרפינקל.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully