וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות דגל חדשה ל-PADANI נפתחה בהשקעה של 5 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 11:38

רשת התכשיטים ושעוני היוקרה PADANI, פותחת את חנות הדגל החדשה במלון היוקרתי דיויד קמפינסקי בתל-אביב, בהשקעה של למעלה מ- 5 מיליון דולר. חנות הדגל החדשה וה-9 של הרשת, מחליפה את מקומה האייקוני של חנות הדגל של פדני ברחוב הירקון שהוקמה לפני כ-60 שנה

חנות הדגל החדשה של פדני ב- kampinski tlv. peled studios,
חנות הדגל החדשה של פדני ב- kampinski tlv/peled studios

בחנות הדגל החדשה של פדני שנפתחה במלון קמפינסקי בתל אביב, יוצגו מותגי שעוני יוקרה מובילים וקולקציות התכשיטים היוקרתיות ביותר בקונספט בו כל מותג הוא "חנות בתוך חנות".

חנות הדגל התל אביבית מתפרסת על פני כ 450 מ"ר. מיקומה המרכזי בטיילת תל אביב מהווה נקודת ציון של יוקרה וסטייל. החנות מציעה חדר VIP יוקרתי לאירוח ואת המבחר הגדול ביותר בישראל של שעוני קרטייה האייקוניים.

לראשונה, יוצגו למכירה תכשיטי היוקרה של שאנל ומותג התכשיטים היוקרתי האיטלקי פיאג'ה שחוזר לישראל עם קולקציות הקו היוקרתי.

בין המותגים שיוצגו בחנות: קרטייה CARTIER, פנריי PANERAI, ייגר לה קולטה JAEGER-LeCOLTRE, לנגה A.LANGE & SHONE , שאנל CHANEL, בולגרי BLVGARI, ברייטלינג BREITLING, פיאג'ה PIAGET וטאג הוייר TAG HEUER

חנות הדגל החדשה של פדני ב- kampinski tlv. peled studios,
חנות הדגל החדשה של פדני ב- kampinski tlv/peled studios

shop in shop - אבל אקסקלוסיבי

בני פדני, יו"ר ובעלי "פדני תכשיטים": "אנו גאים להשיק את חנות הדגל החדשה והמרהיבה של פדני בקמפינסקי בתל אביב. החנות החדשה היא החנות ה-9 של פדני בישראל, ומהווה חיבור אולטימטיבי בין מותגי יוקרה בינלאומיים והעיצובים המקוריים של פדני".

"חנות הדגל החדשה מסמלת עבורנו את פתיחתו של עידן חדש, בו אנו מציינים 70 שנות יצירה ישראלית של פדני. אנו משקיעים רבות ביצירה המקורית לצד יצירותיהם של המותגים המובילים בעולם, במטרה ליצור חוויה מרגשת ומיוחדת בכל תכשיט ושעון יוקרה, כפי שאלה תמיד יסמלו עולם רגשי עשיר עבור כל אחד בכל עת".

אלון תורג'מן, מנכ"ל רשת פדני בישראל: "אנו גאים לחבור לסמל הסטייל והיוקרה העולמי בעולמות התיירות עם רשת מלונות היוקרה הבינלאומית קמפינסקי, עם השקת חנות הדגל החדשה של פדני. החנות החדשה מחליפה את חנות הדגל האייקונית של פדני שהייתה ברחוב הירקון בתל אביב מזה עשרות שנים, ומהווה עבורנו ציון דרך לקידמה בדרכה הארוכה של פדני".

"כל אחד ממותגי שעוני היוקרה העולמיים מוצג באופן זהה להצגתו בבוטיקי היוקרה המובילים בעולם, במתחמי מכירה אקסקלוסיביים התואמים את ערכי המותגים באזורי shop in shop בעיצוב המקורי של המותגים. מהלך מושקע ויוקרתי זה מצביע גם על אמונם הגדול של מותגי היוקרה העולמיים בפדני ובשוק היוקרה הישראלי.

"מלון דיויד קמפינסקי תל אביב, הינו המלון הראשון של רשת היוקרה בישראל, ואנו רואים בחיבור זה כמהלך טבעי ונכון לדרכה האסטרטגית של תכשיטי פדני ולמותגי היוקרה המיוצגים על ידו. כחלק מהחיבור הייחודי בין פדני לקמפינסקי שני מותגי יוקרה מובילים בתחומם, תהיה זו החנות היחידה והבלעדית במרכזו של המלון החדש".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חנות הדגל החדשה של פדני ב- kampinski tlv. peled studios,
מציינים 70 שנות יצירה ישראלית' padani/peled studios

את המכירה בחנות האונליין תשלים חנות הבוטיק

עוד הוסיף אלון תורג'מן: "בשנה האחרונה פדני החלה בתהליך אסטרטגי המשלב את עולמות היוקרה עם עולם האיקומרס, ופתחה את אתר האינטרנט של פדני למכירה, והייתה לראשונה בעולם בה נמכרים באון ליין גם מותג שעוני היוקרה של קרטייה, שאנל, בולגרי, ייגר לה קולטה ועוד. כיום מכירות האון ליין מהוות את אחד מהעוגנים המרכזיים בהצלחתה של פדני".

"יחד עם זאת עולם היוקרה מתחזק וגדל בשנים האחרונות, ואנו יחד עם מותגי שעוני היוקרה אותם אנו מייצגים, מבינים ורוצים לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ואת חווית הקניה השלמה בחנויות בוטיק יוקרתיות, המשלבות בחוויית הקניה את המוניטין של איכות ושירות מצטיין".

חנות הדגל החדשה של פדני ב- kampinski tlv. peled studios,
לראשונה, יוצגו למכירה תכשיטי היוקרה של שאנל/peled studios

החנות החדשה בקמפינסקי הינה החנות ה- 9 של פדני ברחבי הארץ, ותצטרף לחנויות הבוטיק היוקרתיות שבקניון רמת אביב בתל אביב, במרכז ממילא בירושלים, אילת, חיפה, ורעננה.

על העיצוב אחראיות האדריכלית מירב מירנשטיין ז"ל, אשר עיצבה את החנות והאדריכלית דניאלה דווידסון אחראית על ביצוע הפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully