וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעבור בנק בקליק: מזרחי טפחות משיקים קמפיין וכפתור

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 14:20

הבנק שהעמיד במרכז את המענה האנושי, יקדם מעבר בין הבנקים בלחיצת כפתור: מזרחי טפחות משיק קמפיין חדש ומציג את 'הכפתור הכתום' שיעביר אתכם בקליק מהבנק שלכם לסניף של דביר. הקמפיין בהובלת הפרזנטור דביר בנדק, יעלה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, לצלילי אנה זק

דביר בנדק, סרט פרסומת נוסף כהמשך לקמפיין האחרון של מזרחי טפחות. יחסי ציבור,
הכפתור הכתום: דביר בנק, הפרזנטור של בנק מזרחי טפחות, מוביל קמפיין חדש/יחסי ציבור

אחרי שהעמיד את הגורם האנושי במרכז הקמפיינים שלו, מבשר בנק מזרחי-טפחות כי הוא "גאה להוביל את מהפכת הדיגיטל האנושי: התקדמות טכנולוגית מתמדת תוך שמירה על הגורם האנושי בשירות הבנקאי".

על-פי מזרחי-טפחות, כך מסביר הבנק, טכנולוגיה אמורה לשפר את השירות ולא לפגוע בו, ולכן, גם בזמן השימוש בערוצים הדיגיטליים חשוב שללקוח תהיה אפשרות, בכל רגע נתון, לפנות לבנקאי אנושי ולקבל סיוע מיידי, שהרי, החיים אינם חד-ממדיים ולעיתים לקוחות ניצבים בפני צמתים מורכבים ומאתגרים, שבהם נדרש להם סיוע, ייעוץ או ליווי אנושי.

קמפיין חדש למזרחי טפחות "הכפתור הכתום"

עוברים בנק בקליק

לאחר ההשקות של טפחות טאץ' וזירת יועצי משכנתאות לניהול דיגיטלי מתקדם של תיקי הלקוחות, מזרחי טפחות ממשיך בהטמעת הדיגיטל האנושי ומשיק בקמפיין חדש את 'הכפתור הכתום', שגם רואה את הלקוח ואת צרכיו וגם משלב מענה אנושי.

את הקמפיין, המהווה המשך ל'קמפיין הבוטים' מוביל דביר בנדק, הפרזנטור של הבנק והוא יעלה הערב(20.12) בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.

'הכפתור הכתום' הוא כלי מתקדם שנועד לאפשר ללקוחות לעבור בקלות למזרחי-טפחות. מעבר בין בנקים נתפס בעיני רבים כמאיים ומרתיע, ולצורך כך בדיוק נועד 'הכפתור הכתום': לוודא שלקוח המבקש לעבור למזרחי-טפחות יוכל לקבל לווי אישי, לכל אורך התהליך, מידיו של בנקאי אנושי, מקצועי וזמין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דביר ותרי. אילן בשור,
דביר בנדק וסמנכ"לית השיווק, תרי ישכיל. בנק מזרחי-טפחות/אילן בשור

אנושיות לצד התקדמות דיגיטלית

תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי-טפחות: "התקדמות דיגיטלית היא עניין חשוב והכרחי אך לצד זאת אין תחליף לאנושיות. בניגוד למגמה של בנקים אחרים במערכת הבנקאית של סגירת סניפים, צמצום מענה אנושי וכוח אדם ושימוש מוגבר בבוטים, במזרחי-טפחות לכל לקוח יש אפשרות להגיע במהירות לבנקאי האישי שלו, בכל הערוצים הדיגיטליים ובאפליקציה, ולקבל ממנו שירות מיטבי.

כעת, האפשרות הזאת קיימת גם ללקוחות חדשים באמצעות הכפתור הכתום. אנחנו מאמינים בדיגיטל וקידמה, אבל כזו שמשרתת את הלקוח ומאפשרת שילוב של אנושיות בכל ממשק ופיתוח דיגיטלי. חשוב וצריך להתקדם אבל חייבים להישאר בני אדם".

הקמפיין החדש, שהינו כאמור המשך לקמפיין הבוטים, מציג את הכפתור הכתום, שיעביר אתכם בקליק ובקלות לבנק מזרחי-טפחות. כמו בקמפיין הקודם, גם את הקמפיין החדש מלווים הצלילים של הלהיט "לך לישון" של הזמרת אנה זק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully