וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת השביתה הכללית בחברת האשראי והפיננסים MAX

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 11:22

כלל המוקדים: שרות לקוחות, הלוואות, אישורים וחסימות ובתי עסק, מושבתים היום לחלוטין ולא יינתן מענה ללקוחות. בנוסף כל המחלקות והאגפים שובתים אף הם ולא מתקיימת עבודה בחברה, גם לא מרחוק

מקס מניפת כרטיסים 1. יח"צ,
Max. השביתה נמשכת/יח"צ

נמשכת השביתה הכללית בחברת האשראי והפיננסים MAX: ביום חמישי עוד קיוו שניתן יהיה לסיים את השבית במהירות, אך השביתה בחברת האשראי נמשכת ועל פי נציגי העובדים, אין בכוונתם לסיימה במהירה:

יו"ר הוועד רעות פבלוביץ': " כל מי שחושב שנתקפל, נהסס או נחזור מהדרישה שלנו למענק מכירה ראוי והוגן, טועה בגדול! הודות לסולידריות יוצאת הדופן בין כלל עובדי החברה, הכח הארגוני שלנו לא מוטל בספק ונמשיך להיאבק עד שהנהלת החברה וקרן ההשקעות ורבורג פינקוס יפנימו כי העובדים הם הפתרון ולא הבעיה"

איך פרצה השביתה בחברת האשראי? https://finance.walla.co.il/item/3547513

רון פאינרו מנכל מקס. הדר דולן,
רון פאינרו, מנכל Max. האם יצליח לסיים את השביתה במהירה?/הדר דולן

יצויין כי לפני חמישה ימים החלו עובדי MAX בעיצומים ארגונים וחלק מהמוקדים שבתו לסירוגין. במהלך הימים האחרונים התקיימו מספר פגישות בין הוועד להנהלה, אך ללא תוצאות, דבר אשר הוביל לשביתה כללית בחברה ביום חמישי האחרון.

עוד יצויין כי לפני שבועיים וחצי הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בחברת האשראי והפיננסים MAX. זאת, בשל פערים משמעותיים בין ההנהלה לנציגות העובדים וההסתדרות בנוגע למענק המכירה - לאור העברת השליטה המסתמנת של החברה לידי כלל אחזקות. הסכסוך יחול על כ-1,600 עובדים ועובדות.

עסקת המכירה של MAX מידי ורבורג פינקוס ל"כלל" נידונה בחודשים האחרונים, והיא עשוי לצאת לפועל בעתיד הקרוב. כמקובל במקרים כאלה של העברת שליטה, מתקיים דיון במענק מכירה לעובדים. עם זאת, במו"מ שנוהל עם ועד העובדים, התברר כי ההצעה שנתנה ההנהלה נמוכה משמעותית מהצפי.

ביום חמישי, עת פרצה השביתה, הגיבו בהנהלת MAX בתקווה כי העניין ייפתר במהירה ואף אמרו שהם מקדמים בברכה פיתרון שיתגמל את העובדים על מכירה, אם וכאשר תתבצע. כן התנצלו בהנהלת החברה בפני לקוחותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully