וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: ספא יוקרתי של מותג העל CLARINS נפתח בתל אביב

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 17:02

מותג העל הצרפתי CLARINS (קלרינס) שנוסד בשנת 1954, מפעיל כיום 38 מתחמי ספא יוקרתיים ברחבי העולם ובימים אלו מציג את המתחם הראשון שלו בישראל שנפתח במלון הבוטיק אלקונין בתל אביב

מלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
מלון אלקונין בתל אביב/סיון אסקיו

בועה של שלווה

מלון אלקונין בתל אביב מסדרת מלונות MGallery ובבעלות דומיניק רומנו, נפתח השבוע לאחר שחזור המבנה ההיסטורי. המלון, ממוקם בלב העיר העתיקה של תל אביב, ברובע הציורי של נווה צדק ומעוצב כמלון בוטיק עם 44 חדרים כולל 2 סוויטות מפוארות, אבל זו רק ההקדמה כי העניין לשמו נועדה הידיעה, מרגש אפילו יותר.

אלקונין הוא המלון הראשון בישראל שמארח את הספא של Clarins. ההיסטוריה של Clarins התחילה ב-1954 בפריז, אז פתח ז'אק קורטין-קלרינס מכון ללימוד פיזיותרפיסטים וביוטי-תרפיסטים את שיטת העיסוי הבלעדית שלו, שלימים חוללה מהפכה בטיפולי הגוף המסורתיים, ובהמשך, גם בטיפולי הפנים. המוטו שלו היה, "עשה יותר, עשה זאת טוב יותר ותהנה לעשות זאת". מאז ועד היום, הפך המקום הקטן שלו בפריז, לקבוצה בעלת שם בינלאומי, הפרוסה על פני -160 מדינות.

הספא החדש של Clarins שנפתח בתל אביב, מתהדר בחמישה חדרי טיפולים וחמאם, המעוצבים בגוונים של לבן, בז' וזהב והוא מציע מגוון רחב של טיפולים וחוויית רוגע יוצאת דופן כאשר ברחבי הספא מורגש הניתוק המוחלט מהעולם החיצון - עם הכניסה אליו מתחיל מסע רב חושי שמתחיל בנפש ועובר לגוף.

דומיניק רומנו, הבעלים של מלון אלקונין תל אביב: "אנו שמחים ונרגשים להשיק לראשונה בישראל את הספא היוקרתי של מותג הטיפוח הצרפתי המוביל 'קלרינס' אשר עומד בסטנדרטים הגבוהים בעולם ומציע מגוון טיפולי פנים וגוף עשירים המועברים על ידי מיטב המטפלים".

ספא של קלרינס נפתח במלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
ספא של קלרינס נפתח במלון אלקונין בתל אביב/סיון אסקיו

טיפולי הספא האישיים של Clarins משלבים מקצועיות וניסיון בן 65 שנים לצד מומחיות ורקיחת פורמולות מועשרות בתמציות צמחים עם "Clarins Touch " המפורסם - שיטת חימום והנחה ייחודית אשר פותחה על מנת לתת מענה מדויק לשימוש במוצרים תוך שמירה על מרקם העור.

בין הטיפולים המוצעים בספא החדש, גם טיפול הדגל של אלקונין (Elkonin Signature Treatment), אשר פותח במיוחד עבור המלון ואורחיו. מדובר בעיסוי פנים וגוף המתמקד באנרגיה, טיפול ייחודי המשלב מתיחות מרגיעות עם תנועות ניקוז מעוררות. הטכניקה הספציפית שבה משתמשים תורמת למראה עור רך ומוצק יותר. הטיפול מסייע לעידוד החמצן בגוף, תורם למראה עור פנים מוצק יותר, החזרת האנרגיה והחייאת הנפש. לבסוף, כדי לטפל גם ביופי הפנימי שלך, בסיום המסע החושי שלך תהנה ממשקה המכיל צמחים שפותח ע"י ד"ר אוליביה קורטין-קלרינס. עלות טיפול: 750 שקל ל-60 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ספא קלרינס במלון אלקונין תל אביב. סיון אסקיו,
ספא קלרינס במלון אלקונין תל אביב/סיון אסקיו

תפריט טיפולים הפנים של Clarins

טיפול פנים מומחה - Expert Facial - מותאם כמענה לצרכים הספציפיים של העור: אנטי אייג'ינג, לחות, זוהר. הטיפול מתאים לפנים, לקו הצווארון, לצוואר ולכתפיים והוא משלב 100% טכניקה ידנית של קלרינס עם פורמולות מועשרות בתמציות צמחים. בטיפול מופעל לסירוגין לחץ התורם למיצוק העור, מסייע להפחתת קמטים וקמטוטים ולהחלקת תווי פנים. התוצאות נראות לעין, באופן מיידי ולאורך זמן.
טיפוח העור של קלרינס בבית: Double Serum וDay Cream, עלות טיפול: 600 שקל ל-60 דקות.

טיפול פנים ארומטי מרגיע במיוחד - Ultra Relaxing Aroma Facial - הטיפול כולל שמנים אתריים והוא משלה את המומחיות הייחודית של קלרינס עם שיטת איורוודה הקדמונית. לאחר אבחון אישי לזיהוי אזורי מתח בפנים, המטפל/ת מבצע/ת את "Ayuoroma Touch", טכניקה ייחודית המסייעת להחייאת הזוהר וגוון העור. עלות טיפול: 600 שקל ל-60 דקות.

טיפול עור זוהר - Get Glowing - טיפול זה מסייע באופן מידי להחזרת הזוהר לעור עייף ועמום. סינרגיה מושלמת בין טכניקת מומחה שהינה טכניקת יישום הייחודית לקלרינס הקרויה "שיטת החימום והנחה", לבין נוסחאות משפרות זוהר. מסייע לריענון, המרצה, לחות וריכוך העור למראה עור קורן וזוהר יותר. טיפוח העור של קלרינס בבית: Beauty Flash Balm. עלות טיפול: 400 שקל ל-30 דקות.

טיפול פנים ממריץ לגברים - Energizing Facial for Men - טיפול שלם המיועד לעור הגברי שבבסיסו עבה יותר באופן טבעי מזה של נשים. טיפול זה מציע פעולת לחות משולשת, המסייעת להמרצה וטיהור. מרקם העור מתעדן, מראה הקמטים מצטמצם, הטיפול תורם לחידוד קווי מתאר הפנים וכולל עיסוי הקרקפת, הצוואר והכתפיים על מנת לגרום לתחושת רווחה מיידית. לאחר הטיפול אתה מרגיש נוח, נינוח, ומלא אנרגיה מחדש. עלות טיפול: 600 שקל ל-60 דקות.

מלון אלקונין החדש בתל אביב בו יפעל ספא ראשון בישראל של המותג קלרינס. סיון אסקיו,
מלון אלקונין החדש בתל אביב בו יפעל ספא ראשון בישראל של המותג קלרינס/סיון אסקיו

תפריט טיפולי הגוף והעיסויים

טוניק מתוק ומלוח - Tonic Sweet & Salty - פילינג לגוף המכיל שמנים אתריים של רוזמרין, רוזווד, נענע וגבישי מלח וסוכר, טיפול זה מתבצע בטכניקה הידנית הבלעדית והייחודית של קלרינס. מסייע להסרת זיהומים ותאים מתים מותיר את העור נקי לחלוטין, תורם להפקת תועלת מלאה במריחת קרם לחות לגוף, מסייע להגברת הגמישות ,מיצוק ,רוך וזוהר. הניחוח של השמנים האתריים ממלא בתחושה של רווחה ורוגע לאורך כל הטיפול. עלות טיפול: 650 שקל ל-60 דקות.

עיסוי מאזן בשילוב שמנים אתרים - Rebalancing Massage with Essential Oils - עיסוי קלרינס המיועד לנשים וגברים המחפשים רגע של בריחה מוחלטת, מסייע לשחרור שרירים תפוסים. השימוש ב Relax Treatment Oil מסייע להרגעת הגוף והנפש, או ב- Tonic Treatment Oilכדי לעורר אותם: במהלך הטיפול מופעל לסירוגין לחץ המותאם אישית לצרכים ולרצונות שלך, במטרה לשחרר באיטיות מתח עמוק ולהשיב את האנרגיות. ניחוחם של השמנים האתריים תורם לתחושת רוגע ורווחה מוחלטת. עלות טיפול: 650 שקל ל-60 דקות או 800 שקל ל-90 דקות.

אמא לעתיד - Mother To Be - טיפול זה פותח עבור אימהות לעתיד* רגע נפלא של רוגע ויופי, במטרה שכל אישה תוכל לחוות הריון בצורה רגועה ושלווה. הטיפול תורם להפגת תחושות האי נוחות שיש בהריון, כדוגמת רגליים כבדות, התייבשות, עייפות ועור מתוח. הודות למגע מומחה קלרינס וטיפוח העור המותאמים במיוחד לנשים בהריון, הגוף מחזיר אט אט את תחושת הנוחות, הרגליים מרגישות קלות יותר וגמישות העור משתפרת, תורם להרגשה נפלאה לך ולתינוק שלך. עלות טיפול: 650 שקל ל-60 דקות.

שעות פעילות הספא: ימים ראשון עד חמישי בין השעות: 11:00-20:00 | ימים שישי שבת בין השעות: 09:00-20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully